Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Demontaż i montaż nowej linii freonowej do klimatyzatora

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Demontaż i montaż nowej linii freonowej do klimatyzatora

Data zamieszczenia: 2024-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 694 61 18
tomasz.grabowski@centrum.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 694 61 18
Termin składania ofert: 2024-01-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do kwoty
130 000,00 zł netto, działając w imieniu i na rzecz Centrum Obsługi Adminsitracji Rządowej z siedzibą w
Warszawie przy Ul. Powsińskiej 69/71, 02-903 Warszawa, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty
handlowej na realizację zamówienia obejmującego:
Demontaż i montaż nowej linii freonowej do klimatyzatora w budynku zlokalizowanym
na terenie Warszawy.
A. Przedmiot zamówienia
Zakres usługi obejmuje:
1. Demontaż starej zużytej technicznie linii freonowej klimatyzatora,
2. Montaż nowej fabrycznie linii freonowej klimatyzatora ok. 30 metrów,
3. Wykonanie próby szczelności przez zastosowanie azotu w układzie przez 24 godz.,
4. Napełnienie ukłau linii freonowej czynnikiem chłodniczym R410A.
5. Wykonawca zapewni wszelkie materiały oraz sprzęt i narzędzia do należytego wykonania prac objętych
zapytaniem ofertowym;
Urządzenie : klimatyzator firmy TOSHIBA RAV-SM2804AT8-E
SER.NO. 61010432, R10A 2016 r.
B. Wymagania Zamawiającego:
W celu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) należy wykonać obowiązkową wizję lokalną, pod rygorem odrzucenia oferty.
Data i godz. wizji lokalnej do uzgodnienia z Zamawiającym;
b) przed wizją lokalną niezbędne będzie przesłanie danych osób (imię, nazwisko, imię ojca oraz PESEL),
które będą przebywać na terenie objętym wizją lokalną. Dane te są niezbędne do weryfikacji przez
Służbę Ochrony Państwa. Są to standardowe procedury, które bezwzględnie muszą przejść osoby chcące
wejść na dany teren;
c) Prace mogą być przerywane na każdym etapie realizacji zadania na wniosek Zamawiającego. Z tego
powodu Wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń finansowych;
e) Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu wykonywanych prac;
f) wszelkie dodatkowe koszty związane z pełną i terminową realizacją zamówienia będą wkalkulowane
w ostateczną cenę brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy tj. m.in. wszystkie koszty potrzebne dla
prawidłowej i całkowitej realizacji zamówienia obejmujące między innymi: koszty robocizny,
materiałów, dostawy i ich montażu, pracy sprzętu, usuwania awarii, pracy poza godz.mi pracy urzędu
i w dni wolne od pracy, ewentualnej utylizacji odpadów, dojazdów, ubezpieczeń, należności publiczno-
prawnych, ewentualnego wynajęcia specjalistycznego sprzętu itp. oraz będą wkalkulowane w ostateczną
cenę brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy;
g) Wykonawca zobowiązany jest informować każdorazowo Zamawiającego o okolicznościach, które mogą
wpłynąć, na jakość prac i opóźnienie terminu realizacji zamówienia;
1h) Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego (jak i inne osoby),
a wynikające z działań lub zaniechań Wykonawcy lub osób, za które ponosi on odpowiedzialność w
trakcie lub w związku z realizacją przedmiotu umowy;
i) Za działania lub zaniechania działania osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
Wykonawca odpowiada jak za własne działania i własne zaniechania.
j) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. na terenie Zamawiającego i
objętego zamówieniem oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszystkie następstwa wynikające
z nieprzestrzegania tych przepisów Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania czystości i
porządku na terenie objętym pracami;
k) Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji zamówienia na rzecz Zamawiającego do stosowania
postanowień art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi
potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), zwanej dalej ustawą o dostępności. W przypadku braku
możliwości realizacji zamówienia z uwzględnieniem aspektów, o których mowa powyżej, Wykonawca
zobowiązany jest do zapewnienia dostępu alternatywnego, o którym mowa w art. 7 ustawy o
dostępności;
l) po podpisaniu protokołu Wykonawca wystawi fakturę z terminem płatności do 21 dni licząc od daty
prawidłowo wystawionej faktury.
m) Zachowanie przez Wykonawcę w tajemnicy wszystkich informacji, jakich dowiedział się przy okazji
wykonywania zamówienia od dnia podpisania umowy przez czas nieoznaczony. W przypadku
naruszenia niniejszego obowiązku Zamawiający może dochodzić odszkodowania.

