Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie dwóch głównych przeglądów serwisowych urządzeń wentylacyjnych i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie dwóch głównych przeglądów serwisowych urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ul. Stanisława Kostki
Potockiego 10/16
02-958 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 544 27 00
ppytka@muzeum-wilanow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 544 27 00
Termin składania ofert: 2024-01-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dotyczy:
Zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, udzielane na podstawie art.
2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.
1605, 1720), pn.: Wykonanie dwóch głównych przeglądów serwisowych urządzeń wentylacyjnych i
klimatyzacyjnych w II i IV kwartale 2024 r. w budynkach należących do Muzeum Pałacu Króla Jana III w
Wilanowie oraz całoroczna obsługa serwisowa i eksploatacyjna urządzeń wentylacyjnych,
klimatyzacyjnych i nawilżających (parownic).

1. Opis przedmiotu zamówienia
1)
W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie dwóch głównych przeglądów serwisowych
urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w II i IV kwartale 2024 r. zlokalizowanych w
budynkach należących do Muzeum przy Ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, Ul. Stanisława
Kostki Potockiego 7, Ul. Stanisława Kostki Potockiego 23, Ul. Przyczółkowa 394 w Warszawie oraz
na całorocznej eksploatacji i obsłudze serwisowej urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i
nawilżających (parownic). Nazwy urządzeń, ich lokalizację oraz zakres prac serwisowych
przedstawiono poniżej.
2) Obiekty zlokalizowane na terenie muzeum są zróżnicowane pod względem budowy, wysokości i
dostępności logistycznej. Należy przewidzieć użycie wysokich drabin, podnośnika koszowego oraz
poruszania się po połaciach dachów, poddaszach i piwnicach.
3) Zebrane w trakcie oczyszczania śmieci, wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na swój koszt.

4) Wykaz urządzeń:
1. Villa Intrata: klimatyzator split Kaisai KUE-24HRG32X, klimatyzator split Kaisai KUE-24HRG32X,
klimatyzator split -kasetonowy MOU-18HFN1-QRC4, agregat CARRIER model: 38VYX080N,
Klimatyzator split podsufitowy (kuchnia). Klimatyzator kuchenny podstropowy MITSUBISHI,
jednostka zewnętrzna PUZ-ZM71VHA, jednostka wewnętrzna PCA-M71HA; okapy wyciągowe
kuchenne (2szt.) oczyszczenie dwa razy w roku.
Centrala wentylacyjna VTS: Zakres: wymiana pasków klinowych, wymiana filtrów, czyszczenie
czerpni oraz kratek wentylacyjnych w całym budynku; kontrola stanu nagrzewnic (ciepło
technologiczne) - konieczne odkrycie kanału w celu konsultacji aktualnego stanu nagrzewnicy
przez techników muzeum.
Okap kuchenny wyciągowy: oczyszczenie kratek, sprawdzenie poprawności pracy urządzenia
(ciągu).
2. Markoniówka: Centrala wentylacyjna PRODUCT ENVISTAR TOP ATCR-16-AA-HP-2V-00-V-MX.
Zakres: wymiana filtrów, czyszczenie czerpni, kratek nawiewnych i wywiewnych w całym
obiekcie. Agregat CHŁODNICZY PRODUCT ENVISTAR TOP ATCR-16-AA-HP-2V-00-V-MX, TYP
CZYNNIKA R134a/II, nawilżacz ELMC 8; kontrola stanu nagrzewnic (ciepło technologiczne) -
konieczne odkrycie kanału w celu konsultacji aktualnego stanu nagrzewnicy przez techników
muzeum.
Zakres prac: wymiana zbiornika (zbiornik po stronie zamawiającego); jednorazowo: wymiana
fajek zasilających grzałki wraz z przewodami, wymiana stycznika głównego, wymiana
elektrozaworu z podstawą do spustu wody oraz elektrozawór dopuszczający wodę, wentylator
CHEMETEC 2-160/180/1700T, wentylator ML100/250.
