mazowieckie (Ciechanów)
mazowieckie (Tarczyn)
pomorskie (Słupsk)
pomorskie (Słupsk)
śląskie (Czechowice-Dziedzice)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa nasadzenia drzew/krzewów |
Data zamieszczenia: | 2024-01-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
CZĘSTOCHOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Konwaliowa 1 42-263 Sobuczyna powiat: częstochowski 34 327 53 20 sekretariat@czpk.czest.pl https://platformazakupowa.pl/pn/czpk |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Sobuczyna |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 34 327 53 20 |
Termin składania ofert: | 2024-01-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa nasadzenia drzew/krzewów wraz z pielęgnacją na terenach należących do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie Krótki opis przedmiotu zamówienia I. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, sadzenie materiału roślinnego (1920 szt. drzew/krzewów) oraz pielęgnacje (utrzymanie nasadzeń) w okresie gwarancji i rękojmi (4 lata). II. Zamawiający wymaga dostarczenia drzew w następujących gatunkach: a) 640 szt. z 8 wskazanych poniżej gatunków w ilościach: 1. Metasekwoja - 80 szt.; 2. Brzoza - 80 szt.; 3. Jesion - 80 szt.; 4. Złotokap - 80 szt.; 5. Choina Kanadyjska - 80 szt.; 6. Migdałek - 80 szt.; 7. Jałowiec - 80 szt.; 8. Dąb - 80 szt. b) 1280 szt. drzew/krzewów z 8 wskazanych poniżej gatunków w ilościach: 1. Wiąz - 160 szt.; 2. Grab - 160 szt.; 3. Buk - 160 szt.; 4. Ostrokrzew - 160 szt.; 5. Tuja zachodnia - 160 szt.; 6. Tuja olbrzymia - 160 szt.; 7. Olcha czarna - 160 szt.; 8. Czeremcha - 160 szt. Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy w/w ilości, posadzi je we wskazanych miejscach i będzie prowadził pielęgnacje przez okres 4 lat. III. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia został określony w pkt 5 SWZ. CPV: 77211600-8, 77310000-6,77211500-7,03452000-3,03451300-9 Dokument nr: 2024/BZP 00026663, 01/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/czpk 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/czpk 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w pkt 15 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. RODO została określona w pkt 27 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czpk TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-01-19 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma: https://platformazakupowa.pl/pn/czpk Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 01/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia I. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, sadzenie materiału roślinnego (1920 szt. drzew/krzewów) oraz pielęgnacje (utrzymanie nasadzeń) w okresie gwarancji i rękojmi (4 lata). II. Zamawiający wymaga dostarczenia drzew w następujących gatunkach: a) 640 szt. z 8 wskazanych poniżej gatunków w ilościach: 1. Metasekwoja - 80 szt.; 2. Brzoza - 80 szt.; 3. Jesion - 80 szt.; 4. Złotokap - 80 szt.; 5. Choina Kanadyjska - 80 szt.; 6. Migdałek - 80 szt.; 7. Jałowiec - 80 szt.; 8. Dąb - 80 szt. b) 1280 szt. drzew/krzewów z 8 wskazanych poniżej gatunków w ilościach: 1. Wiąz - 160 szt.; 2. Grab - 160 szt.; 3. Buk - 160 szt.; 4. Ostrokrzew - 160 szt.; 5. Tuja zachodnia - 160 szt.; 6. Tuja olbrzymia - 160 szt.; 7. Olcha czarna - 160 szt.; 8. Czeremcha - 160 szt. Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy w/w ilości, posadzi je we wskazanych miejscach i będzie prowadził pielęgnacje przez okres 4 lat. III. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia został określony w pkt 5 SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew 03452000-3 - Drzewa 03451300-9 - Krzewy 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryterium określonym w pkt 21 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. 4. Zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedną usługę polegającą na nasadzeniu drzew lub/i krzewów wraz z min. 12 miesięczną pielęgnacją o wartości min. 100 000 zł brutto. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych, cząstkowych usług objętych odrębnymi umowami lub zleceniami. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (patrz pkt 9.1.4. SWZ) - Załącznik Nr 5 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania zostały określone w pkt 11.1. SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek z okoliczności o której mowa w §12 Wzoru Umowy. 2. Wszelkie zmiany umowy inne niż wymienione w pkt 2. powyżej odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 455 ustawy PZP i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. Zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryterium określonym w pkt 21 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024