Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
22999z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie pomiarów umożliwiających ocenę skuteczności działania ochrony katodowej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie pomiarów umożliwiających ocenę skuteczności działania ochrony katodowej Rurociągu finalnego oraz ocena zagrożenia korozją rurociągu w odniesieniu do zaleceń

Data zamieszczenia: 2024-01-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: PERN S.A. z siedzibą w Płocku
ul. Wyszogrodzka 133
09-410 Płock
powiat: Płock
tel +48 (24) 266 23 00, fax +48 (24) 266 23 03
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3534
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: tel +48 (24) 266 23
Termin składania ofert: 2024-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Pomiar skuteczności ochrony katodowej Rurociągu finalnego Koluszki-Boronów.
Ocena zagrożenia korozją rurociągu w odniesieniu do zaleceń Polskich Norm i Norm Europejskich"
zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ.
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu i zakresu Zakupu oraz informacje organizacyjne dotyczące
prowadzonego postępowania zawarte są w załączonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu (SIWZ).
Załącznik: Specyfikacja Istotnych Warunków Zakupu (SIWZ)
Dział I - Informacje wprowadzające
Dział II - Przedmiot Zakupu
Dział III - Zasady postępowania
II. PRZEDMIOT ZAKUPU
1. Przedmiotem Zakupu jest wykonanie pomiarów umożliwiających ocenę skuteczności działania ochrony
katodowej Rurociągu finalnego Koluszki-Boronów (dalej jako: ,,Pomiary") oraz ocena zagrożenia korozją
rurociągu w odniesieniu do zaleceń Polskich Norm i Norm Europejskich (dalej łącznie jako: ,,Prace" lub
,,przedmiot Zakupu").
2. Szczegółowy zakres Zakupu , terminy realizacji oraz warunki jego wykonania i odbioru określają:
2.1 Zakres rzeczowy dla Zadania, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dokument nr: ZPP.250.000001.2024

Otwarcie ofert: 6. OTWARCIE OFERT
Zamawiający nie przewiduje udziału Wykonawców przy otwarciu ofert. O wynikach Postępowania
Wykonawcy zostaną powiadomieni za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3534
4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.01.2024 r. o godz. 10:00

Wymagania:
2. Postępowanie zostanie przeprowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych, gdyż Zamawiający nie jest zobowiązany do jej stosowania.
3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu stosuje się przepisy
Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
5. Zamawiający nie dopuszcza:
5.1 Składania ofert częściowych;
5.2 Składania ofert wariantowych;
5.3 Złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty;
5.4 Zatrudniania podwykonawców;
5.5 Składania ofert przez Konsorcjum.
6. Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu, włączając w to kryteria oceny
ofert, warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania. Zmiana może nastąpić
w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany,
informacja o tym zostanie niezwłocznie zamieszczona na Platformie Zakupowej Zamawiającego w zakładce
przedmiotowego postępowania.
7. Użyte w treści niniejszej SIWZ terminy mają następujące znaczenie:
7.1 ,,PERN" lub ,,Zamawiający" - PERN S.A. z siedzibą w Płocku;
7.2 ,,SIWZ" - niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zakupu;
7.3 ,,Platforma zakupowa" - system elektroniczny u Zamawiającego, przy pomocy którego prowadzone jest
Postępowanie, zlokalizowany na stronie: www.pern.pl/platforma-zakupowa/;
7.4 ,,Postępowanie" - postępowanie prowadzone w trybie ,,przetargu nieograniczonego" przez
Zamawiającego na podstawie niniejszej SIWZ;
7.5 ,,Regulamin" - Regulamin Zakupów w PERN S.A. z 04.09.2023 r. wprowadzony Zarządzeniem nr 27/2023
Prezesa Zarządu PERN S.A. z dnia 4 września 2023 r., opublikowany na Platformie zakupowej;
7.6 ,,RODO" - ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych);
7.7 ,,Zakup" - należy przez to rozumieć zakup, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w
Dziale II niniejszej SIWZ;
7.8 ,,Wykonawca" - osoba fizyczna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba
prawna, która bierze udział w Postępowaniu.
10. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia z Wykonawcami negocjacji kryteriów wyboru ofert,
z zastrzeżeniem, że warunki oferty pierwotnej nie mogą ulec pogorszeniu. Przedmiotem negocjacji mogą być
także warunki handlowe. O formie, warunkach i terminie przeprowadzenia negocjacji, Zamawiający
poinformuje Wykonawców poprzez Platformę zakupową.