3. Wozownia II: centrala wentylacyjna Vental Veku -brak danych.
Zakres prac: wymiana filtrów, czyszczenie kratek nawiewnych i wywiewnych, czyszczenie czerpni,
czyszczenie komory w centrali; kontrola stanu nagrzewnic (ciepło technologiczne) - konieczne
odkrycie kanału w celu konsultacji aktualnego stanu przez techników muzeum.
4. Oranżeria: toaleta DAIŚ-wentylator kanałowy. Oczyszczenie kratek nawiewnych i wywiewnych.
5. Oranżeria: pomieszczenia ogrodników (podziemia oranżerii): wentylator kanałowy. Zakres prac:
oczyszczenie kratek nawiewnych i wywiewnych; nagrzewnica kanałowa -EKA 315-12-3F; kontrola
stanu nagrzewnic (ciepło technologiczne) - konieczne odkrycie kanału w celu konsultacji
aktualnego stanu przez techników muzeum.
6. Figarnia: klimatyzator split CH-S12FTXQ, klimatyzator split SANYO 7,10 KW, klimatyzator split
MSR-24HRDN1-C4, klimatyzator split MS12FU-18HRFN1-QRC8W, MOC1-18HFN1-QRC8W,
klimatyzator split MSR-24HRDN1; przegląd i czyszczenie wentylatorów kanałowych (3 szt.).
7. Oficyna Kuchenna: Centrala wentylacyjna, Uwaga - wymagany Certyfikat na przegląd urządzeń.
Typ: CAIRplus 096.064 IVBV, Centrala wentylacyjna, Uwaga wymagany Certyfikat na przegląd
urządzeń Typ: CAIRplus 064.096 IVBV, Centrala wentylacyjna, Uwaga wymagany Certyfikat na
przegląd urządzeń Typ: Centrala SAVE-VTR500 SaveCair Systemair (3 agregaty), system
klimatyzacji-Uwaga wymagany Certyfikat na przegląd urządzeń Typ: VRV firma DAIKIN+jednostki
wewnętrzne; zakres: wymiana filtrów, czyszczenie kratek nawiewno-wywiewnych, oczyszczenie
czerpni. Agregaty klimatyzacyjne ulokowane są na zewnątrz przed budynkiem w zagłębieniu na
poziomie piwnic, zakres: oczyszczenie radiatorów agregatów, przestrzeni wokół agregatów.
8. Toalety w szatni Pałacu -wentylator dachowy -TKS 400C.
9. Pałac: centrale wentylacyjne (5 central), zakres: wymiana filtrów w centralach, oczyszczenie
czerpni nawiewnych i wywiewnych wraz z wymianą filtrów w komorach kurzowych , w
centralach-dezynfekcja komór rozprężnych, kratki nawiewne/wywiewne - czyszczenie i wymiana
filtrów (włóknina) w salach ekspozycyjnych w pałacu (61 sztuk podłogowych, 12 szt.) cztery razy
w roku; sufitowych, wymiana pasków klinowych przy napędach. Regulacja automatyki central w
zakresie prawidłowej pracy central w zakresie nawiewu i grzania.
Pałac podziemia: nawilżacze parowe 5 szt. AT4 Nordmann
Zakres: wymiana zbiorników (zbiorniki po stronie zamawiającego,), jednorazowo: wymiana
podstaw pod zbiorniki, wymiana wszystkich przewodów gumowych w tych urządzeniach wraz ze
zbiorniczkiem przelewowym, zacisków do przewodów wodnych, wężyków ciśnieniowych
zasilających, wymiana przewodów gumowych odprowadzających skropliny z kanału; kontrola
stanu nagrzewnic (ciepło technologiczne) - konieczne odkrycie kanału w celu konsultacji
aktualnego stanu przez techników muzeum.
Pałac Galeria południowa i północna: Centrale wentylacyjne - SWEGON GOLD RX (2 szt.), uwaga
wymagana Certyfikacja producenta. Zakres: wymiana filtrów, ustawienie parametrów okres
zima/lato.
Pałac Galeria południowa i północna: Centrale klimatyzacyjne (2 jednostki), uwaga wymagana
Certyfikacja producenta LG.
