Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
303z dziś
6286z ostatnich 7 dni
23200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi gminnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Cekcyn
Szkolna 2
89-511 Cekcyn
powiat: tucholski
52 3347550
przetargi@cekcyn.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Cekcyn
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 52 3347550
Termin składania ofert: 2024-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi gminnej 010307C Krzywogoniec - Wrzosowisko w miejscowości Krzywogoniec, gmina Cekcyn i budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn. ,,Przebudowa drogi gminnej 010307C Krzywogoniec - Wrzosowisko w miejscowości Krzywogoniec, gmina Cekcyn".
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej 010307C Krzywogoniec - Wrzosowisko w miejscowości Krzywogoniec, gmina Cekcyn.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi - 327,44 mb;
- jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej: 1.593,50 m2;
- zjazdy indywidualne z kostki betonowej: 67,50 m2;
- projektowany chodnik (dojścia do furtek): 2,00 m2;
- projektowane pobocze ulepszone kruszywem (do granicy pasa drogowego): 390,00 m2;
- studnie chłonne fi 1200: 5 szt.
- studnie chłonne fi 800: 1 szt.
- wpusty deszczowe z kratami żeliwnymi klasy Dn400 ze studnią: 6 szt.
Łączna powierzchnia zagospodarowania drogowego: 2.053,00 m2.
2) Projektowana konstrukcja nawierzchni:
a) Nawierzchnia jezdni, zjazdów, dojść do furtek:
- kostka betonowa wibroprasowana, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4, gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 25 cm,
- istniejące podłoże po zagęszczeniu.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 38 cm.
b) Pobocze:
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm,
3) Brana elektryczna:
a) materiały do zabudowy - nowe oświetlenie drogowe:
- kabel oświetleniowy typu YAKY5x35mm2: 347m/413m (trasa/kabel);
- oprawa oświetleniowa LED 30,5W: 11 szt.;
- słup oświetleniowy z fundamentem h=8m: 11 kpl;
- wysięgnik jednoramienny l=1m: 11 szt.;
- przewód typu YDYżo3x2,5mm2: 99 m
- tabliczka bezpiecznikowa IKZ z wkładkami: 11 kpl;
- bednarka FeZn 25x4 mm: 369,00 m;
- rura ochronna karbowana dwuścienna, HDPE 75mm, SN7: 253,00 m
- rura ochronna karbowana gładkościenna, HDPE 110mm, SN10: 94,00 m
- inne materiały np. folia oznacznikowa, folia ochronna niebieska, piasek, itp.
b) Likwidacja kolizji energetycznych, materiały do demontażu ENEA Oświetlenie:
- linia napowietrzna - 330 m,
- oprawy oświetleniowe z wysięgnikiem - 1 kpl.
Część nr 2 pn. ,,Budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn".
1. Przedmiotem zamówienia budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi - 940,00 mb;
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej - F=2.963,20 m2;
- jezdnia z płyt ażurowych z wypełnieniem z kruszywa - F=1.186,90 m2;
- zjazdy indywidualne z kostki betonowej - F=463,42 m2;
- projektowane pobocze ulepszone z kruszywa - F=1.386,00 m2;
- nawierzchnia z bruku z kamienia polnego - F=40,40 m2;
- ściek prefabrykowany betonowy drogowy trójkątny - L=152,40 mb;
- kaskada na rowie o łącznej długości - L=157,35 mb;
- ściek skarpowy - L=5,80 mb;
- ścianka czołowa przepustu rurowego P1 fi 400 - 2 szt.
- przepust P1 fi 400 - L=8,50 m
- przepust P2 fi 800 - L=13,00 m
- umocnienie skarp płytami ażurowymi - F=813,80 m2.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 6.853,72 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Jezdnia bitumiczna:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.
b) Jezdnia z płyt batonowych ażurowych:
- płyty ażurowe betonowe gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 33 cm.
c) Zjazdy:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
d) Powierzchnie wybrukowane - pachwiny:
- bruk z kamienia polnego 16-18 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 43-45 cm.
e) Projektowane pobocze:
- kruszywo łamane 0/31,5mm gr. 10 cm.
3) Branża elektryczna:
- przestawienie słupa oświetlenia ulicznego - 1 szt.
- przestawienie słupa linii napowietrznej nN-0,4 kV - 1 szt.
- przełożenie linii kablowej nN-0,4kV
- nałożenie rur ochronnych na istniejące kable.
4) Branża sanitarna - zaprojektowano wykonanie następujących elementów uzbrojenia terenu:
- przebudowa poza jezdnię kolidujące hydranty naziemne - 3 szt.
- budowa nowego hydrantu - 1 szt.
5) Branża sanitarna - budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączami oraz budowa przepompowni ścieków P3 wraz z zasilaniem energetycznym:
a) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:
- budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC200 - 424,00 m
- budowa studzienek kanalizacyjnych systemowych O 400 - 9 szt.
- budowa studni rewizyjnych betonowych DN1200 - 3 szt.
b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej:
- budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 75/4,5 mm - 627,00 m
c) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:
- budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC160 - 94,00 m
- budowa studzienek kanalizacyjnych - 10 szt.
d) budowa przepompowni ścieków P3 wraz z jej wyposażeniem i zasilaniem elektroenergetycznym:
- budowa przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem (zbiornik tłoczni DN1200 polimerobeton, armatura stal nierdzewna, H=4,81 m, pompy 2 x 1,5kW, szafa sterownicza, monitoring),
- budowa przyłącza elektroenergetycznego - 9 m.
- zagospodarowanie terenu przepompowni ścieków.
W projekcie budowlanym dla zadania wskazanego powyżej zaplanowano wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w szerszym zakresie.
Przedmiotem niniejszego zamówienia objęto budowę sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej) od istniejącej studni Sr-3 (dz. ewid. 94) do przepompowni ścieków P3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacja z wykonania części przyłączy kanalizacyjnych.

CPV: 45000000-7, 45113000-2,45112210-0,45111300-1,45232000-2,45111200-0,45231300-8,45231000-5, 45233220-7,45233320-8

Dokument nr: 2024/BZP 00043428, ZP.271.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc13f4e2-b11a-11ee-a06e-7a3efa199397
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert oraz załączników składanych wraz z ofertą)
1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji").
2) Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
3) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
4) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy
i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@cekcyn.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3. Złożenie oferty
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Cekcyn z siedzibą przy Ul. Szkolnej 2, 89 - 511 Cekcyn, tel. 52 3347550;
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: iod.gmina@cekcyn.pl, tel. 52 3347550 lub pisemnie na adres wskazany w pkt 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-02 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.