Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Słupecki
ul. Poznańskiej 20
62-400 Słupca
powiat: słupecki
tel. 63 275 86 24
powiat@powiat-slupca.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Słupca
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 63 275 86 24
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym na: Wykonanie prac związanych z gleboznawczą
klasyfikacją gruntów.
SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA:
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie prac związanych
z gleboznawczą klasyfikacją gruntów o łącznej powierzchni 0,9800 ha, w sprawie zmiany
użytkowania gruntów leśnych na rolne, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 103
położonej w miejscowości Bukowe gm. Zagórów, w związku z decyzją Starosty Słupeckiego
z 12 września 2018 r. nr SR.6123.1.1.2018, zgodnie z obowiązującymi standardami
technicznymi i przepisami prawa.

Dokument nr: WG.6641.3.2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 27.05.2024 r. do godz. 9:00.
Formy złożenia oferty:
4.1
złożyć w siedzibie Zamawiającego w BOK lub
4.2
przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: powiat@powiat-slupca.pl.

Wymagania:
W przypadku przesłania oferty pocztą, decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego.
Zawartość oferty:
6.1 wypełniony formularz ofertowy.
6.2 dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie w zakresie gleboznawczej
klasyfikacji gruntów.
Maksymalny termin realizacji: dwa miesiące od podpisania umowy.
Kryteria wyboru Wykonawcy:
8.1 Cena: 100 %
(nazwa kryterium)
9.
(waga)
Opis sposobu przyznawania punktacji za poszczególne kryteria:
9.1 Cena - wśród ofert spełniających wymagania formalne Zamawiający dokona wyboru oferty
o najniższej cenie przedmiotu zamówienia (cena brutto) i przyjmie tę wartość jako wartość
bazową, a dla każdej z pozostałych ofert odpowiednio dokona przypisania danej wartości ceny
(cena brutto) jako wartości poddawanej ocenie. Dane te podstawi do wzoru ogólnego i wyliczy
wartość punktową
cena oferty najkorzystniej (w PLN)P1= ............................................................................
cena oferty badanej (w PLN)
10. Zamawiający dokona wyboru oferty z najniższą zaproponowaną przez wykonawcę ceną.
11. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, jak również oferty niezgodnej z warunkami
określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia
oferty. Zamawiający ma prawo do jednokrotnego wezwania wykonawcy do uzupełnienia
ofert, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wezwania do uzupełnienia,
jeśli ewentualne uzupełnienie oferty nie miałoby wpływu na wynik postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo do poprawienia w ofercie oczywistych pomyłek
pisarskich i rachunkowych, w takim przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę o fakcie
dokonania poprawek.
12. Zamawiający informuje, że odrzuci ofertę z rażąco niską ceną. W związku z powyższym
Zamawiający będzie badał oferty zgodnie z art. 224 ustawy Prawo zamówień, który to artykuł
ma bezpośrednie zastosowanie do niniejszego postępowania.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania:
1) przed upływem terminu składania ofert, jeśli wystąpiły okoliczności powodujące,
że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione,
2) na każdym etapie postępowania, jeśli zaistniała istotna zmiana okoliczności powodująca,
że dalsze jego prowadzenie nie leży w interesie publicznym,
3) na każdym etapie postępowania, jeśli środki finansowe, które Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane.
4) po terminie składania ofert, jeśli cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający
uzupełni tą kwotę do wartości najkorzystniejszej oferty.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
15. Warunki udziału w postępowaniu: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy,
którzy dysponują wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu
zamówienia.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
18. Warunki udziału w postępowaniu: W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu
merytorycznego wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów, realizację przedmiotu
zamówienia powierza się biegłemu klasyfikatorowi posiadającemu stosowną wiedzę
i doświadczenie w tym zakresie, stąd Wykonawca prac musi załączyć świadectwo ukończenia
szkoły potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe w zakresie gleboznawczej
klasyfikacji gruntów. Wykonawca musi również wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed
terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał min. 3 zadania w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, poprzez
złożenie dokumentu poświadczonego przez właściwego starostę potwierdzającego
wykonanie ww. zadań.
19. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 3 zadania
w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, poprzez złożenie dokumentupoświadczonego przez właściwego starostę potwierdzającego wykonanie (uczestnictwo) ww.
zadań.

Uwagi:
20. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że: Administratorem danych osobowych
jest: Starosta Słupecki z siedzibą: ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
21. Inspektor ochrony danych osobowych: adres e-mail: iod@powiat-slupca.pl
22. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
23. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zasadę jawności oraz prawo do informacji
publicznej.
24. Odbiorcami danych mogą być również dostawcy usług zaopatrujących Powiat Słupecki
w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające zarządzanie Powiatem Słupeckim
(w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych, firmy kurierskie i pocztowe), a także
dostawcy usług prawnych i doradczych oraz wspierających w dochodzeniu należnych roszczeń
(w szczególności kancelarie prawne, podatkowe, firmy windykacyjne).
25. Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas obowiązywania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
26. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp
27. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.
28. Jako Administrator danych, zapewniamy prawo do:
a) dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (na podstawie art. 15 RODO);
b) sprostowania Państwa danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO) *;
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (na podstawie art. 18 RODO)**;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo,
że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
29. Jednocześnie informujemy, iż nie przysługuje Państwu prawo do:
a) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
17. Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony Kierownik Wydziału Geodezji -
- Kamila Przybolewska, tel. 63 275 86 24.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.