wielkopolskie (Oborniki)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
wielkopolskie (Powidz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie czystości na terenie miasta |
Data zamieszczenia: | 2024-01-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich Płowiecka 31 44-121 Gliwice powiat: Gliwice Telefon: +48 32 3008636 zachara_m@zdm.gliwice.eu |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | Telefon: +48 32 3008 |
Termin składania ofert: | 2024-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie czystości na terenie miasta Gliwice w 2024 r Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie miasta Gliwice w 2024 r. z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Oczyszczanie jezdni w Rejonie nr 1 Zadanie nr 2 - Oczyszczanie jezdni w Rejonie nr 2 Zadanie nr 3 - Oczyszczanie jezdni w Rejonie nr 3 Zadanie nr 4 - Oczyszczanie jezdni w Rejonie nr 4 Zadanie nr 5 - Oczyszczanie jezdni w Rejonie nr 5 Zadanie nr 6 - Oczyszczanie chodników w Rejonie nr 6 Zadanie nr 7 - Oczyszczanie chodników w Rejonie nr 7 Zadanie nr 8 - Oczyszczania Rynku i Starówki oraz lokalizacji powstałych przy budowie Zachodniej Bramy Metropolii Silesia po południowej stronie Dworca PKP Zadanie nr 9 - Usuwanie skutków zdarzeń nagłych Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich zadań zawarty został w Załączniku nr 8 do niniejszej SWZ wraz z wykazem ulic W1, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ UWAGA: 1. W zakresie zadania od nr 1 do 5 wykonawcy lub podmioty występujące wspólnie mogą składać oferty na wybrane przez siebie maksymalnie 2 zadania. Oferta złożona na więcej niż 2 zadania w zakresie zadań od nr 1 do 5 zostanie przez zamawiającego odrzucona. 2. W zakresie zadania od nr 6 do 9 wykonawcy lub podmioty występujące wspólnie mogą składać oferty na wybrane przez siebie maksymalnie 2 zadania. Oferta złożona na więcej niż 2 zadania w zakresie Zadań od nr 6 do 9 zostanie przez zamawiającego odrzucona. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14.12.2012r o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587) w czasie realizacji prac objętych niniejszym zamówieniem 5. Część zamówienia 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0001 Tytuł: Zadanie nr 1 - Oczyszczanie jezdni w Rejonie nr 1 Opis: 1. Przedmiot zamówienia zadania oczyszczanie jezdni obejmuje mechaniczne i ręczne zamiatanie, zmywanie jezdni oraz usuwanie przerostu chwastów z następującymi warunkami: 2. Zamiatanie jezdni wymienionych w wykazie W1 obejmuje mechaniczne i uzupełniająco ręczne oczyszczanie całej szerokości jezdni łącznie z miejscami postojowymi zlokalizowanymi na jezdni, zatokami parkingowymi oraz zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy/jezdni, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami, azylami, rondami, miejscami do ważenia pojazdów, krawężnikami i opaskami bezpieczeństwa oraz powierzchniami wyłączonymi z ruchu. W przypadku niemożności przeprowadzenia mechanicznego zamiatania nawierzchni np. ze względu na parkujące pojazdy, należy dany teren każdorazowo oczyścić ręcznie. W szczególności wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia miejsc w rejonie krawężników, wysp oraz azylów. Zamiatanie musi odbywać się przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamawiający może zlecić zamiatanie fragmentów jezdni lub wybranych elementów w obrębie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. Za nie oczyszczenie lub nie umycie należy rozumieć dopuszczenie do zalegania nieczystości na obszarze większym niż 1% powierzchni przekazanej do odbioru. 3. Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni ulic łącznie z miejscami postojowymi zlokalizowanymi na jezdni, zatokami parkingowymi oraz zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy/jezdni, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami, azylami, rondami, miejscami do ważenia pojazdów, krawężnikami i opaskami bezpieczeństwa oraz powierzchniami wyłączonymi z ruchu. Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni drobnych zanieczyszczeń i pyłu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Zamawiający może zlecić mycie fragmentów jezdni lub wybranych elementów w obrębie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. 