Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądu stanu fitosanitarnego i sporządzenie ekspertyzy dendrologicznej drzew...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu stanu fitosanitarnego i sporządzenie ekspertyzy dendrologicznej drzew posiadających status pomnika przyrody lub rozmiary pomnikowe

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mykanów
ul. Samorządowa 1
42-233 Mykanów
powiat: częstochowski
tel.: 34 328 80 19 wew. 32 wew. 34
bok@mykanow.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Mykanów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 34 328 80 19 w
Termin składania ofert: 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5/2024
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA DO 130 000 ZŁOTYCH
na wykonanie przeglądu stanu fitosanitarnego i sporządzenie ekspertyzy dendrologicznej drzew
posiadających status pomnika przyrody lub rozmiary pomnikowe, zlokalizowanych na terenie
Gminy Mykanów
III. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Zakres przeglądu:
a) Diagnostyka stanu fitosanitarnego drzew wraz z przeglądem pni, koron, strefy
korzeniowej, w oparciu o metodę VTA;
b) Diagnostyka stanu pni drzew za pomocą tomografu;
c) Wizualna ocena statyki drzew;
d) Analiza zagrożenia dla otoczenia, powodowanego przez drzewa;
e) Zalecenia w kierunku przeprowadzenia dalszych badań oraz rodzajów zabiegów
pielęgnacyjnych.
2. Zakres opinii dendrologicznej, stanowiącej wyniki przeglądu:
a) Część tekstowa powinna zawierać następujące informacje:
o opis lokalizacji i numerację drzew według inwentaryzacji będącej załącznikiem do
Uchwały Rady Gminy Mykanów Nr 98/IX/2007 z dnia 29 listopada 2007 r. w sprawie
ustanowienia pomników przyrody zlokalizowanych na terenie gminy Mykanów,
o określenie podstawowych parametrów dendrologicznych drzew (nazwy gatunkowe,
obwody pni zmierzone na wys. 130 cm od gruntu, średnice koron oraz wysokość
drzewa),
o wiek drzew,
1o
o
o
o
o
o
dokonanie innych pomiarów (np. odległości od budynków, drogi itp.),
ocenę stanu fitosanitarnego drzew,
ocenę statyki drzew,
ocena stanu zagrożenia dla ludzi i mienia w najbliższym otoczeniu drzewa,
wskazanie czy w obrębie drzewa występują gatunki chronione i gniazda ptasie,
ocenę zachowania żywotności, opis ewentualnych uszkodzeń drzew, wskazanie
istniejących chorób i szkodników, w przypadku ich występowania,
o wyniki badań tomografem (opis metodyki badania, tomogramy, wnioski, zalecenia),
o wskazanie podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych dla drzew, które takich
zabiegów wymagają z określeniem szacunkowych kosztów ich wykonania albo
wskazanie konieczności usunięcia drzew,
o szacunkowy kosztorys zalecanych prac;
b) Część graficzna powinna składać się z fotografii dokumentujących diagnostykę drzew,
w tym z przebiegu badań tomografem;
c) Opracowanie powinno być sporządzone oddzielnie w formie kart dla każdego drzewa
z osobna.
4. Przegląd pomników przyrody lub drzew o rozmiarach pomnikowych należy wykonać w sposób
niepowodujący złamania zakazów obowiązujących wobec gatunków chronionych,
ustanowionych na podstawie ustawy o ochronie przyrody.
IV. Warunki zamówienia:
1. Prace należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, przepisami bhp i ustawą
o ochronie przyrody.
2. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody
oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich,
a powstałych w związku z prowadzonymi pracami.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za straty materialne, powstałe z tytułu
odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących
pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami.
4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich
niezbędnych i wymaganych uzgodnień związanych z koniecznością wykonania prac (np. zajęcie
pasa drogowego itd.).
5. Osoby dokonujące przeglądu i sporządzające opinię dendrologiczną powinny mieć ukończony
kurs pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych III stopnia lub kurs inspektora nadzoru terenów
zieleni poparte certyfikatami/świadectwami ukończenia kursu lub certyfikat European
Treeworker oraz posiadać udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu prac
2pielęgnacyjnych pomników przyrody oraz udokumentowane doświadczenie w zakresie
sporządzania opinii dendrologicznych (w tym z zastosowaniem tomografu). Oferent powinien
do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie ww. wymagań.
6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na wykonany
przedmiot umowy.
7. Wykaz pomników przyrody lub drzew o rozmiarach pomnikowych objętych niniejszym
zamówieniem stanowi załącznik nr 1.

