śląskie (Czeladź)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Raciążek ul. Wysoka 4 87-721 Raciążek powiat: aleksandrowski tel.: 542831885, tel.: 54 283 18 85 wew. 39, kom. 579 471 073 zamowieniapubliczne@raciazek.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Raciążek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 542831885, tel |
Termin składania ofert: | 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacji robót budowlanych polegających na realizacji zadania - ,,Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek." ,,Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek." (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj). Zakres inwestycji obejmuje poniższe etapy: 1. Projekt i realizację sieci kanalizacji sanitarnej, odgałęzień bocznych kanalizacji sanitarnej, przyłączy kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków wraz z przewodami tłocznymi. Szacunkowa ilość budynków istniejących i będących w realizacji przeznaczonych do podłączenia z projektowaną siecią kanalizacyjną sanitarno-tłoczną wynosi 55 szt. Parametry wielkości obiektu: - rury PVC-U DN 315mm - ok. 13,5 m (sieć grawitacyjna), - rury PVC-U DN 200mm - ok. 2427,0 m (sieć grawitacyjna), - rury PVC-U DN 160mm - ok. 450,5 m (odgałęzienia boczne - przyłącza), - rury PE-HD RC DN 160mm - ok. 1026,5 m (przewód tłoczny), - rury PE-HD RC DN 1 10mm - ok. 150,0 m (przewód tłoczny), - przepompownie ścieków - 3 kpl., - studnie kanalizacyjne żelbetowe DN 1200mm - 87 kpl. 2. Projekt i realizację budowy sieci wodociągowej w miejscowości Raciążek, gmina Raciążek o długości 713 m o średnicy DN llOmm z rur PVC PN 10 dla wykopu otwartego lub o średnicy z rur PE-HD PN 10 PE100 RC DN 110 dla metody bezwykopowej. 3. Projekt i realizację budowy sieci wodociągowej w miejscowości Podole, gmina Raciążek o długości 460,15 m o średnicy DN 1 10mm z rur PVC PN 10 dla wykopu otwartego lub o średnicy z rur PE-HD PN 10 PE100 RC DN 110 dla metody bezwykopowej. 4. Projekt i realizację budowy sieci wodociągowej w miejscowości Turzno, gmina Raciążek o długości 1492,55 m o średnicy DN 1 10mm z rur PVC PN 10 dla wykopu otwartego lub o średnicy z rur PE-HD PN 10 PE100 RC DN 110 dla metody bezwykopowej. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 1. pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn . zm.); 2. nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót; 3. sporządzanie protokołów odbioru robót częściowych, końcowych; 4. dokonywanie sprawdzania dokumentacji technicznej (projektowej) zadania inwestycyjnego, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonania w niej zmian i uzupełnień, współpraca z autorem projektu budowlanego w zakresie uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji; 5. udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność; 6. rekomendowanie wszystkich zmian w dokumentacji technicznej, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych; 7. pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami i obowiązującymi przepisami; 8. sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót; 9. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego. 10. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 11. sprawdzanie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów itp.) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych, urządzeń i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem; 12. uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 13. odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających -Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy; 14. uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowym zadania (Inspektor Nadzoru potwierdza taktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie ewentualnych wad); 15. sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez wykonawcę robót budowlanych całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji; 16. potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych; 17. wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego; 18. dokonanie pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów zgodnie z wymogami Unii Europejskiej; 19. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem; 20. żądać od kierownika budowy wstrzymania prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne, Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowiązany będzie do niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 21. Nadzór dotyczy poniższych specjalności: 1) nadzór w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, 2) nadzór w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), 3) nadzór w specjalności sanitarnej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Dokument nr: ZP.271.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert. Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Termin otwarcia ofert nastąpi w dniu. 05.06.2024 r. o godz. 10:15. Specyfikacja: Szczegóły dotyczące przedmiotowego postępowania znajdują się po adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz https://raciazek.ezamawiaiacy.pl/react/my-procedure/3/155388 Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 05.06.2024 r. do godz. 10.00 w jednej wybranej przez Wykonawcę formie: 1. Osobiście lub drogą pocztową w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Raciążek, Ul. Wysoka 4, 87-721 Raciążek w pok. nr 3 (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopisaną informacją o treści: ,,Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacji robót budowlanych dla zadania ,,Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek.". 2. Za pośrednictwem Platformy https:/7raciazek.ezamawiaiacy.pl/ Wymagania: II. Warunki wymagane dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jakie winien spełnić wykonawca: 1. Wykonawca posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót związanych robotami budowlanymi bez ograniczeń. 2. Wykonawca posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 3. Wykonawca posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów projektowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. IV. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę: 1. w stosunku do którego otwarto likwidację; 2. który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; 3. który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, zawartą z Zamawiającym. V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania zarówno prac projektowych jak i robót budowlanych wraz z odbiorem końcowym oraz przeglądami i odbiorami w okresie gwarancyjnym. 2. Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia realizacji robót budowlanych wraz z odbiorem końcowym oraz odbiorami i przeglądami w okresie gwarancyjnym. 3. Przez zakończenie robót rozumie się podpisanie bezusterkowego końcowego protokołu odbioru wszystkich robót związanych z inwestycją. 4. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w przypadku wydłużenia terminu realizacji nadzorowanego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności w ramach nadzoru, na warunkach określonych w niniejszej umowie, do czasu faktycznego zakończenia realizacji zadania. VI. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. VII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie najniższa cena. Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich. Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wyliczoną cenę netto oraz brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w ,,Formularzu ofertowym", stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. VIII. Sposób przygotowania oferty: 1. Oferta powinna zawierać wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. ,,Wykaz osób" według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, 3. ,,Oświadczenia o uprawnieniach osób wykonujących zamówienie" według druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Kserokopię niezbędnych uprawnień w przedmiocie zamówienia i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. 4 Oferta winna być podpisana czytelnie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://raciazek.ezamavyiajacy.pl/servlet/HomeServlet7MP module=main&MP action=public FilesList&USER MENU HOVER=publicFilesList publicloggedin Wszystkie oferty złożone niezgodnie z punktem VIII zapytania ofertowego zostaną odrzucone z postępowania. Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. Informacja zostanie opublikowana na stronie postępowania na https://raciazek.ezamawiajacy.pl/ oraz BIP Urzędu Gminy Raciążek. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Kontakt: Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są : Ewa Żarska, tel.: 54 283 18 85 wew. 39, kom. 579 471 073, e-mail: zamowieniapubliczne@raciazek.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024