warmińsko-mazurskie (Elbląg)
dolnośląskie (Kąty Wrocławskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądu stanu technicznego budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim ul. Żeromskiego 17 34-220 Maków Podhalański powiat: suski tel. 338771494 dpsmak@poczta.onet.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Maków Podhalański |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 338771494 |
Termin składania ofert: | 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na wykonanie przeglądu stanu technicznego budynków Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, Ul. Żeromskiego 17 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu przeglądu stanu technicznego budynków Domu Pomocy Społecznej w rozumieniu art 62, ust 1 pkt 1 ustawy prawo budowlane /Dz. U. z 2023r. poz. 682/ z wyłączeniem branży elektrycznej, gazowej i kominiarskiej. Z przeprowadzonych czynności należy sporządzić niezbędną dokumentację wraz z protokołami osobno dla każdego z budynków. Wykonawca dokona wpisów w książkach obiektów budowlanych o przeprowadzonych przeglądach. Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zapytania ofertowego muszą być wykonane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. Charakterystyka budynków: - budynek A,B,C wraz z przewiązkami A-B i B- C / zespól 3 budynków połączony przewiązkami komunikacyjnymi/ każdy budynek posiada 3 kondygnacje nadziemne - powierzchnia użytkowa - 1374,24m? - budynek D - 2 kondygnacje nadziemne - powierzchnia użytkowa 99,50m? - budynek E Stołówka, kuchnia - 2 kondygnacje nadziemne - powierzchnia użytkowa - 303,20m? Dokument nr: DPS-DG.282.05.2024 Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia 24.05.2024r. do godz. 9-tej w siedzibie zamawiającego; lub w tym samym dniu przekazać w formie skanu poczta elektroniczną na adres : dpsmak@poczta.onet.pl. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do dnia 12.06.2024r. Wymagania: Przeglądy należy wykonać w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego i w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Kontrole powinny zostać przeprowadzone przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Warunki płatności: należność płatna na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 21dni od daty wystawienia faktury za wykonaną usługę. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na formularzu oferta zał. Nr 1 do niniejszego zapytania Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną, Do oferty należy dołączyć: - kserokopię aktualnych uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności poświadczoną za zgodność z oryginałem przez oferenta.. Kryteria wyboru oferty: cena - 100% O wyborze Wykonawcy zamawiający poinformuje e-mailem Wykonawców biorących udział w postępowaniu. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa - projekt załącznik nr 2. Uwagi: Klauzula informacyjna Zgodnie z art 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskie i Rady /UE/ 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE /ogólne rozporządzenie o ochronie danych /Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r. Str1/ dalej ''RODO"" informuję że: o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, ul. Żeromskiego 17, 34-220 Maków Podhalański .oInspektorem ochrony danych osobowych - e-mail : iwonatorba@o2.pl oPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art 6 ust 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia o numerze /DPS-DG.282.05.2024/ oodbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 18 oraz art 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r, Prawo Zamówień publicznych /Dz U z 2019r. poz 2019 / dalej ustawa pzp .oPani/Pana dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art 78 ust1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata. okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. oObowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP oW odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art 22 RODO oPosiada Pani/Pana - na podstawie art 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie art 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO oNie przysługuje Pani/Panu - w związku z art 17 ust 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art 20 RODO - na podstawie art 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art 6 ust. 1 lit.c RODO. Kontakt: Osoba do kontaktu : Małgorzata Stopa, tel. 338771494 w godz. 7-15-tej od poniedziałku do piątku |
© eurobudowa.pl 2004-2024