Pałac Galeria południowa i północna: nawilżacze parowe, Uwaga wymagana Certyfikacja
producenta Condair SWEGON, zakres: wymiana na nowe dwóch osadników kamienia, czyszczenie
Strona 2 z 9Znak sprawy DAS.2402.1.1.PP.2024
cylindra z kamienia, wyzerowanie czasu pracy urządzenia, sprawdzenie poprawności działania
systemu detekcji wody poprzez wywołanie próbnego alarmu zalania i kontrola ujawnienia sygnału
na ,,wartowni", potwierdzenie zamknięcia się elektrozaworów.
10. Kontener modułowy Pracownia konserwacji Malarstwa: klimatyzator split CH-S12FTXE,
wentylator kanałowy VENT -200L, wentylator kanałowy -VENT-250L.
11. Budynek Browaru: klimatyzator split CH-S12FTXQ, klimatyzator multi CH-S24FTXQ i CH-S24FTXQ,
klimatyzator multi MSAEBU-12HRFNX-QRD0GW, MSAEBU-12HRFNX-QRD0GW i MSAEBU-
12HRFNX-QRD0GW; Zakres prac: oczyszczenie, udrożnienie odpływów skroplin, sprawdzenie
pompek skroplin.
12. Pawilon Rzeźb: centrala nawiewna VBW, 1740 m3/h, centrala wywiewna VBW , 1740 m3/h,
agregaty chłodnicze MDV-D252W/CSN1, agregaty chłodnicze MDV-D280W/CSN1, jednostki
wewnętrzne 12 szt., ulokowane w kanale podłogowym, 4,5 KW; Zakres prac: wymiana filtrów,
oczyszczenie, udrożnienie odpływów skroplin, sprawdzenie pompek skroplin.; oczyszczenie
kanałów z nagrzewnicami (umiejscowione w podłodze przy oknach).
13. Stajnia Wartownia: klimatyzator split MSR 18HRDN1. udrożnienie odpływów skroplin,
sprawdzenie pompek skroplin.
14. Kordegarda: klimatyzator split ASYG36LMTA, klimatyzator split ASYG36LMTA, klimatyzator split
ASYG36LMTA, klimatyzator split ASYG36LMTA : udrożnienie odpływów skroplin, sprawdzenie
pompek skroplin. Wentylator nawiewno wywiewny TCBT/4-630/HB, klimatyzator split SPW-
CR364GV56.
15. Pałac Wieża Północna: klimatyzator split (dwie jednostki): SAP-KR124EHA.
Zakres prac: wymienić część instalacji, uszczelnić, uzupełnić czynnik, oczyścić i sprawdzić poziom
czynnika w jednym z urządzeń.
16. Pracownia 3D podziemia Oranżerii: klimatyzacja precyzyjna, jednostka zewnętrzna RHOSS
CY00100091 COMPACT, zakres prac m.in.: sprawdzenie ciśnienia glikolu. Jednostki wewnętrzne
S06OC121VD02020FX$2T14402, S08OC111VD02020FX$2T14401,
S06OC121VD02020FX$2T14402.
Zakres prac m.in.: wymiana filtrów: wymiana zbiorników nawilżaczy (dwa razy do roku), wymiana
zaworów spustowych i zaworów dopuszczających. Uwaga: zbiorniki do nawilżaczy po stronie
wykonawcy.
17. Zestaw Kontenerów I: klimatyzator split Vivax ACP-12CH35AEHI/I+, klimatyzator split Vivax ACP-
12CH35AEHI/I+, klimatyzator split Vivax ACP-12CH35AEHI/I+, klimatyzator split CH-S18FTXE-1.
18. Zestaw Kontenerów II: wentylator kanałowy VENT -200L, nagrzewnica kanałowa EOKO-200-5-2-B,
EOKO -250-5-2-B-2, sekcja filtracyjna 2 szt. brak danych, wentylator kanałowy brak danych 2 szt.,
klimatyzator split CH-S12FTXE 3 szt., klimatyzator split CH-S18FTXE.
