Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja zabytkowego wyposażenia kościoła parafialnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja zabytkowego wyposażenia kościoła parafialnego

Data zamieszczenia: 2024-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Przemienienia Pańskiego w Daniszewie
Daniszewo 42
09-454 Bulkowo
powiat: płocki
tel. 502 153 919
r.frankiewicz@bulkowo.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bulkowo
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 502 153 919
Termin składania ofert: 2024-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (dalej SWZ)

Nazwa zamówienia:
,,Konserwacja zabytkowego wyposażenia kościoła parafialnego
w Daniszewie, gmina Bulkowo"

Rodzaj zamówienia: usługi

Zadanie pn.: ,,Konserwacja zabytkowego wyposażenia kościoła parafialnego
w Daniszewie, gmina Bulkowo" jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Odbudowy Zabytków edycja 2

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO, NUMER TELEFONU, ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ ORAZ STRONY INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA.
Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka pw. Przemienienia Pańskiego w Daniszewie
Daniszewo 42, 09-454 Bulkowo, nr tel. 502 153 919
Adres poczty elektronicznej: akonwerski@interia.pl, r.frankiewicz@bulkowo.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://www.bip.bulkowo.pl

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja: ołtarza głównego z początku XVIII w. tj. architektury ołtarza, ornamentów, obrazu na podłożu płóciennym ,,Pieta" i obrazu na podłożu płóciennym ,,Przemienienie Pańskie"; barokowej chrzcielnicy z 1717 r.; drewnianej, polichromowanej i złoconej ambony z drugiej połowy XVII w.

CPV: 50800000-3, 92311000-4, 92522100-7

Dokument nr: 118/2023, DP.5144.4.2023

Otwarcie ofert: XII. TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 lutego 2024 r. o godz. 11.00.
2. Otwarcie ofert jest niepubliczne.
3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, których oferty zostały otwarte; oraz cenach zawartych w ofertach.

Składanie ofert:
XI. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy złożyć/przesłać na adres Parafia Rzymskokatolicka
pw. Przemienienia Pańskiego w Daniszewie Daniszewo 42, 09-454 Bulkowo, przez operatora pocztowego, posłańca, kuriera, osobiście opakowaną w dwóch kopertach, przy czym zewnętrzna koperta zawiera adres Zamawiającego i nazwę Zamawiającego oraz zapis o treści: Dot. zaproszenia do składania ofert na realizację zadania pn.: ,,Konserwacja zabytkowego wyposażenia kościoła parafialnego w Daniszewie, gmina Bulkowo" Nie otwierać przed dniem 15 lutego 2024 r. godz. 10.00. Na wewnętrznej, zaklejonej kopercie należy umieścić adres Wykonawcy oraz adres Zamawiającego.
2. Wykonawca może zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty jeszcze przed terminem składania ofert, określonym w niniejszej SWZ. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert.
3. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 15 lutego 2024 r. do godz. 10.00.
4. Po upływie terminu składania ofert, a przed otwarciem ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia: w dniu następnym
po podpisaniu umowy.
2. Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z jego odbiorem: w terminie 11 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ INNE DOKUMENTY ZAMÓWIENIA BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie https://www.bip.bulkowo.pl w zakładce Zamówienia Publiczne

III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA ORAZ INFORMACJA CZY ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z MOŻLIWOŚCIĄ PROWADZENIA NEGOCJACJI
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).

