Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa boiska wielofunkcyjnego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa boiska wielofunkcyjnego

Data zamieszczenia: 2024-01-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
ul. Kilińskiego 30
26-600 Radom
powiat: Radom
inwest@umradom.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/872486
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: 10.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 7 Ul. Tybla
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej wraz z infrastrukturą techniczną (odwodnienie boiska, piłkochwyty) przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 7 przy Ul. Tybla w Radomiu.
2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni poliuretanowej placu zabaw z podbudową wraz z jej utylizacją,
2) niwelację terenu objętego opracowaniem, roboty ziemne na potrzeby planowanej inwestycji,
3) budowę boiska o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 26 x 44 m, na podbudowie przepuszczalnej o następujących warstwach konstrukcyjnych:
a) warstwa odsączająca: podsypka piaskowa zagęszczona - grubość warstwy 15 cm,
b) kruszywo kamienne - zaklinowane i zagęszczone (frakcji 0 - 31 mm) - grubość warstwy 20 cm,
c) podkład elastyczny mineralno-syntetyczny ET przepuszczalny dla wody - grubość warstwy 35 mm
d) nawierzchnia poliuretanowa typu EPDM o technologii wykonania zgodnej z opisem zawartym w specyfikacji technicznej i przedmiarach robót, o n/w parametrach:
- grubość całkowita - minimum 13 mm,
- frakcja 1-4 mm,
- przepuszczalna dla wody,
- jednorodna, bezspoinowa (jednowarstwowa) w kolorze ceglastym i zielonym (z wyłączeniem technologii natrysku),
- odporna na zmienne warunki atmosferyczne (niskie temperatury i promienie UV),
- spełniająca wymagania aktualnej normy PN-14877,
4) wykonanie odwodnienia terenu boiska w postaci drenażu wraz z przyłączem do sieci kanalizacji deszczowej,
5) wykonanie piłkochwytów na stopach fundamentowych,
6) wyposażenie boiska (bramki do piłki ręcznej, stojaki z tablicami do koszykówki, słupki z siatką do siatkówki i tenisa, ławki, kosze na odpady),
7) zagospodarowanie terenu wraz z dojściami.
UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje także likwidację istniejącego nieczynnego kabla elektrycznego oznaczonego na planie zagospodarowania terenu jako kolizja z instalacją elektryczną.

CPV: 45112720-8, 45111300-1,45111200-0,45212200-8,45231300-8,45342000-6,45233253-7

Dokument nr: 2024/BZP 00031327, In.III.271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-05 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/872486
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i 13 SWZ.
adres strony internetowej: https: https://platformazakupowa.pl/transakcja/872486
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny realizowany w § 20 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia określone w § 20 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/872486
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-05 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/872486

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: In.III.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej wraz z infrastrukturą techniczną (odwodnienie boiska, piłkochwyty) przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Tybla w Radomiu.
2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni poliuretanowej placu zabaw z podbudową wraz z jej utylizacją,
2) niwelację terenu objętego opracowaniem, roboty ziemne na potrzeby planowanej inwestycji,
3) budowę boiska o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 26 x 44 m, na podbudowie przepuszczalnej o następujących warstwach konstrukcyjnych:
a) warstwa odsączająca: podsypka piaskowa zagęszczona - grubość warstwy 15 cm,
b) kruszywo kamienne - zaklinowane i zagęszczone (frakcji 0 - 31 mm) - grubość warstwy 20 cm,
c) podkład elastyczny mineralno-syntetyczny ET przepuszczalny dla wody - grubość warstwy 35 mm
d) nawierzchnia poliuretanowa typu EPDM o technologii wykonania zgodnej z opisem zawartym w specyfikacji technicznej i przedmiarach robót, o n/w parametrach:
- grubość całkowita - minimum 13 mm,
- frakcja 1-4 mm,
- przepuszczalna dla wody,
- jednorodna, bezspoinowa (jednowarstwowa) w kolorze ceglastym i zielonym (z wyłączeniem technologii natrysku),
- odporna na zmienne warunki atmosferyczne (niskie temperatury i promienie UV),
- spełniająca wymagania aktualnej normy PN-14877,
4) wykonanie odwodnienia terenu boiska w postaci drenażu wraz z przyłączem do sieci kanalizacji deszczowej,
5) wykonanie piłkochwytów na stopach fundamentowych,
6) wyposażenie boiska (bramki do piłki ręcznej, stojaki z tablicami do koszykówki, słupki z siatką do siatkówki i tenisa, ławki, kosze na odpady),
7) zagospodarowanie terenu wraz z dojściami.
UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje także likwidację istniejącego nieczynnego kabla elektrycznego oznaczonego na planie zagospodarowania terenu jako kolizja z instalacją elektryczną.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy) złotych, lub że posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 300.000,00 złotych, lub że łącznie z obydwu w/w źródeł (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) dysponuje kwotą min. 300.000,00 złotych.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten:
a) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył robotę budowlaną, polegającą na budowie zewnętrznej sportowej nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 600 m2 (np. boisko, bieżnia itp.).
b) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji n/w osoby:
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej,
- kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
Zamawiający uzna Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony również, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie 1 osobą posiadającą wszystkie w/w wymagane uprawnienia.
UWAGA:
- dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzględnieniem zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,
- oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności jeśli zaangażowanie przez Wykonawcę zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wykonawca nie jest jednak zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ,
2) Dowody określające czy roboty budowlane o których mowa w ppkt 1, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SWZ,
4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - dokument wymagany w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w § 7 pkt 1 ppkt 1 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga załączenia do oferty n/w przedmiotowego środka dowodowego:
- oświadczenie Wykonawcy dot. oferowanej nawierzchni poliuretanowej (zgodne z załączonym do SWZ wzorem).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w/w wymaganego przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający - z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 PZP- wzywa do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
Zamawiający może również żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowego środka dowodowego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z treścią § 8 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) złotych.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania w przedmiocie określa § 8 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Uregulowania w przedmiocie zawiera § 12 projektu umowy (zał. do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-03-05

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.