19. Domek Lanciego i Drwalnia Peldy: centrale nawiewno-wywiewne Komfovent Domekt R-700-V-
R1. zakres: wymiana filtrów w centralach, oczyszczenie czerpni nawiewnych i wywiewnych,
oczyszczenie kratek nawiewnych/wywiewnych.
20. Zestaw kontenerów III (Dz. Edukacji): klimatyzator typ split (brak danych); kurtyna powietrzna
(nad drzwiami wejściowymi). udrożnienie odpływów skroplin, sprawdzenie pompek skroplin,
oczyszczenie kratek wentylacyjnych.
21. Pałac nowa galeria: centrala wentylacyjna NW1Climagold (wymagane 2 przeglądy rocznie),
centrala wentylacyjna NW2Climagold (wymagane 3przeglądy rocznie), nawilżacz Swegon 2 szt.,
wentylator kanałowy Systemair 3 szt., Klimatyzator split Daikin 2 szt., agregat skraplający Daikin 2
szt., centrala went. Rekuperator Domekt.
Strona 3 z 9Znak sprawy DAS.2402.1.1.PP.2024
5) Spis czynności serwisowych
Podstawowe czynności serwisowe, jakie należy wykonać w trakcie przeglądu serwisowego
urządzeń.
a) Wentylacja:
? Sprawdzenie podstawowych parametrów pracy centrali wentylacyjnej
? Sekcja wentylatora- kontrola poprawności i ewentualna regulacja pracy silnika, wirnika,
łożysk, czystość sekcji, stan króćców elastycznych
? Sekcja wentylatora- stan filtrów i przepustnicy powietrza pod względem mechanicznym
oraz czystość sekcji filtrów i przepustnicy oraz wymiana filtrów powietrza
? Sekcja chłodnicy- sprawdzenie poprawności działania wymiennika, kontrola przepływu
powietrza, czystość chłodnicy, kontrola poprawności działania zabezpieczeń, czujników
temperatury, drożności odpływu skroplin
? Sekcja nagrzewnicy- Sprawdzenie poprawności działania wymiennika, kontrola przepływu
powietrza, czystość nagrzewnicy, kontrola poprawności działania zabezpieczeń,
czujników temperatury, szczelność układu.
? Układ zasilania i sterowania-test automatyki, kontrola stanu połączeń oraz izolacji
elektrycznej, sprawdzenie nastaw regulatorów, kontrola działania elementów
wykonawczych jak siłowniki, zawory i przepustnice
? Sekcja obrotowego wymiennika ciepła-działanie układu, stanu silnika, paska napędowego
i uszczelnienia wymiennika, czystość wymiennika
? Sekcja krzyżowego wymiennika odzysku ciepła-działanie układu zabezpieczenia
przeciwzamrożeniowego, czystość wymiennika
? Sekcja glikolowego wymiennika odzysku ciepła- działanie układu pompowo-
regulacyjnego, czystość wymienników
? Korekta programu i nastaw wg życzeń użytkownika
? Ocena prawidłowości pracy centrali
b) Wentylator:
? Sprawdzenie ogólnego stanu wentylatora.
? Sprawdzenie stanu konstrukcji i obudowy wentylatora.
? Sprawdzenie poboru mocy i prądów przez silnik wentylatora.
? Ocena stanu łożysk.
? Sprawdzenie wszystkich zamocowań mechanicznych i połączeń elektrycznych.