3. Szczegółowy opis prac objętych niniejszym zamówieniem został zawarty w załącznikach do SWZ:
a) Decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
nr 118/2023, znak: DP.5144.3.2023 z dnia 15 marca 2023 r. wraz
z załącznikiem do decyzji - Programem prac konserwatorskich dla ołtarza głównego z początku XVIII wieku z kościoła pod wezwaniem Przemienienia Pańskiego w Daniszewie opracowanym przez Panią Małgorzatę Gołygowską dyplomowanego Konserwatora Dzieł Sztuki,
b) Decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
nr 119/2023, znak: DP.5144.5.2023 z dnia 15 marca 2023 r. wraz
z załącznikiem do decyzji - Programem prac konserwatorskich dla barokowej chrzcielnicy z kościoła pod wezwaniem Przemienienia Pańskiego w Daniszewie opracowanym przez Panią Małgorzatę Gołygowską dyplomowanego Konserwatora Dzieł Sztuki,
c) Decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
nr 120/2023, znak: DP.5144.4.2023 z dnia 15 marca 2023 r. wraz
z załącznikiem do decyzji - Programem prac konserwatorskich drewnianej, polichromowanej i złoconej ambony z kościoła pod wezwaniem Przemienienia Pańskiego w Daniszewie opracowanym przez Panią Małgorzatę Gołygowską dyplomowanego Konserwatora Dzieł Sztuki,
d) Obmiarze (obmiar należy traktować jako dokumentację pomocniczą do oszacowania ceny ofertowej).
4. Przedmiot zamówienia obejmuje także:
a) uzyskanie pozwolenie konserwatorskiego na badania konserwatorskie,
o których mowa decyzjach Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 118/2023, znak: DP.5144.3.2023 z dnia 15 marca 2023 r.,
nr 119/2023, znak: DP.5144.5.2023 z dnia 15 marca 2023 r., nr 120/2023, znak: DP.5144.4.2023 z dnia 15 marca 2023 r.;
b) prowadzenie dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniach prac, odrębnie dla każdego z zabytków. Sporządzenie dokumentacji konserwatorskiej i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej, w tym przeniesienie na Zamawiającego własności autorskich praw majątkowych oraz zależnych praw autorskich do dokumentacji konserwatorskiej (tj. z przeprowadzonych prac konserwatorskich) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja konserwatorska powinna się składać z części opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich i powinna być przekazana Zamawiającemu w 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (na zewnętrznym nośniku danych);
c) opracowanie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniach pracach, odrębnie dla każdego zabytku.
5. Jeżeli Wykonawca zamierza przeprowadzić konserwację wybranych elementów wyposażenia kościoła parafialnego poza budynkiem kościoła w Daniszewie, jego obowiązkiem jest również przetransportowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zabezpieczenie ich przed pożarem, kradzieżą i innymi niebezpieczeństwami grożącymi ich utratą lub zniszczeniem na własny koszt i ryzyko.
6. Zamawiający poniżej przedstawia terminy wybranych, zaplanowanych uroczystości kościelnych w 2024 roku: 21.03.2024 - 01.04.2024 r., 20.04.2024 r., 27.04.2024 r., 03.05.2024 r., 05.05.2024 r., 17.05.2024 r., 25.05.2024 r., 30.05.2024 r.,
01.06.2024 r., 21.06.2024 r., 06.08.2024 r., 20.09.2024 r., 04.10.2024 r. Mając na uwadze powyższe wykonawca zobowiązany jest udostępnić wnętrze kościoła
w ww. terminach, z zachowaniem wyglądu estetyczno-artystycznego ołtarza.
7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania również innych prac koniecznych do zrealizowania zamówienia warunkujących pełne i prawidłowe wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zapakowanie, załadowanie, transport, wszelkie opłaty, odbiór, rozładowanie, magazynowanie i ochronę wszystkich dóbr i innych rzeczy potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy.
8. Zamawiający uznaje, że Wykonawca przeanalizuje zakres prac wynikający z dokumentacji, obmiaru, wizji lokalnej (Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej) i ewentualne prace dodatkowe konieczne i uwzględni je w cenie ofertowej która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że Wykonawca uzyska pisemną zgodę na zastosowanie tych materiałów od Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytów, Wojewódzki Urząd ochrony Zabytków w Warszawie Delegatura w Płocku ul. Zduńska 13a, 09-400 Płock, oraz że materiały te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w programach prac konserwatorskich stanowiących załączniki do decyzji MWKZ: nr 118/2023, znak: DP.5144.3.2023 z dnia 15 marca 2023 r., nr 119/2023, znak: DP.5144.5.2023 z dnia 15 marca 2023 r.,
nr 120/2023, znak: DP.5144.4.2023 z dnia 15 marca 2023 r. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
10. Zamawiający zastrzega, że złocenia mają być wykonane szlachetnymi foliami pozłotniczymi (złoto prawdziwe). Zamawiający nie dopuszcza zastosowania imitacji.
11. W sytuacji, gdy Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia odpowiadał określonym normom, a jednocześnie stawia w SWZ wymagania przekraczające wymagania zawarte w normach (kierując się uzasadnionymi potrzebami funkcjonalno- użytkowymi i specyfiką zamówienia), zastosowanie mają zapisy SWZ.
12. W sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, atestów, certyfikatów, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie ,,lub równoważne", to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, atestowi, certyfikatowi, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne".
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
14. Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji, której okres wynosi 36 miesięcy od daty odbioru prac. Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
15. Jeżeli w dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach powołano się na Polskie Normy, należy przez to także rozumieć normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące te normy.
VI. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY
Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której
wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

