dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Koszalińska ul. Śniadeckich 2 75-453 Koszalin powiat: Koszalin Telefon: +48 943478637 szp@tu.koszalin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: +48 9434786 |
Termin składania ofert: | 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych Uczelni przy Ul. Śniadeckich 2, budynek A, B, C oraz przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych Uczelni przy Ul. Śniadeckich 2, budynek A, B, C oraz przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie w zakresie określonym w SWZ oraz formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 3/I, 3/II do SWZ. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na dwie samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji ,,Zadaniem"). Zadanie I - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych Uczelni przy Ul. Śniadeckich 2, budynek A, B, C w Koszalinie. Zadanie II - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych uczelni przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zawiera załącznik nr 1 do SWZ. 3. Informacje ogólne: Informacje ogólne dotyczące wszystkich części/zadań: 1) W czasie trwania roku akademickiego od 1 października do 30 czerwca zjazdy studentów niestacjonarnych odbywają się w wyznaczone (zgodnie z harmonogramem) soboty i niedziele oprócz Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy oraz innych świąt. Terminy zjazdów mogą ulec zmianie ponieważ są opracowywane przez wydziały na początku każdego semestru. Dokładne informacje można uzyskać każdorazowo na internetowej stronie domowej wydziału/instytutu. 2) Zakup i uzupełnianie środków higienicznych (mydło, papier toaletowy, ręcznik toaletowy) leży po stronie Zamawiającego. 3) Pod pojęciem ,,utrzymanie czystości na zewnątrz budynku (wejście) wraz z czyszczeniem popielniczek" (dot. § 3 ust. 10 pkt c) wzoru umowy) należy rozumieć, że w zależności jaka pora roku występuje, to popielniczki stojące na określonym terenie przed wejściem do budynku muszą być czyste i określone wejście na zewnątrz również, tj. w zimie: śnieg, lód i inne odpady; jesienią: liście i inne odpady; wiosną i latem podobnie. 4) Nabłyszczanie - czyli stosowanie odpowiednich środków do różnego rodzaju powierzchni, które w efekcie sprzątania i pielęgnacji dadzą pożądany rezultat czystości i estetyczności z zachowaniem warunków bezpieczeństwa użytkowników (tj. powierzchnie nie mogą być śliskie). 5) W podanych poniżej zestawieniach okien podany jest metraż okien, czyli obmiar jednostronny. 6) Mycie okien na polecenie Zamawiającego nie podlega dodatkowej zapłacie, mieści się w zawartej umowie. Zamawiający może zlecić częstsze mycie okien w przypadku: złych warunków atmosferycznych powodujących niespodziewane zabrudzenie, remontów oraz zanieczyszczeń przez ptaki. 4. Każdy wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5/I, 5/II do SWZ 5. Część zamówienia 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0001 Tytuł: Zadanie I - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych Uczelni przy Ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie, budynek A, B, C Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie I - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych Uczelni przy Ul. Śniadeckich 2, budynek A, B, C w Koszalinie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy do 31.03.2027r. Przewidywana data podpisania umowy to 01.04.2024r. 2. Codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze oraz w soboty i niedziele w dni zjazdów studentów niestacjonarnych wg. ustalonego harmonogramu. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek A, B, C wynosi: 8 450,70 m2. 1) Budynek A - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 3 479,40 m2 2) Budynek C - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 3 085,50 m2 3) Budynek B - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 1 885,80 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 8 450,70 m2 zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. 3. Codzienne sprzątanie (5 razy w tygodniu) w okresie wakacyjnym tj. od 01 lipca do 31 sierpnia Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek A, B, C wynosi: 5 717,52 m2. 1) Budynek A - codzienne sprzątanie (5 razy w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 2 640,22 m2 2) Budynek C - codzienne sprzątanie (5 w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 1 785,60 m2 3) Budynek B - codzienne sprzątanie (5 w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 1 291,70 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 5 717,52 m2 zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. 4. Sprzątanie pomieszczeń biurowych (jeden raz w tygodniu) przez cały rok Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze. Dzień do uzgodnienia z Zamawiającym. Uwaga: jeżeli w w/w dniach przypada Święto, które jest dniem wolnym, wówczas sprzątanie przechodzi na następny dzień roboczy. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek A, B, C wynosi: 4 457,85 m2. 