mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa boiska wielofunkcyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-01-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasta Radomia ul. Kilińskiego 30 26-600 Radom powiat: Radom inwest@umradom.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/872486 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radom |
Wadium: | 10.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 7 Ul. Tybla Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej wraz z infrastrukturą techniczną (odwodnienie boiska, piłkochwyty) przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 7 przy Ul. Tybla w Radomiu. 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni poliuretanowej placu zabaw z podbudową wraz z jej utylizacją, 2) niwelację terenu objętego opracowaniem, roboty ziemne na potrzeby planowanej inwestycji, 3) budowę boiska o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 26 x 44 m, na podbudowie przepuszczalnej o następujących warstwach konstrukcyjnych: a) warstwa odsączająca: podsypka piaskowa zagęszczona - grubość warstwy 15 cm, b) kruszywo kamienne - zaklinowane i zagęszczone (frakcji 0 - 31 mm) - grubość warstwy 20 cm, c) podkład elastyczny mineralno-syntetyczny ET przepuszczalny dla wody - grubość warstwy 35 mm d) nawierzchnia poliuretanowa typu EPDM o technologii wykonania zgodnej z opisem zawartym w specyfikacji technicznej i przedmiarach robót, o n/w parametrach: - grubość całkowita - minimum 13 mm, - frakcja 1-4 mm, - przepuszczalna dla wody, - jednorodna, bezspoinowa (jednowarstwowa) w kolorze ceglastym i zielonym (z wyłączeniem technologii natrysku), - odporna na zmienne warunki atmosferyczne (niskie temperatury i promienie UV), - spełniająca wymagania aktualnej normy PN-14877, 4) wykonanie odwodnienia terenu boiska w postaci drenażu wraz z przyłączem do sieci kanalizacji deszczowej, 5) wykonanie piłkochwytów na stopach fundamentowych, 6) wyposażenie boiska (bramki do piłki ręcznej, stojaki z tablicami do koszykówki, słupki z siatką do siatkówki i tenisa, ławki, kosze na odpady), 7) zagospodarowanie terenu wraz z dojściami. UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje także likwidację istniejącego nieczynnego kabla elektrycznego oznaczonego na planie zagospodarowania terenu jako kolizja z instalacją elektryczną. CPV: 45112720-8, 45111300-1,45111200-0,45212200-8,45231300-8,45342000-6,45233253-7 Dokument nr: 2024/BZP 00031327, In.III.271.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-05 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/872486 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i 13 SWZ. adres strony internetowej: https: https://platformazakupowa.pl/transakcja/872486 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i 13 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny realizowany w § 20 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia określone w § 20 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/872486 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-05 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/872486 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: In.III.271.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej wraz z infrastrukturą techniczną (odwodnienie boiska, piłkochwyty) przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Tybla w Radomiu. 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni poliuretanowej placu zabaw z podbudową wraz z jej utylizacją, 2) niwelację terenu objętego opracowaniem, roboty ziemne na potrzeby planowanej inwestycji, 3) budowę boiska o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 26 x 44 m, na podbudowie przepuszczalnej o następujących warstwach konstrukcyjnych: a) warstwa odsączająca: podsypka piaskowa zagęszczona - grubość warstwy 15 cm, b) kruszywo kamienne - zaklinowane i zagęszczone (frakcji 0 - 31 mm) - grubość warstwy 20 cm, c) podkład elastyczny mineralno-syntetyczny ET przepuszczalny dla wody - grubość warstwy 35 mm d) nawierzchnia poliuretanowa typu EPDM o technologii wykonania zgodnej z opisem zawartym w specyfikacji technicznej i przedmiarach robót, o n/w parametrach: - grubość całkowita - minimum 13 mm, - frakcja 1-4 mm, - przepuszczalna dla wody, - jednorodna, bezspoinowa (jednowarstwowa) w kolorze ceglastym i zielonym (z wyłączeniem technologii natrysku), - odporna na zmienne warunki atmosferyczne (niskie temperatury i promienie UV), - spełniająca wymagania aktualnej normy PN-14877, 4) wykonanie odwodnienia terenu boiska w postaci drenażu wraz z przyłączem do sieci kanalizacji deszczowej, 5) wykonanie piłkochwytów na stopach fundamentowych, 6) wyposażenie boiska (bramki do piłki ręcznej, stojaki z tablicami do koszykówki, słupki z siatką do siatkówki i tenisa, ławki, kosze na odpady), 7) zagospodarowanie terenu wraz z dojściami. UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje także likwidację istniejącego nieczynnego kabla elektrycznego oznaczonego na planie zagospodarowania terenu jako kolizja z instalacją elektryczną. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy) złotych, lub że posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 300.000,00 złotych, lub że łącznie z obydwu w/w źródeł (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) dysponuje kwotą min. 300.000,00 złotych. 2) Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten: a) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył robotę budowlaną, polegającą na budowie zewnętrznej sportowej nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 600 m2 (np. boisko, bieżnia itp.). b) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji n/w osoby: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, - kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający uzna Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony również, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie 1 osobą posiadającą wszystkie w/w wymagane uprawnienia. UWAGA: - dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzględnieniem zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, - oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności jeśli zaangażowanie przez Wykonawcę zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wykonawca nie jest jednak zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane 2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ, 2) Dowody określające czy roboty budowlane o których mowa w ppkt 1, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SWZ, 4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - dokument wymagany w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w § 7 pkt 1 ppkt 1 SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga załączenia do oferty n/w przedmiotowego środka dowodowego: - oświadczenie Wykonawcy dot. oferowanej nawierzchni poliuretanowej (zgodne z załączonym do SWZ wzorem). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w/w wymaganego przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający - z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 PZP- wzywa do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający może również żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowego środka dowodowego. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z treścią § 8 SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) złotych. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania w przedmiocie określa § 8 SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Uregulowania w przedmiocie zawiera § 12 projektu umowy (zał. do SWZ). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-03-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2024