? Ocena stanu wyważenia wirnika wentylatora
c) Nawilżacz parowy:
? Sprawdzenie i ewentualna wymiana cylindra parowego (cylinder po stronie
Zleceniodawcy)
? Sprawdzenie grzałek elektrycznych (elektrod)
? Sprawdzenie fajek przewodów elektrod grzałek, w razie wykrycia uszkodzenia - wymiana
? Sprawdzenie instalacji doprowadzającej wodę, parę, i odprowadzenie skroplin
? Sprawdzenie i ewentualne czyszczenie zaworów zasilających i spustowych wody z
cylindra
? Sprawdzenie gniazda zaworu spustowego
? Pomiar napięcia zasilania elektrycznego
? Pomiar poboru prądu przez grzałki
? Sprawdzenie stanu zamocowań przewodów elektrycznych
? Kontrola stanu stycznika zasilania grzałek
? Sprawdzenie działania zabezpieczeń i zakresu zadziałania
? Kontrola nastaw sterownika
? Wymiana wężyka zasilającego nawilżacz (raz w roku)
Strona 4 z 9Znak sprawy DAS.2402.1.1.PP.2024
d) Split (klimatyzacja):
? Czyszczenie filtrów parownika
? Czyszczenie parownika
? Odgrzybianie parownika
? Temperatura powietrza zewnętrzna
? Sprawdzenie parametrów technicznych urządzenia
? Czyszczenie skraplacza
? Sprawdzenie izolacji chłodniczej
? Sprawdzenie skraplacza ze względu na uszkodzenie i korozję
? Sprawdzenie szczelności połączeń freonowych
? Sprawdzenie połączeń elektrycznych
? Sprawdzenie drożności odprowadzenia skroplin
? Sprawdzenie sterownika
? Temperatura na wlocie parownika (termometr)
? Temperatura na wylocie parownika (termometr)
e) Agregaty chłodnicze:
? Sprawdzenie stanu technicznego podpór i zamocowań urządzeń
? Ocena szczelności układu chłodniczego urządzeń i ewentualne uzupełnienie zładu
? Sprawdzenie stanu technicznego spawów i innych połączeń instalacji, izolacji termicznej
(rurociągi i wymienniki)
? Kontrola zabezpieczeń przed uszkodzeniami mechanicznymi
? Ocena stanu technicznego zaworów
? Kontrola wycieków substancji kontrolowanej
? Ocena stanu technicznego pracy sprężarek (pobór prądu, hałas, powrót oleju)
? Kontrola parametrów działania obiegów chłodniczych (temperatura
wejściowa/wyjściowa, ciśnienie ssania i tłoczenia, temp. Przed filtrem, różnica
temperatur przed i za filtrem, przegrzanie czynnika, poziom oleju)
6) Całoroczna eksploatacja urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych
Zakres czynności bieżącej obsługi serwisowej obejmuje utrzymanie ciągłości pracy i zapewnienie
prawidłowego funkcjonowania i współdziałania wszystkich układów technologicznych:
wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, grzewczych (m.in. automatyka hydrauliki grzewczej,
nagrzewnic, zaworów trójdrożnych i pomp cyrkulacyjnych) i nawilżaczy parowych, osprzętu
zasilenia elektrycznego, instalacja hydrauliki grzewczej/chłodzącej obiegu wewnętrznego,
instalacji sterowania, szafy sterujące, automatyki, BMS, sygnalizacji zabezpieczenia pracy urządzeń
elektrycznych.
7) Wystąpienie zakłóceń technicznych w pracy urządzeń wentylacyjno klimatyzacyjnych
W razie stwierdzenia nieprawidłowości pracy urządzeń wentylacyjno klimatyzacyjnych, bądź
wystąpienia stanu zakłócenia parametrów temperatury lub wilgotności, Wykonawca bezzwłocznie
zgłasza ten fakt Zamawiającemu - bezpośrednio upoważnionemu pracownikowi dozoru
technicznego.
Wykonawca wezwany (e-mail , telefon) do usunięcia stanu zakłócenia stwierdzonego przez
personel Muzeum (służby ochrony, służby techniczne) musi rozpocząć działania ,,na miejscu" w
terminie nieprzekraczalnym 4 (czterech) godzin od otrzymania powiadomienia. W sytuacji, kiedy
to Zamawiający stwierdzi nieprawidłowości pracy urządzeń bądź wystąpienia stanu zakłócenia
parametrów klimatycznych, wzywa Wykonawcę (e-mail, telefon) do podjęcia działań ,,na miejscu",
również w terminie nieprzekraczalnym 4 (czterech) godzin od otrzymania powiadomienia.
