Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
22999z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa UPS

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa UPS

Data zamieszczenia: 2024-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: BORIMEX ZK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
110A
39-305 Borowa
powiat: mielecki
17 581 05 30
arkadiusz.krupa@borimex.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/183737
Województwo: podkarpackie
Miasto: Borowa
Wadium: ---
Nr telefonu: 17 581 05 30
Termin składania ofert: 2024-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,UPS 30 kVA z bateriami"
ZAPYTANIE OFERTOWE NR C6/BORIMEX/SMART/2024 w ramach projektu nr FENG.01.01-IP.02-0740/23 pt. ,,Autonomiczna platforma terenowa"
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-0740/23 - Autonomiczna platforma terenowa.

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE NR C6/BORIMEX/SMART/2024

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
PARAMETRY.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę UPS 30 kVA z bateriami.
2. Instalacja UPS ma się składać z inwerterów fotowoltaicznych wraz z magazynami energii i niezbędnym osprzętem.
Inwerter fotowoltaiczny - 3 szt.
3. Hybrydowy Inwerter solarny.
4. Przeznaczony do budowy niezależnych systemów zasilania Off-grid 230V opartych o energię pozyskiwaną z paneli PV, sieci energetycznej i akumulatora.
5. Możliwość pracy w co najmniej trzech trybach zależnych od potrzeb i zapotrzebowania na energię gdzie jako główne źródło może być energia z paneli, sieci bądź też jako UPS.
6. Moduł WiFi do komunikacji w chmurze.
7. Nominalne napięcie wejściowe: 230 VAC.
8. Zakres napięcia wejściowego w przedziale nie mniejszym niż: 90 - 280 VAC.
9. Częstotliwość napięcia pracy: 50 Hz/60 Hz z automatycznym wykrywaniem.
10. Obsługa akumulatorów co najmniej kwasowe, AGM/żelowe, Litowe.
11. Napięcie wyjściowe: 230 VAC.
12. Maksymalne napięcie sieci trybu on-grid nie mniej niż 253 VAC.
13. Moc maksymalna (chwilowa) nie mniejsza niż 20000 W.
14. Moc ciągła nie mniejsza niż 10000 W.
15. Sprawność max nie gorsza niż 97%.
16. Czas przełączenia nie dłuższy niż 10 ms.
17. Przebieg napięcia na wyjściu: Czysta Sinusoida.
18. Napięcie akumulatora nie gorsze niż 48 VDC.
19. Napięcie ładowania akumulatora nie gorsze niż 54 VDC.
20. Zabezpieczenie przed przeładowaniem akumulatora nie gorsze niż 63 VDC.
21. Rodzaj ładowania: MPPT.
22. Maksymalna moc paneli PV nie mniej niż 10000W.
23. Maksymalny prąd ładowania z paneli nie mniej niż 160 A.
24. Wyposażony w panel dotykowy.
Magazyn energii - 6 szt.
25. Bateria Litowo-Żelazowo-Fosforowa LiFePo4 z wbudowanym BMS przystosowana do montażu naściennego i łączenia w kaskady do tworzenia magazynów energii w zależności od potrzeb energetycznych.
26. Konstrukcja modułowa.
27. Moc nie mniejsza niż 5000W.
28. Napięcie nominalne: 48V.
29. Pojemność nominalna nie mniejsza niż 4800Wh.
30. Max prąd ładowania nie gorzej niż 75A.
31. Max prąd rozładowania nie gorzej niż 75A.
32. Żywotność co najmniej 6000 cykli.
Urządzenie/Instalacja jako całość.
33. Urządzenie wykonane zgodnie z Koncepcją uniwersalnego projektowania i użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania.
34. Urządzenie proste w obsłudze umożliwiająca pracę osobom o różnym stopniu niepełnosprawności.
35. Urządzenie umożliwi użyteczność dla osób o różnej sprawności, elastyczność w użytkowaniu, proste i intuicyjne użytkowanie, czytelną informację, tolerancję na błędy, wygodne użytkowanie bez wysiłku, wielkość i przestrzeń odpowiednią dla dostępu i użytkowania oraz zachowanie percepcji równości.
36. Urządzenie może być obsługiwane cyfrowo, gdzie wszelkie funkcje obsługi mogą być wyświetlane cyfrowo, a zatem komunikowanie może odbywać się również z wykorzystaniem dźwięku lub samego obrazu. Dostępność zapewniona, ponieważ nie zawiera żadnych elementów, czy cech stanowiących potencjalnej bariery w jego użytkowaniu dla osób z niepełnosprawnościami.
37. Urządzenie bezpieczne dla obsługi i otoczenia.
38. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elementów instalacji UPS z bateriami, ich instalację, wdrożenie, przeprowadzenie szkolenia w siedzibie Zamawiającego.
Wszystkie wymienione powyżej parametry są obligatoryjne.