12. Zamawiający zastrzega, że rozstrzygnięcie Postępowania poprzez wybór najkorzystniejszej oferty oraz
zawarcie umowy na realizację Zakupu nastąpi pod warunkiem uprzedniego uzyskania przez Zamawiającego
wszelkich niezbędnych zgód wydanych przez organy korporacyjne PERN.
13. Zamawiajacy informuje, że wzory gwarancji bankowych/ubezpieczeniowych obowiązujących obecnie w PERN
S.A. znajdują się na stronie www.pern.pl - zakładka Platforma Zakupowa: https://pern.pl/platformazakupowa/.
2.2 Wzór Umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. WIZJA LOKALNA
3.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest - pod rygorem wykluczenia z postępowania
do sprawdzenia warunków ewentualnej realizacji Zakupu: poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko
wizji lokalnej na terenie Rurociągu finalnego Koluszki-Boronów (dalej łącznie jako: ,,Obiekt"), po uzgodnieniu
terminu jej odbycia z osobami wskazanymi w pkt 9.2 Dz. I SIWZ.
3.2 Preferowany termin wizji lokalnej: W trakcie postępowania przetargowego - przed terminem składania ofert,
po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I SIWZ.
3.3 Odbycie wizji zostanie potwierdzone stosownym oświadczeniem Wykonawcy, sporządzonym wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Dokument został dodany na Platformie Zakupowej w wersji
edytowalnej. Należy go wypełnić i przekazać do podpisu Zamawiającemu podczas wizji lokalnej. Podpisane
oświadczenie należy załączyć wraz z ofertą.
3.4 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy przesłać e-mailem na adres wskazany w pkt 9.2
Dz. I SIWZ, należy podać:
- planowany termin przeprowadzenia wizji,
- dane osób, które będą brać udział w wizji (imię i nazwisko).
3.5 Osoby biorące udział w wizji lokalnej na terenie Obiektu zobowiązane są do posiadania i stosowania odzieży
o właściwościach antyelektrostatycznych. Kompletny zestaw, okrywający tułów, ramiona i nogi, składa się z
kurtki, spodni oraz butów posiadających certyfikat na zgodność z PN-EN 1149-5 lub oznakowanie CE oraz z
kasku ochronnego ze znakiem CE kat. II. Wskazane jest użycie kamizelki ostrzegawczej, antyelektrostatycznej
(zgodnej z PN EN 1149-5). W przypadku braku kompletu ww. odzieży ochronnej, osoby przeprowadzające
wizje lokalne mają obowiązek stosować kombinezony ochronne jednorazowe o właściwościach
antyelektrostatycznych oraz opaski antyelektrostatyczne założone na obuwie zgodnie z instrukcją ich
użytkowania.
3.6 Uwaga: jeśli w wizji lokalnej brać będą osoby nie będące obywatelami RP albo posiadające podwójne
obywatelstwo, zgłoszenie zamiaru jej przeprowadzenia powinno nastąpić co najmniej 5 dni roboczych przed
planowanym terminem jej przeprowadzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy dopuszczenia
do wizji lokalnej zgłoszonych osób - bez podawania uzasadnienia. Odmowa dopuszczenia do wizji lokalnej
nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec PERN.
III. ZASADY POSTĘPOWANIA
1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH POTWIERDZENIE
1.1 O udzielenie Zakupu będą mogli ubiegać się Wykonawcy, spełniający poniżej wskazane warunki:
1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2) Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i uprawnienia do wykonania przedmiotu Zakupu
oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do jego realizacji;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zakupu;
4) Nie pozostają, na dzień złożenia oferty, w sporze z Zamawiającym, w szczególności sądowym lub
arbitrażowym;
5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
1.2 Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków nastąpi na podstawie następujących dokumentów
i oświadczeń, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć, w formie skanu, wraz z ofertą na Platformie
Zakupowej:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS, bądź wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru
Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, bądź wydruk
z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Wykaz Zamówień (zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ) - obejmujący zrealizowane
w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 prac zbliżonych do przedmiotu Zakupu, ze wskazaniem
przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorców (nazwa i adres), wraz z pisemnymi referencjami lub
innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, wystawionymi przez inwestora lub
generalnego wykonawcę;
3) Wykaz wykwalifikowanej kadry technicznej (personelu Wykonawcy), przewidzianej do realizacji Zakupu
(sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Ząłącznik nr 5 do SIWZ) posiadającej poniższe
uprawnienia:
a. uprawnienia do obsługi urządzeń elektroenergetycznych w zakresie dozoru (D) i eksploatacji (E),
grupa 1: Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające i
zużywające energię elektryczną;
b. Certyfikat kwalifikacji personelu ochrony katodowej, Sektor: Konstrukcje podziemne i zanurzone -
zgodnie z normą PN-EN ISO 15257:2017 na następującym poziomie:
- Poziom 4 - osoby odpowiedzialne za dobór metody pomiarowej, dobór parametrów w trakcie
Pomiarów, interpretacja wyników Pomiarów.