Usuniecie stanów awaryjnych i zakłóceniowych należy potwierdzić stosownym protokołem
Strona 5 z 9Znak sprawy DAS.2402.1.1.PP.2024
serwisowym. Protokoły należy sporządzać za każdym razem, po wystąpieniu stanów
zakłóceniowych i innych stwierdzonych ważnych zdarzeń technicznych poszczególnych urządzeń.
8) Materiały i odczynniki
Materiały i odczynniki niezbędne do wykonywania obsługi serwisowej dostarcza Zamawiający na
podstawie protokołu konieczności spisanego przy udziale stron. Protokół konieczności stanowi
załącznik do zapotrzebowania materiałowego, całość akceptuje Dyrektor Muzeum. Realizacja
powyższego jest zgodna z obowiązującą w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie procedurą.
Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu montaż części oryginalnych zakupionych u Wytwórcy
urządzeń z równoczesnym przedłożeniem Zamawiającemu gwarancji i dokumentacji zakupu.
9) Roboty naprawcze
Roboty naprawcze polegające na całkowitej lub częściowej wymianie elementów lub urządzeń
wspomagających nie są objęte zakresem przedmiotowym Umowy.
2. Wzór umowy zawiera złącznik nr 4 do niniejszego zapytania

CPV: 50800000-3

Dokument nr: DAS.2402.1.1.PP.2024

Składanie ofert:
8.
Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty proszę przesłać pocztą elektroniczną na adres: ppytka@muzeum-wilanow.pl
2) W tytule maila należy wpisać: ,,Oferta - Znak sprawy: DAS.2402.1.1.PP.2024"
3) TERMIN SKŁADANIA ofert: 08.01.2024 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia:
1) Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy
2) Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy: 27 grudnia 2024 r.

Wymagania:
6.
Opis warunków zamówienia:
6.1. Zdolność techniczna lub zawodowa- warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca :
6.1.1. wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa
zamówienia (umowy) polegające na:
a) serwisie urządzeń wentylacyjnych (central wentylacyjnych), urządzeń klimatyzacyjnych oraz
serwisie urządzeń nawilżaczy parowych,
b) obsłudze szaf klimatyzacji precyzyjnej,
c) programowaniu/zarządzaniu automatyką urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w tym
BMS.
w budynkach i/lub na terenie wpisanych/m do rejestru zabytków do rejestru zabytków lub
ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów na łączną kwotę co najmniej 100 000 zł brutto.
Wyjaśnienia:
1) należy załączyć dowody, że powyższe zamówienia (umowy) zostały wykonane należycie:
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia
(umowy) były wykonywane.
2) przez jedno zamówienie (umowę) należy rozumieć zamówienie (umowę/usługę) zawierające w
swoim zakresie czynności wymienione w lit. a), lit. b) i lit. c) ppkt. 6.1.1. pkt 6.1. ust. 6 niniejszego
zapytania ofertowego i świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy/Zamawiającego (przez
jednego Zleceniodawcę/Zamawiającego, Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a
także inne podmioty).
3) rejestr zabytków zgodnie z art. 7 -9 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 840, z 2023 r. poz. 951, 1688, 1904).
Strona 6 z 9Znak sprawy DAS.2402.1.1.PP.2024
4) ewidencja zabytków zgodnie z art. 21-22 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 840, z 2023 r. poz. 951, 1688, 1904).
5) inwentarz muzealiów zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (t.j. Dz. U. z
2022 r. poz. 385).
6) wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w
walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP
na dzień zamieszczenia zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotowego postępowania na
stronach Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego.
6.1.2. wykaże, iż do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej 2 osoby posiadające
aktualne uprawnienia elektryczne (nisko napięciowe).
3) Obliczenia przyznawanych punktów dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
5) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.
9.
Charakter ceny.
1) Cena oferty brutto jest ceną ryczałtową.
2) Podana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej zapytania
ofertowego i wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
oraz obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie poniesie Wykonawca z tytułu
terminowego i prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia, w szczególności: koszt
zatrudnienia personelu, koszt urządzeń, maszyn, sprzętu, koszty administracyjne i biurowe,
koszty dojazdów, ubezpieczenie oraz podatek od towarów i usług (nie dotyczy Wykonawców
zagranicznych, którzy nie są płatnikami podatku VAT w Polsce).