CPV: 31154000-0

Dokument nr: 2024-50905-183737

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-01-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
mielecki
Gmina
Borowa
Miejscowość
Borowa

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin podpisania Protokołu odbioru końcowego (dostawa, instalacja, wdrożenie, szkolenie i odbiór końcowy): nie dłuższy niż do 30 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie, że planowany termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie przewidywał lub nie mógł przewidzieć w dniu przygotowywania Zapytania ofertowego. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu odbioru końcowego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z uwzględnieniem wymagań określonych w pozycji: ,,Zmiany zapisów umowy".
Za termin zakończenia realizacji umowy strony przyjmują datę podpisania przez Zamawiającego oraz Wykonawcę protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
Warunki odbioru opisano szczegółowo w dołączonym do zapytania ofertowego projekcie umowy o zamówienie.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających
Warunki zmiany umowy
PEŁEN OPIS W ZAPYTANIU OFERTOWYM
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.
2. Umowa może być zmieniona w drodze pisemnego aneksu, bez zmian warunków podlegających ocenie w kryteriach w ramach postępowania ofertowego, za wyjątkiem zmian opisanych poniżej.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
a) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym innym dostawcą lub instytucją nadzorującą realizację projektu, w ramach którego realizowane jest Zamówienie, przy czym zmiana może dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na które będą miały bezpośredni wpływ modyfikacje, a zmiany nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
b) Z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru Wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć, uniemożliwiającymi prawidłową realizację dostaw objętych przedmiotem umowy, konieczna stanie się modyfikacja terminów określonych w zapytaniu bądź umowie.
c) Sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
d) Wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług.
e) Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
f) Innych zmian na skutek okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
g) Zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie.
h) Wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie.
i) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy.
j) Zmiana charakteru umowy wynika z wymagań instytucji udzielającej wsparcia.
k) W przypadku wypowiedzenia umowy o dofinansowanie.
l) W przypadku zaistnienia sytuacji gdy zaistnieje konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji - w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Niezależnie od zapisów ust. 3 powyżej dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach, gdy:
a) Wystąpiły zjawiska związane z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pandemia, itp.) uniemożliwiające dostawę przedmiotu zamówienia.
b) Wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności lub z przyczyn wystąpienia przeszkód formalnoprawnych niezależnych od stron umowy.
c) Powstały opóźnienia na wcześniejszych etapach realizacji projektu, które miały wpływ na opóźnienie dostawy lub płatności za dostawę.
d) Powstały opóźnienia w wydaniu lub zmiany w decyzjach administracyjnych lub innych instytucji (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe, itp.).
e) W przypadku wykonania przedmiotu umowy przed terminem umownym i pozyskania przez Zamawiającego środków na zapłatę wynagrodzenia Wykonawcy we wcześniejszym terminie.
f) Wystąpi potrzeba przeprowadzenia dodatkowych dostaw, polegających na częściowej wymianie dostarczonych elementów zamówienia lub instalacji albo zwiększeniu zaplanowanej dostawy, z uwzględnieniem ograniczeń ujętych w ust. 6 i 7 poniżej.
5. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 4 powyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia skutkuje tym, iż termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu/zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Wszelkie opóźnienia/zmiany muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego, na podstawie których strony ustalą nowe terminy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Warunek 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia.
Sposób spełnienia warunku nr 1: Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub wydruk z CEIDG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
Warunek 2. Wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sposób spełnienia warunku nr 2: Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia w dokumentacji oferty - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji danych Wykonawcy w rejestrach publicznie dostępnych oraz żądać dokumentów od Wykonawcy w oparciu o zapisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Warunek 1. Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie dotyczące znajomości przedmiotu zamówienia, jego dostawy, instalacji, uruchomienia i obsługi gwarancyjnej oraz pogwarancyjnej.
Sposób spełnienia warunku nr 1: Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia w dokumentacji oferty - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji danych Wykonawcy w rejestrach publicznie dostępnych oraz żądać dokumentów od Wykonawcy w oparciu o zapisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Warunek 1. Wykonawca posiada potencjał techniczny umożliwiający poprawną realizację zamówienia.
