Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego rozbudowy parkingu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego rozbudowy parkingu

Data zamieszczenia: 2024-01-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy i Miasta Miechów
I. Henryka Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
powiat: miechowski
tel.: 41 388 25 30, 41388 25 00, fax: 41 388 25 39
gmina@miechow.eu
Województwo: małopolskie
Miasto: Miechów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 41 388 25 30,
Termin składania ofert: 2024-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Gmina Miechów zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne
o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto pn.:
Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego rozbudowy parkingu
P&R przy stacji kolejowej Miechów.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1.1. W ramach inwestycji przewiduje się rozbudowę istniejącego parkingu P&R przy stacji Kolejowej Miechów" (węzła przesiadkowego przy stacji kolejowej), m.in. poprzez budowę parkingu poziomowego dla samochodów osobowych z wymaganą infrastrukturą techniczną, układem komunikacyjnym dla samochodów, pieszych i rowerzystów oraz połączenie komunikacyjne dla pieszych z istniejącym przystankiem/peronem kolejowym.
Teren na którym planuje się inwestycję, przylega do istniejącego parkingu P&R, jest częściowo zagospodarowany i stał się niejako ,,dzikim" miejscem przesiadki mieszkańców i innych podróżnych. Obecnie na istniejącym parkingu zaczyna brakować miejsc postojowych dla podróżujących stąd plany jego rozbudowy. W ramach realizowanego projektu ma powstać naziemny parking typu ,,Parkuj i Jedź" wraz z niezbędną infrastrukturą dla tego obiektu, połączeniem komunikacyjnym z istniejącą drogą publiczną, połączeniem komunikacyjnym dla pieszych i rowerzystów z istniejącym układem komunikacyjnym na P&R i połączeniem komunikacyjnym z peronem stacji kolejowej w Miechowie.
Inwestycja realizowana będzie na działkach nr ewid. 312/20, 312/28 położonych w Miechowie, gm Miechów.
1.2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wigi lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do rzetelnego przygotowania oferty i zawarcia umowy.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 - Opis Przedmiotu Zamówienia.

Dokument nr: DT.7010.2.2024

Składanie ofert:
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w terminie do 22.01.2024 r. do godz. 13.00 w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie.
Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
Gmina Miechów, Ul. Sienkiewicza 25,32-200 Miechów
Oferta w postępowaniu na opracowanie dokumentacji:
Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego rozbudowy parkingu
P&R przy stacji kolejowej Miechów.
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 22.01.2024 r. godz. 13:00 Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN REALIZACJI:
1. Termin rozpoczęcia: po podpisaniu umowy
2. Termin zakończenia tj. przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji -do dnia 30 maja 2024 r.

Wymagania:
2. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OPRACOWANIA PROGRAMU FUNKCJONALNO -UŻYTKOWEGO:
Określone zostały w Rozdziale I i II - Opisu Przedmiotu Zamówienia.
3. WYMAGANIA W STOSUNKU DO WYKONAWCY:
Warunki udziału w postępowaniu:
3.1. Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w następującym zakresie:
Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługi o wartości umowy dotyczącej prac projektowych minimum 30 000,00 zł brutto polegającej na wykonaniu:
- Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla budowy / przebudowy / rozbudowy obiektu / budynku kubaturowego, w zakres którego wchodził parking podziemny lub budynek parkingu kubaturowego o ilości miejsc postojowych min. 50.
(PFU winien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu fimkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),
lub
- Dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy / przebudowy / rozbudowy obiektu / budynku kubaturowego, w zakres którego wchodził parking podziemny lub budynek parkingu kubaturowego o ilości miejsc postojowych min. 50.
3.2. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz usług wykonanych należycie w okresie 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do niniejszego postępowania.
3.3. Do oceny zostaną przyjęte tylko oferty zgodne z warunkami i wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego. Brak załączenia przedmiotowych dokumentów będzie skutkował odrzuceniem oferty.
3.4. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia \\\\ nie spełnia.
3.5. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, który podlega wykluczeniu w oparciu o art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3.6. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączyć do oferty oświadczenie - załącznik nr 2.
5. PŁATNOŚCI:
Zapłata wynagrodzenia za opracowanie dokumentacji nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę i będzie płatna w ciągu 30 dni od daty przedłożenia jej zamawiającemu.
Podstawą wystawienia faktury jest przedłożenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji -potwierdzonej protokołem zdawczo odbiorczym.
6. KRYTERIA WYBORU:
Cena - 100 %
a) Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia,
b) Cena oferty brutto musi zawierać wszystkie składniki cenotwórcze, w tym należny podatek VAT,
c) Nie uwzględnienie przez Wykonawcę jakichkolwiek kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia na etapie złożenia oferty nie będzie podstawą roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jaki i po wykonaniu,
d) Wykonawca określa cenę oferty z VAT w złotych polskich, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, w formularzu ofertowym - załącznik nr 1.
e) Nie przewiduje się żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia, a płatność nastąpi przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
8. BADANIE OFERT
W toku badania ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dot. treści oferty, złożonych dokumentów bądź zaproponowanej ceny, w tym w szczególności gdy cena wydaje się rażąco niska.
Wyjaśnienia dot. rażąco niskiej ceny dotyczyć będą w szczególności:
- zgodności ceny z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. póz. 2207) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
- zgodności ceny z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;
W przypadku braku złożenia wyjaśnień lub gdy wyjaśnienia potwierdzają, że Wykonawca nie spełnia warunku udziału bądź złożył ofertę z rażąco niską ceną Zamawiający odrzuca ofertę.
O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje pisemnie.
9. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Dopuszcza się możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy nastąpiła zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, o której nie miał wiedzy w momencie wszczęcia postępowania, a także gdy oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizacje przedmiotowego zadania.

Kontakt:
Uprzejmie proszę o kontaktowanie się w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do zapisów w opisie przedmiotu zapytania, przygotowania ofert, przed terminem składania ofert z Panem Grzegorz Szczęśniak, email: gszczesniak@miechow.eu. tel: 41 388 26 21.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.