- Poziom 1-4 - osoby realizujące Pomiary.
Zamawiający wymaga, by uprawnienia i certyfikaty, o których mowa powyżej posiadała każda z osób
personelu Wykonawcy realizującego Prace wchodzące w zakres przedmiotu Zakupu. Wykonawca
zobowiązany jest do dołączenia do wykazu personelu dokumentów potwierdzających posiadanie
ww. kwalifikacji.
4) Aktualny certyfikat potwierdzający, że Wykonawca wdrożył i stosuje system zarządzania jakością
spełniający wymagania normy ISO 9001, a w przypadku jego braku - pisemne oświadczenie podpisane
przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń
woli (dalej: ,,Osoby Uprawnione"), że jest on w stanie sprostać wymaganiom aktualnego wydania normy
ISO 9001;
5) Wypełniony i podpisany przez Osoby Uprawnione Formularz Ofertowy w brzmieniu określonym
przez Załącznik nr 3 do SIWZ;
6) Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie Wykonawcy w brzmieniu określonym przez Załącznik
nr 6 do SIWZ.
1.3 Zamawiający odstąpi od żądania od Wykonawców dokumentów określonych w pkt 1.2, jeżeli zostaną
spełnione łącznie poniżej wymienione okoliczności:
1) Ww. dokumenty zostały złożone przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 miesięcy, w ramach innego
postępowania organizowanego przez Zamawiającego;
2) Informacje/dane przedstawione w tych dokumentach nie uległy zmianie i są nadal aktualne;
3) Data wystawienia ww. dokumentów spełnia wymagania pod względem aktualności, określone
w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty;
4) Ww. dokumenty potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu;
na dowód czego Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie - zawarte w Formularzu Ofertowym -
Załącznik nr 3 do SIWZ.
1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 ppkt 1, 2 lub ich odpowiedników, których w kraju jego
siedziby lub miejsca zamieszkania nie wystawia się, składa dokument zawierający oświadczenie złożone
przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie otwarto jego likwidacji,
ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie Zakupu,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2, 1.4 ppkt 1) sporządzone w języku obcym, składa w skanie
poświadczonym przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z oryginałem", wraz z tłumaczeniem na język
polski uwierzytelnionym przez tłumacza przysięgłego.
2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
2.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie Osób Uprawnionych do działania w
Postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji, gdy wynika ono z treści dokumentów, o których mowa
w pkt 1.2 ppkt 1;
2) Wypełniony i podpisany przez Osoby Uprawnione Formularz Ofertowy w brzmieniu określonym
przez Załącznik nr 3 do SIWZ;
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu,
przygotowane zgodnie z treścią pkt 1.2;
4) Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej - Załącznik nr 7 do SIWZ;
5) Jeżeli Wykonawca działa w formie spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia umowy tej spółki.
2.2 Wykonawca składając ofertę powinien odnieść się w sposób wyraźny i chronologiczny do wszystkich
wymogów określonych w pkt 2.1.
3. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
3.1 Cena ofertowa netto podana przez Wykonawcę jest wyrażoną w złotych polskich wartością Prac wykonanych
w trakcie realizacji Zakupu i innych związanych z nimi świadczeń Wykonawcy stanowiących koszt realizacji
przedmiotu Zakupu i stanowi ostateczną globalną kwotę, za którą Wykonawca zobowiązuje się wykonać
całość przedmiotu Zakupu. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową i nie może ulec pogorszeniu w ramach
wyjaśnień do oferty, jej uzupełnieni lub negocjacji.
3.2. Przyjętą formą wynagrodzenia za realizację Zakupu jest wynagrodzenie ryczałtowe zdefiniowane we wzorze
Umowy.
3.3. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest uwzględnić w niej wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu Zakupu, które zostały opisane w specyfikacji Zakupu.