Sposób spełnienia warunku nr 1: Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia w dokumentacji oferty - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji oświadczenia Wykonawcy przez możliwość przeprowadzenia własnych audytów lub wizyt w celu weryfikacji potencjału technicznego w oparciu o zapisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Warunek 1. Wykonawca nie stosuje dyskryminacji ze względu na płeć, wiek, pochodzenie etniczne, niepełnosprawność, orientację seksualną lub religię.
Sposób spełnienia warunku nr 1: Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia w dokumentacji oferty - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji oświadczenia Wykonawcy przez możliwość przeprowadzenia własnych audytów lub wizyt w celu weryfikacji przestrzegania przez Wykonawcę klauzul społecznych w oparciu o zapisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Warunek 2. Wykonawca stosuje wymagania w zakresie płacy minimalnej, godzin pracy, warunków pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy lub prawa do zrzeszania się w związki zawodowe.
Sposób spełnienia warunku nr 2: Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia w dokumentacji oferty - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji oświadczenia Wykonawcy przez możliwość przeprowadzenia własnych audytów lub wizyt w celu weryfikacji przestrzegania przez Wykonawcę klauzul społecznych w oparciu o zapisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Warunek 3. Wykonawca deklaruje stworzenie warunków i chęć zatrudniania pracowników z różnych środowisk społecznych, w tym osób z niepełnosprawnościami czy osób długotrwale bezrobotnych.
Sposób spełnienia warunku nr 3: Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia w dokumentacji oferty - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji oświadczenia Wykonawcy przez możliwość przeprowadzenia własnych audytów lub wizyt w celu weryfikacji przestrzegania przez Wykonawcę klauzul społecznych w oparciu o zapisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Warunek 1. Wykonawca nie posiada zaległości z tytułu podatków lub z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne oraz zdrowotne.
Sposób spełnienia warunku nr 1: Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia w dokumentacji oferty - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia do Wykonawcy o przedłożenie Zaświadczeń o braku zaległości w oparciu o zapisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Warunek 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewaniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
Sposób spełnienia warunku nr 2: Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia w dokumentacji oferty - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji danych finansowych Wykonawcy w rejestrach publicznie dostępnych lub wystąpienia do Wykonawcy o przedłożenie dokumentów potwierdzających kondycję finansową Wykonawcy w oparciu o zapisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Warunek 1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w oparciu o kryteria wykluczające.
Sposób spełnienia warunku nr 1: Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczeń w dokumentacji oferty - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji oświadczenia Wykonawcy przez możliwość weryfikacji rejestrów publicznie dostępnych lub pozyskania informacji od organów państwowych.
WYKLUCZENIA.
Wykluczenie nr 1.
Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego,
e) pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do jego bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Wykluczenie nr 2.
Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego.
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki współce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza współce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1.
Wykluczenie nr 3.
Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę: wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Wykluczenie nr 4.
Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę:
1) który naruszył obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa pracy:
a) będącego osobą fizyczną skazanego prawomocnie za przestępstwo przeciwko środowisku, o którym mowa w rozdziale XXII Kodeksu karnego lub za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, o którym mowa w rozdziale XXVIII Kodeksu karnego, lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego,
b) będącego osobą fizyczną prawomocnie ukaranego za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny;
c) wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z prawa ochrony środowiska, prawa pracy lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki współce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza współce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo lub ukarano za wykroczenie, o którym mowa w pkt 1 lit. a lub b.
Wykluczenie nr 5.
Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcy, który znajduje się na liście podmiotów objętych sankcjami oraz wykluczonych z postępowania zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykluczenie nr 6.
Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę, który podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Za datę złożenia oferty uznaje się datę zamieszczenia oferty w Bazie konkurencyjności (BK2021). O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem BK2021.
