Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja infrastruktury drogowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja infrastruktury drogowej

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY
ul. Słupska 56
77-140 Kołczygłowy
powiat: bytowski
598213909, faks 598213597
Województwo: pomorskie
Miasto: Kołczygłowy
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 598213909, faks 5982
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja infrastruktury drogowej na dawnym obszarze PPGR na terenie Gminy Kołczygłowy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Przebudowa dróg na nawierzchnię z płyt betonowych drogowych w miejscowości Witanowo, Przyborze oraz Barnowiec
1. Przedmiotem zamówienia dla Części nr 1 jest realizacja robót budowlanych związanych z przebudową dróg na nawierzchnię z płyt betonowych typu YOMB 100 x75 x12,5 obejmujące następujące drogi:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 161044G w miejscowości Witanowo, część działki 175/1, obręb Witanowo - na długości ok. 375 mb;
2) Przebudowa drogi gminnej nr 161044G w miejscowości Witanowo, na działce 167/5 i 175/1, obręb Witanowo - na długości ok. 155 mb;
3) Przebudowa drogi gminnej nr 161043G na działce 343 obręb Łobzowo oraz 38/2 obręb Przyborze - na długości ok. 656 mb;
4) Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Barnowiec - na długości ok. 75 mb.
2. Zakres robót budowlanych będzie obejmować m. in. następujące elementy:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 z kruszywem;
c) wykonanie jezdni z płyt YOMB 100 x75 x 12,5 na podsypce piaskowej;
d) zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i światłowodowych rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCV;
e) regulacja pionowa studzienek;
f) wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
g) wykonanie zjazdów z tłucznia łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5;
h) rozścielenie ziemi urodzajnej z wykonaniem trawników;
i) montaż elementów bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania pionowego.
3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zaplanowanie i wykonanie wszelkich robót tymczasowych i dodatkowych niezbędnych do przeprowadzenia i realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, jeśli będą wymagane.
4. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowalnych wykona i zamontuje tablicę informacyjną opracowaną w oparciu o wzór tablic informacyjnych, określonych w załączniku nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt graficzny powyższej tablicy informacyjnej w celu uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego i potwierdzenia zgodności z wytycznymi, o których mowa powyżej. Przed montażem tablicy informacyjnej Wykonawca uzgodni z Zamawiającym miejsce jej posadowienia.
5. Wykonawca staraniem własnym lub na koszt własny dokona badań nośności i zagęszczenia poszczególnych warstw podbudowy, stanowiących konstrukcję pod nawierzchnię jezdni w celu potwierdzenia ich zgodności z warunkami wskazanymi dla tego zakresu w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi normami.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 1A-1-4, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 1B-1-4 oraz Przedmiarze robót - Załącznik nr 1C-1-4.
7. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1A-1-4 do SWZ oraz STWiORE stanowiącej Załącznik nr 1B-1-4 do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORE stanowiącej Załącznik nr 1A-1-4 oraz 1B-1-4 do SWZ.
8. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie:
1) Wstępnej Promesy Nr Edycja6PGR/2023/4430PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
9. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi:
1) dla Części nr 1 okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji dla Części nr 1 stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia znajdują się w Rozdziale nr 19;
10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób wykonujących czynności w zamówieniu dla Części nr 1 polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465): roboty ziemne, wykonanie robót budowlanych związanych z układaniem nawierzchni, wykonanie robót wykończeniowych, prace porządkowe.
Część nr 2: Przebudowa drogi na nawierzchnię asfaltową w miejscowości Barkocin
1. Przedmiotem zamówienia dla Części nr 2 jest realizacja robót budowlanych związanych z przebudową drogi na nawierzchnię asfaltową obejmującą następującą drogę:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 161042G w miejscowości Barkocin - na długości ok. 414 mb
2. Zakres robót budowlanych będzie obejmować m. in. następujące elementy:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 z kruszywem;
c) wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej;
d) wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
e) wykonanie zjazdów z tłucznia łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5;
f) wymiana przepustu O 500 mm, dł. 7,5 m;
g) rozścielenie ziemi urodzajnej z wykonaniem trawników.
3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zaplanowanie i wykonanie wszelkich robót tymczasowych i dodatkowych niezbędnych do przeprowadzenia i realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, jeśli będą wymagane.
4. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowalnych wykona i zamontuje dwustronną tablicę informacyjną o której mowa w przedmiarze robót opracowaną w oparciu o wzór tablic informacyjnych, określonych w załączniku nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt graficzny powyższej tablicy informacyjnej w celu uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego i potwierdzenia zgodności z wytycznymi, o których mowa powyżej. Przed montażem tablicy informacyjnej Wykonawca uzgodni z Zamawiającym miejsce jej posadowienia.
5. Wykonawca staraniem własnym lub na koszt własny dokona badań nośności i zagęszczenia poszczególnych warstw podbudowy, stanowiących konstrukcję pod nawierzchnię jezdni w celu potwierdzenia ich zgodności z warunkami wskazanymi dla tego zakresu w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi normami.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ - Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 2A, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 2B oraz Przedmiarze robót - Załącznik nr 2C.
7. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 2A do SWZ oraz STWiORE stanowiącej Załącznik nr 2B do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORE stanowiącej Załącznik nr 2A oraz 2B do SWZ.
8. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie:
1) Wstępnej Promesy Nr Edycja6PGR/2023/4430PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
9. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi:
1) dla Części nr 2 okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji dla Części nr 2 stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia znajdują się w Rozdziale nr 19.
10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób wykonujących czynności w zamówieniu dla Części nr 2 polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465): roboty ziemne, wykonanie robót budowlanych związanych z układaniem nawierzchni, wykonanie robót wykończeniowych, prace porządkowe.

CPV: 45233220-7, 45000000-7,45233226-9,45111200-0,45230000-8, 45233000-9, 45233200-1

Dokument nr: 2024/BZP 00335116, MK.271.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f574c1e-16ac-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamowienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, poczty elektronicznej e-mail: gospodarczy@kolczyglowy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl
2) poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
2. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") i poczty elektronicznej e-mail: gospodarczy@kolczyglowy.pl. Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamowienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamowienia.
8. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamowienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kołczygłowy.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@kolczyglowy.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 11:00
Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamowienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe"

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.