dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie audytu energetycznego, badań termowizyjnych budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. w Kętrzynie ul. Romualda Traugutta 27 11-400 Kętrzyn powiat: kętrzyński tel. (89) 752-29-53 biuro.tbs@e-ketrzyn.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Kętrzyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (89) 752-29-53 |
Termin składania ofert: | 2024-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Kętrzyńskie TBS Sp. z o. o. w Kętrzynie - w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Pl. Rynkowy 2-4 w Srokowie zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się trybu o zamówienie publiczne, którego przedmiotem jest: Wykonanie audytu energetycznego, badań termowizyjnych budynku w Srokowie przy Placu Rynkowym 2-4. I. Zamawiający. Wspólnota Mieszkaniowa Pl. Rynkowy 2-4 w Srokowie reprezentowana przez Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółkę z o. o. w Kętrzynie z siedzibą i adresem w Kętrzynie II. Opis. 1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest: Usługa wykonania audytu energetycznego, badań termowizyjnych budynku w Srokowie przy Pl. Rynkowym 2-4 w oparciu o wydane zalecenia konserwatorskie WUOZ w Olsztynie. Audyt wykonuje się w celu uzyskania dofinansowania dla projektów termomodernizacji. Budynek objęty jest prawną ochroną konserwatorską na podstawie decyzji WKZ o wpisie do: . rejestru zabytków nieruchomych woj. warmińsko - mazurskiego układu urbanistycznego starego miasta Srokowa; . rejestru zabytków archeologicznych jako nawarstwienia kulturowe starego miasta Srokowa; 2. Zakres, warunki: ? Audyt energetyczny będzie zawierał analizę ekonomiczno - energetyczną dla wszelkich możliwych usprawnień w budynku wraz z wyborem optymalnego zakresu prac modernizacyjnych oraz wstępnym szacunkiem kosztów. ? Audyt energetyczny ma być wykonany, w zakresie treści, jak i formy, w sposób umożliwiający Zamawiającemu aplikowanie o dofinansowanie przedsięwzięć termomodernizacyjnych w procesie zmniejszania zużycia energii, określać zakres i parametry techniczne oraz ekonomiczne przedsięwzięcia lub przedsięwzięć modernizacyjnych, ze wskazaniem wariantu rozwiązania optymalnego, w szczególności z punktu widzenia jego kosztów oraz oszczędności energii, stanowiącego jednocześnie założenia do projektu budowlanego. ? Wykonawca jest zobowiązany wykonać opracowanie zgodnie z potrzebami Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, aktualnie obowiązującą metodologią i przepisami odnośnie sporządzania audytów, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji. ? Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie posiłkował się wiedzą techniczną, aktualnie obowiązującym przepisami oraz metodologiami audytowymi opisanymi w: a) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. Nr 43 poz. 346 ze zm.), b) rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1912), c) ustawie z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021 poz. 497), d) ustawie z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2021 r poz.468 ze zm.), e) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz.U. 2021 r. poz. 716 ze zm.), f) ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 22 ze zm.), g) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego sposobu weryfikacji audytu energetycznego i części audytu remontowego oraz szczegółowych warunków, jakie powinny spełniać podmioty, którym Bank Gospodarstwa Krajowego może zlecać wykonanie weryfikacji audytów ( Dz. U. Nr 43 poz. 347 ze zm.), h) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r., w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej ( Dz. U. z 2015 r. poz. 376 ze zm.), i) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 poz. 1065 z późn. zm.). Opracowany audyt energetyczny Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego w ilości: a) 5 egzemplarzach w formie papierowej, b) 2 płyty z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio w programach Microsoft Word, Microsoft Excel, formacie DWG lub kompatybilnym), c) 2 płyty z nośnikami danych w wersji nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym, przeszukiwanym (z rozszerzeniem PDF). Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Dokument nr: DT/25/24 Otwarcie ofert: 1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółki KTBS lub na posiedzeniu Wspólnoty Mieszkaniowej Pl. Rynkowy 2-4 Srokowo w terminie ustalonym przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej. Specyfikacja: Formularz ofertowy, zalecenia konserwatorskie oraz dokumenty składające się na ofertę można pobrać ze strony internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie www.tbs.ketrzyn.pl, zakładka ogłoszenia i przetargi / zapytania ofertowe. Składanie ofert: Opis sposobu przygotowania oferty, miejsce oraz termin składania oferty. Oferty cenowe na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Spółki Kętrzyńskiego TBS Sp. z o. o. w Kętrzynie, Ul. R. Traugutta 27 /sekretariat/ - w formie pisemnej, osobiście lub listownie w terminie do dnia 31.01.2024 r. do godz. 14:00 w zamkniętych kopertach oznaczonych napisem: ,,Wykonanie audytuenergetycznego, badań termowizyjnych budynku w Srokowie przy Placu Rynkowym 2-4" - z dopiskiem ,,Nie otwierać przed 31.01.2024 r. godz. 14.00". Miejsce i termin realizacji: Planowany termin wykonania zamówienia do 70 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wymagania: Oferta musi zawierać: Ofertę cenową zawierająca kwotę netto i brutto w złotych zgodnie z formularzem cenowym podanym w załączniku do niniejszego zapytania. Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zlecenia. Oferowany okres gwarancji, który nie może być krótszy niż 48 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do wprowadzenia wymaganych poprawek i uzupełnień związanych z merytoryczną częścią audytu w terminie 14 dni od wezwania przez Zamawiającego w formie elektronicznej lub pisemnej. Oświadczenie, że oferta zachowuje swoją ważność przez okres min. 30 dni od wyznaczonego terminu na jej składanie. Warunki zlecenia: Za opóźnienie terminu realizacji zlecenia/umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50,00 zł kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury z załączonym protokołem odbioru usługi, podpisanym przez strony. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zaangażuje do realizacji przedmiotu zlecenia osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty, o których mowa powyżej ponosi Wykonawca. W ramach przedstawionej oferty cenowej należy podać cenę netto i brutto w złotych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. . Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. . Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. . Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca. . Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC tj. odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy. IV. Rozstrzygnięcie postępowania znak: DT/25/24 z dnia 11 stycznia 2024 r. 1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółki KTBS lub na posiedzeniu Wspólnoty Mieszkaniowej Pl. Rynkowy 2-4 Srokowo w terminie ustalonym przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej. 2. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową lub telefonicznie oraz na stronie internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o. o. w Kętrzynie. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny i uzasadnienia na każdym jego etapie, a także prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty. V. Informacje o dokumentach składających się na ofertę. Wykonawcy ubiegający się o wykonanie ww. zadania są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zadania, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania (Załącznik_nr_1); 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat audytów, realizacji w zakresie podobnym do zadania będącego przedmiotem postępowania (Załącznik_nr_2); 3. Parafowany i zaakceptowany wzór - istotne postanowienia umowy (Załącznik_nr_3). 4. Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do CEIDG; 5. Kopia aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie; Uwagi: Informacje uzupełniające. Obowiązek informacyjny RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (poniżej progów - np. zapytania ofertowe/rozeznanie rynku) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Traugutta 27, zwany/-a dalej również ,,Administratorem" lub ,,Zamawiającym". W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD). Funkcję tę sprawuje: Rafał Andrzejewski. Kontakt z IOD pod adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl lub pisemnie na adres Administratora. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego/rozeznanie rynku tj. w procedurze wyboru wykonawcy (w celu zawarcia umowy) i dalej w związku z realizowaną umową - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi aktami prawymi. Po ustaniu celu pierwotnego dane będą przetwarzane w celach archiwalnych, kontrolnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami szczególnymi. W przypadku wyboru oferty - dane będą również przetwarzane w celach wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze związanych z rachunkowością, podatkami, archiwizacją na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Odbiorcy danych - dane mogą zostać powierzone tzw. podmiotom przetwarzającym na podstawie odpowiednich instrumentów prawnych (np. firma hostingowa, informatyczna, z zakresu ochrony danych osobowych), a także udostępnione podmiotom, które zwracają się o udostępnienie danych w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej; organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, będziemy je przetwarzać tak długo jak będziemy do tego zobligowani przepisem prawa - obecnie 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Nadto dane będziemy przechowywać przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami archiwalnymi. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Posiada Pan/Pani prawo: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii danych; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania / uzupełnienia danych osobowych; c. prawo do usunięcia danych - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO, tj. w przypadku gdy: o dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, o osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, o osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych, o dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, o dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; d. prawo ograniczenia przetwarzania - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO, e. prawo do przenoszenia danych osobowych - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO, tj. w przypadku gdy: o zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, o przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem. f. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO, tj. w przypadku gdy: o zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, o przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem; g. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Swoje prawa może Pan/Pani zgłaszać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres : biuro.tbs@e-ketrzyn.pl lub pisemnie na adres Administratora. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu udziału w postępowaniu, jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu i zawarcie umowy. Informacje dodatkowe z art. 14 RODO - obowiązek informacyjny względem osób fizycznych, których dane są przekazane zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniuŹródło pozyskania danych oraz kategorie tych danych: Może zdarzyć się, że przetwarzamy Pani/Pana dane pomimo, iż nie uzyskaliśmy ich bezpośrednio od Państwa wyjaśniamy, iż dane te zostały pozyskane od oferenta/drugiej strony umowy (czyli podmiotu, z którym Pan/Pani współpracuje), która to wskazała Panią/Pana (np. w umowie, ofercie) jako osobę uprawnioną do reprezentacji, kontaktu czy realizacji zamówienia. Administrator danych może przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych - dane zwykłe takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko; nazwa firmy, siedziba, adres (w przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą), inne podstawowe dane podane tylko w niezbędnym zakresie do przedłożenia oferty/zawarcia/realizacji umowy. Podstawa prawna przetwarzania danych Państwa dane będą przetwarzane również w prawnie uzasadnionym interesie, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celu należytego przebiegu postępowania, a później zawarcia i realizacji pomiędzy stronami umowy w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Pozostałe wymagane informacje (m.in. na temat administratora, przysługujących praw), zostały podane powyżej, w punktach 1-7. Wykonawca jest zobowiązany przekazać informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych - osobom fizycznym, których dane osobowe zamieszcza w ofercie lub w inny sposób udostępnia Zamawiającemu. Kontakt: Dodatkowych informacji udziela Dział Techniczny tel. (89) 752-24-31. |
© eurobudowa.pl 2004-2024