3) Cena podana przez Wykonawcę jest kompletna, jednoznaczna i ostateczna, dlatego Wykonawca
w określeniu ceny oferty musi uwzględnić łącznie wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją
Strona 7 z 9Znak sprawy DAS.2402.1.1.PP.2024
przedmiotu zamówienia. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia,
określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania
ofertowego.
4) Wykonawca we własnym zakresie jest zobowiązany na etapie przygotowywania oferty do oceny
i zweryfikowania oraz oszacowania wszystkich czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu
zamówienia. W tym celu Zamawiający zaleca Wykonawcy szczegółowe i dokładne zapoznanie się
z treścią wymagań niniejszego zapytania ofertowego
10. Informacje dodatkowe:
1)Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2)Ofertę należy złożyć wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego
zapytania ofertowego.
3)Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia
postępowania oraz nie dokonania wyboru żadnej oferty, jak również do przesunięcia terminu
do składania ofert, bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.
4)Do oferty należy dołączyć:
a) wykaz zamówień (umów) zgodnych z treścią ust. 6 pkt 6.1. pkt 6.1.1. niniejszego zapytania
ofertowego, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia (umowy)
te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia
(umowy) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia (umowy)
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik
nr 2 do zapytania ofertowego,
b) informację na temat przetwarzania danych osobowych o treści określonej w załączniku nr 5
do niniejszego zapytania ofertowego.
5)Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający, w celu uzyskania najlepszych warunków realizacji
zamówienia, podejmie negocjacje z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza,
6)Wybór najkorzystniejszej oferty nie oznacza zaciągnięcia przez Zamawiającego zobowiązania
do zawarcia umowy ze Wykonawcą.
7)Złożenie oferty oznacza wyrażenie zgody na zawarcie umowy według wzoru stanowiącego
załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
8)Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących lub
błędnych dokumentów (zawierających błędy) lub wyjaśniania treści złożonych dokumentów. W
przypadku niezłożenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów, oferta podlega odrzuceniu.
9)Przed zawarciem umowy, Wykonawca musi (jeśli dotyczy) posiadać firmowy numer bankowy
znajdujący się w wykazie informacji o podatnikach VAT - tzw. ,,biała lista" (art. 117ba ustawy z
dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa - t.j. Dz.U. z 2019 poz. 900, 924, 1018, 1495,
1520, 1553, 1556, 1649, 1655, 1667, 1751, 1818, 1978, 2020, 2200 z późn. zm., oraz art. 19
ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1292, 1495 z
późn. zm.).
10) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert
spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą
ofertę, chyba że Zamawiający unieważni postępowanie.
11) Przez uchylanie się od zawarcia umowy należy rozumieć: dwukrotne nieusprawiedliwione
niestawienie się w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu zawarcia umowy
lub niewypełnienie obowiązków o których mowa w pkt. 10 niniejszego ustępu.

Uwagi:
7.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jedynie kryterium ceny łącznej brutto za
realizację zamówienia - ,,CENA-C" (C) - 100,00 % (punktów),
2) Sposób oceny ofert w kryterium ,,CENA - C" (C):
a) punkty w kryterium ,,CENA-C" będą obliczane z zastosowaniem następującego wzoru: cena
(brutto) za realizacje zamówienia (C) = iloraz najniższej ceny (brutto) za realizacje zamówienia i
cena (brutto) za realizacje zamówienia badanej oferty pomnożony przez 100.
b) zamawiający oceni ofertę Wykonawcy w kryterium ,,CENA-C" na podstawie Formularza oferty
(załącznik nr 1 do zapytania),
c) Wykonawca w kryterium ,,CENA- C" może uzyskać maksymalnie 100,00 punktów.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzymał najwyższą liczbę
punktów w ww. kryterium.

Kontakt:
5. Wskazanie osób uprawnionych do kontaktowania się z Wykonawcami:
Piotr Pytka, mail: ppytka@muzuem-wilanow.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.