Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja drogi powiatowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja drogi powiatowej

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Legnicki
pl. Słowiański 1
59-220 Legnica
powiat: Legnica
starostwo@powiat-legnicki.eu
https://platformazakupowa.pl/transakcja/928517
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja drogi powiatowej nr 2611D Gniewomirowice - Goślinów
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres: zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia. Zamówienie obejmuje przebudowę i rozbudowę przedmiotowej drogi powiatowej na dwóch odcinkach:
1) od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 w m. Gniewomirowice do granicy powiatów legnickiego i złotoryjskiego (km lok 0+843,69). Długość odcinka ok. 844 m
2) od granicy powiatów legnickiego i złotoryjskiego (km lok 1+227,90) do końca zabudowy m. Goślinów. Długość odcinka ok. 686 m.
Łączna długość obydwu odcinków drogi powiatowej przewidywanej do przebudowy i rozbudowy wynosi ok. 1530m.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie funkcjonalno- użytkowym z niżej wprowadzonymi zmianami:
- przebudowę jezdni drogi powiatowej nr 2611D polegającą na korekcie sytuacyjno-wysokościowej przebiegu osi i krawędzi jezdni, poszerzeniu i wzmocnieniu jej konstrukcji,
- przebudowę, rozbudowę lub budowę zjazdów na drogi wewnętrzne, a w przypadku konieczności - niewielkich odcinków dróg wewnętrznych podrzędnych w obrębie tych zjazdów,
- przebudowę, rozbudowę lub budowę zjazdów publicznych i zjazdów indywidualnych,
- przebudowę lub budowę chodników ze zmianami, które obejmują wykonanie chodnika na odcinku od km 0+200,06 do km 0+526 wraz projektowanym, nowym przystankiem autobusowym, peronem i przejściem dla pieszych oraz budowę chodnika na odcinku od km 1+486,48 do końca opracowania (w miejscowości Goślinów),
- budowa wyniesionych przejść dla pieszych,
- budowę zatoki autobusowej,
- budowę lub przebudowę poboczy,
- budowę, przebudowę lub odbudowę rowów drogowych i przepustów na tych rowach,
- przebudowę rowów i przepustów melioracyjnych,
- przebudowę, rozbudowę lub budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę oświetlenia ulicznego,
- budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- budowę kanału technologicznego- rezygnuje się z budowy ze względu na istniejący światłowód,
- przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z rozbudowywaną drogą, w tym sieci i przyłączy elektroenergetycznych, wodociągowych i telekomunikacyjnych,
- rozbiórkę ogrodzeń posesji sąsiadujących z pasem drogowym,
- wycinkę drzew i krzewów,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Parametry techniczne drogi:
Klasa techniczna: Z,
Szerokość pasów ruchu: 2x 3,00 m,
Szerokość poboczy gruntowych: min. 1,00m
Szerokość chodników - przy jezdni: min. 2,00 m (2,15 m z krawężnikiem),
Szerokość chodników oddalonych min. 0,5 m od jezdni: min. 2,00 m (bez obrzeży)
Spadek poprzeczny na prostej: daszkowy 2x2,0%,
Kategoria ruchu - KR2,
Obciążenie - 115 kN/oś,
Celem przedsięwzięcia jest poprawa bezpieczeństwa użytkowników drogi.

