Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup masy asfaltowej na zimno wraz z dostawą

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup masy asfaltowej na zimno wraz z dostawą

Data zamieszczenia: 2024-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W NOWYM TOMYŚLU
ul. Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl
powiat: nowotomyski
tel. 61 44 26 680, tel. 61 44 26 715
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Nowy Tomyśl
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 44 26 680, t
Termin składania ofert: 2024-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający prowadząc postępowanie formie rozeznania cenowego zaprasza do składania ofert
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup masy asfaltowej na zimno wraz z dostawą do
Zamawiającego. Masa asfaltowa na zimno przeznaczona będzie do wykonywania remontów
cząstkowych i uzupełnienia ubytków nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych Powiatu
Nowotomyskiego.
Szacunkowa ilość zakupu 200 Mg ( w workach do 25 kg).
Masa na zimno zamawiana będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Wydziału Infrastruktury
Drogowej od daty podpisania umowy w okresie 11 miesięcy (lub do wyczerpania maksymalnej
wartości umowy).
Ilość (od 5 do 24 Mg jednorazowo) i termin dostawy każdej partii wynikać będzie z jednostronnych
dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie lub emailem.
Dostawca jest zobowiązany zrealizować dostawę zamówienia w terminie max. do 5 dni roboczych
od dnia jego złożenia, transportem własnym do Obwodu Drogowego w Opalenicy, Ul. Bukowa 24,
lub też inne wskazane przez Zamawiającego na terenie Powiatu Nowotomyskiego.
Dostawy należy realizować w dni robocze w godz. od 800do 1400.
Dostawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego, o terminie planowanej dostawy
telefonicznie lub faxem, przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem.
Dostawy masy na zimno rozliczane będą w okresie miesięcznym, fakturą wystawioną na koniec
danego miesiąca.
Dostawca jest zobowiązany do załączenia do każdej dostawy masy na zimno, deklaracji zgodności
z zaświadczeniem podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że emulsja
asfaltowa odpowiada określonym normom lub specyfikacją technicznym (aktualna aprobata
techniczna, świadectwo zgodności itp.)
Zamawiający gwarantuje minimalny odbiór masy na zimno w ilości nie mniejszej niż 75%
określonej w zamówieniu.

