dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja maszynowni polegającej na zastosowaniu układów mieszających poszczególne obiegi grzewcze oraz wymiana zużytych pomp obiegowych instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni LO z UN |
Data zamieszczenia: | 2024-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Sejnach ul. 1 Maja 1 16-500 Sejny powiat: sejneński tel. (087) 5173910, tel. - 87 5173922 zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Sejny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (087) 5173910, |
Termin składania ofert: | 2024-01-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie Do złożenia oferty na wykonanie: Modernizacji maszynowni polegającej na zastosowaniu układów mieszających poszczególne obiegi grzewcze oraz wymiana zużytych pomp obiegowych instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni LO z UN w Puńsku. Przedmiot zamówienia: Modernizacji maszynowni w kotłowni LO z UN w Puńsku polegającej na zastosowaniu układów mieszających poszczególne obiegi grzewcze oraz wymiana zużytych pomp obiegowych instalacji centralnego ogrzewania. Zastosowanie układów mieszających pozwalających na osiągnięcie zróżnicowania temperaturowego poszczególnych obiegów w zależności od temperatury zewnętrznej. Roboty przewidziane do wykonania: - Roboty demontażowe - Roboty instalacyjne Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy do sporządzenia oferty. Kosztorys ofertowy, będzie podstawą do obliczenia wynagrodzenia w przypadku zmiany umowy, odstąpienia od umowy oraz rozliczenia robót. Wykonawca sporządzając ofertę uwzględni w kosztorysie ofertowym wszystkie roboty niezbędne do wykonania zamówienia. Obliczone wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Dokument nr: OR.272.01.2024 Składanie ofert: Ofertę zawierającą cenę ostateczną wraz z załącznikami można dostarczyć osobiście, przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Sejnach, Ul. 1 Maja 1,16-500 Sejny (sekretariat) lub e-mailem na: zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl do dnia 19.01.2024r. godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania: do 05.02.2024r. Wymagania: Płatność: w terminie 14 dni od zakończenia i rozliczenia robót. Oferta która wpłynie po terminie nie będzie rozpatrywana. Kryteria oceny ofert: 100% cena Termin związania ofertą do dnia 18.02.2024r. Wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty: 1. Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem do zaproszenia 2. Kosztorys ofertowy 3. Oświadczenia Uwagi: Brak jednego z powyższych dokumentów skutkować może odrzuceniem oferty! RODO -- Zgodniezart.13ust.li 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679z dnia 2 7kwietnia 2 016 r. wsprawieochrony osób fizycznych w związkuzprzetwarzaniem danych osobowychiwsprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 9 5/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL119z04.05.2016,str.l), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest danych osobowych jest Starosta Sejneński, ul. 1 Maja 1, kod pocztowy 16-500, e-mail: starosta@powiat.sejny.pl, tel. (87)-5173910; 2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: kontrola@powiat.sejny.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OR.272.01.2024 pn. ,,Modernizacji maszynowni w kotłowni LO z LJN w Puńsku" prowadzonym w trybie Art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) oraz Zarządzenie nr 31/2023 Starosty Sejneńskiego z dnia 14 grudnia 2023r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu pracy komisji przetargowej oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł (netto); 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez czas z zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. o Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wykonawcy zostaną poinformowany o wyniku postępowaniu na stronie BIP Powiatu Sejneńskiego oraz e-mailem podanym w ofercie po wyborze najkorzystniejszej oferty przez Zamawiającego lub unieważnieniu postępowania. Kontakt: Ewentualne zapytania należy kierować: Bogdan Kowalewski, tel. - 87 5173922 |
© eurobudowa.pl 2004-2024