mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Huszlew)
łódzkie (Łowicz)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja przejść dla pieszych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Krośnieński ul. Bieszczadzka 1 38-400 Krosno powiat: Krosno Tel/fax: 13 43 75 713/15, tel: (013) 43 75 781 przetargi@powiat.krosno.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Krosno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel/fax: 13 43 75 71 |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja przejść dla pieszych na terenie Powiatu Krośnieńskiego" w ramach projektu pt. Modernizacja przejść dla pieszych na terenie Powiatu Krośnieńskiego w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022 - 2024 (2024 r.) 3. Nazwa zamówienia: ,,Modernizacja przejść dla pieszych na terenie Powiatu Krośnieńskiego" w ramach projektu pt. Modernizacja przejść dla pieszych na terenie Powiatu Krośnieńskiego w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022 - 2024 (2024 r.) 4. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,, Modernizacja przejść dla pieszych na terenie Powiatu Krośnieńskiego" w ramach projektu pt. Modernizacja przejść dla pieszych na terenie Powiatu Krośnieńskiego w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022 - 2024 (2024 r.) 2. Cześci zamówienia: I część - Modernizacja wyniesionego przejścia z oświetleniem w miejscu istniejącego przejścia dla pieszych (w km 8+626) w Lubatowej na drodze powiatowej nr 2001 R. II część- Modernizacja wyniesionego przejścia z oświetleniem w miejscu istniejącego przejścia dla pieszych (w km 4+231) w Iwonicz-Zdroju na drodze powiatowej nr 2002 R. 3. W ramach zadania pn. ,,Modernizacja przejść dla pieszych na terenie Powiatu Krośnieńskiego" planowana jest: - Modernizacja wyniesionego przejścia z oświetleniem w miejscu istniejącego przejścia dla pieszych (w km 8+626) w Lubatowej na drodze powiatowej nr 2001 R, m.in.: oznakowanie poziome - wykonane z mas grubowarstwowych P-10 koloru białego na tle koloru czerwonego, z aktywnymi pionowymi znakami D-6, z oświetleniem hybrydowym przejścia i strefy oczekiwania zasilanym panelami solarnymi, z poręczami ochronnymi sztywnymi z pochwytem i przeciągiem, - Modernizacja wyniesionego przejścia z oświetleniem w miejscu istniejącego przejścia dla pieszych (w km 4+231) w Iwonicz-Zdroju na drodze powiatowej nr 2002 R, m.in.: oznakowanie poziome - wykonane z mas grubowarstwowych P-10 koloru białego na tle koloru czerwonego, z aktywnymi pionowymi znakami D-6, z oświetleniem hybrydowym przejścia i strefy oczekiwania zasilanym panelami solarnymi, z poręczami ochronnymi sztywnymi z pochwytem i przeciągiem. W ramach zamówienia należy wykonać również projekty stałej organizacji ruchu dla poszczególnych zadań. 4.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 4 do Zaproszenia Dokumentacja techniczna do zgłoszenia robót Załącznik nr 5 do Zaproszenia Przedmiar robót Przedstawione w dokumentacji rozwiązania odpowiadają przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego w szczególności dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Tam, gdzie na rysunkach, w Dokumentacji oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Części zamówienia: 1) I część - Modernizacja wyniesionego przejścia z oświetleniem w miejscu istniejącego przejścia dla pieszych (w km 8+626) w Lubatowej na drodze powiatowej nr 2001 R, 2) II część- Modernizacja wyniesionego przejścia z oświetleniem w miejscu istniejącego przejścia dla pieszych (w km 4+231) w Iwonicz-Zdroju na drodze powiatowej nr 2002 R. CPV: 45000000-7, 45236000-0, 45230000-8 Dokument nr: RIZ.272.61.2024.AP Otwarcie ofert: 7) Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7.06.2024 r. o godz. 9:05 w siedzibie Zamawiającego , Starostwo Powiatowe w Krośnie, Ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno (pok. 405). Składanie ofert: 6) Miejsce i termin składania ofert: 1) Ofertę należy złożyć do dnia 7.06.2024 r. do godz. 900 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krośnie, Ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno (pok. 311). Miejsce i termin realizacji: 3) Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2024 r. Wymagania: 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 4) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: spełniają warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) zdolności technicznej lub zawodowej. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia wg. metody ,,spełnia/nie spełnia". 5) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów: Cena - 100 % Sposób oceny: Lp = Cn / Cb x 100% x 100 gdzie: Lp - liczba punktów Cn- najniższa cena wśród ofert Cb - cena badanej oferty Z tytułu kryterium ,,cena" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. 2. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w wyniku oceny spełni wszystkie wymogi zawarte w ogłoszeniu oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę. 2) UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. 8) Forma składania ofert: 1) Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krośnie, ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, pok. 311. Wykonawca uczestniczący w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do przygotowania i złożenia oferty w następujący sposób: 2) Ofertę stanowi: a) wypełniony druk ,,oferta" stanowiący załącznik nr 1 Zaproszenia; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zaproszenia; c) kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót; d) pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie) osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta winna być pisana pismem maszynowym lub nieścieralnym atramentem, w sposób czytelny. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 4) Zaleca się, aby: a) ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo, b) każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i oznaczona kolejnymi numerami, c) kartki oferty były spięte (z zastrzeżeniem, że część stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa może stanowić odrębną część oferty). 9. Informacja na temat zakresu wykluczenia Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; - wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; - wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 10. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą e-mail: przetargi@powiat.krosno-.pl, przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty elektronicznej - każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Uwagi: 11. Informacja w sprawie ochrony danych osobowych Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że: a) w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) administratorem Pana danych osobowych jest Starosta Krośnieński zs. w Krośnie przy ul. Bieszczadzka 1, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iodo@powiat.krosno.pl, tel. 13 43-75-831. Z administratorem można się skontaktować telefonicznie lub pisemnie na adres siedziby administratora. c) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iodo@powiat.krosno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; j) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Kontakt: Osoba do kontaktów: Anna Pelczar - Bożek tel: (013) 43 75 781. |
© eurobudowa.pl 2004-2024