śląskie (Ruda Śląska)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Siemianowice Śląskie)
łódzkie (Wieruszów)
łódzkie (Łask)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa i remont sieci wodociągowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "NIDA 2000" BN 28-136 Stary Korczyn powiat: buski 41 379 91 26 nida2000@wp.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Stary Korczyn |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 41 379 91 26 |
Termin składania ofert: | 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowa i remont sieci wodociągowej na terenie gminy Opatowiec" Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 Budowa i remont sieci wodociągowej na terenie gminy Opatowiec w systemie ,,zaprojektuj-wybuduj Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie opracowania projektu budowlanego wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i decyzji umożliwiających prowadzenie procesu budowlanego i na ich podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja projektowa ma być kompletna celem uzyskania niezbędnych decyzji, które umożliwią rozpoczęcie prowadzenia robót budowlanych w ramach przedmiotowej inwestycji, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.) oraz musi być zgodna z art.29-31 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). Zamawiający udzieli Wykonawcy wszelkich niezbędnych pełnomocnictw do uzyskania w szczególności pozwolenia na budowę. Wykonawca wykona roboty na sieci wodociągowej zgodnie z zaakceptowanymi przez inżyniera i Zamawiającego, opracowaniem, projektowym oraz dokumentacją wykonawczą. W skład robót budowlanych wchodzą: Prace przygotowawcze: zagospodarowanie placu budowy, w tym: - zaplecze budowy, - doprowadzenie mediów niezbędnych dla potrzeb budowy, - ogrodzenia tymczasowe, - drogi dojazdowe do obiektów, - urządzenia ppoż. i BHP, - pełna obsługa geodezyjna na etapie projektowania, wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej z wniesieniem do państwowego zasobu geodezyjnego, - wykonanie dokumentacji geologicznej niezbędnej do sporządzenia projektu; Prace rozbiórkowe: - rozbiórka istniejących nawierzchni dróg i chodników w miejscu montażu sieci, - usuniecie istniejących drzew, krzewów i pozostałej zieleni kolidujących z trasą sieci; Roboty ziemne i odwodnieniowe: - roboty ziemne wykonywać mechanicznie oraz ręcznie w miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym, - wykopy należy odwadniać zestawami igłofiltrów - w razie konieczności; Usuniecie kolizji. Roboty technologiczne: Sieci wodociągowe: - wykonanie sieci wodociągowych; - montaż wyposażenia i armatury (zasuwy, hydranty itp.). - wykonanie odcinków należących do sieci wraz z zasuwą gwintowaną odcinającą, przepięć istniejących przyłączy wodociągowych w obszarze przewidzianym do podłączenia Połączenia z istniejącą infrastrukturą: - wpięcie wykonanych odcinków do istniejącej sieci pod nadzorem i za zgodą służb zamawiającego. Roboty wykończeniowe: - uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem do stanu nie gorszego niż pierwotny obiektów naruszonych zgodnie z decyzją wydaną przez właściciela lub zarządcę terenu przed rozpoczęciem robót (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów, humusowanie i realizacja zieleni itp.) Część 2 Budowa zbiornika retencyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Ksany, gmina Opatowiec Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa zbiornika retencyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Ksany, gmina Opatowiec. Jedn. ewid.: Opatowiec - obszar wiejski [260304_5] Obręb : Ksany [0010]Działka : 253/1 Wznoszony zbiornik z zestawem kontenerowym sąsiaduje z drogą powiatową od strony południowej. Zbiornik wody pitnej ma być wykonany ze stalowych, cynkowanych arkuszy blachy o wymiarach 2500x1250mm oraz 2500x625mm i grubości zależnej od rozmiaru i wymagań. Całość konstrukcji ma być zakotwiona do fundamentu. Lokalna stacja hydroforowa, składa się z następujących elementów: o Budynek kontenerowy hydroforni o wymiarach w rzucie 4,30x3,00[m]i wysokości h=2,75m, z dachem jednospadowym z zestawem hydroforowym 5-pompowym, o Zbiornik wody czystej stalowy nadziemne, izolowane termicznie o średnicy Dz=5,33m, głębokości czynnej h=5,40m i pojemności czynnej Vcz=100m3, Poziom +/- 0,00 m zbiornika znajduje się na rzędnej 190,80m n.p.m. Zadanie w fazie realizacji podzielone zostanie na stosowne etapy: budowę fundamentów, montaż zbiornika i zestawu kontenerowego, utwardzenie terenu oraz urządzenie terenów zielonych. Projektuje się utwardzenie terenu, które stanowić będzie dojście piesze i dojazd - zgodnie z częścią graficzną projektu zagospodarowania terenu (rys. PZT). Nawierzchnia utwardzona z zachowaniem odpowiednich spadków, zostanie wykonana z kostki brukowej układanej na podsypce cementowo piaskowej na zagęszczonej podbudowie z kruszywa łamanego. Krawędzie nawierzchni zostaną zabezpieczone obrzeżami betonowymi ustawionymi na ławie betonowej. Z uwagi na brak kanalizacji deszczowej, przewiduje się odprowadzenie wód opadowych z dachów i terenów utwardzonych na teren nieutwardzony działki inwestora. Na obecnym etapie teren inwestycji nie jest ogrodzony. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45113000-2,45231000-5, 45232400-6,45231300-8,71322000-1,71320000-7,71242000-6, 71245000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00334739, NIDA.271.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed62a9cc-1824-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub; b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Związek Międzygminny ,,Nida 2000" z siedzibą : Stary Korczyn 28-136 Nowy Korczyn 2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: biuro@data-protect.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-06 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024