3.4. Do wynagrodzenia Wykonawcy doliczany będzie podatek od towarów i usług zgodnie z powszechnie
obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
3.5. Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności.
4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.1. Kryterium: cena 100%
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowano najniższą cenę ofertową netto,
podaną jako łączne wynagrodzenie ryczałtowe netto Wykonawcy za zrealizowanie całości przedmiotu
Zakupu.
4.2 Uwaga: wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze.
4.3 Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia
z Wykonawcami negocjacji kryteriów wyboru ofert. Przedmiotem negocjacji mogą być także warunki
handlowe. O formie, warunkach i terminie przeprowadzenia negocjacji, Zamawiający poinformuje
Wykonawców poprzez Platformę Zakupową.
5. ZASADY DOTYCZĄCE TERMINU, MIEJSCA I SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
5.1 Dopuszcza się składanie ofert tylko poprzez Platformę Zakupową.
5.2 Ofertę należy umieścić na Platformie Zakupowej Zamawiającego na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pern.pl w zakładce przedmiotowego postępowania.
5.3 Oferta powinna być przygotowana w 1 (jednym) egzemplarzu.
5.4 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie
od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez
Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić
jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
5.5 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelnie, pismem innym niż odręczne (z wyjątkiem
Załączników nr 3-7 do SIWZ, które mogą zostać wypełnione pismem odręcznym), zawierać datę sporządzenia
oraz pełną nazwę i adres Wykonawcy. Zamawiający udostępni wersję edytowalną Załącznika nr 7 do SIWZ.
Wszystkie strony oferty powinny być zapisane oraz zaparafowane (wymóg parafowania nie dotyczy formy
elektronicznej). Skany dokumentów muszą być poświadczone przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z
oryginałem". Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny i parafowane
przez Osoby Uprawnione.
5.6 Oferta lub dokumenty mogą być złożone także w formie elektronicznej. Dokumenty złożone w formie
elektronicznej muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisanym w formacie
XAdES lub PAdES w celu umożliwienia weryfikacji wiarygodności dokumentu przez Zamawiającego. Dokument
podpisany za pomocą innego formatu, niż wskazany w zdaniu poprzednim, uważa się za niezłożony.
5.7 W przypadku składania kopii dokumentów za równoważne z poświadczeniem ,,za zgodność z oryginałem"
uważa się dokumenty lub oświadczenia potwierdzone przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
o którym mowa w pkt 5.6 powyżej.
5.8 W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości
zastrzec, które spośród informacji zawartych w ofercie i/lub dokumentach złożonych wraz z ofertą stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy oznaczyć klauzulą
,,Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Brak jakichkolwiek wzmianek w powyższym
zakresie, będzie traktowany jako zgoda Wykonawcy na ujawnienie informacji na zasadach określonych
w powszechnie obowiązujących przepisach prawa i regulacjach wewnętrznych Zamawiającego.
5.9 Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to
przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie zmiany dokonuje się na Platformie Zakupowej.
7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ SPOSOBIE PRZEKAZYWANIA
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
7.1 Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, zapytania itp. (dalej łącznie:
,,Korespondencja") Zamawiający i Wykonawcy zamieszczają na Platformie Zakupowej.
7.2 Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść została zamieszczona na Platformie
Zakupowej przed upływem terminu wyznaczonego na jej złożenie.
8. WYJAŚNIENIA.
Wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ będą udzielane tym Wykonawcom, których prośba o udzielenie wyjaśnienia
- złożona zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 7 - wpłynęła nie później niż 5 dni kalendarzowych przed
terminem składania ofert. Treść wyjaśnienia zostanie niezwłocznie zamieszczona na Platformie Zakupowej.
9. ZMIANY W TREŚCI OFERTY.
Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą jakichkolwiek, innych aniżeli opisane
w pkt 4.3, negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści,
z zastrzeżeniem korekty omyłek w ofercie, do których stosuje się postanowienia § 11 ust. 13 Regulaminu.
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
10.1. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Dziale I pkt 4 SIWZ.
10.2. Przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie
zgody na przedłużenie tego terminu o kolejne 30 dni. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzedzającym
powinna być wyrażona na piśmie , w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem że
z ubiegania się o udzielenie Zakupu zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wyrazili zgody w sprawie
przedłużenia terminu związania ofertą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
10.3. W przypadku wygrania postępowania przetargowego przez podmiot należący do GK PERN, Wykonawca
ten po uzyskaniu informacji o wygranej zobowiązany jest niezwłocznie przekazać Zamawiającemu
dokumenty wymienione w Procedurze Cen Transferowych w GK.