Sposób składania ofert:
1. Oferty wraz z załącznikami należy składać wyłącznie poprzez Bazę Konkurencyjności BK2021. Każda inna forma złożenia powoduje, że oferta podlega odrzuceniu.
2. Oferty należy złożyć zgodnie z Instrukcją Użytkownika dla systemu Bazy Konkurencyjności, przy czym każdy załączony dokument do Bazy w formie załącznika powinien być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Każdy dokument Oferty musi być podpisany ręcznie lub elektronicznie. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę.
3. Oferty złożone po terminie wskazanym w Zapytaniu ofertowym lub w innej formie zostaną odrzucone.
4. Oferty nie podpisane lub niewłaściwie podpisane zostaną odrzucone.
5. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę.
6. Oferty składa się w języku polskim. Dokumenty oferty składane w innych językach muszą być przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego, przy czym wiążąca jest treść w języku polskim.
Wykaz dokumentów składanych wraz z Ofertą:
1. Formularz oferty - wypełniony dokument na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Formularz oferty musi zawierać co najmniej:
a) datę i miejsce sporządzenia,
b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy, nr NIP Wykonawcy (lub równoważny nr obowiązujący w kraju, w którym podmiot jest zarejestrowany),
c) imię i nazwisko oraz dane kontaktowe (telefon oraz adres e-mail) osoby wyznaczonej do kontaktów z Zamawiającym,
d) adres do korespondencji (jeżeli inny niż adres siedziby),
e) oferowaną cenę netto oraz brutto, która uwzględnia wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia (w przypadku ofert podanych w walucie innej niż PLN, wartość oferty do oceny Kryterium cenowego zostanie przeliczona przy zastosowaniu średniego kursu sprzedaży ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu sporządzania protokołu wyboru oferty),
f) termin dostawy przedmiotu zamówienia,
g) termin gwarancji,
h) termin ważności oferty,
i) inne dodatkowe informacje wskazane w formularzu,
j) odniesienie do wymaganych parametrów i ewentualne wyjaśnienie zakresu równoważności zaproponowanych parametrów w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy),
k) odniesienie do kryteriów oceny zamówienia,
l) wymagane oświadczenia,
m) uzupełniony wykaz załączników.
2. Specyfikacja techniczna / oferta handlowa oprogramowania zawierająca wszystkie parametry oprogramowania opisane w przedmiocie zamówienia i pozostałych częściach zapytania ofertowego obejmująca w szczególności:
a) Odniesienie do każdego z parametrów oferowanego oprogramowania określonych w treści zapytania ofertowego i formularza oferty,
b) Odniesienie do każdego z warunków dostawy,
c) Odniesienie do każdego z kryteriów oceny oferty.
3. Dokument rejestrowy: KRS, CEiDG lub równoważny w przypadku Wykonawców spoza Polski.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli upoważnienie osoby podpisującej nie wynika z dokumentów rejestrowych).
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wypełniony dokument na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
6. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu ofertowym - wypełniony dokument na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
7. Podpisany elektronicznie projekt umowy o zamówienie, oznaczający zapoznanie się z treścią umowy i akceptację jej postanowień.
8. Inne dokumenty uznane za istotne przez Wykonawcę.
Wersje elektroniczne załączników do wypełnienia są dostępne w BK2021.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część Oferty.
Narzędzia konwalidacyjne/sposób poprawy oferty:
1. W ramach dokonywanej oceny, na wniosek Komisji Oceny Ofert, możliwa jest poprawa i uzupełnienia składanych dokumentów. Przyjęta procedura przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia.
2. Przedmiotem uzupełnienia lub poprawy nie może być formularz oferty - pozostaje on niezmienny. Do formularza oferty można składać wyłącznie dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
3. Uzupełnieniu lub poprawie mogą podlegać wyłącznie załączniki do formularza ofertowego, zarówno te które zostały pobrane do wypełniania z BK2021, jak i dołączane załączniki zewnętrzne.
4. Zamawiający może samodzielnie poprawić błędy pisarskie, rachunkowe lub inne oczywiste omyłki w złożonej ofercie.
5. Forma komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcą została szczegółowo określona w punkcie ,,Sposób zadawania pytań i komunikacji pomiędzy stronami".
Oferty będą podlegały odrzuceniu jeżeli:
1. Oferta została złożona po terminie składania ofert.
2. Oferta została złożona poza Bazą Konkurencyjności BK2021.
3. Oferta nie będzie podpisana zgodnie z reprezentacją lub udzielonym pełnomocnictwem do jej złożenia.
4. Treść Oferty nie odpowiada treści Zapytania ofertowego.
5. Oferta złożona przez Wykonawcę nie spełnia wymagań w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia określonych w Zapytaniu ofertowym.
6. Oferta złożona przez Wykonawcę nie spełnia wymagań w zakresie warunków dostawy i realizacji zamówienia określonych w Zapytaniu ofertowym.
7. Wykonawca podlega wykluczeniu.
8. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
9. Oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
10. Ujawniony został konflikt interesów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
11. Wykonawca nie udzieli odpowiedzi na wezwanie o wskazane dokumenty lub wyjaśnienia w wyznaczonym terminie.

