zachodniopomorskie (Resko)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa piasku |
Data zamieszczenia: | 2024-01-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Łagów Sp. z o.o ul. Rynek 62 26-025 Łagów powiat: kielecki Tel. 41 343 70 58, 606 926 889 sekretariat.puk@lagowgmina.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Łagów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 41 343 70 58, 6 |
Termin składania ofert: | 2024-01-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT zapraszamy do składania ofert dla zadania pn. ,,DOSTAWA piasku w roku 2024r." III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: ,,DOSTAWA piasku w roku 2024 r." 2. Rodzaj zamówienia: DOSTAWA 3. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku w celu wykonania remontu i bieżącego utrzymania dróg. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport i rozładunek piasku na miejsce wskazane każdorazowo przez Zamawiającego na terenie Gminy Łagów. DOSTAWA piasku w ilości 1.800 ton 2) Dostarczony piasek musi być zgodny z obowiązującymi normami oraz dopuszczony do powszechnego stosowania w budownictwie. Piasek nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych jak szczątki korzeni, konarów bądź zanieczyszczeń pochodzących z wierzchniej warstwy złoża - humusu. W swym składzie nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych, bądź gliniastych, które rozłożone cienką warstwą na jezdni zwiększają niebezpieczeństwo poślizgu pojazdów. Uziarnienie piasku do zwalczania śliskości nie powinno przekraczać 2 mm, jednak niewielkie ilości (2%) powyżej 2 mm nie dyskwalifikuje dostaw w trakcie odbioru. Miejsce dostawy piasku objętego zamówieniem każdorazowo zostanie określone przez Zamawiającego. 3) Przy każdorazowej dostawie, przy której Odbiorca ma wątpliwość co do ilości dostarczonego piasku może zażądać przeważenia ładunku. 4) W przypadku rozbieżności między Wykonawcą a Zamawiającym w ocenie przydatności dostarczonego piasku do zwalczania śliskości, Zamawiający może zlecić ocenę laboratoryjną, a koszty badań pokryje Wykonawca. 5) Podane ilości piasku są jedynie szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównywania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej tzn., że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości zakupów.6) Termin odbioru dostaw w ciągu 24 godz. od dnia zgłoszenia zapotrzebowania - fax, emailem lub telefonicznie. 7) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę piasku w roku 2022 w ilości szacunkowej 1.800 ton w tym 100% wartości zamówienia dostarczy dostawca własnym transportem 8) Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów niniejszego postępowania oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. 9) W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. 10) Zamawiający wymaga, aby piasek został dostarczony pojazdem samowyładowczym (pojazdy 3 osiowe o ładowności max. 15 ton lub 4 osiowe o ładowności max. 19 ton). 3.1. Wykonawca w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego przetargu zobowiązany będzie do zrealizowania zamówienia w zakresie: Zakup i dostawę piasku w ilości 1.800 ton, w tym 100% wartości zamówienia dostarczy dostawca własnym transportem Składanie ofert: OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w siedzibie Zamawiającego w pok. 16/3 w punkcie obsługi klienta lub e-mailem: sekretariat.puk@lagowgmina.pl w jednym egzemplarzu. 3. TERMIN SKŁADANIA oferty: do dnia 18.01.2024 r. do godz. 1000 Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin wykonania zamówienia ustala się na okres od dnia 22.01.2024r. do dnia 31.12.2024r. Wymagania: II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie publiczne poniżej 130 000 złotych V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonywania zamówienia, a ich sytuacja finansowo- ekonomiczna zapewni jego realizację. 2. Wykonawca określa cenę oferty netto za każdą tonę oraz łączną wartość. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia po cenach wskazanych w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy w ilości wynikającej z potrzeb Zamawiającego. VI. WYMAGANE DOKUMENTY 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. VII. WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Należności płatne będą przez Zamawiającego przelewem na wskazane na fakturze konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty złożenia przez niego prawidłowo wystawionej faktury VAT w siedzibie Zamawiającego lub e-maila: sekretariat.puk@lagowgmina.pl 2. Rozliczenia będą prowadzone w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych. VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY a) najniższa cena - 100%IX. (b) Wykonawca może zwrócić się, wyłącznie na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów Zaproszenia (c) Zamawiający udzieli wyjaśnień Wykonawcom, jeżeli pytanie wpłynie do Zamawiającego nie później niż 2 dni przed terminem otwarcia ofert. Zamawiający prześle odpowiedź na zadane pytania, nie ujawniając źródła zapytania, wszystkim Wykonawcom, którzy pobrali Zaproszenie od Zamawiającego. 4. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę. 5. Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Zaoferowana cena powinna obejmować wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Ofertę należy złożyć według wzoru druk ,,FORMULARZ OFERTOWY" - załącznik nr 1 8. Oferty nie można składać częściowo. 9. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny i niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę. 10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść Zaproszenia. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią Zaproszenia oraz zostanie doręczona wszystkim Wykonawcom i będzie dla nich wiążąca. 11. Zamawiający - w razie potrzeby - przedłuży termin składania ofert w celu otrzymanych wyjaśnień i uzupełnień Zaproszenia. X. INFORMACJA O TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY 1. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano. XI. KLAUZULA INFORMACYJNA OSOBOWYCH O PRZETWARZANIU DANYCH KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW SP. Z O.O. NA PODSTAWIE OBOWIAZUJĄCYCH PRZEPISÓW PRAWA, ZAWARTYCH UMÓW I UDZIELONEJ ZGODY Kontakt: 2. Tryb udzielania wyjaśnień: (a) Uprawnieni do kontaktów z oferentami są: Jan Sitarz tel. 606 926 889 Paweł Kudłacz tel. 41 343 70 58 |
© eurobudowa.pl 2004-2024