Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz włączeniem w układ generatora dwutlenku chloru

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz włączeniem w układ generatora dwutlenku chloru

Data zamieszczenia: 2024-01-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: EKOHEL Sp. z o.o
ul. Kuracyjna 3
84-150 Hel
powiat: pucki
tel. +48 58 6904030, tel. 601-654-769
bok@ekohel.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Hel
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 58 6904030,
Termin składania ofert: 2024-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
dostawa wraz włączeniem w układ generatora dwutlenku chloru
DOSTAWA generatora dwutlenku chloru służącego do wytworzenia wodnego roztworu CIO? na stacji uzdatniania wody.
II. Opis przedmiotu zamówienia: (opis przedmiotu zamówienia lub streszczenie opisu przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy stanowi załącznik do zaproszenia):
Przedmiotem zamówienia jest ,,DOSTAWA wraz z włączeniem w układ technologiczny Stacji i Uzdatniania Wody w Helu generatora dwutlenku chloru służącego do wytworzenia wodnego roztworu CI02, wykorzystywanego do dezynfekcji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi".
1. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa wraz z włączeniem w układ technologiczny Stacji i Uzdatniania Wody w Helu generatora dwutlenku chloru służącego do wytworzenia wodnego roztworu CI02, wykorzystywanego do dezynfekcji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi;
b) szkolenie obsługi eksploatacyjnej Zamawiającego.
2. Ogólne wymagania techniczne - generator dwutlenku chloru.
1) Generator dwutlenku chloru powinien posiadać wydajność produkcyjną w zakresie od 75 + 125 gCI02/h i składać się co najmniej z następujących podzespołów:
a) reaktora o pojemności pozwalającej na wytworzenie wymaganej ilości dwutlenku chloru. Z uwagi na możliwą zmienność zapotrzebowania wody na dwutlenek chloru lub zmianę ilości dezynfekowanej wody generator powinien posiadać funkcjonalność polegająca na możliwości regulacji wydajności generatora w połączeniu z wymianą reaktora. Wymieniany reaktor powinien posiadać objętość dostosowaną do wymaganej wydajności w zakresie 75 +
125 gCI02/h (utrzymanie zbliżonego czasu kontaktu reagentów w reaktorze - ograniczenie powstawania chlorynów i chloranów),
b) wykonanie reaktora z PVC o grubości ścianek minimalnej 10 mm,
c) reaktor powinien posiadać możliwość ręcznego płukania wodą,
d) generator będzie wyposażony w rotametr pokazujący aktualny przepływ wody rozcieńczającej wyprodukowany dwutlenek chloru do stężenia poniżej 2 g/l wraz z wyłącznikiem krańcowym powodującym wyłączenie generatora w przypadku zbyt małego przepływu,
e) generator będzie wyposażony w dwie pompy dozujące przeznaczone do pobierania reagentów (zasilanie 230 V / 50 Hz). Pompy powinny zapewnić dozowanie reagentów w sposób ciągły, jednorodny i precyzyjny oraz powinny posiadać możliwość regulacji wydajności pracy,
f) generator będzie wyposażony w elektrozawór i zawór kulowy odcinający dopływ wody rozcieńczającej;
g) generator będzie wyposażony w dwa układy kalibracji dla każdego z reagentów (sprawdzenie wydajność każdej z pomp dozujących),
h) instalacja powinna być wyposażona zawór zwrotny zabezpieczający przed zwrotnym wypływem CI02,
i) urządzenie powinno być zaprojektowane w taki sposób aby praca pomp nie była możliwa w przypadku napełnienia obu zbiorników magazynowych;
