Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
22999z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa sieci wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2024-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny w Gromniku
ul. Wodna 6
33-180 Gromnik
powiat: tarnowski
tel. 14 65 14 572
biuro@gzkgromnik.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Gromnik
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 14 65 14 572
Termin składania ofert: 2024-01-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie robót budowlanych:

,,Budowa sieci wodociągowej na dz. nr 81/3, 82, 86, 708, 709, 710, 711, 712/1, 712/2, 713, 714/1, 715/1, 716/1, 717, 725/3, 725/5, 725/6, 801, 804/5,815, 856, 857, 880, 907, 920, 921/1, 922, 923/1, 924/1, 925/1, 1136/4, 1136/11, 1136/12, 1136/13, 1136/14, 1136/15, 1136/16, 1136/17, 1136/18, OBRĘB 0002 BRZOZOWA, JEDNOSTKA EWIDENCYJNA 121602_2 GROMNIK"

Wyjaśnienia nr 1 -
I. Informacje ogólne

Gminny Zakład Komunalny w Gromniku Ul. Wodna 6, 33-180 Gromnik, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę sieci wodociągowej w miejscowości Brzozowa gm. Gromnik, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, zwanym dalej zapytaniem ofertowym.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami regulaminowymi Zamawiającego dotyczącymi zamówień publicznych poniżej wartości określonej w oparciu o przepisy wydane na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych, dla zamówień sektorowych.

Dokument nr: GZK/2/2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 25.01.2024 r. o godz. 10.00.

Składanie ofert:
V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w GMINNYM ZAKŁADZIE KOMUNALNYM W GROMNIKU UL.WODNA 6 33-180 GROMNIK, w terminie najpóźniej do dnia 25.01.2024 r. do godz. 09:45 .

1.1. Kopertę należy zaadresować jak niżej:

GMNINNY ZAKŁAD KOMUNALNY W GROMNIKU Ul. Wodna 6, 33-180 Gromnik

Oferta na wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie pn. ,,Budowa sieci wodociągowej na dz. nr 81/3, 82, 86, 708, 709, 710, 711, 712/1, 712/2, 713, 714/1, 715/1, 716/1, 717, 725/3, 725/5, 725/6, 801, 804/5,815, 856, 857, 880, 907, 920, 921/1, 922, 923/1, 924/1, 925/1, 1136/4, 1136/11, 1136/12, 1136/13, 1136/14, 1136/15, 1136/16, 1136/17, 1136/18, OBRĘB 0002 BRZOZOWA, JEDNOSTKA EWIDENCYJNA 121602_2 GROMNIK"

NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 25.01.2024 r. GODZ. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania robót budowlanych, w terminie do dnia 30.06.2024 r.

Wymagania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez konieczności podawania przyczyn.
Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia względem Zmawiającego w przypadku skorzystania przez niego z uprawnienia wskazanego w zdaniu poprzednim.

II. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, które polegają na sieci wodociągowej w miejscowości Brzozowa na dz. nr 81/3, 82, 86, 708, 709, 710, 711, 712/1, 712/2, 713, 714/1, 715/1, 716/1, 717, 725/3, 725/5, 725/6, 801, 804/5,815, 856, 857, 880, 907, 920, 921/1, 922, 923/1, 924/1, 925/1, 1136/4, 1136/11, 1136/12, 1136/13, 1136/14, 1136/15, 1136/16, 1136/17, 1136/18,OBRĘB 0002 BRZOZOWA, JEDNOSTKA EWIDENCYJNA 121602_2 GROMNIK.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w oparciu o następującą dokumentację projektowo - techniczną [stanowiącą załącznik nr 2 do zapytania ofertowego]:

a) Projektu technicznego: ,,Budowa sieci wodociągowej na dz. nr 81/3, 82, 86, 708, 709, 710, 711, 712/1, 712/2, 713, 714/1, 715/1, 716/1, 717, 725/3, 725/5, 725/6, 801, 804/5,815, 856, 857, 880, 907, 920, 921/1, 922, 923/1, 924/1, 925/1, 1136/4, 1136/11, 1136/12, 1136/13, 1136/14, 1136/15, 1136/16, 1136/17, 1136/18, OBRĘB 0002 BRZOZOWA, JEDNOSTKA EWIDENCYJNA 121602_2 GROMNIK"

b) STWiOR

c) Przedmiar robót

Wykonawca zobowiązuje się - po wykonaniu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - do uzyskania w imieniu Zamawiającego zaświadczenia umożliwiającego przystąpienie do użytkowania przedmiotu umowy. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: Wykonawca ma obowiązek zgłosić rozpoczęcie i zakończenie robót do wszystkich dysponentów sieci, uzyskać odbiory robót zaaprobowane przez poszczególnych dysponentów sieci oraz obowiązek odtworzenia punktów geodezyjnych oraz osnowy geodezyjnej w przypadku jej zniszczenia.
Jeśli w dokumentacji technicznej przedmiot zamówienia opisany został przy użyciu znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, Zamawiający dopuści rozwiązania równoważne.
Jeśli wymagane jest na podstawie dokumentacji technicznej posiadanie określonego oznakowania, Zamawiający zaakceptuje wszystkie oznakowania potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia równoważne wymagania. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego spełnienie wymagania równoważnego, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym zaakceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku wymagania przedstawienia certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, Zamawiający zaakceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający zaakceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów i sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem , że dany Wykonawca udowodni, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi i kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia.

