Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont budynku głównego oraz garaży |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIAŁEJ PODLASKIEJ ul. Warszawska 20 21-500 Biała Podlaska powiat: Biała Podlaska 833434068, faks 833443706 zamowieniapubliczne@pogotowiebp.pl https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_bp |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Biała Podlaska |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 833434068, faks 8334 |
Termin składania ofert: | 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont budynku głównego oraz garaży w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także budynku biurowego, szatni i budynku garażowego w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej Krótki opis przedmiotu zamówienia remont budynku głównego oraz garaży w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim (w tym malowanie elewacji, wymiana dachu). remont budynku biurowego w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej (administracji), w tym malowanie ścian pomieszczeń wewnętrznych, malowanie sufitów, wymiana sufitu podwieszanego na modułowy, wymiana okien, wymiana paneli. remont szatni w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej (w tym wymiana glazury i terakoty, wymiana drzwi z ościeżnicą, wymiana oświetlenia, LED, wymiana okien, malowanie pomieszczeń, wymiana sufitu kasetonowego). remont budynku garażowego w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej (w tym rozebranie istniejącej posadzki, wykonanie nowej posadzki, wykonanie ścianki działowej, wykonanie tynku mozaikowego, malowanie ścian i sufitów, wymiana oświetlenia). CPV: 45000000-7, 45453000-7, 45210000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00335041, NZP.3522.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 11:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_bp 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawca odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy opisane zostały w rozdz. IX SWZ. 2. Wykonawca rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania zPlatformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowejhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy w zakładce ,,wyslij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamówieniapubliczne@pogotowiebp.pl 5.Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: o Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, o Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stacja Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Białej Podlaskiej, Ul. Warszawska 20, 21-500 Biała Podlaska. 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@pogotowiebp.pl 3. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. Ogłoszenie nr 2023/BZP 00199750/01 z dnia 2023-05-02 2023-05-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane U. z 2022 r., poz. 1710), dalej ,,ustawa Pzp". 5. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz w okresie przechowywania dokumentacji ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami. 6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Wykonawca jak i osoby których dane Wykonawca przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO posiadają: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących*; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_bp TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-06 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_bp Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024