1) Budynek A - sprzątanie (1 raz w tygodniu-np. piątek) przez cały rok wynosi: 2 701,05 m2 2) Budynek C - sprzątanie (1 raz w tygodniu - np. poniedziałek ) przez cały rok wynosi: 1 702,40 m2 3) Budynek B - sprzątanie (1 raz w tygodniu) przez cały rok wynosi: 54,40 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 4 457,85 m2 zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Wewnętrzny identyfikator: 2/PNOG/SZP-3/2024 Zadanie I Główna klasyfikacja (cpv): 90919000 Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0002 Tytuł: Zadanie II - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych uczelni przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie. Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie II - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych uczelni przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy do 31.03.2027r. Przewidywana data podpisania umowy to 01.04.2024r. 2. Codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze oraz w soboty i niedziele w dni zjazdów studentów niestacjonarnych wg. ustalonego harmonogramu. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek F, H, M wynosi: 2 649,08 m2. 1) Budynek F - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 493,91 m2 2) Budynek H - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 1 093,31 m2 3) Budynek M - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 1 061,86 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 2 649,08 m2. zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. 3. Codzienne sprzątanie (5 razy w tygodniu) w okresie wakacyjnym tj. od 01 lipca do 31 sierpnia Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek F, H, M wynosi: 974,08 m2. 1) Budynek F - codzienne sprzątanie (5 razy w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 243,01 m2 2) Budynek H - codzienne sprzątanie (5 w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 209,30 m2 3) Budynek M - codzienne sprzątanie (5 w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 521,77 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 974,08 m2. zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3, do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3, do Umowy. 4. Sprzątanie pomieszczeń biurowych (jeden raz w tygodniu) przez cały rok Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze. Dzień do uzgodnienia z Zamawiającym. Uwaga: jeżeli w w/w dniach przypada Święto, które jest dniem wolnym, wówczas sprzątanie przechodzi na następny dzień roboczy. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek F, H, M wynosi: 553,63 m2. 1) Budynek F - sprzątanie (jeden raz w tygodniu) przez cały rok wynosi: 114,48 m2 2) Budynek H - sprzątanie (jeden raz w tygodniu) przez cały rok wynosi: 369,80 m2 3) Budynek M - sprzątanie (jeden raz w tygodniu) przez cały rok wynosi: 69,35 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 553,63 m2. zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Wewnętrzny identyfikator: 2/PNOG/SZP-3/2024 Zadanie II Główna klasyfikacja (cpv): 90919000 Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych CPV: 90919000 Dokument nr: 00035783-2024, 2/PNOG/SZP-3/2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 2024-02-23+01:00 10:30:00+01:00 Miejsce: platforma e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df39938f-b45b-11ee-b628-1a85378e6c0a, Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-23+01:00 10:00:00+01:00 Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 DAY Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Miejscem wykonania Zamówienia są obiekty Politechniki Koszalińskiej: Zadanie I - przy Ul. Śniadeckich 2 bud. A, B, C w Koszalinie Zadanie II - przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie Miejsce realizacji Adres pocztowy: Śniadeckich 2 Miejscowość: Koszalin Kod pocztowy: 75-306 Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Miejscem wykonania Zamówienia są obiekty Politechniki Koszalińskiej: Zadanie I - przy Ul. Śniadeckich 2 bud. A, B, C w Koszalinie Szacowany okres obowiązywania Data początkowa: 2024-04-01+02:00 Data zakończenia trwania: 2027-03-31+02:00 Miejsce realizacji Adres pocztowy: Racławicka 15-17 Miejscowość: Koszalin Kod pocztowy: 75-620 Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Miejscem wykonania Zamówienia są obiekty Politechniki Koszalińskiej: Zadanie II - przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Politechnika Koszalińska Numer rejestracyjny: NIP: 669-050-51-68 Numer rejestracyjny: REGON: 000001703 Adres pocztowy: ul. Śniadeckich 2 Miejscowość: Koszalin Kod pocztowy: 75-453 Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Sekcja Zamówień Publicznych E-mail: szp@tu.koszalin.pl Telefon: +48 943478637 Adres strony internetowej: https://bip.tu.koszalin.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Profil nabywcy: https://bip.tu.koszalin.pl/ Role tej organizacji: Nabywca Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia |
© eurobudowa.pl 2004-2024