Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1083z dziś
7093z ostatnich 7 dni
21594z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót w branży elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót w branży elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Lipnicka 26
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
33 / 499 06 00, 33 / 499 06 11, tel. 33 / 4990682, tel.: 33 4990 633 / 4
przetargi@zgm.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: ---
Nr telefonu: 33 / 499 06 00, 33 /
Termin składania ofert: 2024-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE USŁUGI
I. Przedmiot postępowania.
Udzielenie zamówienia na wykonanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót
w branży elektrycznej. Kosztorysy należy wykonać w pustostanach gminnych na podstawie
zleceń Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej przy Ul. Lipnickiej 26.
V. Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ok. 100 kosztorysów inwestorskich i przedmiarów
robót w branży elektrycznej w pustostanach gminnych na zlecenie zakładu Gospodarki
Mieszkaniowej w Bielsku Białej przy Ul. Lipnickiej 26.
2. Zamawiający na bieżąco będzie przekazywał Wykonawcy adresy pustostanów,
3. Kosztorysy wykonywane będą w kpl. od 2 do 10 sztuk,
4. Czas wykonania od 2 do 7 dni,
Wykonanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót w branży elektrycznej. Kosztorysy należy wykonać
w pustostanach gminnych na podstawie zleceń Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej przy Ul. Lipnickiej 26.
Ogłoszenie o zamówieniu. str. 2/23
5. Kosztorysy zostaną dostarczone w wersji papierowej do Administracji Domów Mieszkalnych
mieszczącej się przy Ul. Zygmunta Krasińskiego 5 w Bielsku -Białej, oraz w wersji elektronicznej
w pliku ATH, PDF do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej mieszczącej się przy Ul. Lipnickiej 26
w Bielsku - Białej
6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kompletnego opracowania, które
powinno obejmować:
1) kosztorys inwestorski w wersji papierowej w 1 egz.,
2) przedmiar robót w wersji papierowej 1 egz.,
3) szkic instalacji elektrycznej w wersji papierowej 1 egz.,
4) kosztorys, przedmiar i szkic w wersji elektronicznej w 1 egz, (plik ATH i PDF)
5) zestawienie wszystkich opracowań dla pojedynczego (danego) zlecenia w wersji elektronicznej
na płycie CD - w 1 egz.,
7. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie inwentaryzacji lokalu - pustostanu w koniecznym zakresie uzgodnionym z
przedstawicielem Zamawiającego - inspektorem nadzoru ADM,
2) wykonanie szkicu - projektu instalacji elektrycznej z naniesieniem rozdzielni, instalacji,
gniazdek, wyłączników punktów oświetleniowych oraz prowadzeniem instalacji
elektrycznej w lokalu z doborem instalacji do obciążenia,
3) oszacowanie wartości prac niezbędnych do wykonania,
na warunkach i zgodnie z zakresem usług do wykonania opisanymi we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia.

Dokument nr: DZ/24/003/DN

Składanie ofert:
VIII. Forma oferty. Miejsce i termin złożenia oferty. Okres związania ofertą.
1. Forma oferty:
oferta może być złożona w formie pisemnej lub elektronicznej w postaci skanów podpisanych
dokumentów składających się na ofertę.
2. Miejsce złożenia oferty:
1) oferta w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie):
Postępowanie nr DZ/24/003/DN:
Wykonanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót w branży elektrycznej. Kosztorysy należy wykonać
w pustostanach gminnych na podstawie zleceń Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej przy Ul. Lipnickiej 26.
Ogłoszenie o zamówieniu. str. 4/23
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Lipnicka 26, 43-300 Bielsko-Biała
Dziennik podawczy (parter)
2) oferta w formie elektronicznej:
adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu
3. Termin złożenia oferty:
do dnia 17 styczeń 2024 r. do godz. 9:00
Ofertę w formie elektronicznej uważa się za złożoną w terminie, jeżeli przed jego upływem,
wpłynęła na serwer pocztowy Zamawiającego.

