Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Obsługa geodezyjna nieruchomości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa geodezyjna nieruchomości

Data zamieszczenia: 2024-01-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg
ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg
powiat: Tarnobrzeg
fax (015) 822-25-04, tel. (015) 822-65-70, 15 81 81 221
geodezja@um.tarnobrzeg.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tarnobrzeg
Wadium: ---
Nr telefonu: fax (015) 822-25-04,
Termin składania ofert: 2024-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:

,,obsługa geodezyjna nieruchomości dla celów związanych z zadaniami Miasta Tarnobrzega i Skarbu Państwa."

Rodzaj zamówienia: usługa
(usługa/dostawa/robota budowlana)
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Podział nieruchomości wraz ze stabilizacją nowych oraz istniejących punktów granicznych
a) podział na dwie nowe działki - 5 szt.
b) każda następna powyżej 2 działek - 5 szt.
Podział nieruchomości wzdłuż obiektów liniowych np. dróg wraz ze stabilizacją nowych punktów granicznych - 2 szt.
Opracowanie dokumentacji do celów prawnych w celu: regulacji stanu prawnego nieruchomości, ustanowienia służebności, w tym gruntowych oraz przesyłu
a) za działkę - 10 szt.
b) dokumentacja zbiorcza ( 10 działek na jednej mapie) - 5 szt.
Rozgraniczenie nieruchomości (w przypadku postępowania przed organami odwoławczymi wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia ceny w rozbiciu na koszty konkretnych czynności wraz z podstawą ich ustalenia)
a) za pierwsze dwa punkty - 5 szt.
b) za każdy następny punkt- 10 szt.
Wykonywanie dokumentacji nazewnictwa ulic
a) za punkt adresowy - 200 pkt. adresowych
Sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych dotyczących działek ewidencyjnych i budynków ( bez pomiaru w terenie) wykaz zbiorczy ( do 1 ha powierzchni - 5 szt.
Sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych dotyczących działek ewidencyjnych i budynków ( z pomiarem w terenie) za działkę - 2 szt.
Wznowienie znaków granicznych oraz wyznaczanie punktów. granicznych- 3 szt.
a) za pierwszy punkt - 3 szt.
b) za każdy następny punkt- 10 szt.
Ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej - 5 szt.
Aktualizacja treści mapy zasadniczej powierzchnia do 1 ha- 1 szt.

CPV: 70.00.00.00-1

Dokument nr: GG-VI.271.3.2024

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta w Tarnobrzegu, 39-400 Tarnobrzeg,
ul. Mickiewicza 7 w dniu 15 stycznia 2024 r. o godz. 1400 w pok. nr 40.

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Tarnobrzegu, 39-400 Tarnobrzeg,
ul. Mickiewicza 7, Kancelaria Ogólna osobiście, pocztą w terminie do dnia 15 stycznia 2024 r. do godz. 1300
Oferta winna być sporządzona na ,,Formularzu oferty cenowej" - załącznik nr 6 do Regulaminu.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Wymagany / pożądany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.

Wymagania:
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają niezbędne uprawnienia oraz środki do realizacji zadań.
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
8. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www. tarnobrzeg.eobip.pl lub przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert najpóźniej w terminie 14 dni od dnia składania ofert.
9. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Uwagi:
Ochrona danych osobowych
Na podstawie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej ,,RODO", informuje się, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Tarnobrzega jest Prezydent Miasta Tarnobrzega, z siedzibą przy ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, (nr. tel.15 822-11-49; e-mail: prezydent@um.tarnobrzeg.pl).
2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem 15 818-15-10; lub adresem e-mail: iod@um.tarnobrzeg.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenie złożonej przez Panią/Pana oferty.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. ((t.j . Dz.U.2018.1330 ze zm) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w procedurze zapytania ofertowego będzie: art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem ważności oferty i ewentualnego zawarcia umowy.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; -
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
8. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
9. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEiDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Urzędu Miasta Tarnobrzega w celu udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami
(wydział merytoryczny)

tel. (015) 822-65-70, fax (015) 822-25-04
e-mail: geodezja@um.tarnobrzeg.pl
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7 Biuro Obsługi Interesanta sala nr 1 stanowisko nr 3 lub telefonicznie pod numerem tel. 15 81 81 221
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Małgorzata Jasłowska
Katarzyna Urbaniak

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.