Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa istniejącego budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa istniejącego budynku

Data zamieszczenia: 2024-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Czerwin
Plac Tysiąclecia 1
07-407 Czerwin
powiat: ostrołęcki
+48297614567
przetargi@czerwin.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Czerwin
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: +48297614567
Termin składania ofert: 2024-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa istniejącego budynku na żłobek gminny w miejscowości Piski
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek gminny w miejscowości Piski gmina Czerwin.
Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) inwentaryzacji: architektoniczno - budowlanej i branżowej istniejącego budynku szkoły podstawowej w Piskach wraz z istniejącą częścią biblioteczną i mieszkalną przeznaczoną do przebudowy i zmiany sposobu użytkowania.
b) wykonanie ekspertyzy technicznej budynku pod względem rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania przedmiotowego obiektu.
c) projektu koncepcyjnego z uwzględnieniem rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku Szkoły Podstawowej oraz koncepcji architektonicznej załączonej do PFU i sugestiami Inwestora. Załączona koncepcja architektoniczna stanowi sugerowane rozwiązanie projektowe uzgodnione z Zamawiającym. Na etapie projektu, po dokonaniu dokładnych pomiarów (szczególnie pomiędzy częścią parterową - mieszkalną budynku, a budynkiem dydaktycznym szkoły) może ulec zmianie w stopniu zapewniającym prawidłowe rozwiązanie projektowe zgodne z przepisami wymienionymi w dalszej części opracowania. Wszelkie zmiany w załączonej koncepcji architektonicznej należy uzgodnić pisemnie z Zamawiającym.
d) wykonanie projektowanej charakterystyki energetycznej budynku.
e) projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem placu zabaw dla dzieci w grupie wiekowej - 1-3 lata - na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Zaprojektować plac zabaw w stopniu minimalnym, dla potrzeb dzieci w przedmiotowym żłobku. Może być on wydzielony w części placu zabaw istniejącego lub w innym odrębnym miejscu - do uzgodnienia z Zamawiającym.
f) projektu budowlanego w skład którego będą wchodzić:
- projekt architektoniczno - budowlany,
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekty techniczne (branży architektura, konstrukcja, sanitarna, elektryczna)
- projektowana charakterystyka energetyczna obiektu,
- Informacja BIOZ dla każdej z branż.
g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich.
h) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich opinii, uzgodnień, oświadczeń i decyzji niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
i) mapa do celów projektowych w skali 1:500 - po stronie Inwestora.
j) decyzja o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego - na podstawie przedstawionej, ostatecznej i zatwierdzonej koncepcji architektonicznej i PZT, które stanowią załącznik do wniosku.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00035682, INR.271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16b07626-b376-11ee-b628-1a85378e6c0a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy e-Zamówienia.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Gmina Czerwin informuje, że:
- TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Czerwin, Plac Tysiąclecia 1, 07-407 Czerwin. Z administratorem mogą się Państwo skontaktować poprzez adres email: gmina@czerwin.pl bądź pod wskazanym wyżej adresem.
- DANE KONTAKTOW INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie
- CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu obowiązku prawnego nałożonego na administratora (art. 6 ust. 1
lit. c RODO) oraz w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby,
której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO) wynikającego z Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych w sprawie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- WYMOGI I KONSEKWENCJE
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania.
Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami Państwa danych osobowych są lub mogą być:
o Inspektor Ochrony Danych Andrzej Rybus-Tołłoczko e-mail. iodo@rt-net.p
o właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych
osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
o podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie oraz prawne na rzecz Urzędu.
o osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- PRAWA OSÓB FIZYCZNYCH
Przysługujące prawa:
o prawo do kopii danych i dostępu do informacji o przetwarzaniu;
o w uzasadnionych przypadkach prawo do sprostowania niepoprawnych bądź nieaktualnych danych osobowych;
o w uzasadnionych przypadkach prawo do usunięcia niepoprawnych bądź niepotrzebnych danych osobowych;
o w uzasadnionych przypadkach prawo do ograniczenia przetwarzania do momentu wykazania celu przetwarzania i zgodności z
prawem;
o w uzasadnionych przypadkach prawo do wniesienia sprzeciwu w stosunku do przetwarzania związku ze szczególną sytuacja osoby
fizycznej, której dane dotyczą;
o jeżeli decyzje w stosunku do danych osobowych będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, to prawo do niepodlegania
zautomatyzowanej decyzji;
o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych z siedzibą w Warszawie na ulicy Stawki 2i wszystkie dane kontaktowe znajdują się na platformie www.uodo.gov.pl.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Gmina Czerwin informuje , że
Wykonawca złoży oświadczenie , że wypełnił obowiązki informacyjne
przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w niniejszym postępowaniu2).
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016 r., str. 1).
2) W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi
wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13
ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia
wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie).

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-02 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INR.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek gminny w miejscowości Piski gmina Czerwin.
Zamówienie obejmuje wykonanie:
a) inwentaryzacji: architektoniczno - budowlanej i branżowej istniejącego budynku szkoły podstawowej w Piskach wraz z istniejącą częścią biblioteczną i mieszkalną przeznaczoną do przebudowy i zmiany sposobu użytkowania.
b) wykonanie ekspertyzy technicznej budynku pod względem rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania przedmiotowego obiektu.
c) projektu koncepcyjnego z uwzględnieniem rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku Szkoły Podstawowej oraz koncepcji architektonicznej załączonej do PFU i sugestiami Inwestora. Załączona koncepcja architektoniczna stanowi sugerowane rozwiązanie projektowe uzgodnione z Zamawiającym. Na etapie projektu, po dokonaniu dokładnych pomiarów (szczególnie pomiędzy częścią parterową - mieszkalną budynku, a budynkiem dydaktycznym szkoły) może ulec zmianie w stopniu zapewniającym prawidłowe rozwiązanie projektowe zgodne z przepisami wymienionymi w dalszej części opracowania. Wszelkie zmiany w załączonej koncepcji architektonicznej należy uzgodnić pisemnie z Zamawiającym.
d) wykonanie projektowanej charakterystyki energetycznej budynku.
e) projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem placu zabaw dla dzieci w grupie wiekowej - 1-3 lata - na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Zaprojektować plac zabaw w stopniu minimalnym, dla potrzeb dzieci w przedmiotowym żłobku. Może być on wydzielony w części placu zabaw istniejącego lub w innym odrębnym miejscu - do uzgodnienia z Zamawiającym.
f) projektu budowlanego w skład którego będą wchodzić:
- projekt architektoniczno - budowlany,
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekty techniczne (branży architektura, konstrukcja, sanitarna, elektryczna)
- projektowana charakterystyka energetyczna obiektu,
- Informacja BIOZ dla każdej z branż.
g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich.
h) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich opinii, uzgodnień, oświadczeń i decyzji niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
i) mapa do celów projektowych w skali 1:500 - po stronie Inwestora.
j) decyzja o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego - na podstawie przedstawionej, ostatecznej i zatwierdzonej koncepcji architektonicznej i PZT, które stanowią załącznik do wniosku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, stosownie do treści art. 112 Pzp,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby/podwykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp DOTYCZĄCE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby/podwykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp DOTYCZĄCE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy określa paragraf 16 projektowanych postanowień umownych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.