Składanie ofert:
C. Termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę prosimy złożyć do dnia 19 stycznia 2024 r. do g. 14:00:
1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w Kancelarii Ogólnej
COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 9 00 do 1500, albo w formie elektronicznej (z
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres e-mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl
2. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji papierowej na adres
e-mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl pod warunkiem jednoczesnego przesłania oryginału oferty z
własnoręcznym podpisem na adres Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Wydział
Administrowania Siedzibą Kancelarii, Ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa. W przypadku doręczenia
oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia zostanie uznany dzień nadesłania skanu
podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail wskazany powyżej.

Miejsce i termin realizacji:
d) termin wykonania usługi do 29 lutego 2024r. ;

Wymagania:
D. Kryteria wyboru oferty
COAR przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się poniższymi kryteriami:
1) kryterium cena - maks. liczba punktów - 50 (waga: 0,5), przy czym stosujemy następującą metodologię
przyznawania punktów:
C = w! "
#$%&
#'()*
" 100, gdzie:
C - kryterium ceny [pkt],
wc - waga kryterium,
Cmin - cena najniższa [zł],
Crozp - cena rozpatrywana [zł].
Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty Oferenta związane z
realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz jako kwota brutto (w
przypadku występowania podatku VAT).
2) kryterium aspekty społeczne - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2):
o kryterium niespełnione = 0 pkt
2o
kryterium spełnione = 20 pkt - otrzyma potencjalny Wykonawca, który spełni co najmniej jeden z
poniższych warunków:
- zatrudnia co najmniej 75% pracowników na umowę o pracę lub
- skieruje do wykonania zamówienia min. 2 osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę, lub
- skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, lub
- w ciągu ostatnich 3 miesięcy zatrudnił osobę, która bezpośrednio przed zatrudnieniem miała status osoby
bezrobotnej.
3) kryterium doświadczenie na rynku od momentu założenia firmy - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2):
- mniej niż 5 lat - 0 pkt,
- od 5 do 10 lat - 5 pkt,
- od 11 do 15 lat - 10 pkt,
- powyżej 15 lat - 20 pkt.
4) kryterium udzielona gwarancja - maks. liczba punktów - 10 (waga: 0,1):
- poniżej 24 miesięcy gwarancji - 0 pkt;
- 24 i więcej miesięcy gwarancji - 10 pkt.
E. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego.
2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej
(z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem lit. E. pkt 3.
Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim.
3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania
Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez osobę
umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono
z innych załączonych dokumentów.
4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny.
F. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy:
1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia
podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 3, 4 do zapytania ofertowego.
G. Dodatkowe informacje
1. Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania
przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz
finansowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do pracy skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji przedmiotu zamówienia osób, których wstęp do budynku Zamawiającego Służby Ochrony uznają
za niepożądany (bez podania przyczyny). Z tego względu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne
roszczenia i skieruje on do realizacji przedmiotu zamówienia inne osoby.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawców, wobec których
zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia
31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).
36.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty.

Uwagi:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
1.
Centrum Obsługi Administracji Rządowej z siedzibą w Warszawie przy ul. Powsińskiej 69/71, 02 -903
Warszawa (dalej: ,,COAR") przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach
(Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy
Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,Ogólne Rozporządzenie" lub ,,RODO"), mają charakter danych osobowych.
2.
W świetle powyższego COAR informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest Centrum Obsługi Administracji
Rządowej Instytucja Gospodarki Budżetowej z siedzibą w Warszawie przy ul. Powsińskiej 69/71,
02- 903 Warszawa, wpisane do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.
st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS
0000373135, REGON: 142746130, NIP: 5213590436.
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Administratorem danych lub z
Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: COAR lub
IOD COAR, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa; e-mail: sekretariat@centrum.gov.pl
lub
iod@centrum.gov.pl .
43) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności
statutowej COAR, ujawnionym w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego.
Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby COAR mogło prawidłowo wypełniać nałożone na nie
obowiązki prawne.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy COAR a także podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
?przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
?jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy
6) Posiada Pani/Pan:
?prawo dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO);
?prawo do sprostowania i uzupełnienia danych osobowych (art. 16 RODO)
-
skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
?
prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) z zastrzeżeniem,
że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania
danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania, a także z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
7) Nie przysługuje Pani/Panu:
?prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
?prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
?prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana
do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i
zawarcia umowy.
10) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
11) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej.
512) COAR dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej
ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową
utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi
obowiązującymi przepisami.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem ofert i wizji lokalnej
jest Pan Jacek Szymański, tel. 22 694 62 59 lub 735 204 537, e-mail: jacek.szymanski@centrum.gov.pl w godz.
900-1500 oraz Pan Michał Grochowalski, tel. 697 694 715, e-mail: michal.grochowalski@centrum.gov.pl w godz.
900-1500 .

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.