Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywne dostawy artykułów elektrycznych do konserwacji i naprawy oświetlenia ulicznego...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywne dostawy artykułów elektrycznych do konserwacji i naprawy oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Szymony 17 a
34-500 Zakopane
powiat: tatrzański
Tel. (0 18) 20 25 620 Fax. (018) 20 25 621, Tel. 18 20 25 614
tesko@tesko.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Zakopane
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (0 18) 20 25 62
Termin składania ofert: 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy Państwa do złożenia oferty
cenowej na ,,Sukcesywne dostawy artykułów elektrycznych do konserwacji i naprawy
oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej na potrzeby, ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna
Grupa Kapitałowa Sp. z o.o."
Przedmiot zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów elektrycznych do konserwacji i
naprawy oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej na potrzeby ,,TESKO" Tatrzańska
Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o w 2024 i w 2025 roku
świadczy usługi
w zakresie odbioru odpadów komunalnych, letniego i zimowego oczyszczania ulic, placów
i chodników, naprawy oraz oznakowania dróg, konserwacji oświetlenia ulicznego, publicznego
transportu zbiorowego, dekoracji miasta, sprzedaży worków i pojemników na odpady oraz materiałów
do zwalczania śliskości. Terenem działania firmy jest Powiat Tatrzański, w szczególności teren Gminy
Miasto Zakopane.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
3.
3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nowych artykułów elektrycznych i
oświetleniowych do konserwacji i naprawy oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej według
wykazu z Tabeli nr 1 poniżej.
Tabela nr 1
L.p.Nazwa artykułu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14Źródło sodowe SONT PIA PLUS 70W
sterownik astronomiczny AST midi GPS
źródło sodowe SONT PIA PLUS 100W
źródło sodowe SONT PIA PLUS 150W
słup stalowy ocynkowany stożkowy S-50C
przewód YDY 3x2,5mm2
bezpiecznik serii S-191 (6-20A)
rura ochronna karbowana typu AROT DVK75
stycznik na szynę 40A
zestaw zasilający do oprawy OCP70KP
bednarka Fe-Zn 30x4mm
bezpiecznikWT00
stycznik na szynę 63A
słup stalowy ocynkowany stożkowy S-80 PC
3.2.
3.3.
3.4.
Ilość sztuk
150
10
60
50
2
300
60
100
4
6
50
80
4
1
Wymienione w Tabeli nr 1 artykuły muszą spełniać odpowiednie normy jakościowe określone w
powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
Realizacja dostaw przebiegać będzie sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego
składanymi telefonicznie na dane teleadresowe Wykonawcy wskazane w ofercie.
Dostawy objęte danym zamówieniem odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godz.ch
od 7:30 do 14:30 . Odbioru każdej partii dostawy dokona pracownik Zamawiającego w siedzibie
lub punkcie handlowym Wykonawcy.
W przypadku, gdy Zamawiający w Zapytaniu Ofertowym odniósł się do nazw, znaków towarowych,
pochodzenia, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę,
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów i rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że
zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w zapytaniu
ofertowym, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i
jakościowych.
Wykazanie równoważności spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza
zastosować równoważne materiały, produkty niż podane w zapytaniu ofertowym winien dołączyć
do oferty wykaz zawierający materiały/produkty zawarte w zapytaniu ofertowym oraz podać ich
równoważniki wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających
równoważność zaproponowanych materiałów.
Wskazanie przez Zamawiającego nazw, znaków towarowych, pochodzenia, źródła który
charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę ma na celu jedynie przybliżyć
wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych
określeń. Każdorazowo, gdy wskazana jest w zapytaniu ofertowym taka informacja, należy przyjąć,
że w odniesieniu do niej użyto sformułowania ,,lub równoważna". Za kryterium uznania bądź
nieuznania przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu względem produktu
wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uważa się przy tym istotne cechy produktu opisane
w zapytaniu ofertowym.

Dokument nr: 1- ZO/2024

Składanie ofert:
10. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
10.1. Miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć albo tradycyjnie tj. w ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa
Sp. z o.o. 34-500 Zakopane, Ul. Szymony 17a - Sekretariat, I piętro albo za pośrednictwem poczty
elektronicznej przesyłając ja na adres tesko@tesko.pl. z zastrzeżeniem, iż oferta przesyłana
elektronicznie musi zostać opatrzona podpisem elektronicznym tj. podpisem kwalifikowanym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.2. Termin złożenia oferty upływa w dniu:
28 maja 2024 r. o godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
6. TERMIN REALIZACJI I WARUNKI PŁATNOŚCI:
6.1. DOSTAWA realizowana sukcesywnie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca
2025 roku.

Wymagania:
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
2.1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie Zapytania Ofertowego o szacowanej wartości
zamówienia nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 pkt. 1) Ustawy z dnia 11 września 2019
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r poz. 1605, dalej: ,,Ustawa PZP").