j) urządzenie będzie wyposażone w dwa przepływomierze zainstalowane pomiędzy każdą z pomp a reaktorem w celu bieżącej kontroli wartości przepływu każdego z reagentów (nie dopuszcza się zastosowania czujników przepływu);
k) urządzenie będzie wyposażone w dwa zbiorniki reagentów - każdy co najmniej o pojemności min 50 I,
I) urządzenie będzie wyposażone w mieszacz statyczny mieszający wodę rozcieńczającą z wyprodukowanym dwutlenkiem chloru,
m) zastosowane przepływomierze powinny być zintegrowane z układem sterowania aby w przypadku niewłaściwego stosunku reagentów dozowanych do reaktora i proces produkcji został przerwany (taka informacja będzie wysyłana do sterownika);
n) układ kalibracyjny powinien opierać się na porównaniu wskazań z przepływomierza, a rzeczywistą ilością cieczy zgromadzoną w naczyniu;
o) układu sterowania dla urządzenia będzie wyposażony w panel dotykowy z kolorowym wyświetlaczem o przekątnej nie mniejszej niż 7", który umożliwi ręczne lub automatyczne sterowanie pracą generatora oraz umożliwi wyświetlanie ewentualnych alarmów wraz z ich archiwizacją.
2) Ilość wody pobranej z ujęć w roku 2022 wyniosła: 201.216,80 m3, w roku 2023 wyniosła: 196.914,50 m3.
3) Otrzymanie dwutlenku chloru powinno nastąpić w wyniku reakcji rozcieńczonych reagentów tj. kwasu solnego o stężeniu 9,0 % i chlorynu sodu o stężeniu 7,5 %;
4) W celu otrzymania właściwej jakości 002 konstrukcja reaktora powinna zapewniać 15 ? 5 min. czasu reakcji a otrzymany dwutlenek chloru powinien być rozcieńczony do max. Stężenia 2,0 g/l.
UWAGA: generator powinien być przystosowany do montażu naściennego oraz zawierać obudowę zabezpieczającą przed ingerencją osób niepowołanych (całe urządzenie, włącznie z jego podzespołami). Natomiast obudowa winna być wykonana z materiału odpornego na działanie substancji chemicznych (materiały wykonania: PVC, PE lub kompozyt).
5) Urządzenie winno posiadać drzwi zamykane na klucz i być przeszklone (możliwość sprawdzenia poprawności działania urządzenia bez konieczności otwierania drzwi). Nie dopuszcza się przeszkleń wykonanych z tworzyw sztucznych.
6) Zbiorniki reagentów będą stały na zbiorczej wannie wychwytowej wykonanej z tworzywa sztucznego, odpornego na działanie substancji chemicznych i muszą znajdować się w jednej wannie ale osobnych komorach (każda z komór musi być zabezpieczona płytą chroniącą pomieszczenie przed ewentualnymi oparami).
7) Generator będzie posiadać aktualny na dzień składania ofert atest PZH dopuszczający urządzenie do dezynfekcji wody w instalacjach lub sieciach wodociągowych przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Atest powinien być wydany na całe urządzenia wraz z wymienionymi podzespołami mającymi kontakt z wodą lub reagentami, a nie oddzielnie na poszczególne części składowe. Atest należy dołączyć do oferty wraz z kartą katalogową urządzenia, poświadczającą spełnienie wszystkich wyżej wymienionych wymogów.
8) Dozowanie roztworu dwutlenku chloru powinno się odbywać proporcjonalnie do przepływu wody na odcinku układ filtracji - zbiornik retencyjny wody uzdatnionej. Zamawiający zapewnia udostępnienie sygnału analogowego z przepływomierza zamontowanego na rurociągu wody surowej.
UWAGA: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczane i montowane przez siebie urządzenia wymiarze 60 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (rozruchu instalacji).
4. Szkolenie pracowników.
Wykonawca, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przeprowadzi bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia; czas trwania szkolenia min. 1 dzień roboczy.

