dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Tarnów)
kujawsko-pomorskie (Białe Błota)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty drogowe związane z oznakowaniem poziomym i pionowym na drogach |
Data zamieszczenia: | 2024-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek Ludwika Kondratowicza 20 00-983 Warszawa powiat: Warszawa targowek.zzp@um.warszawa.pl https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/118880/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty drogowe związane z oznakowaniem poziomym i pionowym na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja: 1) przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ CPV: 45233150-5 Dokument nr: 2024/BZP 00039769, P-5/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-01-31 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/118880/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-01-31 10:00 Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 295 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: P-5/24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 1178861,94 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja: 1) przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 295 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy polegających na powtórzeniu zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, w zakresie powtórzenia podobnych robót budowlanych o których mowa w ust. 13. 12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegających na powtórzeniu podob-nych robót budowlanych w stosunku do wartości zamówienia podstawowego do wysokości 1 160 000,15 zł brutto. 13. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będzie obejmowało ROBOTY W ZAKRESIE REGULACJI RUCHU na terenie Dzielnicy Targówek w Warszawie w tym m.in.: 1) ustawianie nowych znaków drogowych, 2) uzupełnianie zniszczonych i skradzionych znaków drogowych wraz ze słupkami, 3) usuwanie lub przenoszenie znaków istniejących, 4) odnawianie istniejącego oznakowania poziomego, 5) nanoszenie nowego oznakowania poziomego, 6) umieszczanie i uzupełnianie brakujących punktowych elementów odblaskowych (kocich oczek), 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w przypadku stwierdzenia awarii 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji naprawy nieprawidłowości wskazanych w kartach nieprawidłowości 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który : 1) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwoma zamówieniami, któ-rych przedmiotem było - bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach co najmniej kategorii gminnej o wartości brutto nie mniejszej niż 700 000,00 zł, (słownie: siedemset ty-sięcy złotych); 2) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiednie wydane obywatelom innych państw uznane na zasadach określonych w art. 12a przepisów Prawa Budowlanego; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 pkt 1) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiającego, do złożenia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 pkt 1 SWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; 2) dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 2. Zawartość oferty, oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie Formularza oferty; 2) załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 3 do SWZ; 3) załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SWZ; 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 3) i 4) dotyczy każdego podmiotu; 5) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 3) i 4) dotyczących każdego podmiotu wraz z zobowiązaniem każdego podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów 6) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie reje-strowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy; 7) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - dokument zawierający dowody, o którym mowa w ust. 6; 8) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 9) Kosztorys ofertowy - opracowany przez Wykonawcę metodą uproszczoną w oparciu o przekazane przez Zamawiającego przedmiary robót wykonane w układzie kosztorysowym stanowiącym integralną część oferty- załącznik nr 6 do SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5. Oferta wspólna 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ra-mach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy). 2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezento-wania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być załączany do oferty, w postaci elektronicznej, zgodnie z za-sadami określonymi w ust. 1. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany postanowień Umowy opisane w § 11 projektowanych postanowień umowy -załącznik nr 5 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w przypadku stwierdzenia awarii 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji naprawy nieprawidłowości wskazanych w kartach nieprawidłowości 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-02-29 |
© eurobudowa.pl 2004-2024