Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa piasku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa piasku

Data zamieszczenia: 2024-01-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Łagów Sp. z o.o
ul. Rynek 62
26-025 Łagów
powiat: kielecki
Tel. 41 343 70 58, 606 926 889
sekretariat.puk@lagowgmina.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Łagów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 41 343 70 58, 6
Termin składania ofert: 2024-01-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
zapraszamy do składania ofert dla zadania pn. ,,DOSTAWA piasku w roku 2024r."
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zamówienia: ,,DOSTAWA piasku w roku 2024 r."
2. Rodzaj zamówienia: DOSTAWA
3. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku w celu wykonania remontu i bieżącego
utrzymania dróg. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport i rozładunek
piasku na miejsce wskazane każdorazowo przez Zamawiającego na terenie Gminy Łagów.
DOSTAWA piasku w ilości 1.800 ton
2) Dostarczony piasek musi być zgodny z obowiązującymi normami oraz dopuszczony do
powszechnego stosowania w budownictwie. Piasek nie może zawierać zanieczyszczeń
organicznych jak szczątki korzeni, konarów bądź zanieczyszczeń pochodzących z
wierzchniej warstwy złoża - humusu. W swym składzie nie może zawierać zanieczyszczeń
ilastych, bądź gliniastych, które rozłożone cienką warstwą na jezdni zwiększają
niebezpieczeństwo poślizgu pojazdów. Uziarnienie piasku do zwalczania śliskości nie
powinno przekraczać 2 mm, jednak niewielkie ilości (2%) powyżej 2 mm nie dyskwalifikuje
dostaw w trakcie odbioru. Miejsce dostawy piasku objętego zamówieniem każdorazowo
zostanie określone przez Zamawiającego.
3) Przy każdorazowej dostawie, przy której Odbiorca ma wątpliwość co do ilości dostarczonego
piasku może zażądać przeważenia ładunku.
4) W przypadku rozbieżności między Wykonawcą a Zamawiającym w ocenie przydatności
dostarczonego piasku do zwalczania śliskości, Zamawiający może zlecić ocenę laboratoryjną,
a koszty badań pokryje Wykonawca.
5) Podane ilości piasku są jedynie szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Służyć
one będą wyłącznie do porównywania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej tzn., że nie
stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do
zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji
dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych
zmniejszeniem ilości i wartości zakupów.6) Termin odbioru dostaw w ciągu 24 godz. od dnia zgłoszenia zapotrzebowania - fax, emailem
lub telefonicznie.
7) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę piasku w roku 2022 w ilości szacunkowej
1.800 ton w tym 100% wartości zamówienia dostarczy dostawca własnym transportem
8) Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego
przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów niniejszego postępowania
oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub
przeoczeniach.
9) W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do
przygotowania i złożenia oferty.
10) Zamawiający wymaga, aby piasek został dostarczony pojazdem samowyładowczym (pojazdy
3 osiowe o ładowności max. 15 ton lub 4 osiowe o ładowności max. 19 ton).
3.1. Wykonawca w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia
niniejszego przetargu zobowiązany będzie do zrealizowania zamówienia w zakresie:
Zakup i dostawę piasku w ilości 1.800 ton, w tym 100% wartości zamówienia dostarczy
dostawca własnym transportem

Składanie ofert:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w siedzibie Zamawiającego
w pok. 16/3 w punkcie obsługi klienta lub e-mailem: sekretariat.puk@lagowgmina.pl
w jednym egzemplarzu.
3. TERMIN SKŁADANIA oferty: do dnia 18.01.2024 r. do godz. 1000

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania zamówienia ustala się na okres od dnia 22.01.2024r. do dnia 31.12.2024r.

Wymagania:
II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie publiczne poniżej 130 000 złotych
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia
do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym zdolnym do wykonywania zamówienia, a ich sytuacja finansowo-
ekonomiczna zapewni jego realizację.
2. Wykonawca określa cenę oferty netto za każdą tonę oraz łączną wartość.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia po cenach wskazanych
w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy w ilości wynikającej z potrzeb
Zamawiającego.

VI. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania oferty.

VII. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Należności płatne będą przez Zamawiającego przelewem na wskazane na fakturze
konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty złożenia przez niego prawidłowo
wystawionej faktury VAT w siedzibie Zamawiającego lub e-maila:
sekretariat.puk@lagowgmina.pl
2. Rozliczenia będą prowadzone w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych.

VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
a) najniższa cena - 100%IX.
(b) Wykonawca może zwrócić się, wyłącznie na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie
zapisów Zaproszenia
(c) Zamawiający udzieli wyjaśnień Wykonawcom, jeżeli pytanie wpłynie do
Zamawiającego nie później niż 2 dni przed terminem otwarcia ofert. Zamawiający
prześle odpowiedź na zadane pytania, nie ujawniając źródła zapytania, wszystkim
Wykonawcom, którzy pobrali Zaproszenie od Zamawiającego.
4. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.
5. Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy.
6. Zaoferowana cena powinna obejmować wszystkie niezbędne koszty do realizacji
przedmiotu zamówienia.
7. Ofertę należy złożyć według wzoru druk ,,FORMULARZ OFERTOWY" - załącznik
nr 1
8. Oferty nie można składać częściowo.
9. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny i niezwłocznie
zawiadomi o tym Wykonawcę.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert
Zamawiający może zmodyfikować treść Zaproszenia. Każda wprowadzona przez
Zamawiającego zmiana stanie się częścią Zaproszenia oraz zostanie doręczona
wszystkim Wykonawcom i będzie dla nich wiążąca.
11. Zamawiający - w razie potrzeby - przedłuży termin składania ofert w celu
otrzymanych wyjaśnień i uzupełnień Zaproszenia.

X. INFORMACJA O TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY
1. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie
Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
XI. KLAUZULA INFORMACYJNA OSOBOWYCH O PRZETWARZANIU DANYCH
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W PRZEDSIĘBIORSTWIE USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW SP. Z O.O. NA
PODSTAWIE OBOWIAZUJĄCYCH PRZEPISÓW PRAWA, ZAWARTYCH
UMÓW I UDZIELONEJ ZGODY

Kontakt:
2. Tryb udzielania wyjaśnień:
(a) Uprawnieni do kontaktów z oferentami są:
Jan Sitarz tel. 606 926 889
Paweł Kudłacz tel. 41 343 70 58

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.