dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Piaseczno)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu na zadaniu: ,, Przebudowa drogi " |
Data zamieszczenia: | 2024-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MIĘDZYZDROJE Plac Ratuszowy 1 72-500 Międzyzdroje powiat: kamieński um@miedzyzdroje.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Międzyzdroje |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu na zadaniu: ,, Przebudowa drogi Ul. Głównej w m. Lubin wraz z odcinkiem drogi Ul. Turkusowej w m. Wapnica wraz z sieciami- I etap" Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonywanie usługi polegającej a pełnieniu roli Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego opisanego w załączniku nr 2 do umowy. Podstawowym celem umowy jest efektywne, profesjonalne i rzetelne świadczenie usługi w zakresie zarządzania procesem inwestycyjnym, pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i doradztwa. Szczegółowy opis zamówienia -Załącznik nr 2.1 do SWZ CPV: 71540000-5, 71247000-1,71248000-8,71520000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00046583, RI.ZP.271.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-01-26 08:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowy opis dot. korespondencji elektronicznej w Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowy opis dot. RODO w Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowy opis dot. RODO w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-01-26 08:00 Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy https://e-propublico.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonywanie usługi polegającej a pełnieniu roli Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego opisanego w załączniku nr 2 do umowy. Podstawowym celem umowy jest efektywne, profesjonalne i rzetelne świadczenie usługi w zakresie zarządzania procesem inwestycyjnym, pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i doradztwa. Szczegółowy opis zamówienia -Załącznik nr 2.1 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym przepisów 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (o ile dotyczy): Ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł 4. Zdolności technicznej lub zawodowej (o ile dotyczy): O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznych i zawodowych tj.: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia obejmujące pełnienie wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego przy budowie*/przebudowie*/ lub rozbudowie* dróg o wartości robót budowlanych co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda. Zamawiający uwzględni tylko usługi pełnione przy zadaniach inwestycyjnych zakończonych. b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się, doświadczeniem, kwalifikacjami, uprawnieniami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże co najmniej jedną osobę, która spełnia następujące wymagania: 1) Inspektora Nadzoru z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, - Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego: jedna osoba, posiadająca wykształcenie wyższe, uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń,, przynależna do izby inżynierów budownictwa oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub inżyniera kontraktu przy realizacji: minimum jednej roboty budowlanej, polegających na budowie*/przebudowie*/rozbudowie* dróg o łącznej wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto; 2) Inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej: jedna osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz przynależna do izby inżynierów budownictwa, z minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności, liczone od uzyskania przedmiotowych uprawnień; 3) Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej: jedna osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz przynależna do izby inżynierów budownictwa, z minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności, liczone od uzyskania przedmiotowych uprawnień; 4) Inspektora nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej: jedna osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń oraz przynależna do izby inżynierów budownictwa, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) polegające na nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w swojej specjalności. 5) Inspektora ds. zieleni Objaśnienia: 1) Zgodnie z definicjami w art. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późniejszymi zmianami), przez: *budowę - należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego; *przebudowę - należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego; " 2) Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późniejszymi zmianami) art. 12 ust. 1 ppkt. 2, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 r. 3) Ilekroć w wymaganiach dotyczących doświadczenia kadry mowa jest o okresie doświadczenia zawodowego, należy go rozumieć w ten sposób, iż równoległe wykonywanie dwóch i więcej zadań w tym samym okresie nie podlega sumowaniu. 4) Zamawiający nie dopuszcza, aby w ramach wykazywanego zespołu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia Wykonawca wykazywał tą samą osobę do pełnienia dwóch i więcej funkcji. 5) Zgodnie z definicją wskazaną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022, poz.1225 z późn.zm.) przez budynek: **zamieszkania zbiorowego - należy rozumieć budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny; **użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny; 6) W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informację. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: § 21 wzoru umowy szczegółowo opisuje rodzaj i zakres zmian. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024