CPV: 45200000-9, 71300000-1,71320000-7,71350000-6,45100000-8,45110000-1,45230000-8, 45233000-9, 45231000-5, 45232000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00335036, RZ.272.1.12.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/928517
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/928517
Oferta obowiązkowo składana elektronicznie, tj. formularz ofertowy, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. X ust. 1, ewentualne pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz ewentualne zobowiązanie innego podmiotu i jego oświadczenie, o którym mowa w rozdz. X ust. 1, muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy oraz podmiotu trzeciego. W procesie składania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informację zamieszczono w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informację zamieszczono w SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/928517
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/928517

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania - składający ofertę jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 06.07.2024 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego numer 80 1020 5226 0000 6802 0802 3444. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego Powiatu Legnickiego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
3) kwotę gwarancji/poręczenia;
4) termin ważności gwarancji/poręczenia;
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.272.1.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres: zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia. Zamówienie obejmuje przebudowę i rozbudowę przedmiotowej drogi powiatowej na dwóch odcinkach:
1) od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 w m. Gniewomirowice do granicy powiatów legnickiego i złotoryjskiego (km lok 0+843,69). Długość odcinka ok. 844 m
2) od granicy powiatów legnickiego i złotoryjskiego (km lok 1+227,90) do końca zabudowy m. Goślinów. Długość odcinka ok. 686 m.
Łączna długość obydwu odcinków drogi powiatowej przewidywanej do przebudowy i rozbudowy wynosi ok. 1530m.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie funkcjonalno- użytkowym z niżej wprowadzonymi zmianami:
- przebudowę jezdni drogi powiatowej nr 2611D polegającą na korekcie sytuacyjno-wysokościowej przebiegu osi i krawędzi jezdni, poszerzeniu i wzmocnieniu jej konstrukcji,
- przebudowę, rozbudowę lub budowę zjazdów na drogi wewnętrzne, a w przypadku konieczności - niewielkich odcinków dróg wewnętrznych podrzędnych w obrębie tych zjazdów,
- przebudowę, rozbudowę lub budowę zjazdów publicznych i zjazdów indywidualnych,
- przebudowę lub budowę chodników ze zmianami, które obejmują wykonanie chodnika na odcinku od km 0+200,06 do km 0+526 wraz projektowanym, nowym przystankiem autobusowym, peronem i przejściem dla pieszych oraz budowę chodnika na odcinku od km 1+486,48 do końca opracowania (w miejscowości Goślinów),
- budowa wyniesionych przejść dla pieszych,
- budowę zatoki autobusowej,
- budowę lub przebudowę poboczy,
- budowę, przebudowę lub odbudowę rowów drogowych i przepustów na tych rowach,
- przebudowę rowów i przepustów melioracyjnych,
- przebudowę, rozbudowę lub budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę oświetlenia ulicznego,
- budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- budowę kanału technologicznego- rezygnuje się z budowy ze względu na istniejący światłowód,
- przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z rozbudowywaną drogą, w tym sieci i przyłączy elektroenergetycznych, wodociągowych i telekomunikacyjnych,
- rozbiórkę ogrodzeń posesji sąsiadujących z pasem drogowym,
- wycinkę drzew i krzewów,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Parametry techniczne drogi:
Klasa techniczna: Z,
Szerokość pasów ruchu: 2x 3,00 m,
Szerokość poboczy gruntowych: min. 1,00m
Szerokość chodników - przy jezdni: min. 2,00 m (2,15 m z krawężnikiem),
Szerokość chodników oddalonych min. 0,5 m od jezdni: min. 2,00 m (bez obrzeży)
Spadek poprzeczny na prostej: daszkowy 2x2,0%,
Kategoria ruchu - KR2,
Obciążenie - 115 kN/oś,
Celem przedsięwzięcia jest poprawa bezpieczeństwa użytkowników drogi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług i robót budowlanych na kolejnych odcinkach dróg powiatowych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nieprzekraczającej 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 % = 1 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem informacji zamawiającemu posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 45% wartości zaoferowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wykonanie niniejszego zamówienia;
2) doświadczenie zawodowego, jeżeli nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
a) budowie/przebudowie konstrukcji drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni minimum 10 000 m2 każde - co najmniej dwa takie zamówienia,
b) budowie/przebudowie ciągów komunikacyjnych o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 500 m2 każde - co najmniej dwa takie zamówienia lub jedno na sumę wymaganych ilości,
c) budowie/przebudowie odwodnienia minimum 100 m - co najmniej dwa takie zamówienia lub jedno minimum 200 m,
d) budowie/przebudowie kanalizacji deszczowej minimum 50 m,
e) budowie sieci elektroenergetycznej (oświetlenie drogowe) minimum 500 m.
