Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane obejmujące doraźne zabezpieczenia budynku poprzez rozbiórką...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane obejmujące doraźne zabezpieczenia budynku poprzez rozbiórką zniszczonego poddasza i konstrukcji dachu

Data zamieszczenia: 2024-01-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KIELCACH
Wojska Polskiego 51
25-375 Kielce
powiat: Kielce
zoz@zozmswiakielce.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/873511
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane obejmujące doraźne zabezpieczenia budynku dawnego Szpitala przy Ul. Ogrodowej 11 w Kielcach poprzez rozbiórką zniszczonego poddasza i konstrukcji dachu "
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane (rozbiórkowe) na terenie nieużytkowanego budynku dawnego szpitala znajdującego się na działce numer ewid. 655/2 w obrębie 0016 przy Ul. Ogrodowej 11 w Kielcach:
1) od strony Ul. Spacerowej:
a) niezbędnego doraźnego zabezpieczenia budynku poprzez rozbiórkę zniszczonego poddasza wraz z dachem o konstrukcji drewnianej nad skrzydłem budynku;
b) zabezpieczenia stropu nad III kondygnacją w sposób, który zapewni odprowadzenie wód opadowych oraz uniemożliwi gromadzenie śniegu;
c) zadaszenia klatki schodowej;
d) uporządkowania terenu od strony dziedzińca z pozostałych elementów więźby dachowej,
2) od strony Ul. Ogrodowej:
a) niezbędnego doraźnego zabezpieczenia budynku poprzez rozbiórkę zniszczonego dachu o konstrukcji drewnianej nad skrzydłem obiektu;
b) zabezpieczenia stropu nad III kondygnacją nadziemną budynku w sposób, który zapewni odprowadzenie wód opadowych oraz uniemożliwi gromadzenie się śniegu;
c) zabezpieczenia stropu nad III kondygnacją nadziemną budynku poprzez jego podstemplowanie;
d) uporządkowania terenu posesji od strony Ul. Ogrodowej z pozostałych elementów więźby dachowej;
e) umieszczenia na budynku, w widocznych miejscach, zawiadomienia o występującym stanie zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia,
zgodnie z treścią decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego: PINB-SO.5162.29.2023.V z dnia 15 grudnia 2023 roku oraz PINB-SO.5162.30.2023.V z dnia 19 grudnia 2023 roku