Wymagania:
IV. Tryb postępowania.
Postępowanie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu określonego w art. 2 ust. 1 pkt
1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605
z późn. zm.).
8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024
roku, lub wyczerpania środków w zależności co nastąpi wcześniej.
VI. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy mający doświadczenie w wykonywaniu kosztorysów
oraz dysponujący co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające
do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz
z dokumentami potwierdzającymi jej uprawnienia,
VII. Oferta.
1. Dokumentacja oferty powinna zawierać:
1) ofertę, sporządzoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia,
Postępowanie nr DZ/24/003/DN:
Wykonanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót w branży elektrycznej. Kosztorysy należy wykonać
w pustostanach gminnych na podstawie zleceń Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej przy ul. Lipnickiej 26.
Ogłoszenie o zamówieniu. str. 3/23
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego na
formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia,
3) kserokopię odpisu z KRS / wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej,
4) oryginał pełnomocnictwa osoby, która podpisała ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika
to z innych dokumentów załączonych do oferty.
2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka
cywilna), każdy z członków konsorcjum / wspólników spółki cywilnej, indywidualnie składa
dokumenty wymienione w ust.1 pkt 2 i 3 pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
3. Cena oferty:
1) cena oferty jest ceną ryczałtową, obejmującą wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia,
2) cena musi zawierać wszystkie koszty jakie są konieczne do prawidłowej realizacji
zamówienia,
3) cena oferty nie podlega żadnym negocjacjom,
4) do wartości oferty netto Wykonawca winien doliczyć należny podatek od towarów i usług VAT.
Wartość ta stanowić będzie cenę oferty brutto. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do
obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz
podatku akcyzowym. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie
ustalonego podatku VAT. Pomyłka taka będzie traktowana jako błąd, którego nie da się poprawić
na podstawie postanowień pkt IX ppkt 1 ogłoszenia.
5) Cena oferty powinna być podana w złotych polskich, cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku oraz słownie,
6) Cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa.
Z uwagi na ryczałtowy charakter tego wynagrodzenia, Wykonawca nie będzie mógł żądać jego
podwyższenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt 7,
7) Zamawiający, przewiduje możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów
i usług.
4. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert
IX. Poprawki oferty. Odrzucenie oferty. Wybór oferty najkorzystniejszej. Zawarcie umowy.
1. Oferty, w których zostaną stwierdzone omyłki bądź błędy, będą poprawione przez Zamawiającego na
zasadach określonych w art. 223 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
2. Odrzucenie oferty:
1) Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który:
a) zastosował niewłaściwą stawkę podatku od towarów i usług,
b) w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie zgodził się na poprawkę omyłki, dokonanej
przez Zamawiającego na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy - prawo zamówień publicznych,
c) nie uzupełnił oferty na wezwanie, o którym mowa w ppkt 2.
d) złożył ofertę z cenami wariantowymi,
e) treść złożonej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy zawierającej najniższą cenę,
a nie spełniającej wymagań określonych w pkt VII pkt 1 ppkt 2 i pkt 2, po uprzednim wezwaniu
Wykonawcy do uzupełnienia oferty.
3. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto.
4. Spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą
ceną.
5. Z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, zostanie podpisana umowa o treści określonej we
wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia, z uwzględnieniem zmian wynikających
z treści wybranej oferty.
Postępowanie nr DZ/24/003/DN:
Wykonanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót w branży elektrycznej. Kosztorysy należy wykonać
w pustostanach gminnych na podstawie zleceń Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej przy ul. Lipnickiej 26.
Ogłoszenie o zamówieniu. str. 5/23
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert.
X. Zamknięcie postępowania bez wyboru oferty. Unieważnienie postępowania.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.
2. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy:
1) w postępowaniu nie złożono żadnej oferty,
2) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu,
3) postępowanie zostało zamknięte bez wyboru oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przed terminem składania ofert
bez podania przyczyny.
XIII. Postanowienia końcowe.
1. Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
2. Od decyzji podejmowanych w postępowaniu przez Zamawiającego, Wykonawcom nie przysługują
żadne środki odwoławcze.
3. Informacja o wynikach postępowania zawierająca nazwę i adres wybranego Wykonawcy oraz cenę
brutto oferty, zostanie opublikowana na stronie www.zgm.eu.

Uwagi:
XII. Obowiązki informacyjne związane z ochroną danych osobowych.
W związku obowiązującymi przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej: rozporządzeniem RODO, Zamawiający oraz
Wykonawcy, którzy złożą oferty w postępowaniu, zobowiązani są do wypełnienia określonych w tym
rozporządzeniu obowiązków informacyjnych. W niniejszym postępowaniu obowiązki te wykonywane są
w następujący sposób:
Postępowanie nr DZ/24/003/DN:
Wykonanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót w branży elektrycznej. Kosztorysy należy wykonać
w pustostanach gminnych na podstawie zleceń Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej przy ul. Lipnickiej 26.
Ogłoszenie o zamówieniu. str. 6/23
1) Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożą oferty, informację stanowiącą załącznik nr 3 do
ogłoszenia. Informację uważa się za przekazaną w momencie ogłoszenia zamówienia na stronie
internetowej Zamawiającego - www.zgm.eu. w zakładce postępowania.
2) Wykonawca składa w pkt 4 oferty oświadczenie o spełnieniu lub niespełnieniu obowiązków
informacyjnych.

Kontakt:
XI. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami.
1. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, będzie prowadzona wyłącznie
w formie elektronicznej, na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wskazany w ofercie.
2. Komunikacja Wykonawców z Zamawiającym będzie prowadzona wyłącznie w formie elektronicznej,
na adres poczty elektronicznej wskazany w pkt 3 ppkt 2.
3. Pracownicy Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami w postępowaniu:
1) pod względem przedmiotu zamówienia:
Jan Pilch, tel. 33 / 4990682, email: jpilch@zgm.eu
2) pod względem proceduralnym:
Dominika Niewdana, tel.: 33 4990 633 / 4, email: przetargi@zgm.eu
w godz. 800 - 1400 od poniedziałku do piątku.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.