WARUNKI DOSTAWY
1.Minimalny okres gwarancji w miesiącach: 12 miesięcy. Warunki gwarancji i rękojmi opisano szczegółowo w dołączonym do zapytania ofertowego projekcie umowy o zamówienie.
2.Koszt dostawy, instalacji, wdrożenia, przeprowadzenia szkolenia (w siedzibie BORIMEX ZK Sp. z o.o. 39-305 Borowa 110A, Polska), w cenie urządzenia. Warunki instalacji i wdrożenia opisano szczegółowo w dołączonym do zapytania ofertowego projekcie umowy o zamówienie.
3.Wszystkie elementy urządzenia spełniające parametry podane w opisie przedmiotu zamówienia.
4.W cenie oferty Wykonawca uwzględni wszystkie zobowiązania i koszty niezbędne do poniesienia dla realizacji Zamówienia, w tym koszty szkolenia. Wynagrodzenie określone przez Wykonawcę zostanie ustalone na okres ważności Umowy i nie będzie podlegało zmianom, poza zmianami dopuszczonymi w pozycji - dotyczącej zmiany warunków umowy.
5.Wykonawca zapewni, że instalacja i towary dostarczone na podstawie umowy będą spełniać wszelkie właściwe normy, posiadać właściwe atesty UE.
6.Warunki płatności.
a) Jedna płatność końcowa 100% w terminie 14 dni po podpisaniu protokołu odbioru końcowego (ODBIÓR) u Zamawiającego i dostarczeniu faktury.
Wymienione PARAMETRY, TERMIN i WARUNKI są łączne i obligatoryjne.
Szczegółowe wymagania zawarte są w Zapytaniu ofertowym nr C6/BORIMEX/SMART/2024 z dnia 12 stycznia 2024 r. w sekcji Załączniki.

Okres gwarancji
Minimum 12 miesięcy

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-01-12
Data ostatniej zmiany
2024-01-12 19:47:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryt.1: Całkowita cena zamówienia netto- waga 100 pkt.
Sposób przyznawania punktacji: Ofertom będą przyznawane punkty w skali od 0 do 100, wg następującego wzoru:
Liczba punktów = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 100.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Arkadiusz Krupa
tel.: 17 581 05 30
e-mail: arkadiusz.krupa@borimex.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.