3) kwalifikacji zawodowych, jeżeli dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
a) projektanta branży drogowej posiadającego odpowiednie względem przedmiotu zamówienia projektowe uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne
b) kierownika budowy posiadającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
c) kierownika robót branży instalacyjnej posiadającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) kierownika robót branży instalacyjnej posiadającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie zamawiającego:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wykonawca nie jest jednak zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane (np. NIP, REGON, nr KRS) umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie zamawiającego:
1) informacja banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie w stosunku do tych osób - załącznik nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
formularz ofertowy, ewentualne pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu wykonawcy, ewentualne zobowiązanie innego podmiotu, na którego zasobach polega wykonawca
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania - składający ofertę jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 06.07.2024 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego numer 80 1020 5226 0000 6802 0802 3444. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego Powiatu Legnickiego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
3) kwotę gwarancji/poręczenia;
4) termin ważności gwarancji/poręczenia;
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w wysokości 5% wartości ceny brutto przedstawionej w ofercie, co stanowi kwotę .............. zł (słownie złotych: ................................) w terminie do 30 dni po zawarciu umowy.
2. Zaliczka jest płatna a conto zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy - rozliczenie zaliczki nastąpi poprzez pomniejszenie o jej kwotę nominalnej kwoty przypadającej do zapłaty na rzecz Wykonawcy za wykonanie zamówienia - Wykonawca wystawi odpowiednią fakturę zaliczkową
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 6.
2.2. Zamawiający ma prawo do przedłużenia terminu wykonania umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie tego terminu, jednak nie więcej niż o 21 dni, w następujących sytuacjach:
1)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji technicznej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;
2) gdy czas oczekiwania na uzgodnienia okaże się dłuższy nie normalnie - nie z winy Wykonawcy;
3)gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia, np. długotrwałe i intensywne mrozy), gwałtowne opady atmosferyczne powodujące zalanie ścian, podtopienia i zalanie wykopów, inne intensywne zjawiska atmosferyczne uniemożliwiające kontynuację robót w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami, wytycznymi producenta lub innymi przepisami, wymagającymi konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
4)gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy - ewentualne roboty zamienne lub dodatkowe rozliczone będą według cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, w razie braku odpowiednich pozycji kosztorysu ofertowego według wskaźników cenotwórczych i cen materiałów nie wyższych niż średnie określone np. przez wydawnictwo SEKOCENBUD aktualnych na dzień składania ofert;
5)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, przy czym ,,siła wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, wprowadzenie obostrzeń związanych z epidemią, które nie obowiązywały w chwili wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne objęte niniejsza umową, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.
3.Dopuszcza się możliwość zmiany umowy, jeśli Wykonawca, który w ofercie zadeklarował udział podwykonawców w realizacji zamówienia, podejmie decyzję o wykonaniu całości zamówienia siłami własnymi bez udziału podwykonawców. Możliwość ta nie dotyczy sytuacji, gdy podwykonawca jest jednocześnie podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powołał się, składając ofertę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4.Dopuszcza się możliwość zmiany umowy, jeśli Wykonawca, który w ofercie nie zadeklarował udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, podejmie decyzję o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom.
5.Możliwa jest zmiana podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się, składając ofertę, na innego podwykonawcę, pod warunkiem przedstawienia dowodów spełniania przez nowego podwykonawcę warunków udziału w postępowaniu - analogicznie jak w ofercie.
6.Dopuszcza się możliwość zmiany osób, o których mowa w § 12 ust. 5, na osoby posiadające analogiczne uprawnienia bez konieczności aneksowania umowy.
7-11 ciąg dalszy w sekcji IX ogłoszenia - Pozostałe informacje - Informacje dodatkowe
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 % = 1 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-06

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.