Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Serwis i konserwacja obiektów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Serwis i konserwacja obiektów

Data zamieszczenia: 2024-01-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe
ulica Kocjana 3
01-473 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 609 021 031
u.grzeszczak@pgsw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 609 021 031
Termin składania ofert: 2024-01-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Przedmiot zamówienia: ,,Serwis i konserwacja obiektów sądowych przy Ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie w podziale na 4 Części" - (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera Załącznik Nr 2).

Dokument nr: 2/01/2024

Składanie ofert:
13. Oferta oraz dokumenty złożone przez Wykonawcę muszą być podpisane przez Wykonawcę albo osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Ofertę wraz z załącznikami (w postaci skanu) należy
przesłać na adres e-mail: - u.grzeszczak@pgsw.pl (z dopiskiem Oferta na Część Nr... oraz przedmiot
zamówienia) lub złożyć w formie pisemnej na adres Zamawiającego (sekretariat), z zastrzeżeniem, że oferta musi wpłynąć do Zamawiającego do dnia i godz. składania ofert, bez względu na formę jej złożenia.
16. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 25.01.2024 r. o godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U z 2023 r. poza. 1610 ze zm.).
1.1. Możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej
W przypadku potrzeby przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów sądowych Zamawiający wyznacza termin wizji na 22.01.2024 r. godz. 10.00 - 11:00. Prosimy o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym (tel. 609 021 031) w celu dopełnienia potrzebnych formalności związanych z wejściem na teren Sądu przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie.
4. Kryteria oceny ofert: Cena (C) - waga 60 %, Doświadczenie zawodowe osoby przeznaczonej do realizacji zamówienia (D) - waga 40% - (szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawiera Załącznik Nr 3).
5. Wymagania, jakie powinien spełniać Wykonawca oraz dokumenty jakie powinien złożyć do oferty.
1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualny KRS/ CEiDG (jeżełi Wykonawca w treści oferty wskaże adres pod, którym można pobrać dokument rejestrowy - Zamawiający zrobi to samodzielnie).
2) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności stosownie do Części zamówienia, o
wartości nie niższej niż:
Część 1 - 50 000,00 PLN Część 2 - 80 000,00 PLN Część 3 - 100 000,00 PLN Część 4 - 50 000,00 PLN
W przypadku wygaśnięcia ważności polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w trakcie realizacji umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przedłożenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy w wysokości nie niższej od wskazanej w zdaniu pierwszym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedstawienia kopii w/w dokumentu od Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą na każdym etapie realizacji umowy.
6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
1) Zamawiający wymaga dysponowania lub zatrudnienia osób fizycznych (minimum 1 pracownika ) na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę - wyznaczonego do wykonania niezbędnych czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. jednego pracownika z uprawnieniami określonymi w Załączniku Nr 5 stosownie do Części na którą składana jest oferta polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. póz. 1465).
2) Wykonawca przy realizacji zamówienia zapewni zatrudnienie ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia.
3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do kontroli Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności opisane w zakresie Prac Serwisowo-Konserwacyjnych. Zamawiający uprawniony jest do żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny.
4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Zakresie Prac Serwisowo-Konserwacyjnych czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 17 ust 4 istotnych postanowień umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
7. Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie usługi wynikające z realizacji zamówienia wykonywane będą przez pracowników posiadających stosowne uprawnienia do wykonywania powierzonych prac.
8. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego niezwłocznie okaże wymagane uprawnienia pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za dopuszczenie do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia pracowników, którzy nie posiadają wymaganych uprawnień.
10. Oświadczenie potwierdzające zapewnienie przez Wykonawcę stałego dyżuru jednego pracownika w godzinach pracy Sądu w zakresie czynności opisanych w Załączniku nr 2 do Zapytania Ofertowego.
11. Oświadczenie potwierdzające, że w okresie ostatnich 12 miesięcy nie doszło do rozwiązania umowy (lub zasądzenia odszkodowania) z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez wykonawcę.
12. Istotne postanowienia umowy stanowią (Załącznik Nr 4).
. W przypadku złożenia Oferty w formie pisemnej należy umieścić ją w zaklejonej kopercie opatrzonej danymi Wykonawcy oraz nazwą przedmiotu zamówienia.
14. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Oferta może być też złożona w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, ,docx, .rtf, ,xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
15. Do oferty należy dołączyć:
1) Wypełnioną i podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę, której wzór stanowi Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego,
2) Wykaz osób wraz z oświadczeniem w sprawie posiadania wymaganych uprawnień oraz doświadczenia stanowiących Załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego,
3) Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stanowiących Załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego,
4) aktualny dokument rejestrowy Wykonawcy,
5) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
17. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą wymaganych dokumentów/oświadczeó lub dokumenty/oświadczenia są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym terminie tylko Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia procedury zakupowej na każdym jej etapie w przypadku gdy żadna ze złożonych ofert nie spełnia wymogów określonych przez Zamawiającego albo dokonanie zakupu nie leży w interesie Zamawiającego, a o unieważnieniu procesu zakupowego Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej.
19. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu procedury zakupowej Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej.

Uwagi:
Przetwarzanie danych osobowych
Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, wykonawca, przystępując do postępowania, jest obowiązany do wykonania działań wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119 z 4.5.2016 r., s. 1, zwane dalej: RODO) wobec każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, zawarte w ofercie.

Kontakt:
3. Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami - Urszula Grzeszczak, e-mail: u.grzeszczak@pgsw.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.