Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6060z ostatnich 7 dni
22937z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup robót i materiałów budowlanych w celu modernizacji polegającej na wymianie...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup robót i materiałów budowlanych w celu modernizacji polegającej na wymianie istniejącej na nową przegrodę świetlik

Data zamieszczenia: 2024-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Nord-Ost Spółka z o.o
Strefowa 4
19-500 Niedrzwica
powiat: gołdapski
+48876150593
zapolnik@nord-ost.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/183840
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Niedrzwica
Wadium: ---
Nr telefonu: +48876150593
Termin składania ofert: 2024-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup robót i materiałów budowlanych w celu modernizacji polegającej na wymianie istniejącej na nową przegrodę świetlik o większej efektywności energetycznej w hali Nr5. 1. Zapytanie ofertowe prowadzone jest w ramach projektu nr FENG.03.01-IP.03-0046/23 pod tytułem: ,,Zazielenienie przedsiębiorstwa NORD-OST poprzez termomodernizację Hali produkcyjnej nr 5 oraz poprawę efektywności energetycznej procesu produkcji opakowań klapowych i fasonowych z nadrukiem fleksograficznym", współfinansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027, Działanie 3.01 Kredy ekologiczny.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0046/23 - Zazielenienie przedsiębiorstwa NORD-OST poprzez termomodernizację Hali produkcyjnej nr 5 oraz poprawę efektywności energetycznej procesu produkcji opakowań klapowych i fasonowych z nadrukiem flekso

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE na wymianę przegrody Świetlik

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup robót i materiałów budowlanych w celu modernizacji polegającej na wymianie istniejącej na nową przegrodę świetlik o większej efektywności energetycznej w hali Nr5. 1. Zapytanie ofertowe prowadzone jest w ramach projektu nr FENG.03.01-IP.03-0046/23 pod tytułem: ,,Zazielenienie przedsiębiorstwa NORD-OST poprzez termomodernizację Hali produkcyjnej nr 5 oraz poprawę efektywności energetycznej procesu produkcji opakowań klapowych i fasonowych z nadrukiem fleksograficznym", współfinansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027, Działanie 3.01 Kredy ekologiczny.
Okres gwarancji
60
Opis

Etap 1 - Prace budowlane - demontaż świetlików wraz z podstawą
1. Demontaż świetlików wraz z podstawą
1.1 Demontaż wraz z wywozem i utylizacją świetlika i jego podstawy m2 274,36
1.2 Praca dźwigu przy demontażu i montażu świetlika kpl 1,00
1.3 Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości 8m - ekstrapolacja m2 24,00

Opis

Etap 2 - Prace budowlane - montaż podstawy pod świetlik
2. Montaż podstawy pod świetlik
2.1 Montaż podstawy pod świetlik blacha ocynkowana gr. min. 1,5mm wysokości 350mm i szerokości podstawy 50mm m 153,40
2.2 (z.VI) Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu min. 25 cm m2 61,36
2.3 Praca dźwigu przy montażu podstawy świetlika kpl 1,00
2.4 Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości 8m - ekstrapolacja m2 24,00

Opis

Etap 3 - Prace budowlane - montaż świetlika
3. Montaż świetlika
3.1 Montaż świetlika dachowego łukowego o współczynniku przenikania max. U=1,1 W/m2K m 153,40
3.2 (z.VI) Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu min 25 cm m2 61,36
3.3 Praca dźwigu przy montażu świetlika kpl 1,00
3.4 Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości 8m - ekstrapolacja m2 24,00

Opis

Etap 4 - Dokumentacja powykonawcza
4. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej
4.1 Opracowanie techniczne dokumentacji szt. 1,00
4.2 Deklaracje producenta szt. 1,00

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45261000-4, 45300000-0, 45311200-2, 45400000-1, 45442110-1, 45450000-6