4. Usuwanie przerostu traw i chwastów polega na trwałym mechanicznym bądź ręcznym usunięciu przerostów chwastów wraz z oczyszczeniem zleconej nawierzchni. Zamawiający może zlecić usuwanie przerostów traw i chwastów na danym fragmencie jezdni lub wybranym elemencie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich zadań zawarty został w Załączniku nr 8 do niniejszej SWZ wraz z wykazem ulic W1, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 1 Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90611000 Usługi sprzątania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90612000 Usługi zamiatania ulic 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0002 Tytuł: Zadanie nr 2 - Oczyszczanie jezdni w Rejonie nr 2 Opis: 1. Przedmiot zamówienia zadania oczyszczanie jezdni obejmuje mechaniczne i ręczne zamiatanie, zmywanie jezdni oraz usuwanie przerostu chwastów z następującymi warunkami: 2. Zamiatanie jezdni wymienionych w wykazie W1 obejmuje mechaniczne i uzupełniająco ręczne oczyszczanie całej szerokości jezdni łącznie z miejscami postojowymi zlokalizowanymi na jezdni, zatokami parkingowymi oraz zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy/jezdni, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami, azylami, rondami, miejscami do ważenia pojazdów, krawężnikami i opaskami bezpieczeństwa oraz powierzchniami wyłączonymi z ruchu. W przypadku niemożności przeprowadzenia mechanicznego zamiatania nawierzchni np. ze względu na parkujące pojazdy, należy dany teren każdorazowo oczyścić ręcznie. W szczególności wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia miejsc w rejonie krawężników, wysp oraz azylów. Zamiatanie musi odbywać się przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamawiający może zlecić zamiatanie fragmentów jezdni lub wybranych elementów w obrębie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. Za nie oczyszczenie lub nie umycie należy rozumieć dopuszczenie do zalegania nieczystości na obszarze większym niż 1% powierzchni przekazanej do odbioru. 3. Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni ulic łącznie z miejscami postojowymi zlokalizowanymi na jezdni, zatokami parkingowymi oraz zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy/jezdni, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami, azylami, rondami, miejscami do ważenia pojazdów, krawężnikami i opaskami bezpieczeństwa oraz powierzchniami wyłączonymi z ruchu. Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni drobnych zanieczyszczeń i pyłu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Zamawiający może zlecić mycie fragmentów jezdni lub wybranych elementów w obrębie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. 4. Usuwanie przerostu traw i chwastów polega na trwałym mechanicznym bądź ręcznym usunięciu przerostów chwastów wraz z oczyszczeniem zleconej nawierzchni. Zamawiający może zlecić usuwanie przerostów traw i chwastów na danym fragmencie jezdni lub wybranym elemencie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich zadań zawarty został w Załączniku nr 8 do niniejszej SWZ wraz z wykazem ulic W1, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 2 Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90611000 Usługi sprzątania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90612000 Usługi zamiatania ulic 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0003 Tytuł: Zadanie nr 3 - Oczyszczanie jezdni w Rejonie nr 3 Opis: 1. Przedmiot zamówienia zadania oczyszczanie jezdni obejmuje mechaniczne i ręczne zamiatanie, zmywanie jezdni oraz usuwanie przerostu chwastów z następującymi warunkami: 2. Zamiatanie jezdni wymienionych w wykazie W1 obejmuje mechaniczne i uzupełniająco ręczne oczyszczanie całej szerokości jezdni łącznie z miejscami postojowymi zlokalizowanymi na jezdni, zatokami parkingowymi oraz zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy/jezdni, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami, azylami, rondami, miejscami do ważenia pojazdów, krawężnikami i opaskami bezpieczeństwa oraz powierzchniami wyłączonymi z ruchu. W przypadku niemożności przeprowadzenia mechanicznego zamiatania nawierzchni np. ze względu na parkujące pojazdy, należy dany teren każdorazowo oczyścić ręcznie. W szczególności wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia miejsc w rejonie krawężników, wysp oraz azylów. Zamiatanie musi odbywać się przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamawiający może zlecić zamiatanie fragmentów jezdni lub wybranych elementów w obrębie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. Za nie oczyszczenie lub nie umycie należy rozumieć dopuszczenie do zalegania nieczystości na obszarze większym niż 1% powierzchni przekazanej do odbioru. 3. Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni ulic łącznie z miejscami postojowymi zlokalizowanymi na jezdni, zatokami parkingowymi oraz zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy/jezdni, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami, azylami, rondami, miejscami do ważenia pojazdów, krawężnikami i opaskami bezpieczeństwa oraz powierzchniami wyłączonymi z ruchu. Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni drobnych zanieczyszczeń i pyłu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Zamawiający może zlecić mycie fragmentów jezdni lub wybranych elementów w obrębie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. 4. Usuwanie przerostu traw i chwastów polega na trwałym mechanicznym bądź ręcznym usunięciu przerostów chwastów wraz z oczyszczeniem zleconej nawierzchni. Zamawiający może zlecić usuwanie przerostów traw i chwastów na danym fragmencie jezdni lub wybranym elemencie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich zadań zawarty został w Załączniku nr 8 do niniejszej SWZ wraz z wykazem ulic W1, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 3 Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90611000 Usługi sprzątania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90612000 Usługi zamiatania ulic 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0004 Tytuł: Zadanie nr 4 - Oczyszczanie jezdni w Rejonie nr 4 Opis: 1. Przedmiot zamówienia zadania oczyszczanie jezdni obejmuje mechaniczne i ręczne zamiatanie, zmywanie jezdni oraz usuwanie przerostu chwastów z następującymi warunkami: 2. Zamiatanie jezdni wymienionych w wykazie W1 obejmuje mechaniczne i uzupełniająco ręczne oczyszczanie całej szerokości jezdni łącznie z miejscami postojowymi zlokalizowanymi na jezdni, zatokami parkingowymi oraz zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy/jezdni, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami, azylami, rondami, miejscami do ważenia pojazdów, krawężnikami i opaskami bezpieczeństwa oraz powierzchniami wyłączonymi z ruchu. W przypadku niemożności przeprowadzenia mechanicznego zamiatania nawierzchni np. ze względu na parkujące pojazdy, należy dany teren każdorazowo oczyścić ręcznie. W szczególności wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia miejsc w rejonie krawężników, wysp oraz azylów. Zamiatanie musi odbywać się przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamawiający może zlecić zamiatanie fragmentów jezdni lub wybranych elementów w obrębie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. Za nie oczyszczenie lub nie umycie należy rozumieć dopuszczenie do zalegania nieczystości na obszarze większym niż 1% powierzchni przekazanej do odbioru. 3. Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni ulic łącznie z miejscami postojowymi zlokalizowanymi na jezdni, zatokami parkingowymi oraz zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy/jezdni, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami, azylami, rondami, miejscami do ważenia pojazdów, krawężnikami i opaskami bezpieczeństwa oraz powierzchniami wyłączonymi z ruchu. Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni drobnych zanieczyszczeń i pyłu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Zamawiający może zlecić mycie fragmentów jezdni lub wybranych elementów w obrębie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. 