Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie i wykonanie gablot wnękowych |
Data zamieszczenia: | 2024-01-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5 20-031 Lublin powiat: Lublin tel.: 81 537 51 24, 81 537 53 10 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 81 537 51 24, |
Termin składania ofert: | 2024-01-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert na: Zaprojektowanie i wykonanie gablot wnękowych w budynku Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej, Al. Kraśnicka 2D, 20-718 Lublin. 3.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie gablot wnękowych w budynku WNoZiGP Al. Kraśnicka 2D, 20-718 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego zaproszenia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całe zamówienie. CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45442100-8, 45450000-6, 71240000-2 Otwarcie ofert: 2) Oferty zostaną otwarte w dniu: 19.01.2024r. o godz. 08:15 w pokoju 901, w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, plac Marii Curie- Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, Rektorat, pokój 901, w terminie do dnia 19.01.2024r. do godz. 08:00. Miejsce i termin realizacji: 5.Termin wykonania zamówienia: do 3 miesięcy od daty odpisania umowy. Jako wykonanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć: 1) Złożenie zgłoszenia Zamawiającemu o gotowości do odbioru robót budowlanych zgodnie z zapisami umownymi. Wymagania: 2.Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone jest poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) oraz zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). 6.Podwykonawstwo: W przypadku gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca w formularzu oferty nie oświadczy, iż zamierza realizować część zamówienia przy po- mocy podwykonawcy, Zamawiający uzna, iż będzie realizował zamówienie samodzielnie. 7.Termin związania ofertą: Okres związania ofertą wynosi 7 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 8.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż: 1) posiada niezbędne doświadczenie i wiedzę w celu wykonania zakresu zamówienia. 9. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2) W ofercie należy podać cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w formularzu oferty. 3) Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 4) W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności. 5) Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę. 6) Do oferty należy dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej - dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą, b) dokumenty potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia tzn. wykaz robót budowlanych oraz dowody potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, potwierdzające spełnienie warunku określonego w pkt 8 ppkt. 1) niniejszego zaproszenia do składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpie- czenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wy- stawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 8) Wykonawca winien zamieścić ofertę w kopercie lub innym opakowaniu, szczelnie zamkniętym, które będzie zaadresowane na Zamawiającego i będzie posiadać oznaczenia: ,,Oferta w postępowaniu na Zaprojektowanie i wykonanie gablot wnękowych w budynku Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej, Al. Kraśnicka 2D, 20-718 Lublin." ,,Nie otwierać przed: .........(wypełnia Wykonawca).... 2024r. godz. .........." oraz nazwę i adres lub pieczęć firmową Wykonawcy. 9) Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca. 10) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 10. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 1) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 2 % zaoferowanej ceny brutto. 2) Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3) Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że porę- czenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBank S.A. O/ Lublin 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: ,,Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w postępowaniu na Zaprojektowanie i wykonanie gablot wnękowych w budynku Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej, Al. Kraśnicka 2D, 20-718 Lublin." 5) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku banko- wym. 6) Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko- wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji ban- kowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 7) W przypadku należytego wykonania robót - 70% zabezpieczenia zostanie zwrócone lub zwolnione w ciągu 30 dni po odbiorze końcowym całego przedmiotu umowy potwierdzającym jego należyte wykonanie. Pozostała część tj. 30% zostanie zwrócona lub zwolniona w ciągu 15 dni po upływie 36 miesięcznego okresu rękojmi liczonego od da- ty odbioru końcowego. Zabezpieczenie zostanie zwrócone na pisemny wniosek Wykonawcy. 8) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabez- pieczenia należytego wykonania umowy. 11. Opis sposobu obliczenia ceny oferty. 1) Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej zaproszenia. 2) Cena winna obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia, w tym w szczególności: opłaty niewymienione, a które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym ubez- pieczenia, wszelkie podatki, w tym także należny podatek VAT, narzuty, ewentualne opusty oraz pozostałe składni- ki cenotwórcze. 3) Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. 4) Cena opisana w pkt 11 ppkt 1) lub pkt 11 ppkt 2) jest ceną ostateczną, jaką zapłaci Zamawiający. 5) Cenę oferty należy podać w PLN. Cena musi być wyrażona w jednostkach nie mniejszych niż grosze (nie dopusz- cza się podania jednostek w tysięcznych częściach złoty). 12. Wyjaśnienia treści złożonych ofert, dokumentów oraz oświadczeń: Zamawiający w toku badania i oceny oferty może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz treści złożonych oświadczeń i dokumentów, a także wzywać do uzupełnienia oświadczeń i dokumentów. 3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4) Wykonawca może przed upływem terminu na składanie ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 14. Kryteria oceny ofert. 1) Kryterium wyboru oferty jest cena (cena - 100%). 2) Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniającą wymagania Zamawiającego. 15. Zawarcie umowy: 1) Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku Nr 3 z Wykonawcą, który złożył najkorzyst- niejszą ofertę. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed zawarciem Umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiają- cemu kserokopię dowodu osobistego, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy Wyko- nawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej). 16. Unieważnienie postępowania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia zamówienia, bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. Kontakt: 4.Osoby upoważnione do kontaktu: w sprawach merytorycznych - Cezary Witek - tel.: 81 537 51 24 - branża budowlana Paweł Kuczyński - tel. 81 537 53 10 - branża elektryczna |
© eurobudowa.pl 2004-2024