Składanie ofert:
V. Miejsce, termin i forma składania ofert:
1.Ofertę złożyć w siedzibie Spółki Ul. Kuracyjna 3, 84-150 Hel: w terminie do dnia 22-01-2024 r., w formie:
a) pisemnej lub osobiście na adres: EKOHEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Ul. Kuracyjna 3, 84-150 Hel,
lub
b) w wersji elektronicznej- adres e-mail: bok@ekohel.pl

Miejsce i termin realizacji:
2) Miejsce dostawy: Stacja Uzdatniania Wody w Helu, Ul. Dworcowa 4, (84-150 Hel).
3) Termin dostawy: 30 dni od dnia zawarcia umowy.
III. Termin wykonania zamówienia
DOSTAWA i montaż urządzeń dla stacji uzdatniania wody w Helu wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zmawiającego w terminie do dnia 31 marca 2024 roku.

Wymagania:
Warunki płatności:
> przelew w złotych polskich (PLN)
> przedpłata 10% wartości netto po podpisaniu umowy
> pozostała kwota do 30 dni po dokonaniu protokolarnego odbioru prac. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym dostawy, montażu, serwisów.
4) Okres gwarancji i rękojmi za wady: 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu tel. +48 601-654-769
IV. Informacja o wymaganiach stawianych wykonawcom:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które spełniają następujące warunki:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) Posiadają police OC na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.
2. W postępowaniu nie mogą uczestniczyć:
1) wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed datą ogłoszenia postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia ogłoszenia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału
w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
Z udziału w postępowaniu wyklucza się również:
10) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali siew celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
11) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
12) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy (załącznik nr 1).
13) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) oraz art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz,UE.L Nr 229, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE nr L 111, str. 1), który stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
14) wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji w kapitale innego podmiotu,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Wykonawca powinien zapoznać się z całością niniejszej dokumentacji i przedstawić ofertę zgodnie z jej wymaganiami.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zawierającą jedną - jednoznacznie opisaną propozycję obejmującą całość zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Oferta musi być sporządzona czytelnie na piśmie, trwałą techniką, w języku polskim oraz podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi.
8. Zaleca się, aby oferta zawierała spis treści oraz aby wszystkie strony dokumentów składające się na ofertę były kolejno ponumerowane.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczeń pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w walutach obcych. Wzajemne rozliczenia będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej (PLN).
10. Termin związania ofertą wynosi 40 dni.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia zapytania ofertowego bez dokonania wyboru oferty.
12. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów lub do złożenia do nich wyjaśnień.
2. Ofertę składa wykonawca uprawniony do składania wiążących oświadczeń woli.
VI. Kryteria i sposób oceny ofert
1. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Wykonawca podaje cenę ryczałtową oferty.
b) Wykonawca oblicza cenę oferty z podatkiem VAT.
c) Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiający odrzuci oferty:
a) których treść nie odpowiada treści zaproszenia w szczególności opisu przedmiotu zamówienia,
b) została złożona po terminie składania ofert,
c) została złożona przez podmiot nie spełniający warunków udziału w postępowaniu,
d) została złożona przez podmiot podlegający wykluczeniu w szczególności podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
3. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
a) jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena 100%). Oceniane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.
Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru: Liczba punktów= najniższa cena brutto x 100/cena oferty badanej Oferta zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
b) zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Regulaminie i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o wyżej podane kryterium wyboru.
c) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, podpisze umowę w siedzibie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
VII. Zawarcie umowy
1. Zawarcie umowy, w wyniku przeprowadzonego postępowania, nastąpi najpóźniej w terminie 14 dni od daty zakończenia postępowania.
2. Zamawiający zastrzega, iż w wypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania oraz zmiany warunków postępowania. Odwołanie postępowania może nastąpić bez podania przyczyn w każdym czasie.
§17
W zakresie nieunormowanym postanowieniami postępowania zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
§18
1. Spory na tle wykonywania zobowiązań wynikających z treści niniejszego dokumentu będą rozwiązywane w trybie postępowania mediacyjnego przez mediatorów Pomorskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji stosownie do regulaminu tego Centrum obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
2. Jeżeli spór nie zostanie rozwiązany w terminie 30 dni po złożeniu wniosku o przeprowadzenie mediacji lub w innym terminie uzgodnionym pisemnie przez strony, każda ze stron może poddać spór pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla Zamawiającego.

Uwagi:
VIII. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych.
§16
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
1. Administratorem przesyłanych danych jest: EKOHEL Sp. z o.o. 84-150 Hel, ul. Kuracyjna 3
2. Kontakt z Administratorem: adres email - iod@apiechowska.pl lub pod adresem: EKOHEL Sp. z o.o. 84-150 Hel, ul. Kuracyjna 3
3. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, która jest podstawą przetwarzania danych.
4. Państwa dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w ramach świadczenia usług dla administratora.
5. Nie przewiduje się przekazywania moich danych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub instytucji międzynarodowych ani przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
6. Decyzje dotyczące Państwa danych osobowych nie będą podejmowane w sposób za uto matyzowa ny.
7. Państwa dane osobowe będą przechowywane 5 lat od ustania umowy zlecenia, w celach archiwalnych, podatkowych lub zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
8. Macie Państwo prawo do: ochrony Waszych danych osobowych, informacji o zasadach ich przetwarzania, dostępu do nich i uzyskania ich kopii, sprostowania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz powiadomienia każdego odbiorcę o sprostowaniu, usunięciu danych lub ograniczeniu przetwarzania. Przysługuje także Państwu prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu przetwarzaniu, prawo kontaktu z Inspektorem ochrony danych oraz prawo do odszkodowania za szkodę majątkową lub niemajątkową w wyniku naruszenia przepisów RODO.

Kontakt:
3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
Pan Zbigniew Rydz nr tel. 601-654-769 e-mail: bok@ekohel.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.