10.4. Jeżeli w ramach niniejszego postępowania przetargowego wygra spółka z Grupy Kapitałowej PERN
Zamawiający informuje, że dokona zmian we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
- w zakresie obowiązków wynikających z Procedury Cen Transferowych w Grupie Kapitałowej PERN.
11. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
Wybrany Wykonawca zobowiązuje się podpisać Umowę w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty
otrzymania zaproszenia do podpisania.
13. W ZAKRESIE NIEUREGULOWANYM W NINIEJSZYM SIWZ STOSUJE SIĘ POSTANOWIENIA REGULAMINU,
W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE:
13.1 Wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert - § 11 ust. 12 Regulaminu,
13.2 Korekty omyłek w ofercie - § 11 ust. 13 Regulaminu,
13.3 Uzupełnień złożonych ofert - § 11 ust. 14-15 Regulaminu,
13.4 Wykluczenia z Postępowania- § 21 Regulaminu,
13.5 Odrzucenia oferty - § 22 Regulaminu,
13.6 Unieważnienia postępowania - § 23 Regulaminu,
13.7 Odstąpienia od Postępowania - § 24 Regulaminu.

Uwagi:
12. KLAUZULA INFORMACYJNA
12.1 Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę jest PERN S.A.
z siedzibą w Płocku, 09-410 Płock, ul. Wyszogrodzka 133 (dalej: PERN S.A. lub Zamawiający).
12.2 PERN S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w każdej sprawie
dotyczącej przetwarzania danych osobowych poprzez następujący adres email: iod@pern.pl lub pisemnie
na adres wskazany w pkt 12.1, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych".
12.3 Cele przetwarzania danych osobowych obejmują:
a) przeprowadzenie postepowania zakupowego i wybór najkorzystniejszej oferty;
b) zapewnienie kontaktu z osobami upoważnionymi do działania w imieniu Wykonawcy
w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę osób upoważnionych do działania w jego imieniu;
c) realizację obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów prawa;
d) weryfikację potencjału i doświadczenia Wykonawcy i możliwości wykorzystania informacji
w innych postępowaniach (tworzenie bazy dostawców do kontaktu) prowadzonych przez
Zamawiającego oraz weryfikacja Wykonawców w publicznych rejestrach (np. CEIDG);
e) ewentualne ustalenie lub dochodzenie roszczeń lub obronę przed roszczeniami.
f) funkcjonowanie wewnętrznej bazy kontaktowej Partnerów biznesowych Zamawiającego.
12.4 Dane osobowe przetwarzane będą w celach wskazanych w pkt 12.3 powyżej na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
b) art. 6 ust. 1 lit c) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na Zamawiającego, wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przepisów
podatkowych i rachunkowych;
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających
z prawnie uzasadnionych interesów Zamawiającego, w szczególności dochodzenie roszczeń. Prawnie
uzasadnionym interesem Zamawiającego jest zapewnienie obrotu prawnego Zamawiającego poprzez
utrzymanie kontaktów służbowych w związku z prowadzeniem postępowań zakupowych, których stroną
jest PERN S.A. oraz poprzez ochronę ewentualnych roszczeń, a także zapewnienie kontaktów z
Partnerami biznesowymi PERN S.A.
12.5 Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy, w związku z przetwarzaniem danych osobowych
przysługuje prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych
osobowych (w przypadku zasadności wniosku), ograniczenia przetwarzania danych osobowych do ich
przechowywania, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją
osoby, której dane dotyczą.
12.6 Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie jej/jego danych osobowych
narusza przepisy RODO.
12.7 Wykonawca lub osoba działająca w imieniu Wykonawcy ma możliwość zapoznania się ze szczegółowymi
informacjami dotyczącymi przetwarzania jej/jego danych osobowych na Platformie Zakupowej PERN S.A.
dostępnej https://pern.pl/platforma-zakupowa oraz na stronie www.pern.pl w zakładce ,,RODO".

Kontakt:
9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
9.1. W zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Joanna Jabłońska, tel. 511 034 720 lub
za pośrednictwem Platformy Zakupowej;
9.2. W zakresie wizji lokalnej: Mirosław Szyszka - tel. 606 341 516, e-mail: miroslaw.szyszka@pern.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.