VII. INFORMACJE O SPOSOBIE KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI
1. Oferty w niniejszym postępowaniu należy składać za pośrednictwem wyznaczonego operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), kuriera, osobiście, za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się przesyłania ofert pocztą elektroniczną.
Uwaga: Kancelaria Parafialna jest otwarta od poniedziałku do piątku od godziny 18.00 do godziny 19.00 oraz w soboty od godziny 7.30 do godziny 8.30, telefon kontaktowy: 502 153 919.
2. Komunikacja inna niż składanie ofert, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i/lub oświadczeń, między Zamawiającym, a wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres mailowy akonwerski@interia.pl i/lub r.frankiewicz@bulkowo.pl.
3. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje pocztą elektroniczną, zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą poczty elektronicznej.
4. Wszelkie wnioski, zapytania, wyjaśnienia, zawiadomienia oraz inne informacje przekazywane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy albo przez osobę umocowaną i zgodnie z wyborem Wykonawcy przesłane:
a) pocztą elektroniczną - na adres e-mailowy: akonwerski@interia.pl i/lub r.frankiewicz@bulkowo.pl - zaleca się, aby dokumenty zostały zeskanowane do formatu PDF lub JPG po ich podpisaniu przez uprawnioną osobę, lub
b) za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Przemienienia Pańskiego w Daniszewie
Daniszewo 42, 09-454 Bulkowo.

5. Komunikacja z Wykonawcami będzie prowadzona również poprzez zamieszczanie istotnych informacji dotyczących postępowania na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.bulkowo.pl.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w punkcie 6., lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w punkcie 6.
9. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej www.bip.bulkowo.pl bez ujawniania źródła zapytania.
10. Telefonicznych wyjaśnień i odpowiedzi nie udziela się.

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta ma być sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
2) Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wkluczenia z postępowania dotyczący odpowiednio:
a) Wykonawcy,
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej,
c) podmiotów ,,trzecich", czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania.
3) W przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu będzie powoływał się na zasoby podmiotu trzeciego do oferty musi dołączyć zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) W przypadku gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę.
5) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć oświadczenie określające, które dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy -wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
7) Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SWZ;
8) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
9) Wykaz usług, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, wraz z referencjami, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XVIII SWZ.
10) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XVIII SWZ.
11) Kosztorys prac konserwatorskich sporządzony w oparciu o cennik Ogólnopolskiej Rady Konserwatorów Dzieł Sztuki ZPAP ,,ZASADY WYNAGRADZANIA ARTYSTÓW PLASTYKÓW KONSERWATORÓW-RESTAUATORÓW DÓBR KULTURY" Listopad 2000.

XIII. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych poniżej:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
c) jeżeli występuje konflikt interesów, którego nie można skutecznie wyeliminować w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy;
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)
Uwaga:
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł (art. 7 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.).

XIV. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności zakup materiałów, koszty sprzętu, koszty pracy ludzi oraz wszelkie pozostałe koszty.
2. Cena oferty musi być podana zgodnie z wymaganiami formularza ofertowego w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń) zawierającą podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami. W przypadku zastosowania stawki obniżonej lub zwolnionej należy podać podstawę prawną.
3. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
4. Badanie rażąco niskiej ceny. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu, w szczególności w zakresie:
a) oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla Wykonawcy, oryginalności projektu Wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2177),
b) pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów,
c) wynikającym z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązujących w miejscu, w którym realizowane jest zamówieniem,
d) wynikającym z przepisów prawa ochrony środowiska,
e) powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
5. W przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od:
a) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia;
b) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień.
6. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
XVI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie
i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył Ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych Ofert.
3. Za uchylanie się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzna również: dwukrotne, nieusprawiedliwione niestawienie się Wykonawcy na zawarcie umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
4. Przed zawarciem umowy do obowiązków Wykonawcy wybranego do realizacji zmówienia należeć będzie złożenie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom) i doświadczenie kierownika prac konserwatorskich, zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r., poz. 840).
5. Przed zawarciem umowy do obowiązków Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia należeć będzie w przypadku złożenia oferty wspólnej - przedłożenie umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

XVII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY.
W postępowaniu nie mają zastosowania środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie PZP. Wykonawca może złożyć zastrzeżenia i uwagi do prowadzonej procedury do Zamawiającego.

