Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż zdemontowanych z remontowanego budynku klimatyzatorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż zdemontowanych z remontowanego budynku klimatyzatorów

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Opolska
ul. Prószkowska 76
45-758 Opole
powiat: Opole
tel. 77 449 81 77
k.urbaniak@po.edu.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 77 449 81 77
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert
Montaż zdemontowanych z remontowanego budynku ,,Lipsk" klimatyzatorów w innych pomieszczeniach budynków Politechniki Opolskiej w Opolu oraz zmiana miejsca zamontowania jednostek wewnętrznych w dwóch układach istniejących klimatyzatorów.
3. Przedmiot zamówienia:
1) Montaż zdemontowanych z remontowanego budynku ,,Lipsk" klimatyzatorów w innych
pomieszczeniach budynków Politechniki Opolskiej w Opolu oraz zmiana miejsca
zamontowania jednostek wewnętrznych w dwóch układach istniejących klimatyzatorów.
2) Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do
Zaproszenia na który składa się Opis przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacja
techniczna.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

CPV: 45000000-7, 45331220-4

Dokument nr: PU/7/2024

Otwarcie ofert: 4) Oferty zostaną otwarte w dniu 28 maja 2024 r.

Składanie ofert:
12. Termin i sposób składania ofert:
1) Oferty należy składać do dnia 27 maja 2024 r. wyłącznie drogą elektroniczną (e-mailem)
na adres: k.urbaniak@po.edu.pl
2) Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3) Wykonawca może przed upływem terminu na składanie ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia, miejsce i warunki płatności:
1) Termin realizacji umowy: maksymalnie do dnia 11 lipca 2024 r.
2) Miejsce realizacji umowy: pomieszczenia budynków Politechniki Opolska w Opolu
zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1
do Zaproszenia.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest poniżej kwoty określonej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1)
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605
ze zm.) - zwanej dalej ustawą.
3) Warunki płatności: przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury.
5. Termin związania ofertą:
1) Okres związania ofertą wynosi minimum 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
2) Oferta złożona w postępowaniu przestaje wiązać w przypadku zamknięcia postępowania
bez dokonania wyboru Wykonawcy lub zawarcia umowy.
6. Kontakt, pytania, odpowiedzi, zmiany treści Zaproszenia:
1) Wszelkie zapytania związane z przygotowaniem oferty należy kierować do pracownika
prowadzącego sprawę: Krzysztof Urbaniak, e- mail: k.urbaniak@po.edu.pl
2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia.
3) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej
Zamawiającego https://przetargi.po.edu.pl/
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia przed
upływem terminu składania ofert. Jeżeli wprowadzone zmiany będą mieć wpływ na treść
składanych ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania.
5) Wykonawcy związani są wszelkimi zmianami i wyjaśnieniami Zaproszenia zamieszczanymi
na stronie internetowej Zamawiającego dlatego zaleca się jej bieżące monitorowanie.
7. Warunki udziału w postępowaniu i ich ocena oraz podstawy wykluczenia:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego
zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497):
a. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022
r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; ,
c. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.
3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r.
poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ustawy.
8. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynym
kryterium:
cena (oferty brutto) 100 % / 100 punktów
Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali
otrzymają procentowo mniej. Ilość punktów liczona będzie według wzoru:
Cena najniższa oferowana brutto
Ilość punktów =
x 100 punktów
Cena badanej oferty brutto
9. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1) Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia.
2) Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z
wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3) Cena opisana w pkt.1 jest ceną ostateczną, jaką zapłaci Zamawiający za realizację
przedmiotu zamówienia.
4) Cena musi obejmować wszystkie pozycje określone w załączniku nr 1 do Zaproszenia.
10. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Dokumenty składające się na ofertę:
a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy według Załącznika nr 2 do Zaproszenia;
b. w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania
Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego: pełnomocnictwo.
2) Oferty należy składać w postaci elektronicznej tj.: skan podpisanej oferty lub oferta
podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym (e-dowód).
3) Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu
Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być
również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. W przypadku składania
własnoręcznego podpisu osoby uprawnionej, podpis musi być naniesiony w sposób
umożliwiający jego identyfikację, tzn. czytelnie lub nieczytelnie wraz z imienną pieczątką
osoby składającej podpis.
4) Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
5) Wykonawca na prowadzone postępowanie może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
11. Wyjaśnienia treści złożonych ofert, poprawa omyłek oraz unieważnienie postępowania:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert oraz jej załączników.
2) Zamawiający poprawia w ofercie:
a. oczywiste omyłki pisarskie;
b. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek;
c. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty (poprawienie omyłki nastąpi wyłącznie za zgodą
Wykonawcy wyrażoną w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia przez
Zamawiającego) - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta
została poprawiona.
3) Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi
wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z określonymi lub wynikającymi z odrębnych przepisów wymaganiami, Zamawiający
zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących
elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawcy najkorzystniejszego,
przed wyborem jego oferty, do przedstawienia uprawnień do instalowania, obsługi i
likwidacji urządzeń zawierających fluorowane gazy cieplarniane, tzn. certyfikatu Fgaz-P
dla przedsiębiorców oraz certyfikatu Fgaz-O dla osoby instalującej.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego
etapie bez podania przyczyny.
5) Zamawiający w dniu otwarcia ofert zamieści ich zestawienie na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
13. Wybór najkorzystniejszej oferty, wynik postępowania:
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
a. spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego w Zaproszeniu;
b. zostanie uznana za najkorzystniejszą na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert.
2) O wyniku postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców zamieszczając
stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Zamawiającego https://przetargi.po.edu.pl/.
14. Uzupełnianie dokumentów:
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego
dokumentów i oświadczeń, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia
i dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 3 dni
robocze, terminie.
15. Zawarcie umowy:
1) Zamawiający wezwie wybranego Wykonawcę do zawarcia umowy w oparciu o wzór
umowy, stanowiący Załącznik nr 3 Zaproszenia.
2) Zamawiający może odstąpić od wyboru oferty oraz podpisania umowy w przypadku, gdy
cena oferty najkorzystniejszej będzie wyższa niż środki przeznaczone na sfinansowanie
zamówienia.
3) Zamawiający może przeprowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą, który złożył
najkorzystniejszą ofertę. W przypadku, gdy wynik negocjacji będzie negatywny,
Zamawiający może przeprowadzić negocjacje z kolejnymi Wykonawcami wg pozycji
rankingowej.

Uwagi:
16. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych
osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1),dalej ,,RODO", Zamawiający - Politechnika Opolska informuje, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Opolska z siedzibą w
45-758 Opole, ul. Prószkowska 76;
? kontakt z przedstawicielami Administratora możliwy jest przy pomocy formularza i danych
umieszczonych na stronie po.opole.pl. Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania
Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres e-
mail: iod@po.edu.pl.
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
wyłonienia Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne
przeprowadzone zgodnie z Pzp oraz w pozostałych celach określonych w Pzp.
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; okres
przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach; postępowania o zamówienie publiczne finansowane ze środków
pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (UE) przechowywane będą również przez okres
wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z
UE.
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 Pzp; ponadto
dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany w tym również w formie profilowania, stosowanie do art. 22 RODO;
? Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji
międzynarodowej na zasadach określonych w Pzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych
osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z Pzp.
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym
wynikającym z Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nie
udostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty lub
wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2) W przypadku, gdy dotyczy - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do treści
Formularza Ofertowego - załącznik nr 2 do Zaproszenia - oświadczenie, jak poniżej wraz
z podpisem osoby do reprezentowania firmy:
,,Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w
celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu".

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.