Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie koncepcji architektonicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie koncepcji architektonicznej

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
ŚNIADECKICH 2
75-453 Koszalin
powiat: Koszalin
943478635
szp@tu.koszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 943478635
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
8/TP1/SZP-2/2024 Wykonanie koncepcji architektonicznej z projektem wykonawczym na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy Ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie...
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu koncepcji architektonicznej z projektem wykonawczym na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 przy Ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami w zakresie określonym w SWZ, oraz w formularzu ofertowym stanowiące Załączniki nr 1/I do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SWZ.
3. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz rozliczenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne w zakresie opisanym w §9 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu zamówienia ustaje po upływie 36 miesięcy od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia protokołem zdawczo-odbiorczym bez zastrzeżeń.
5. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (w ofercie) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania ich nazw, jeżeli są już znani na tym etapie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godz.. Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu.
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu koncepcji architektonicznej z projektem wykonawczym na dostosowanie budynków Domu Studenta DS3 przy Ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami w zakresie określonym w SWZ, oraz w formularzu ofertowym stanowiące Załączniki nr 1/II do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SWZ.
3. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz rozliczenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne w zakresie opisanym w §9 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu zamówienia ustaje po upływie 36 miesięcy od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia protokołem zdawczo-odbiorczym bez zastrzeżeń.
5. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (w ofercie) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania ich nazw, jeżeli są już znani na tym etapie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godz.. Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu.

CPV: 71220000-6, 71248000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00335400, 8/TP1/SZP-2/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c052c105-10f7-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne) oraz poczty elektronicznej Zamawiającego szp@tu.koszalin.pl z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum pomocy";
2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania;
3) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie
e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie;
4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja";
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia;
7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl w zakładce ,,Zgłoś problem";
8) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lUb oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415);
9) Dokumenty lub oświadczenia, w tym oferta oraz dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, składane są w oryginale w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
10) Jeżeli oryginał dokumentu lub oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, lub inne dokumenty lub oświadczenia składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, Wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub oświadczenia, opatrując je kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co jest równoznaczne z poświadczeniem ich za zgodność z
oryginałem;
11) W przypadku przekazywania przez Wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, albo przez podwykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z oryginałem;
12) Ciąg dalszy opisu znajduje się w rozdziale XI pkt 2 SWZ.
13) Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami w zakresie skutecznego złożenia oferty w niniejszym postępowaniu został opisany w rozdziel XI pkt 3 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące RODO zawiera rozdział XXIV SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-04 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Sposób składania oferty został opisany w Instrukcji interaktywnej ,,Oferty, wnioski i prace konkursowe" dostępnej na Platformie e-Zamówienia w zakładce ,,Centrum pomocy" oraz w rozdziale XI pkt 3 SWZ

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.