Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie napraw bieżących dróg gruntowych oraz wzmocnionych destruktem asfaltowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie napraw bieżących dróg gruntowych oraz wzmocnionych destruktem asfaltowym

Data zamieszczenia: 2024-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Wałcz
Plac Wolności 1
78-600 Wałcz
powiat: wałecki
Telefon; +48 67 258 44 71 fax; +48 67 258 26 18
kontakt@umwalcz.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Wałcz
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon; +48 67 258
Termin składania ofert: 2024-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na: wykonanie napraw bieżących dróg gruntowych oraz
wzmocnionych destruktem asfaltowym, zarządzanych przez Burmistrza Miasta Wałcz w 2024 r., przez
profilowanie podłużne i poprzeczne nawierzchni, uzupełnienie kruszywem mineralnym łamanym (mieszanka
optymalna), uzupełnienie destruktem asfaltowym.
1. Opis przedmiotu zamówienia.
-
bieżące
utrzymanie
nawierzchni
dróg
gruntowych
przez
profilowanie
podłużne
i poprzeczne (nadanie spadków poprzecznych 3-4%) i zagęszczenie przez wałowanie nawierzchni w ilości
około 40000,00 m2,
- bieżące naprawy dróg gruntowych przez miejscowe uzupełnienie ubytków nawierzchni kruszywem
mineralnym łamanym o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm, grubość warstwy do 10 cm, wyrównanie z
mechanicznym zagęszczeniem w ilości około 1000,00 m2,
- bieżące naprawy dróg utwardzonych destruktem przez miejscowe uzupełnienie ubytków nawierzchni
destruktem asfaltowym (ścinkami asfaltowymi), grubość warstwy do 10 cm, wyrównanie z mechanicznym
zagęszczeniem w ilości około 100,00 m2.
- wykonane zgodnie z umową (wzór w załączeniu).

Dokument nr: GKD.271.2.2024

Składanie ofert:
3. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę prosimy przesłać/dostarczyć na adres: Biuro Obsługi Interesanta
sala nr 11, Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz lub pocztą elektroniczną na adres:
kontakt@umwalcz.pl do 22 stycznia 2024 r. do godz. 1200.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia 01.02.2024 r. - 31.01.2025 r.

Wymagania:
2. Wymagania dla składających ofertę: warunkiem udziału w zamówieniu jest przedstawienie wykazu min.
dwóch usług związanych z wykonywaniem napraw bieżących dróg gruntowych - poświadczonych
referencjami.
5.Opis sposobu przygotowania oferty ofertę należy sporządzić w języku polskim,
w formie pisemnej.
6. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
- najniższa cena 100%,
7. Dodatkowe informacje
W toku badania i oceny ofert Gmina Miejska Wałcz może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym
wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w
treści oferty
- o czym niezwłocznie informuje Naczelnika komórki merytorycznej odpowiedzialne za zamówienia
publicznego w Urzędzie Miasta. O dokonanej poprawie w ofercie Gmina Miejska Wałcz niezwłocznie
informuje Wykonawcę.
Gmina Miejska Wałcz odrzuca ofertę jeżeli:1)
zawiera
braki
uniemożliwiające
dokonanie
oceny
jej
treści.
Dotyczy
to
w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem
przedmiotu zamówienia;
3)
jej
złożenie
stanowi
czyn
nieuczciwej
konkurencji
w
rozumieniu
przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert,
w terminie wskazanym w wezwaniu zamawiającego;
5) wpłynęła po terminie składania ofert.
Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Gmina Miejska Wałcz udziela wyjaśnień, chyba
że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli
najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby
otrzymanych ofert Gmina Miejska Wałcz zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których
oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana
spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Gmina Miejska Wałcz unieważnia postępowanie, jeżeli:
1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Gmina Miejska Wałcz może przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Kontakt:
Dodatkowych informacji udziela:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa Urzędu Miasta Wałcz
Karolina Serafin
Numer telefonu + 48 67 258 44 71 wew. 63, e-mail do kontaktu kserafin@umwalcz.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.