4. Usuwanie przerostu traw i chwastów polega na trwałym mechanicznym bądź ręcznym usunięciu przerostów chwastów wraz z oczyszczeniem zleconej nawierzchni. Zamawiający może zlecić usuwanie przerostów traw i chwastów na danym fragmencie jezdni lub wybranym elemencie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich zadań zawarty został w Załączniku nr 8 do niniejszej SWZ wraz z wykazem ulic W1, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 4 Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90611000 Usługi sprzątania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90612000 Usługi zamiatania ulic 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0005 Tytuł: Zadanie nr 5 - Oczyszczanie jezdni w Rejonie nr 5 Opis: 1. Przedmiot zamówienia zadania oczyszczanie jezdni obejmuje mechaniczne i ręczne zamiatanie, zmywanie jezdni oraz usuwanie przerostu chwastów z następującymi warunkami: 2. Zamiatanie jezdni wymienionych w wykazie W1 obejmuje mechaniczne i uzupełniająco ręczne oczyszczanie całej szerokości jezdni łącznie z miejscami postojowymi zlokalizowanymi na jezdni, zatokami parkingowymi oraz zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy/jezdni, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami, azylami, rondami, miejscami do ważenia pojazdów, krawężnikami i opaskami bezpieczeństwa oraz powierzchniami wyłączonymi z ruchu. W przypadku niemożności przeprowadzenia mechanicznego zamiatania nawierzchni np. ze względu na parkujące pojazdy, należy dany teren każdorazowo oczyścić ręcznie. W szczególności wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia miejsc w rejonie krawężników, wysp oraz azylów. Zamiatanie musi odbywać się przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamawiający może zlecić zamiatanie fragmentów jezdni lub wybranych elementów w obrębie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. Za nie oczyszczenie lub nie umycie należy rozumieć dopuszczenie do zalegania nieczystości na obszarze większym niż 1% powierzchni przekazanej do odbioru. 3. Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni ulic łącznie z miejscami postojowymi zlokalizowanymi na jezdni, zatokami parkingowymi oraz zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy/jezdni, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami, azylami, rondami, miejscami do ważenia pojazdów, krawężnikami i opaskami bezpieczeństwa oraz powierzchniami wyłączonymi z ruchu. Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni drobnych zanieczyszczeń i pyłu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Zamawiający może zlecić mycie fragmentów jezdni lub wybranych elementów w obrębie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. 4. Usuwanie przerostu traw i chwastów polega na trwałym mechanicznym bądź ręcznym usunięciu przerostów chwastów wraz z oczyszczeniem zleconej nawierzchni. Zamawiający może zlecić usuwanie przerostów traw i chwastów na danym fragmencie jezdni lub wybranym elemencie pasa drogowego stosując jednostkę obmiarową z formularza cenowego bądź jej wielokrotność. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich zadań zawarty został w Załączniku nr 8 do niniejszej SWZ wraz z wykazem ulic W1, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 5 Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90611000 Usługi sprzątania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90612000 Usługi zamiatania ulic 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0006 Tytuł: Zadanie nr 6 - Oczyszczanie chodników w Rejonie nr 6 Opis: 1. Przedmiot zamówienia zadania oczyszczanie chodników obejmuje mechaniczne i ręczne zamiatanie chodników, usuwanie przerostu chwastów oraz oczyszczanie pasów zieleni z następującymi warunkami: 2. Mechaniczne oczyszczanie (zamiatanie) nawierzchni chodników prowadzone będzie według harmonogramu przekazywanego przez Zamawiającego. Zamawiający będzie prowadził kontrolę wykonania usługi na bieżąco. W przypadku, gdy panujące warunki atmosferyczne np. opady deszczu, uniemożliwiać będą przeprowadzenie zamiatania w danym dniu, wynikającym z harmonogramu, zostanie ono przeprowadzone w następnym dniu (w którym będą występować odpowiednie warunki atmosferyczne). W takim przypadku Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o terminie wykonania zaległych prac. Oczyszczaniem objęty jest chodnik na całej długości oraz szerokości, łącznie z powierzchniami stanowiącymi dojście do przejść dla pieszych. W przypadku niemożności przeprowadzenia mechanicznego zamiatania nawierzchni min. np. ze względu na parkujące pojazdy, należy dany teren oczyścić ręcznie. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich zadań zawarty został w Załączniku nr 8 do niniejszej SWZ wraz z wykazem ulic W1, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 6 Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90611000 Usługi sprzątania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90612000 Usługi zamiatania ulic 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0007 Tytuł: Zadanie nr 7 - Oczyszczanie chodników w Rejonie nr 7 Opis: 1. Przedmiot zamówienia zadania oczyszczanie chodników obejmuje mechaniczne i ręczne zamiatanie chodników, usuwanie przerostu chwastów oraz oczyszczanie pasów zieleni z następującymi warunkami: 2. Mechaniczne oczyszczanie (zamiatanie) nawierzchni chodników prowadzone będzie według harmonogramu przekazywanego przez Zamawiającego. Zamawiający będzie prowadził kontrolę wykonania usługi na bieżąco. W przypadku, gdy panujące warunki atmosferyczne np. opady deszczu, uniemożliwiać będą przeprowadzenie zamiatania w danym dniu, wynikającym z harmonogramu, zostanie ono przeprowadzone w następnym dniu (w którym będą występować odpowiednie warunki atmosferyczne). W takim przypadku Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o terminie wykonania zaległych prac. Oczyszczaniem objęty jest chodnik na całej długości oraz szerokości, łącznie z powierzchniami stanowiącymi dojście do przejść dla pieszych. W przypadku niemożności przeprowadzenia mechanicznego zamiatania nawierzchni min. np. ze względu na parkujące pojazdy, należy dany teren oczyścić ręcznie. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich zadań zawarty został w Załączniku nr 8 do niniejszej SWZ wraz z wykazem ulic W1, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 7 Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90611000 Usługi sprzątania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90612000 Usługi zamiatania ulic 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0008 Tytuł: Zadanie nr 8 - Oczyszczania Rynku i Starówki oraz lokalizacji powstałych przy budowie Zachodniej Bramy Metropolii Silesia po południowej stronie Dworca PKP Opis: Przedmiot zamówienia oczyszczania Rynku i Starówki oraz lokalizacji powstałych przy budowie Zachodniej Bramy Metropoli Silesia po południowej stronie Dworca PKP obejmuje mechaniczne i ręczne zamiatanie, mechaniczne szorowanie nawierzchni. 1. Sprzątanie przedmiotu zamówienia polega na regularnym wykonywaniu określonych czynności, zgodnie z opisem poniżej. 2. Poprzez mycie (szorowanie) płyty Rynku należy rozumieć usunięcie błota, substancji oleistych, smarów oraz innych zanieczyszczeń, takich jak np. pozostałości po gumie do żucia i ptasie odchody. Mechaniczne cykliczne mycie i czyszczenie (szorowanie) musi być wykonywane sprzętem wyposażonym w system szczotek i dysz oraz zbiornik na wodę i środki chemiczne umożliwiające oczyszczenie powierzchni z zanieczyszczeń, plam oleju, tłuszczu i innych zanieczyszczeń z odbiorem zanieczyszczeń za pojazdem. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich zadań zawarty został w Załączniku nr 8 do niniejszej SWZ wraz z wykazem ulic W1, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 8 Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90611000 Usługi sprzątania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90612000 Usługi zamiatania ulic 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0009 Tytuł: Zadanie nr 9 - Usuwanie skutków zdarzeń nagłych Opis: Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego i niezwłocznego wykonania wyłącznie konkretnych czynności, wprost zleconych przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiada każdorazowo tylko i wyłącznie za prawidłowe wykonanie konkretnych, zleconych mu czynności bez względu na to czy są one wystarczające do osiągnięcia właściwego stanu drogi, czy też nie. Wykonawca nie może sam podejmować działań, które nie są wskazane w zleceniu. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Usuwania skutków powypadkowych i innych zdarzeń losowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz porządku publicznego, na wszystkich drogach publicznych miasta Gliwice. 