CPV: 77211500-7, 77211300-5, 90713000-8, 90720000-0

Dokument nr: 5/2024

Składanie ofert:
3. Opinię dendrologiczną należy dostarczyć w formie papierowej w dwóch egzemplarzach oraz
w formie elektronicznej, plik *.docx i plik *pdf dostarczonej na nośniku danych lub przesłanej
na adres e-mail: bok@mykanow.pl i a.smolarek@mykanow.pl.
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1) Ofertę należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Urzędu Gminy Mykanów przy ul.
Samorządowej 1 (Biuro Obsługi Klienta, budynek A, niski parter) w Mykanowie lub listownie na
adres Zamawiającego, z dopiskiem ,,Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie zapytania ofertowego na usługę wykonania przeglądu stanu
fitosanitarnego i sporządzenia ekspertyzy dendrologicznej drzew posiadających status pomnika
przyrody lub rozmiary pomnikowe, zlokalizowanych na terenie Gminy Mykanów". Dopuszcza się
również złożenie ofert w formie elektronicznej.
2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 05 czerwca 2024 r. o godz. 1000.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30.09.2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej
poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
VI. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonujący ekspertyzę musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
min. 2 usługi polegające na sporządzeniu ekspertyz dendrologicznych na temat stanu
zdrowotnego pomników przyrody i koniecznych zabiegów pielęgnacyjnych pomnikowych
okazów drzew o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 10 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr
3 do zapytania ofertowego.
2. Wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego - oświadczenie składane w druku oferty.
4. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na
podstawie dołączonych do oferty Wykonawcy oświadczeń/zaświadczeń i dokumentów.
VII. Wymagane dokumenty:
1) Wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego);
2) Wykaz usług, w celu spełnienia warunków doświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do
zapytania ofertowego) oraz referencje;
3) Dokument potwierdzający spełnienie wymagań określonych w pkt IV ppkt 5 zapytania.
VIII. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy sporządzić wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do
zapytania ofertowego;
2) Oferta powinna być podpisana przez osobę/-y uprawnione do występowania w imieniu
Wykonawcy, posiadać datę sporządzenia. Ofertę złożoną elektronicznie składa się pod
rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym;
3) Wykonawcy zobowiązani są dokładnie zapoznać się z informacjami zawartymi w niniejszym
zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym
dokumencie;
4) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku postępowania;
5) W ofercie należy podać cenę brutto usługi.
3IX. Kryterium wyboru oferty:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł).
Zamawiający dokona wyboru oferty najtańszej spośród złożonych ofert, spełniającej wymogi
zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem
zamówienia.
3) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem polskiej placówki operatora
publicznego lub innej firmy kurierskiej po wyznaczonym terminie, będą zwracane bez
otwierania.
2) Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie oferty nie powoduje
powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny
z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena
podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie
Zamawiającego.
4) W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
5) Oferta zostanie odrzucona, jeśli jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym
określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym lub Wykonawca wezwany przez Zamawiającego
nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do informowania o wynikach zapytania jedynie wybranego
w toku zapytania ofertowego Oferenta.
7) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający
może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia
ich ponownej oceny.
8) Zamawiający ma prawo do zmiany lub unieważnienia zapytania bez podania przyczyny oraz do
zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego.
9) Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
10) Termin związania ofertą: 60 dni.

Uwagi:
4XII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Mykanowie
jest Wójt Gminy Mykanów z siedzibą: ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów;
2) We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się
Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Gminy Mykanów pod adresem e-mail:
ewa.olejarz@mykanow.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 42-
233 Mykanów;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym
z procedurą udzielenia zamówienia, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 r. ze zm.), prowadzoną w formie zapytania
ofertowego , zwanego ,,procedurą" na zadanie ,,Wykonanie przeglądu stanu fitosanitarnego
i sporządzenie ekspertyzy dendrologicznej drzew posiadających status pomnika przyrody lub rozmiary
pomnikowe, zlokalizowanych na terenie Gminy Mykanów".
4) Procedura jest prowadzona w celu zapewnienia wydatkowania środków publicznych w sposób
oszczędny i z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, co stanowi
obowiązek Urzędu, jako jednostki sektora finansów publicznych, określony w przepisach ustawy z dnia
27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. Poz. 869, ze zm.);
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu, którzy
w procedurze dokonują wszystkich czynności prowadzących do wyboru najkorzystniejszej oferty,
w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców oraz
zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości, tym samym realizując generalne zasady
udzielania zamówień publicznych;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w Urzędzie przez cały czas obowiązywania umowy
zawartej w wyniku rozstrzygnięcia procedury oraz w celach archiwalnych, przez okres, który
wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej;
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
wynika z Pani/Pana dobrowolnego uczestnictwa w procedurze oraz jest warunkiem zawarcia umowy w
sprawie zamówienia. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość weryfikacji
spełniania warunków udziału w procedurze i dokonania oceny ofert, a także niemożność zawarcia
umowy;
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany i nie będą profilowane;
9) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
510) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
** wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
XI. Inne informacje:
1) Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
o w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Pani Anna Smolarek, tel.
343288019 wew. 34, e-mail: a.smolarek@mykanow.pl;
o w sprawach związanych z procedurą udzielenia zamówienia publicznego: Pani Ewa
Olejarz, tel. 343288019 wew. 32, e-mail: ewa.olejarz@mykanow.pl;

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.