Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5984z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie podziałów geodezyjnych, rozgraniczeń, wznowienia granic oraz sporządzania...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie podziałów geodezyjnych, rozgraniczeń, wznowienia granic oraz sporządzania wykazów zmian gruntowych do ksiąg wieczystych

Data zamieszczenia: 2024-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Piecki
ul. Zwycięstwa 34
11-710 Piecki
powiat: mrągowski
tel. (89) 7422029, fax:(89)7422065
gmina@piecki.com.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Piecki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (89) 7422029, f
Termin składania ofert: 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługi
,,WYKONANIE PODZIAŁÓW GEODEZYJNYCH, ROZGRANICZEŃ I WZNOWIENIA GRANIC ORAZ SPORZĄDZANIA WYKAZÓW ZMIAN GRUNTOWYCH DO KSIĄG WIECZYSTYCH W 2024 ROKU"

3. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Nazwa zamówienia
,,Wykonanie podziałów geodezyjnych, rozgraniczeń, wznowienia granic oraz sporządzania wykazów zmian gruntowych do ksiąg wieczystych w 2024 roku"
3.2. Rodzaj zamówienia - usługi
3.3. Określenie przedmiotu zamówienia

Dokument nr: BKR.6831.1.2024

Otwarcie ofert: 7.4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.01.2024 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Piecki, Ul. Zwycięstwa 34 pok. nr 2 w obecności Wykonawców, którzy przybędą na sesję otwarcia ofert.
7.5. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
7. SPOSÓB I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY

7.1. Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zdaniem "OFERTA- Wykonanie podziałów geodezyjnych, rozgraniczeń, wznowienia granic oraz sporządzania wykazów zmian gruntowych do ksiąg wieczystych w 2024 roku"
7.2. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki (pok. nr 7) lub przesłane pocztą na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego ) - do dnia 26.01.2024 r. do godz. 11 00

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.

Wymagania:
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - PRZETARG NIEOGRANICZONY

Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą kwoty 130 000,00zł nie stosuje się postępowania przewidzianego w ustawie Prawo zamówień publicznych - podstawa prawna art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
Wyliczona wartość zamówienia nie przekracza kwoty 20.000,00 zł. Na podstawie §6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Piecki, których wartość nie przekracza 130 000,00 zł (Zarządzenie nr 193/2023 Wójta Gminy Piecki z dnia 24 października 2023 r.) nie ma obowiązku stosowania regulaminu.
Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne w zakresie:
- sporządzania wykazów zmian gruntowych do ksiąg wieczystych,
- podziału nieruchomości,
- rozgraniczenie nieruchomości,
- wznowienia granic,
dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 344 z późn. zm), ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., Nr 268, poz. 2663).
Planowana ilość postępowań w roku 2024:
- wznowienie granic i znaków granicznych:

za pierwsze 4 punkty graniczne - prognozowana ilość do wykonania - 10
za każdy następny punkt graniczny - prognozowana ilość do wykonania - 100

- rozgraniczenie nieruchomości:

za pierwsze 2 punkty graniczne - prognozowana ilość do wykonania - 2
za każdy następny punkt graniczny- prognozowana ilość do wykonania - 10

- podziały geodezyjne:

podział na dwie działki - prognozowana ilość do wykonania - 10
za każdą następną działkę - prognozowana ilość do wykonania - 15

- sporządzanie wykazów zmian gruntowych do ksiąg wieczystych - 5

5. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB ICH OCENY

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty, na którą składają się:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru)
b) kserokopia uprawnień zawodowych
Dokumenty i informacje, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

6. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

6.1. Cena oferty jest sumą poszczególnych cen brutto za usługi będące przedmiotem zamówienia.
6.2. W cenie jednostkowej wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił za wykonywania przedmiotu zamówienia tj. dojazdów, wizji lokalnej, znakowania i trwałej stabilizacji punktów granicznych, dodatkowego znakowania punktów tzw. świadkami oraz dokumentacją zdjęciową, dostarczania do Zamawiającego dodatkowego wykazu współrzędnych (GPS) wznowionych i wyznaczanych punktów granicznych, opłat za wypożyczenie materiałów z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej, wypisów z rejestru gruntów itp.
6.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
6.4. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
6.5. Jedynym kryterium wyboru będzie cena.
7.3. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
7.6. Przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
7.7. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.
7.8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokonania wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, poprawi oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz i inne omyłki polegające na niezgodności ofert z zaproszeniem. Brak uzupełnienia dokumentów lub zgody na poprawienie omyłek skutkować będzie odrzuceniem oferty.
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawcy pozostają związani ze złożoną ofertą przez okres 30 dni, od upływu terminu składania ofert.
10. INFORMACJE DODATKOWE

1. Zapytanie ofertowe służy ustaleniu cen jednostkowych wykonania zaplanowanych prac.
2. Ilość wznowień, rozgraniczeń, podziałów w skali roku może ulec zmianie. Wykonawca dostanie zapłatę za faktycznie wykonaną pracę.

Uwagi:
8. KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena.
11. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: ,,RODO" informuję, że:

Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Piecki.
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Piecki, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych - Waldemarem Hypsiem na adres poczty elektronicznej inspektor@cbi24.pl .
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na wniosek/podanie, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających
z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2023 r poz. 344 z późn. zm.).
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 2.
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Kontakt:
Osoba do kontaktu: Magdalena Musik (89) 742 22 52

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.