2. Pełnienia dyżuru przez 24h/dobę przez wszystkie dni w tygodniu w tym także święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy. 3. Podjęcia działań niezwłocznie po uzyskaniu zgłoszeń z: Centrum Ratownictwa w Gliwicach oraz Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach. 4. Neutralizacji substancji ropopochodnych i innych płynów eksploatacyjnych, stosowanych w pojazdach, materiały i środki w tym przede wszystkim sorbenty a także inne środki niezbędne do usunięcia występujących zagrożeń, zakupione we własnym zakresie, 5. Usuwania innych zagrożeń występujących na drogach, a zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego lub porządkowi publicznemu, z zastosowaniem materiałów zakupionych we własnym zakresie, 6. Utylizacji zebranych wszelkich zanieczyszczeń oraz zużytych materiałów zgodnie z przepisami ustaw o ochronie środowiska i odpadach, na własny koszt, 7. Usuwania oleju samochodowego, paliw, płynów eksploatacyjnych pochodzących z instalacji samochodowych i znajdujących się na jezdni a zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego wraz z oznakowaniem drogowym miejsca zdarzenia /plamy na jezdni/, 8. Usuwania wszystkich części samochodowych, materiałów rozrzuconych na jezdni oraz usuwanie oleju, paliw, płynów eksploatacyjnych pochodzących z instalacji samochodowych wskutek kolizji i wypadków drogowych powodujących zagrożenie w ruchu drogowym, 9. Usuwania z pasów drogowych wszystkich materiałów typu: żwir, humus, beton, elementów pozagabarytowych itp. wynikających ze zdarzeń losowych w tym także spowodowanych przez nieznanych sprawców, a zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz porządkowi publicznemu przy właściwym oznakowaniu wykonywanych prac. 10. Wykonawca rejonu jest zobowiązany do przesyłania droga elektroniczną do Zamawiającego codziennie do godz. 9:00 zestawienia wykonanych prac w poprzedniej dobie-Raport Dzienny (od 6:00 do 6:00). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania w raporcie dziennym minimum 3 zdjęć w formacie jpg. Z każdego zrealizowanego zdarzenia. Zamawiający będzie prowadził kontrolę wykonania usługi na bieżąco. 11. Wykonawca ma obowiązek stosować się podczas wykonywania robót do przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska oraz Ustawy o odpadach. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich zadań zawarty został w Załączniku nr 8 do niniejszej SWZ wraz z wykazem ulic W1, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 9 Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90611000 Usługi sprzątania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90612000 Usługi zamiatania ulic CPV: 90610000, 90612000, 90611000 Dokument nr: 00022583-2024, ZDM-ZPU.26.1.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 2024-02-16+01:00 10:30:00+01:00 Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57635db9-aed9-11ee-a06e-7a3efa199397, Kanał komunikacji ad hoc: Nazwa: w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57635db9-aed9-11ee-a06e-7a3efa199397 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-16+01:00 10:00:00+01:00 Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 DAY Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Adres pocztowy: Płowiecka 31 Miejscowość: Gliwice Kod pocztowy: 44-100 Podpodział krajowy (NUTS): Gliwicki (PL229) Kraj: Polska Miejsce realizacji Miejscowość: Gliwice Podpodział krajowy (NUTS): Gliwicki (PL229) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 12 MONTH Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Zarząd Dróg Miejskich Numer rejestracyjny: 6312440261 Adres pocztowy: Płowiecka 31 Miejscowość: Gliwice Kod pocztowy: 44-121 Podpodział krajowy (NUTS): Gliwicki (PL229) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Referat Zamówień Publicznych E-mail: zachara_m@zdm.gliwice.eu Telefon: +48 32 3008636 Faks: +4 8 32 3008699 Adres strony internetowej: https://zdm.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57635db9-aed9-11ee-a06e-7a3efa199397 Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57635db9-aed9-11ee-a06e-7a3efa199397 Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2024