Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa form odlewniczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa form odlewniczych

Data zamieszczenia: 2024-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: PPUH AUTOPART Jacek Bąk Sp. z o.o
Kwiatkowskiego 2a
39-300 Mielec
powiat: mielecki
502225343
wrzeszutek@autopart.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/183760
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec
Wadium: ---
Nr telefonu: 502225343
Termin składania ofert: 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA form odlewniczych.
Powstaje w kontekście projektu
RPPK.06.01.00-18-0000/23 - Wdrożenie nowego produktu pn. akumulator ołowiowo-jonowy firmy AUTOPART.

Część 1
Część I pn. Formy do odlewarki RoCOS S1m.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem umowy jest DOSTAWA form odlewniczych, przygotowaniem do pracy, na warunkach i zasadach określonych w niniejszej Umowie, Zapytaniu Ofertowym oraz jej Załącznikach.
Na przedmiot zamówienia składa się łącznie:
- dostawa form dla akumulatorów samochodowych o parametrach określonych w ZO wraz z załącznikami - 3 szt. Forma dla akumulatora do odlewarki RoCOS S1 (część I) /2 szt. Forma dla akumulatora do odlewarki COS II (część II) *zgodnie z daną częścią zamówienia
- dostawa oraz instalacja w siedzibie Zamawiającego;
- usługa serwisu urządzenia w okresie udzielonej gwarancji, w zakresie, w jakim będzie wymagana przez producenta/producentów dostarczanych urządzeń,
- obsługa gwarancyjna.
Okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy na wszystkie elementy, na które składa się dana część zamówienia.

Część 2
Część II pn. Formy do odlewarki COS II.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem umowy jest DOSTAWA form odlewniczych, przygotowaniem do pracy, na warunkach i zasadach określonych w niniejszej Umowie, Zapytaniu Ofertowym oraz jej Załącznikach.
Na przedmiot zamówienia składa się łącznie:
- dostawa form dla akumulatorów samochodowych o parametrach określonych w ZO wraz z załącznikami - 3 szt. Forma dla akumulatora do odlewarki RoCOS S1 (część I) /2 szt. Forma dla akumulatora do odlewarki COS II (część II) *zgodnie z daną częścią zamówienia
- dostawa oraz instalacja w siedzibie Zamawiającego;
- usługa serwisu urządzenia w okresie udzielonej gwarancji, w zakresie, w jakim będzie wymagana przez producenta/producentów dostarczanych urządzeń,
- obsługa gwarancyjna.
Okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy na wszystkie elementy składające się na daną część zamówienia.

CPV: 31430000-9, 31431000-6, 42000000-6, 31430000-9, 31431000-6, 42000000-6

Dokument nr: 2024-57859-183760, ZP 12/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-01-26

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
mielecki
Gmina
Mielec
Miejscowość
Mielec

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
mielecki
Gmina
Mielec
Miejscowość
Mielec

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się.
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy i jej warunków mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy jest możliwa, jeżeli została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu lub w dokumentach zamówienia oraz jeżeli zostały określone warunki takiej zmiany.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy:
1) W zakresie - zmiany umownego zakresu zamówienia - w przypadku:
a) ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych,
b) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy (§ 3571 kc)
c) w zakresie zmiany parametrów dostarczanego sprzętu na lepsze,
w przypadku, gdy po podpisaniu Umowy zaszłaby sytuacja, że producent sprzętu zaprzestanie produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, a możliwe jest dostarczenie sprzętu innego, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego określone w ZO i Umowie, której nie można było przewidzieć w chwili podpisywania Umowy.
2) Zmiany wynagrodzenia: W przypadku ustawowej zmiany lub powstania nowych okoliczności rzutujących na zmianę stawki procentowej podatku VAT w trakcie realizacji umowy przewiduje się możliwość przeliczenia ceny umownej w stosunku do zmienionej stawki podatku VAT, w wyniku czego ustalona zostanie ostateczna wartość umowy, co zostanie wprowadzone do umowy w formie aneksu. Zmiana wynagrodzenia musi być zatwierdzona przez Zamawiającego.
3) Zmiana podwykonawcy - Dopuszcza się możliwość zmiany podwykonawcy wyszczególnionego w umowie za zgodą Zamawiającego lub na jego wniosek.
4) Zmiana terminu dostawy lub terminu przeprowadzenia szkoleń - jeżeli z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego bądź przyczyn przez Wykonawcę niezawinionych i od niego niezależnych, w szczególności z uwagi na konieczność zachowania wymogów sanitarnych związanych ze stanem pandemii, dostawa w terminie wskazanym w dokumentach zamówienia, nie będzie możliwa.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określonego przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu ofertowym. Przez pojęcie Wykonawcy należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę
w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne wobec warunków udziału w ZO), wówczas, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału, zawarte w Załączniku nr 3.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku wg formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wówczas, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zawarte w Załączniku nr 3.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się podmioty zgodnie
z art. 7 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835 z późn. zm.). Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wówczas, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zawarte w Załączniku nr 3.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-01-15
Data ostatniej zmiany
2024-01-15 10:38:25

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = ...... pkt
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Ad. 2) Kryterium: Okres gwarancji i serwisu - znaczenie w ocenie 20%.
- minimalnie 12 miesięcy - oferta otrzyma 0 punktów,
- minimalnie 24 miesiące - oferta otrzyma 10 punktów,
- minimalnie 36 miesięcy - oferta otrzyma 20 punktów.
Maksymalna liczba punktów: 20 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Ad. 3) Kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia - znaczenie w ocenie 20%.
- maksymalnie 90 dni kalendarzowych - oferta otrzyma 0 punktów,
- maksymalnie 80 dni kalendarzowych - oferta otrzyma 10 punktów,
- maksymalnie 70 dni kalendarzowych - oferta otrzyma 20 punktów.
Maks. liczba pkt.: 20.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto x 60 % x 100 = ...... pkt
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Ad. 2) Kryterium: Okres gwarancji i serwisu - znaczenie w ocenie 20%.
- minimalnie 12 miesięcy - oferta otrzyma 0 punktów,
- minimalnie 24 miesiące - oferta otrzyma 10 punktów,
- minimalnie 36 miesięcy - oferta otrzyma 20 punktów.
Maksymalna liczba punktów: 20 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Ad. 3) Kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia - znaczenie w ocenie 20%.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym. Jeśli Wykonawca zadeklaruje, że termin wykonania zamówienia będzie wynosił:
? maksymalnie 120 dni kalendarzowych- oferta otrzyma 0 punktów,
? maksymalnie 100 dni kalendar

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Waldemar Rzeszutek
tel.: 502225343
e-mail: wrzeszutek@autopart.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.