Dokument nr: ZP.272.3.2024

Składanie ofert:
IX. Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć do dnia 23 stycznia 2024r. godz. 12 00 w kopercie oznaczonej ,,Zapytanie
ofertowe - dostawa masy asfaltowej na zimno".
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego budynek ,,C" parter, pokój 17 - Kancelaria, lub
przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu Ul. Poznańska 33, 64-300
Nowy Tomyśl.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane od podpisania umowy do 11 miesięcy z zastrzeżeniem, że jeżeli
wcześniej nastąpi wyczerpanie limitu finansowego w kwocie 158 670,00 zł (słownie złotych: sto
pięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt złotych 00/100), który stanowić będzie maksymalną
wartość zawieranej umowy to do tego czasu.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu
dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co
najmniej dwie dostawy masy asfaltowej na zimno o wartości minimum 100.000,00 zł brutto(sto
tysięcy złotych) każda. Przez jedną dostawę rozumie się wykonanie dostaw
w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie
w druku OFERTA, na wezwanie Zamawiającego przekazuje dokumenty potwierdzające należyte
wykonanie tych dostaw.
V. Podstawy wykluczenia z postępowania.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.)
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z
dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z
2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt
37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest
3
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na postawie ustawy , z dnia 13 kwietnia
2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca składa oświadczenie w druku OFERTA.
VI. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA (zał. nr 1).
2. Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty (tj. odpis
z właściwego rejestru lub wpis do CEIDG) lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy,
o ile ofertę składa pełnomocnik.
Oferta nie musi zawierać dokumentów o których mowa w pkt 2 jeżeli są one dostępne w formie
elektronicznej i zamawiający może je uzyskać pod określonymi adresami internetowymi za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę
musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie
wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo
w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem".
VII. Sposób przygotowania oferty .
1. Oferta ma być sporządzona w języku polski i pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
2. Ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
3. Dokumenty składające się na ofertę winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem ,, za zgodność z oryginałem".
4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej wg poniższego wzoru.
Nazwa i adres
wykonawcy
Starostwo Powiatowe
ul. Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl
OFERTA
Zapytanie ofertowe - Dostawa masy asfaltowej na zimno
NIE OTWIERAĆ PRZED 23.01.2024r. godz.12
00
4
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składana ofert, zostanie zwrócona bez
otwierania.
VIII. Sposób obliczenia ceny oferty .
1. Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną i jednoznaczną cenę
uwzględniającą wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia oraz
udzielenie ewentualnych upustów.
2. Zgodnie z treścią formularza OFERTA stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania
ofertowego, Wykonawca jest zobowiązany wskazać cenę jednostkową brutto za 1 Mg masy
asfaltowej na zimno i pomnożyć ją przez podaną szacunkową ilość zakupu. Wynik wpisać w
kolumnę cena ofertowa brutto. Podana cena jednostkowa nie będzie mogła ulec zwiększeniu w
okresie realizacji zamówienia.
3. Wskazana przez Zamawiającego ilość zakupu jest jedynie wielkością szacunkową służącą
wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert, stanowi element służący jedynie wyborowi
najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu
w podanej ilości. Zamawiający podpisze umowę do wysokości posiadanych środków na
realizację zadania.
4. Faktyczna liczba zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb, a określenie w umowie
maksymalnej nominalnej wartości nie może ( w razie mniejszych potrzeb) być podstawą
roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. Cena powinna być wyrażona cyfrowo w polskich złotych (zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku) z uwzględnieniem należnego podatku VAT oraz określona słownie w oznaczonym
miejscu formularza ofertowego. W złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia
pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
6. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
7. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w przewidywanym terminie od podpisania umowy
w okresie 11 miesięcy zgodnie z cena jednostkową zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie
lub do wykorzystania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
X. Opis kryteriów oceny oferty.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
cena ofertowa brutto - 100%
Oferta najtańsza spośród ofert otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej,
według formuły:
5
Cena oferty z najniższą ceną
..................................................................................... 100 pkt x 100% = ilość punktów
Cena badanej oferty
100 - wskaźnik stały,
100% - procentowe znaczenie kryterium: cena
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji treści oferty (ceny) z wykonawcą, którego oferta
uzyskała najwyższą liczbę punktów i uznana została za najkorzystniejszą. Cena zaproponowana podczas
negocjacji nie może być wyższa niż ta wskazana w ofercie.
XII. Informacja o sposobie powiadomienia o wynikach prowadzonego postępowania.
Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej
www.bip.powiatnowotomyski.pl (zakładka zamówienia publiczne poniżej 130.000,00 zł).
XIII. Podpisanie umowy.
Złożenie zapytania ofertowego, jak również otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne
z udzieleniem zamówienia przez Powiat Nowotomyski (nie rodzi skutków prawnych zawarcia
umowy). Oferty wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić
podstawę do udzielenia zamówienia albo być podstawą do dalszych negocjacji.
Zamawiający podpisze umowę na realizację zadania do wysokości aktualnie posiadanych środków
finansowych w budżecie na sfinansowanie zadania.

XIV. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zaproszenia do składania ofert, unieważnienia
postępowania na każdym jego etapie, jak również do zakończenia niniejszego postępowania bez
wybrania oferty i bez podania przyczyny.
Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec
Zamawiającego.

Uwagi:
XV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotomyski ul. Poznańska 33,
64-300 Nowy Tomyśl e-mail: starostwo@powiatnowotomyski.pl.
6
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani Marlena Galas
e-mail: iod@powiatnowotomyski.pl tel. 61 44 26 705
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku
z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44
ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku
z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza
130 000,00 złotych.
4) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów
archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów
dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - z przyczyn związanych
ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane
d) żądania usunięcia danych, gdy:
o dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
o dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
o po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
o osoby te kwestionują prawidłowość danych
o przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu
danych
o Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale
są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń
o osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu stwierdzenia
nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
6) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w
postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00.
Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa ww. postępowaniu.
8) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na
podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty
zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

Kontakt:
XI. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1. Grzegorz Kasprzak tel. 61 44 26 680 - w sprawach przedmiotu zamówienia,
2. Ewa Jaroch tel. 61 44 26 715 - w sprawach formalnych.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.