VI. Opis sposobu przygotowywania ofert

Oferta musi zawierać:

1.1 wypełniony formularz ofertowy [wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego];

1.2 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy spółek cywilnych, konsorcjów);

1.3 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia [wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego];

1.4 kosztorys ofertowy

1.5 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

1.6 wykaz robót budowlanych - w celu Wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - [sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego];

ü warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o długości co najmniej jednego km;

1.7 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - [sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego].

ü Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.

Kierownika Budowy Robót Sanitarnych - który powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które umożliwiają pełnienie funkcji kierownika budowy w powyższym zakresie podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykazać przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,

W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), przedsiębiorcy składają oddzielnie oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1.3.

Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one zgodne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego.
Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację (bez udziału osób trzecich).
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (podpisane) własnoręcznie przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający jej identyfikację (np. wraz z imienną pieczątką osoby ją sporządzającej).
W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy spółki cywilnej, konsorcjum) Zamawiający wymaga, aby:

a) ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć stosowny dokument ustanawiający pełnomocnika np. pełnomocnictwo, umowę spółki cywilnej, umowę konsorcjum);

b) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane były wyłącznie z pełnomocnikiem lub Wykonawcą wyznaczonym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do dokonywania rozliczeń w ich imieniu;

c) w przypadku, gdyby oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.

1.2. Koperta powinna być opatrzona także nazwą i adresem Wykonawcy.

1.3. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w zapytaniu ofertowym) ponosi Wykonawca.

VI. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami oraz informacje o sposobie porozumiewania się i przekazywania oświadczeń i dokumentów

Informacje będą udzielane w godz. 800 - 1500 z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z zapytaniem ofertowym. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do dnia 19.01.2024 r. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego w terminie późniejszym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.malopolska.pl/gzkgromnik

W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego:

a) dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe;

b) Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.

VII. Zmiana i wycofywanie oferty

Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek, itp. przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia.

VIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

Cena ofertowa powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W cenie ofertowej powinny być zawarte cła, podatki i wszystkie inne należności publicznoprawne obciążające Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

X. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia oraz klauzula informacyjna RODO

Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania zostanie również zamieszczona na tablicy ogłoszeń GZK Gromnik Zamawiającego oraz na stronie https://bip.malopolska.pl/gzkgromnik
W przypadku, gdyby została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy spółki cywilnej i konsorcjum), Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.
W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ważnych ofert złożonych w postępowaniu bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
Jednocześnie przypomina się o ciążącym na Pana/Pani obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

XI. Lista załączników do zapytania ofertowego

Formularz ofertowy - Załącznik nr 1.
Dokumentacja techniczna - Załącznik nr 2.
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3.
Wykaz robot budowlanych - Załącznik nr 4.
Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 5.
Wzór umowy - Załącznik nr 6.

Uwagi:
IX. Opis kryteriów wyboru oferty z podaniem ich znaczenia i opis sposobu
oceny ofert

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

A. Cena ofertowa - waga 80%

liczonym wg wzoru:

Cmin
Cof = x 80 pkt
Cof bad

gdzie:

Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty,

Cmin - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;

B. Okres gwarancji - waga 20%

Uwaga: Minimalny okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 24 miesiące.

Zamawiający przyzna w przedmiotowym kryterium oceny ofert punkty wg poniższego schematu:

Okres oferowanej gwarancji na roboty budowlane wynosi 24 miesiące

Okres oferowanej gwarancji na roboty budowlane jest dłuższy niż 24 miesiące, ale nie dłuższy niż 36 miesięcy

Okres oferowanej gwarancji na roboty budowlane jest dłuższy niż 36 miesięcy, ale nie dłuższy niż 48 miesięcy

Okres oferowanej gwarancji na roboty budowlane jest dłuższy niż 48 miesięcy

Liczba punktów

5

10

15

20

Oferty Wykonawców, którzy zaoferują krótszy niż 24 - miesięczny okres gwarancji na roboty budowlane, zostaną odrzucone w przedmiotowym postępowaniu.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.

Kontakt:
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu jest Pan Tomasz Jędrusik
tel. +48 14 651 45 72 e-mail: biuro@gzkgromnik.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.