dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie napraw bieżących dróg gruntowych oraz wzmocnionych destruktem asfaltowym |
Data zamieszczenia: | 2024-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Wałcz Plac Wolności 1 78-600 Wałcz powiat: wałecki Telefon; +48 67 258 44 71 fax; +48 67 258 26 18 kontakt@umwalcz.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Wałcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon; +48 67 258 |
Termin składania ofert: | 2024-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na: wykonanie napraw bieżących dróg gruntowych oraz wzmocnionych destruktem asfaltowym, zarządzanych przez Burmistrza Miasta Wałcz w 2024 r., przez profilowanie podłużne i poprzeczne nawierzchni, uzupełnienie kruszywem mineralnym łamanym (mieszanka optymalna), uzupełnienie destruktem asfaltowym. 1. Opis przedmiotu zamówienia. - bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gruntowych przez profilowanie podłużne i poprzeczne (nadanie spadków poprzecznych 3-4%) i zagęszczenie przez wałowanie nawierzchni w ilości około 40000,00 m2, - bieżące naprawy dróg gruntowych przez miejscowe uzupełnienie ubytków nawierzchni kruszywem mineralnym łamanym o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm, grubość warstwy do 10 cm, wyrównanie z mechanicznym zagęszczeniem w ilości około 1000,00 m2, - bieżące naprawy dróg utwardzonych destruktem przez miejscowe uzupełnienie ubytków nawierzchni destruktem asfaltowym (ścinkami asfaltowymi), grubość warstwy do 10 cm, wyrównanie z mechanicznym zagęszczeniem w ilości około 100,00 m2. - wykonane zgodnie z umową (wzór w załączeniu). Dokument nr: GKD.271.2.2024 Składanie ofert: 3. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę prosimy przesłać/dostarczyć na adres: Biuro Obsługi Interesanta sala nr 11, Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz lub pocztą elektroniczną na adres: kontakt@umwalcz.pl do 22 stycznia 2024 r. do godz. 1200. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia 01.02.2024 r. - 31.01.2025 r. Wymagania: 2. Wymagania dla składających ofertę: warunkiem udziału w zamówieniu jest przedstawienie wykazu min. dwóch usług związanych z wykonywaniem napraw bieżących dróg gruntowych - poświadczonych referencjami. 5.Opis sposobu przygotowania oferty ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. 6. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: - najniższa cena 100%, 7. Dodatkowe informacje W toku badania i oceny ofert Gmina Miejska Wałcz może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany. Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - o czym niezwłocznie informuje Naczelnika komórki merytorycznej odpowiedzialne za zamówienia publicznego w Urzędzie Miasta. O dokonanej poprawie w ofercie Gmina Miejska Wałcz niezwłocznie informuje Wykonawcę. Gmina Miejska Wałcz odrzuca ofertę jeżeli:1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert; 2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu zamawiającego; 5) wpłynęła po terminie składania ofert. Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Gmina Miejska Wałcz udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Gmina Miejska Wałcz zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Gmina Miejska Wałcz unieważnia postępowanie, jeżeli: 1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania; 2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Gmina Miejska Wałcz może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa; 4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Kontakt: Dodatkowych informacji udziela: Wydział Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa Urzędu Miasta Wałcz Karolina Serafin Numer telefonu + 48 67 258 44 71 wew. 63, e-mail do kontaktu kserafin@umwalcz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024