W niniejszym postepowaniu nie znajdują zastosowania przepisy Ustawy PZP, albowiem niniejsze
postepowanie nie jest zamówieniem publicznym w rozumieniu wyżej wymienionej ustawy.
2.2. Użyte w niniejszym dokumencie terminy mają następujące znaczenie:
a) ,,Zamawiający" - ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.,
b) ,,Postępowanie" - postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszego
Zapytania Ofertowego,
c) ,,ZO" - niniejsze Zapytanie Ofertowe,
d) ,,Zamówienie" - należy przez to rozumieć zamówienie, którego przedmiot został w sposób
szczegółowy opisany w punkcie 3 Zapytania Ofertowego.
e) ,,Wykonawca" - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę
organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia
publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.
2.3. Treść Zapytania Ofertowego wraz z załącznikami stanowi kompletny dokument, który obowiązuje
Wykonawcę i Zamawiającego podczas całej procedury zapytania ofertowego.
2.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym ZO zastosowanie mają właściwe przepisy Ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360).
4. INFORMACJA DOTYCZĄCA OFERT WARIANTOWYCH:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. INFORMACJA DOTYCZĄCA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.2. Warunki płatności:
a) Zapłata za zrealizowaną partię dostawy, zostanie dokonana przelewem na konto Wykonawcy
(wskazane na Fakturze VAT) w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej
faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Rozliczenie usługi będzie następować po każdej partii
asortymentu.
b) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, ceny brutto oraz stawki
podatku VAT ulegną odpowiedniej zmianie w taki sposób, aby wynikające z oferty Wykonawcy
ceny netto pozostały niezmienione.
c) Należny podatek od towarów i usług VAT zostanie naliczony i zapłacony zgodnie z przepisami
obowiązującymi na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
d) Zapłata dokonana zostanie z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, zgodnie z art.
108 a ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r.
poz. 931 z późn. zm.).
e) Wykonawca oświadcza, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany na Fakturze VAT, która
będzie wystawiona w jego imieniu, jest rachunkiem, dla którego zgodnie z rozdziałem 3a Ustawy
z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2439.) prowadzony jest
rachunek VAT.
f) Zamawiający zgodnie z art. 4 pkt. 2 Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu
nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 893) informuje,
że Spółka jest podmiotem publicznym.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH
SPEŁNIANIA WRAZ Z INFORMACJĄ O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
7.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
7.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia:
7.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia:
7.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W zakresie powyższych warunków Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku.
7.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza
się:
a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie
wykonali zamówienia lub wykonali je nienależycie na rzecz ,,TESKO" Tatrzańska
Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. i do dnia otwarcia ofert nie usunęli skutków
niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia,
b) Wykonawców, z którymi Zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie
zamówienia albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za
które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie
umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem
postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła, co najmniej 5%
wartości umowy,
c) Wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono
z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony
prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia
wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
7.2.1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy:
Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik
prowadzonego postępowania,
7.2.2.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7.2.3.W celu wykazania, że brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca winien
przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (sporządzone zgodnie z
załącznikiem nr 2 do Zapytania Ofertowego),
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o pkt. 7.2 lit. c Zapytania
Ofertowego, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert.
8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
8.1. Wymagania podstawowe:
8.1.1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu
Ofertowym.
8.1.2. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy
lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest
łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez
wszystkie te osoby.
8.1.3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać
z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie
wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z
właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z
oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego
upoważnione.
8.1.4. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego Zapytania Ofertowego powinny zostać
wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez
Wykonawcę w zgodnej z niniejszym Zapytaniem Ofertowym formie.
8.1.5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.2. Forma oferty:
8.2.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną i format nie większy
niż A4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na
język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
8.2.2. Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszego
Zapytania Ofertowego i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane
komputerowo, maszynowo lub ręcznie.
8.2.3. Dokumenty przygotowywane samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie wzorów
stanowiących załączniki do niniejszego Zapytania ofertowego powinny mieć formę
wydruku komputerowego lub maszynopisu.
8.2.4. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe
zdekompletowanie.
8.2.5. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub
poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. Oświadczenia
sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszego Zapytania
Ofertowego powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich
zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona
8.3.
przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub
więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu
określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty
pełnomocnictwa.
8.2.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
8.2.7. Zgodnie z niniejszym Zapytaniem Ofertowym, kompletna oferta musi zawierać:
a) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do
Zapytania Ofertowego,
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego,
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej,
d) Pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie osoby podpisującej ofertę nie
wynika z przedstawionych dokumentów.