XVIII. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Warunki w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
2. Warunki w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
3. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
4. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
4.1. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia.
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył minimum 3 prace konserwatorskie, każda o wartości minimum 90 000,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przy zabytkowych obiektach polichromowanych i złoconych wpisanych do rejestru zabytków na podłożu drewnianym w tym konserwacja co najmniej 2 ołtarzy drewnianych.
Do oferty należy załączyć dowody określające czy te prace konserwatorskie zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki konserwatorskiej - protokół odbioru prac podpisany przez właściwego miejscowo Konserwatora Zabytków. Dowodami mogą być również referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Za zakończenie prac konserwatorskich Zamawiający uzna prace, dla których podpisano protokół odbioru końcowego. W przypadku prac konserwatorskich, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia prac konserwatorskich.

4.2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osobowego skierowanego do realizacji zamówienia
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika prac konserwatorskich albo samodzielnie je wykona i spełnia wymagania, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r., poz. 840).
UWAGA:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

XIX. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza ani nie wymaga składania ofert częściowych.
Przyczyny odstępstwa od podziału zamówienia na części:
1) groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia,
2) potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

XX. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza ani nie wymaga składania ofert wariantowych.

XXI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM, KWOTA WADIUM
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

XXII. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPROWADZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WIZJI LOKALNEJ
Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz dokonania w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów niezbędnych do przygotowania oferty.
Miejsce wizji lokalnej: Kościół parafialny w Daniszewie, Daniszewo 42, 09-454 Bulkowo, gmina Bulkowo, powiat płocki, woj. mazowieckie.
Terminy wizji lokalnej: 31.01.2024 r. godz. 13.00 i 02.02.2024 r. godz. 13.00.
Wizja lokalna odbędzie się z udziałem Księdza Proboszcza Andrzeja Konwerskiego.
Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawca otrzyma potwierdzenia odbycia wizji lokalnej. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej zostanie wydane w Kancelarii Parafialnej w Daniszewie.
Zamawiający informuje, że odrzuci ofertę wykonawcy, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
UWAGA:
W przypadku braku możliwości uczestniczenia w wizji lokalnej w ww. terminach, Wykonawca może ustalić z Zamawiającym inny termin wizji lokalnej. W tym celu należy skontaktować się z Księdzem Proboszczem Andrzejem Konwerskim tel. 502 153 919.

XXIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ROZLICZENIA W WALUTACH OBCYCH
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia będą się odbywały w walucie polskiej, tj. w złotych polskich.

XXIV. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ICH ZWROT
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
XXV. INFORMACJA O OBOWIĄZKU OSOBISTEGO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ KLUCZOWYCH ZADAŃ, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOKONUJE TAKIEGO ZASTRZEŻENIA
Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez wykonawcę.
XXVI. ZASTRZEŻENIA DODATKOWE
1. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym.
2. W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe o czym zawiadomi Wykonawcę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wyboru żadnej
z ofert.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy lub przystąpienia do realizacji usługi, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
5.1. została złożona po terminie składania ofert,
5.2. została złożona przez wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania,
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia lub innych dokumentów,
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
e) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
6.1. nie złożono żadnej oferty,
6.2. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu,
6.3. cena najkorzystniejszej oferty przekracza środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia,
6.4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprosi Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
8. Zamawiający może, w każdym momencie odstąpić od prowadzenia postępowania bez podania przyczyny.
9. O unieważnieniu postępowania albo odstąpienia od jego prowadzenia zamawiający informuje wykonawców, którzy złożyli oferty.

