mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
śląskie (Katowice)
warmińsko-mazurskie (Iława)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części" |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MIEJSKA RUMIA Sobieskiego 7 84-230 Rumia powiat: wejherowski zamowieniapubliczne@um.rumia.pl https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Rumia |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części". Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1: ,,Budowa nowej siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi wraz z niezbędnym uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu", Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik A/I do SWZ, b) Dokumentacja techniczna - załącznik B/I do SWZ, c) STWIORB - załącznik C/I do SWZ, d) Przedmiary robót - załącznik D/I do SWZ, e) Wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ. Część 2: ,,Przebudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Stoczniowców 6 w Rumi wraz ze zmianą sposobu użytkowania parteru segmentu A1". Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik A/II do SWZ, b) Dokumentacja techniczna - załącznik B/II do SWZ, c) Wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ. Część 3: ,,Budowa przedszkola w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj". Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki: a) Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) - załącznik A/III do SWZ, b) Rysunki - załącznik B/III do SWZ, c) Wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45200000-9,45400000-1,45500000-2,45300000-0,45231110-9,45110000-1,45233220-7,45233250-6 Dokument nr: 2024/BZP 00335378, ZP.271.14.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu obywać się będą przy użyciu portalu platformazakupowa.pl 3. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem Platformy, Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem Platformy. Zaleca się stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności w przypadku wskazanym w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) W związku z rozpoczęciem obowiązywania od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016), Burmistrz Miasta Rumi uprzejmie informuję, iż: a) Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Rumi z siedzibą w Rumi przy Ul. Sobieskiego 7. Z administratorem danych można się skontaktować poprzezadres mailowy urzad@um.rumia.pl, telefonicznie pod numerem 58 679 66 00 lub pisemnie na adres siedziby administratora. b) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email iod@um.rumia.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: ,,Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy" z podziałem na części". d) Pani/Pana dane mogą zostać przekazane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, dostawcom usługi IT w zakresie obsługi systemu informatycznego, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierom, osobom występującym z zapytaniem o udzielenie informacji publicznej, instytucjom prowadzącym postępowania kontrolne. e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku ich przechowywania wynikającego z przepisów prawa. f) Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania z astrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. g) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. h) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. i) Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informuję ponadto iż na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne, a dane podane w złożonej ofercie mogą zostać upublicznione na stronie internetowej: - Urzędu Miasta Rumi: rumia.eu - Biuletynu Informacji Publicznej: bip.rumia.pl - Biuletynu zamówień publicznych: https://ezamowienia.gov.pl/ Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych administratorem jest Urząd Zamówień Publicznych, Ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024