Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja instalacji tlenowej w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja instalacji tlenowej w budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o. o
ul. Kościuszki 58
74-400 Dębno
powiat: myśliborski
tel. 95 760 2733 Lub 95 760 2168
sekretariat@szpital-debno.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Dębno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 95 760 2733 Lub
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Modernizacja instalacji tlenowej w budynku Szpitala w Dębnie
1. Opis przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje modernizację instalacji tlenowej w budynku ,,A" Szpitala w Dębnie, pod adresem Ul. Kościuszki 58, 74-400 Dębno
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - specyfikacji wykonania robót

Składanie ofert:
13. Miejsce i termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia 27.05.2024 roku, do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie (budynek D pokój nr 112) lub pocztą elektroniczną pod adres e-mail: sekretariat@szpital-debno.pl (decyduje data i godz. wpływu). Wszystkie oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyżej podanym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: - etap I - do dnia 14.07.2024r. -etap II -dodnia31.08.2024r.

Wymagania:
3. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Wizja lokalna możliwa jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 Osobą wyznaczoną do kontaktu w sprawie odbycia wizji lokalnej jest Adam Mazurak Tel. 887470410
5. Sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie zapytań do siedziby Zamawiającego tylko w formie pisemnej, pocztą lub pocztą elektroniczną i jednocześnie informuje, że nie będzie udzielał ustnych odpowiedzi.
6. Kryteria wyboru oferty: zostanie wybrana oferta o najniższej cenie.
7. Wymagania, jakie powinien spełniać Wykonawca w zakresie dokumentów i oświadczeń:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
7.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 i 109 ustawy z dnia I I września 2019 r. prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
7.2 Spełniają poniższe warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek w tym zakresie.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7.3 Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przedłożonych dokumentów.
7.4 Zamawiający oceni jako spełniony warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia.
Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków wykonawca złoży oświadczenie wg załącznika nr 3.
8. Wzór umowy: stanowi załącznik nr 4.
9. Wymagania dotyczące wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia (Jeżeli jest wymagane): zamawiający nie wymaga wpłaty zabezpieczenia ani wadium.
10. Gwarancja: 60 miesięcy
11. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, wg Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1, dołączyć podpisany załącznik nr 3, umieścić w zabezpieczonej kopercie, opisanej w następujący sposób: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z adnotacją ,,Zapytanie ofertowe do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Modernizacja instalacji tlenowej w budynku Szpitala w Dębnie" W przypadku składania ofert drogą elektroniczną wszelkie podpisane dokumenty należy przesłać w formie skanów.
13 Unieważnienie postępowania:
13.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku gdy oferta o najniższej cenie przekroczy wartość środków finansowych jakie Zamawiający może przeznaczyć na wykonanie przedmiotu zamówienia.
13.2. Postępowanie może być także unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Wykonawcy do realizacji zamówienia.
13.3. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego.
14 Niniejsze postępowanie nie podlega Ustawie z dn.l 1.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022.1710 ze zm.).

Uwagi:
15 Ochrona danych osobowych:
15.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE LI 19 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o. o., 74-400 Dębno, ul. Kościuszki 58, tel. +48 95 76 02 733; e-mail: sekretariat@szpital-debno.pl
2) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych : tel. +48 508242606; e-mail: tomasz.lubinski@szpital-debno.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, jak też - jeżeli do tego dojdzie - zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania,
4) odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje administracji publicznej, ze środków których finansowane jest zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia, powołani biegli zewnętrzni - a w granicach celów ustalonych powyżej - również zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące usługi prawne, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z 26 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
15.2 nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania /danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 usft. 1 lit. c RODO;
15.3 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-19;Warszawa

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.