małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Katowice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Cekcyn Szkolna 2 89-511 Cekcyn powiat: tucholski 52 3347550 przetargi@cekcyn.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Cekcyn |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 52 3347550 |
Termin składania ofert: | 2024-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa drogi gminnej 010307C Krzywogoniec - Wrzosowisko w miejscowości Krzywogoniec, gmina Cekcyn i budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część nr 1 pn. ,,Przebudowa drogi gminnej 010307C Krzywogoniec - Wrzosowisko w miejscowości Krzywogoniec, gmina Cekcyn". 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej 010307C Krzywogoniec - Wrzosowisko w miejscowości Krzywogoniec, gmina Cekcyn. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego: - długość drogi - 327,44 mb; - jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej: 1.593,50 m2; - zjazdy indywidualne z kostki betonowej: 67,50 m2; - projektowany chodnik (dojścia do furtek): 2,00 m2; - projektowane pobocze ulepszone kruszywem (do granicy pasa drogowego): 390,00 m2; - studnie chłonne fi 1200: 5 szt. - studnie chłonne fi 800: 1 szt. - wpusty deszczowe z kratami żeliwnymi klasy Dn400 ze studnią: 6 szt. Łączna powierzchnia zagospodarowania drogowego: 2.053,00 m2. 2) Projektowana konstrukcja nawierzchni: a) Nawierzchnia jezdni, zjazdów, dojść do furtek: - kostka betonowa wibroprasowana, gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 25 cm, - istniejące podłoże po zagęszczeniu. Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 38 cm. b) Pobocze: - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm, 3) Brana elektryczna: a) materiały do zabudowy - nowe oświetlenie drogowe: - kabel oświetleniowy typu YAKY5x35mm2: 347m/413m (trasa/kabel); - oprawa oświetleniowa LED 30,5W: 11 szt.; - słup oświetleniowy z fundamentem h=8m: 11 kpl; - wysięgnik jednoramienny l=1m: 11 szt.; - przewód typu YDYżo3x2,5mm2: 99 m - tabliczka bezpiecznikowa IKZ z wkładkami: 11 kpl; - bednarka FeZn 25x4 mm: 369,00 m; - rura ochronna karbowana dwuścienna, HDPE 75mm, SN7: 253,00 m - rura ochronna karbowana gładkościenna, HDPE 110mm, SN10: 94,00 m - inne materiały np. folia oznacznikowa, folia ochronna niebieska, piasek, itp. b) Likwidacja kolizji energetycznych, materiały do demontażu ENEA Oświetlenie: - linia napowietrzna - 330 m, - oprawy oświetleniowe z wysięgnikiem - 1 kpl. Część nr 2 pn. ,,Budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn". 1. Przedmiotem zamówienia budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego: - długość drogi - 940,00 mb; - jezdnia o nawierzchni bitumicznej - F=2.963,20 m2; - jezdnia z płyt ażurowych z wypełnieniem z kruszywa - F=1.186,90 m2; - zjazdy indywidualne z kostki betonowej - F=463,42 m2; - projektowane pobocze ulepszone z kruszywa - F=1.386,00 m2; - nawierzchnia z bruku z kamienia polnego - F=40,40 m2; - ściek prefabrykowany betonowy drogowy trójkątny - L=152,40 mb; - kaskada na rowie o łącznej długości - L=157,35 mb; - ściek skarpowy - L=5,80 mb; - ścianka czołowa przepustu rurowego P1 fi 400 - 2 szt. - przepust P1 fi 400 - L=8,50 m - przepust P2 fi 800 - L=13,00 m - umocnienie skarp płytami ażurowymi - F=813,80 m2. Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 6.853,72 m2. 2) Konstrukcja nawierzchni dróg: a) Jezdnia bitumiczna: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm, - istniejące podłoże kategorii G1. Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem. b) Jezdnia z płyt batonowych ażurowych: - płyty ażurowe betonowe gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm, - istniejące podłoże kategorii G1. Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 33 cm. c) Zjazdy: - kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm, - istniejące podłoże kategorii G1. Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm. d) Powierzchnie wybrukowane - pachwiny: - bruk z kamienia polnego 16-18 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm, - istniejące podłoże kategorii G1. Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 43-45 cm. e) Projektowane pobocze: - kruszywo łamane 0/31,5mm gr. 10 cm. 3) Branża elektryczna: - przestawienie słupa oświetlenia ulicznego - 1 szt. - przestawienie słupa linii napowietrznej nN-0,4 kV - 1 szt. - przełożenie linii kablowej nN-0,4kV - nałożenie rur ochronnych na istniejące kable. 4) Branża sanitarna - zaprojektowano wykonanie następujących elementów uzbrojenia terenu: - przebudowa poza jezdnię kolidujące hydranty naziemne - 3 szt. - budowa nowego hydrantu - 1 szt. 5) Branża sanitarna - budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączami oraz budowa przepompowni ścieków P3 wraz z zasilaniem energetycznym: a) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: - budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC200 - 424,00 m - budowa studzienek kanalizacyjnych systemowych O 400 - 9 szt. - budowa studni rewizyjnych betonowych DN1200 - 3 szt. b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej: - budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 75/4,5 mm - 627,00 m c) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: - budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC160 - 94,00 m - budowa studzienek kanalizacyjnych - 10 szt. d) budowa przepompowni ścieków P3 wraz z jej wyposażeniem i zasilaniem elektroenergetycznym: - budowa przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem (zbiornik tłoczni DN1200 polimerobeton, armatura stal nierdzewna, H=4,81 m, pompy 2 x 1,5kW, szafa sterownicza, monitoring), - budowa przyłącza elektroenergetycznego - 9 m. - zagospodarowanie terenu przepompowni ścieków. W projekcie budowlanym dla zadania wskazanego powyżej zaplanowano wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w szerszym zakresie. Przedmiotem niniejszego zamówienia objęto budowę sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej) od istniejącej studni Sr-3 (dz. ewid. 94) do przepompowni ścieków P3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacja z wykonania części przyłączy kanalizacyjnych. CPV: 45000000-7, 45113000-2,45112210-0,45111300-1,45232000-2,45111200-0,45231300-8,45231000-5, 45233220-7,45233320-8 Dokument nr: 2024/BZP 00043428, ZP.271.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc13f4e2-b11a-11ee-a06e-7a3efa199397 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne: 1) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert oraz załączników składanych wraz z ofertą) 1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). 2) Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 3) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 4) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 5) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 7) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@cekcyn.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 3. Złożenie oferty Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Cekcyn z siedzibą przy Ul. Szkolnej 2, 89 - 511 Cekcyn, tel. 52 3347550; 2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: iod.gmina@cekcyn.pl, tel. 52 3347550 lub pisemnie na adres wskazany w pkt 1; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-02 10:00 Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024