CPV: 45111100-9

Dokument nr: 2024/BZP 00030207, 02/TP/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 11:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Szczegółowe informacje odnośnie wymagań technicznych i organizacyjnych, sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pomocą Platformy Zakupowej określają:
1) ,,Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)" - załącznik nr 6 SWZ
2) ,,Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl" - załącznik nr 7 SWZ.
2. Wyżej wymieniony Regulamin i Instrukcja dla Wykonawców dostępne są również pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
oraz https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies" oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
4. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/873511
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-02 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Wymagania:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości :2 600,00 zł (dwa tysiące sześćset i 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego numer rachunku: 12 1130 1192 0027 6108 9320 0005 w tytule wpisując numer postepowania z dopiskiem : wadium. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenie, o których mowa w art. 97 ust.7 pkt 2) -4) ustawy Pzp. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.
Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;
2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert
5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wartości 5 % wynagrodzenia brutto.
9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w w art. 97 ust.7 pkt 2) -4) ustawy pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nie przerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane (rozbiórkowe) na terenie nieużytkowanego budynku dawnego szpitala znajdującego się na działce numer ewid. 655/2 w obrębie 0016 przy ul. Ogrodowej 11 w Kielcach:
1) od strony ul. Spacerowej:
a) niezbędnego doraźnego zabezpieczenia budynku poprzez rozbiórkę zniszczonego poddasza wraz z dachem o konstrukcji drewnianej nad skrzydłem budynku;
b) zabezpieczenia stropu nad III kondygnacją w sposób, który zapewni odprowadzenie wód opadowych oraz uniemożliwi gromadzenie śniegu;
c) zadaszenia klatki schodowej;
d) uporządkowania terenu od strony dziedzińca z pozostałych elementów więźby dachowej,
2) od strony ul. Ogrodowej:
a) niezbędnego doraźnego zabezpieczenia budynku poprzez rozbiórkę zniszczonego dachu o konstrukcji drewnianej nad skrzydłem obiektu;
b) zabezpieczenia stropu nad III kondygnacją nadziemną budynku w sposób, który zapewni odprowadzenie wód opadowych oraz uniemożliwi gromadzenie się śniegu;
c) zabezpieczenia stropu nad III kondygnacją nadziemną budynku poprzez jego podstemplowanie;
d) uporządkowania terenu posesji od strony ul. Ogrodowej z pozostałych elementów więźby dachowej;
e) umieszczenia na budynku, w widocznych miejscach, zawiadomienia o występującym stanie zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia,
zgodnie z treścią decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego: PINB-SO.5162.29.2023.V z dnia 15 grudnia 2023 roku oraz PINB-SO.5162.30.2023.V z dnia 19 grudnia 2023 roku
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość punkty będą przyznawane na podstawie doświadczenia zawodowego osób skierowanych do kierowania i nadzorowania robotami
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
(1) co najmniej jedną osobą, skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotą budowlaną (w ramach jednej umowy) polegającej na rozbiórce budynku wartości co najmniej 200 tys. zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
wykaz robót
wykaz osób
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
wykaz robót
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości :2 600,00 zł (dwa tysiące sześćset i 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego numer rachunku: 12 1130 1192 0027 6108 9320 0005 w tytule wpisując numer postepowania z dopiskiem : wadium. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenie, o których mowa w art. 97 ust.7 pkt 2) -4) ustawy Pzp. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.
Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;
2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert
5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wartości 5 % wynagrodzenia brutto.
9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w w art. 97 ust.7 pkt 2) -4) ustawy pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nie przerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Nie dopuszcza się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian dotyczących:
1) zmiany podmiotowej po stronie Zamawiającego, w przypadku przeniesienia przez niego praw i zobowiązań wynikających z niniejszej umowy na inny podmiot;
2) okoliczności wymienionych w art. 455 ustawy Pzp,
3) terminu wykonania zamówienia,
4) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
5) udziału Kierownika robót i Podwykonawców.
3. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1) przerwy realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich lub Zamawiającego np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, działanie siły wyższej (przyrody) w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, katastrofy naturalne np. powodzie, huragany, szkwały pożar o dużym wymiarze, burze, silne opady deszczu/gradu, pandemie, istotnie wpływające na możliwość wykonywania robót i inne nadzwyczajne zdarzenia wpływające na możliwość realizacji robót budowlanych np. niewybuchy, niezidentyfikowanie sieci, konieczność wykonania badań archeologicznych, warunki gruntowe odmienne od zakładanych itp.
2) konieczności wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty, oraz robót zamiennych, które wystąpiły w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia,
3) czasowego wstrzymania robót przez Zamawiającego,
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
5. W razie zmiany, o której mowa w ust. 4 wynagrodzenie umowne netto nie ulegnie zmianie, a jedynie zostanie do niego doliczony podatek w zmienionej wysokości.
6. Zmiana Kierownika robót lub Podwykonawcy może nastąpić za zgodą Zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający dokonuje w/w zmiany na pisemny wniosek Wykonawcy.
7. W przypadku zmiany Kierownika robót lub Podwykonawcy, Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu nowego Kierownika robót lub nowego Podwykonawcę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do Kierownika robót lub Podwykonawcy, który został wskazany w ofercie Wykonawcy i umowie.
8. Warunki dokonywania zmian:
1) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia,
2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
9. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów § 13 jest nieważna.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość punkty będą przyznawane na podstawie doświadczenia zawodowego osób skierowanych do kierowania i nadzorowania robotami
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.