Uwagi:
XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1. Ocenie podlegają jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium I -Cena (C): 80 pkt,
Kryterium II - Okres gwarancji (G): 20 pkt,
3. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
Opis sposobu oceny ofert w poszczególnych kryteriach .
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Najniższa zaoferowana cena brutto
C= ------------------------------------------- x 80 pkt
Cena brutto badanej oferty

W Kryterium II (G) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:

gdzie:
Okres gwarancji w ocenianej ofercie
G = ----------------------------------------------------------------------- x 20 pkt
Maksymalny okres gwarancji

Uwaga!
Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie maksymalny okres gwarancji otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium okres gwarancji.
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. Brak wpisu
dot. długości okresu gwarancji w FORMULARZU OFERTOWYM będzie traktowany przez Zamawiającego jako 36-miesięczny okres gwarancji.
Maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony również w umowie.
4. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
S = C + G
gdzie:
S- łączna ilość punktów dla ocenianej oferty,
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium ,,cena",
G - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium ,,okres gwarancji".
XXVII. INFORMACJE O PRZETWARZNIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 8 ust. 1 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Kościele katolickim wydanym przez Konferencję Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 r. (dalej: Dekret) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Diecezja Płocka z siedzibą przy ul. Tumskiej 3 w Płocku, reprezentowana przez Biskupa Płockiego;
2. Inspektor ochrony danych w Diecezji Płockiej, tel. 24 262 26 40, e-mail: inspektor@diecezjaplocka.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług, celu informacyjnym oraz pomiarów statystycznych;
4. Przetwarzanie danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności, gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem;
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Diecezja Płocka oraz Redaktor Strony.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do publicznej kościelnej osoby prawnej mającej siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
7. Pani/Pana dane osobowe z uwagi na nasz uzasadniony interes będziemy przetwarzać do czasu ewentualnego zgłoszenia przez Pana/Panią skutecznego sprzeciwu;
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z Dekretem;
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych (adres: Skwer kard. Stefana Wyszyńskiego 6, 01-015 Warszawa, e-mail: kiod@episkopat.pl), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Dekretu;
10. Przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany, ale dane nie będą profilowane.
Załączniki do SWZ:
1. FORMULARZ OFERTOWY - do wypełnienia przez wykonawców i załączenia do oferty.
2. Wzór oświadczenia odpowiednio: wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej); każdego ze wspólników spółki cywilnej; podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania- do wypełnienia odpowiednio przez: wykonawców; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej); każdego ze wspólników spółki cywilnej; podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu i załączenia do oferty.
3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - do wypełnienia przez inne podmioty i załączenia do oferty.
4. Wzór umowy.
5. Wykaz usług
6. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
7. Obmiar
8. Oświadczenie w zakresie grupy kapitałowej
9. Oświadczenie określające, które dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy - do wypełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) i załączenia do oferty.
10. Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 118/2023,
znak: DP.5144.3.2023 z dnia 15 marca 2023 r. wraz z załącznikiem do decyzji - Programem prac konserwatorskich dla ołtarza głównego z początku XVIII wieku
z kościoła pod wezwaniem Przemienienia Pańskiego w Daniszewie opracowanym przez Panią Małgorzatę Gołygowską dyplomowanego Konserwatora Dzieł Sztuki
11. Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 119/2023,
znak: DP.5144.5.2023 z dnia 15 marca 2023 r. wraz z załącznikiem do decyzji - Programem prac konserwatorskich dla barokowej chrzcielnicy z kościoła pod wezwaniem Przemienienia Pańskiego w Daniszewie opracowanym przez Panią Małgorzatę Gołygowską dyplomowanego Konserwatora Dzieł Sztuki
12. Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 120/2023,
znak: DP.5144.4.2023 z dnia 15 marca 2023 r. wraz z załącznikiem do decyzji - Programem prac konserwatorskich drewnianej, polichromowanej i złoconej ambony
z kościoła pod wezwaniem Przemienienia Pańskiego w Daniszewie opracowanym przez Panią Małgorzatę Gołygowską dyplomowanego Konserwatora Dzieł Sztuki,

Kontakt:
VIII. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO KOMUNIKOWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI
Do porozumiewania się z wykonawcami upoważnione są następujące osoby po stronie Zamawiającego:
1. Ksiądz Andrzej Konwerski, proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw. Przemienienia Pańskiego w Daniszewie, e-mail: akonwerski@interia.pl, tel. 502 153 919,
2. Pani Renata Frankiewicz, e-mail: r.frankiewicz@bulkowo.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.