Dokument nr: 2024-62779-183840

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-02-19
Miejsce i termin składania oferty
1. Oferty wraz z załącznikami należy w terminie do dnia 19.02.2024.
2. Za datę złożenia oferty uznaje się datę złożenia oferty w Bazie konkurencyjności za pośrednictwem systemu BK2021. Oferty złożone po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
gołdapski
Gmina
Gołdap
Miejscowość
Niedrzwica
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-05-01
Koniec realizacji
2024-06-30
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Etap 2
Początek realizacji
2024-07-01
Koniec realizacji
2024-07-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Etap 3
Początek realizacji
2024-08-01
Koniec realizacji
2024-08-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Etap 4
Początek realizacji
2024-09-01
Koniec realizacji
2024-09-30
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W takim przypadku Zamawiający będzie realizował zamówienia uzupełniające na podstawie odrębnego zlecenia oraz podpisze w tym zakresie stosowny aneks do umowy. Natomiast Wykonawca zobowiązany będzie do wyceny uzupełniającego zamówienia na podstawie zapisów wynikających ze wzoru umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania. W takim przypadku Zamawiający będzie realizował zamówienia dodatkowe na podstawie odrębnego zlecenia oraz podpisze w tym zakresie stosowny aneks do umowy. Natomiast Wykonawca zobowiązany będzie do wyceny dodatkowego zamówienia na podstawie cen i składników cenotwórczych z oferty podstawowej, a w przypadku ich braku, wg cen rynkowych zatwierdzonych przez Zamawiającego.
Warunki zmiany umowy
Zmiany warunków umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, epidemii, strajku, wojny),
c) warunków atmosferycznych, geologicznych, w szczególności: klęsk żywiołowych, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, niewypały i niewybuchy, odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie oraz stan techniczny podziemnych sieci, instalacji, urządzeń,
d) następstw działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń;
e) braku możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców,
f) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności w szczególności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości wykonania umowy,
g) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
h) konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które ze względu na zasady wiedzy technicznej, sztuki budowlanej wymagają dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy,
3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót,
e) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
4. Pozostałe zmiany:
a) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
c) zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku gdy konieczność zmiany wynikać będzie z przebiegu prac w ramach projektu;
d) otrzymania decyzji Banku Gospodarstwa Krajowego - instytucji organizującej konkurs - zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany;
e) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenia wartości zamówienia).
5. Warunki nieistotne, w szczególności:
a) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych,
b) zmiany obowiązujących przepisów prawa,
c) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy.
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w zakresie Wykonawcy. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
b) w wyniku odstąpienia od umowy.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w celu zmniejszenia ceny zawartej umowy, zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia. Dopuszcza możliwość wprowadzenia drobnych zmian w zakresie zamówienia niemających wpływu na wartość zawartej umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełnienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki:
1. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
e) pozostawaniu, przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
f) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności.
Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym podlegają wykluczeniu z postępowania.
Celem wykazania spełnienia tego warunku udziału w Postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z metodą zero-jedynkową - tj. formułą ,,spełnia/nie spełnia". Oferta Wykonawcy, który nie spełni powyższego warunku powoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty.
2. Posiadają potencjał kadrowy i finansowy, do realizacji zakresu prac opisanego w punkcie III, w tym:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
4. Do oferty (Formularza ofertowego) należy dołączyć:
a) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
b) dokumenty potwierdzające, że oferta podpisywana jest przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców),
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
d) szczegółową specyfikację techniczną, potwierdzającą wymagane parametry przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie III.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Ofertę sporządzić należy na ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w formie pisemnej, czytelnie.
2. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego lub ewidencyjnego, a osoba podpisująca ofertę działa na podstawie dołączonego pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo dołączone do oferty musi być dokumentem oryginalnym lub kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem.
3. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie Załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści.
4. Do oferty (Formularza ofertowego) należy dołączyć:
a) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
b) dokumenty potwierdzające, że oferta podpisywana jest przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców),
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
d) szczegółową specyfikację techniczną, potwierdzającą wymagane parametry przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie III.
5. Złożoną ofertę uznaje się za kompletną, jeśli zawiera wszystkie wymagane informacje i załączniki, o których mowa w zapytaniu ofertowym.
6. Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku braku tłumaczeń na język polski lub w razie wątpliwości Zamawiający może uznać, że oferta nie zawiera wymaganego dokumentu.
7. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
8. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) muszą być czytelne oraz parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę.
9. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub wycofaniu oferty.
10. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania.
Pozostałe informacje
1. Wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu podpisania umowy.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do podpisania umowy. Po bezskutecznym upływie terminu wskazanego w wezwaniu do podpisania umowy, Zamawiający ma prawo uznać, że Wykonawca odmawia podpisania umowy. W takiej sytuacji Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
3. W przypadku wskazania patentu na wynalazek, prawa ochronnego na znak towarowy czy użytkowy, prawa z rejestracji wzoru przemysłowego lub świadectwa pochodzenia, a także źródła lub szczególnego procesu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
4. We wszystkich przypadkach, w których w zapytaniu ofertowym lub załącznikach do niego ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie wyrobów, materiałów, urządzeń i technologii, dopuszcza się stosowanie wyrobów, materiałów, urządzeń i technologii równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy wyroby, materiały, urządzenia i technologie użyte w przekazanej przez Zamawiającego w dokumentacji służą określenia standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-01-17
Data ostatniej zmiany
2024-01-17 10:35:11

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium nr 1 - Cena całkowita brutto (waga 100%).
Punkty przyznane na podstawie poniższego wzoru:
Pc=(Cn/Can) x 100 pkt
Pc - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę
Cn - najniższa cena całkowita netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Can - cena całkowita netto analizowanej oferty

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Eugeniusz Zapolnik
tel.: +48876150593
e-mail: zapolnik@nord-ost.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.