Potencjalny Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ
PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, OSOBY UPOWAŻNIONE DO
POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
9.1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje mają być przekazywane pisemnie, faxem
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy prowadzącego postępowanie podane
poniżej. W przypadku przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za
pomocą faksu lub poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza
fakt ich otrzymania.
Adres kontaktowy:
,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o. o.
ul. Szymony 17a
34-500 Zakopane
Tel. 0/18 20 25 615
Fax. 0/18 20 25 621
E-mail: tesko@tesko.pl
Pracownicy upoważnieni do kontaktów z Wykonawcami:
Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Pan Bartłomiej Jelonek
Tel. 018 20 25 629
e-mail: tesko@tesko.pl
Uwaga!
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu
oferty do wskazanego miejsca.
10.3. W przypadku składania oferty w sposób tradycyjny. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej,
zamkniętej kopercie. Koperta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy, a także opis:
Zapytanie ofertowe nr 1-ZO/2024
,,Sukcesywne dostawy artykułów elektrycznych do konserwacji i naprawy oświetlenia ulicznego i
sygnalizacji świetlnej na potrzeby ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o w
2024 i w 2025 roku"
10.4. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres tesko@tesko.pl
w treści maila należy wpisać: ,,Oferta na dostawy artykułów elektrycznych ".
10.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z braku powyższych
informacji na kopercie, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem, a w
przypadku składania ofert pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia.
10.6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z braku powyższych
informacji w treści wiadomości elektronicznej zawierającej ofertę tj. nie otwarcia wiadomości i
zapoznania się z ofertą.
10.7. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone na adres Wykonawcy bez otwierania koperty.
11. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY:
11.1. Cena przedstawiona w ofercie winna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną wyrażoną
w polskich złotych do dwóch miejsc po przecinku.
11.2. Przez pojęcie ,,cena" - należy rozumieć cenę w myśl art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 9
maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 178): ,,Cena -
wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić
przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz
podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega
obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się
również stawkę taryfową".
11.3. W ofercie należy podać cenę jednostkową (netto i brutto).
11.4. Jeżeli złożona zostanie Oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w
celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który
miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje
Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie
będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
12. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
12.1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych
postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Zapytaniu ofertowym:
12.2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
12.2.1.
w
Kryterium nr 1: Cena brutto 1 (C) - waga 100 % będzie obliczone na podstawie wzoru
matematycznego:
C = Cn/Cb* 100
gdzie:
C - liczba punktów w kryterium Cena,
Cn - najniższa oferowana cena brutto,
Cb - cena brutto badanej oferty.
Uwaga! Wskazane w formularzu ofertowym ilości służą wyłącznie do porównania ofert w celu
wyłonienia oferty najkorzystniejszej w kryterium oceny ofert, jakim jest cena.
12.3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższego
kryterium otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty
12.4.
12.5.
12.6.
12.7.
najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację,
Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertą z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone
oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do
złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Zamawiający poprawi w tekście oferty: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych
zmian treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona
Przez omyłkę rachunkową Zamawiający rozumieć będzie każdy wadliwy wynik działanie
matematycznego (rachunkowego) przy założeniu, że składniki działania są prawidłowe.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli:
a) jest niezgodna z przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
b) jej treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego z zastrzeżeniem pkt. 12.5 powyżej,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera rażąco niską cenę1 w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenia
zamówienia na podstawie pkt. 7.2. Zapytania ofertowego,
f) zawiera błędy w obliczaniu ceny (np. błędną stawkę podatku VAT),
g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do
przedmiotu zamówienia, zwraca się w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w
określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość
ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w
szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania
techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla
Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na
podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył
wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza,
że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
13.1.
13.2.
13.3.
13.4.
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z Wykonawca, którego oferta
zostanie uznana za najkorzystniejszą, niezwłocznie po podjęciu decyzji w sprawie wyboru oferty
nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę
odrębnym pismem lub telefonicznie.
Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem
zawartym w ofercie.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że pozostałe oferty podlegają
odrzuceniu.
14. INFORMACJA NA TEMAT ZMIAN POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY
Istotne dla stron postanowienia umowy, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do Zapytania
Ofertowego.
przez pojęcie rażąco niskiej ceny Zamawiający rozumie ofertę z ceną niewiarygodną, nierealistyczną w porównaniu do cen rynkowych podobnych zamówień. Oznacza to cenę znacząco odbiegającą od
cen przyjętych, wskazującą na fakt realizacji zamówienia poniżej kosztów robót budowlanych. Przyczyną wyraźnie niższej ceny od innych ofert może być albo świadome działanie albo nierzetelność kalkulacji
Wykonawcy, co grozi nienależytym wykonaniem lub niewykonaniem zamówienia w przyszłości.
15. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Kontakt:
Pytania dotyczące procedury przetargowej:
Pani Ewa Dworska
Tel. 18 20 25 614
e-mail: tesko@tesko.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.