Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych

Data zamieszczenia: 2024-01-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75-453 Koszalin
powiat: Koszalin
Telefon: +48 943478637
szp@tu.koszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: +48 9434786
Termin składania ofert: 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych Uczelni przy Ul. Śniadeckich 2, budynek A, B, C oraz przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych Uczelni przy Ul. Śniadeckich 2, budynek A, B, C oraz przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie w zakresie określonym w SWZ oraz formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 3/I, 3/II do SWZ. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na dwie samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji ,,Zadaniem"). Zadanie I - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych Uczelni przy Ul. Śniadeckich 2, budynek A, B, C w Koszalinie. Zadanie II - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych uczelni przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zawiera załącznik nr 1 do SWZ. 3. Informacje ogólne: Informacje ogólne dotyczące wszystkich części/zadań: 1) W czasie trwania roku akademickiego od 1 października do 30 czerwca zjazdy studentów niestacjonarnych odbywają się w wyznaczone (zgodnie z harmonogramem) soboty i niedziele oprócz Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy oraz innych świąt. Terminy zjazdów mogą ulec zmianie ponieważ są opracowywane przez wydziały na początku każdego semestru. Dokładne informacje można uzyskać każdorazowo na internetowej stronie domowej wydziału/instytutu. 2) Zakup i uzupełnianie środków higienicznych (mydło, papier toaletowy, ręcznik toaletowy) leży po stronie Zamawiającego. 3) Pod pojęciem ,,utrzymanie czystości na zewnątrz budynku (wejście) wraz z czyszczeniem popielniczek" (dot. § 3 ust. 10 pkt c) wzoru umowy) należy rozumieć, że w zależności jaka pora roku występuje, to popielniczki stojące na określonym terenie przed wejściem do budynku muszą być czyste i określone wejście na zewnątrz również, tj. w zimie: śnieg, lód i inne odpady; jesienią: liście i inne odpady; wiosną i latem podobnie. 4) Nabłyszczanie - czyli stosowanie odpowiednich środków do różnego rodzaju powierzchni, które w efekcie sprzątania i pielęgnacji dadzą pożądany rezultat czystości i estetyczności z zachowaniem warunków bezpieczeństwa użytkowników (tj. powierzchnie nie mogą być śliskie). 5) W podanych poniżej zestawieniach okien podany jest metraż okien, czyli obmiar jednostronny. 6) Mycie okien na polecenie Zamawiającego nie podlega dodatkowej zapłacie, mieści się w zawartej umowie. Zamawiający może zlecić częstsze mycie okien w przypadku: złych warunków atmosferycznych powodujących niespodziewane zabrudzenie, remontów oraz zanieczyszczeń przez ptaki. 4. Każdy wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5/I, 5/II do SWZ

5. Część zamówienia

5.1 Techniczny ID partii: LOT-0001
Tytuł: Zadanie I - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych Uczelni przy Ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie, budynek A, B, C
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie I - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych Uczelni przy Ul. Śniadeckich 2, budynek A, B, C w Koszalinie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy do 31.03.2027r. Przewidywana data podpisania umowy to 01.04.2024r. 2. Codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze oraz w soboty i niedziele w dni zjazdów studentów niestacjonarnych wg. ustalonego harmonogramu. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek A, B, C wynosi: 8 450,70 m2. 1) Budynek A - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 3 479,40 m2 2) Budynek C - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 3 085,50 m2 3) Budynek B - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 1 885,80 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 8 450,70 m2 zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. 3. Codzienne sprzątanie (5 razy w tygodniu) w okresie wakacyjnym tj. od 01 lipca do 31 sierpnia Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek A, B, C wynosi: 5 717,52 m2. 1) Budynek A - codzienne sprzątanie (5 razy w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 2 640,22 m2 2) Budynek C - codzienne sprzątanie (5 w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 1 785,60 m2 3) Budynek B - codzienne sprzątanie (5 w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 1 291,70 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 5 717,52 m2 zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. 4. Sprzątanie pomieszczeń biurowych (jeden raz w tygodniu) przez cały rok Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze. Dzień do uzgodnienia z Zamawiającym. Uwaga: jeżeli w w/w dniach przypada Święto, które jest dniem wolnym, wówczas sprzątanie przechodzi na następny dzień roboczy. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek A, B, C wynosi: 4 457,85 m2. 1) Budynek A - sprzątanie (1 raz w tygodniu-np. piątek) przez cały rok wynosi: 2 701,05 m2 2) Budynek C - sprzątanie (1 raz w tygodniu - np. poniedziałek ) przez cały rok wynosi: 1 702,40 m2 3) Budynek B - sprzątanie (1 raz w tygodniu) przez cały rok wynosi: 54,40 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 4 457,85 m2 zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy.
Wewnętrzny identyfikator: 2/PNOG/SZP-3/2024 Zadanie I
Główna klasyfikacja (cpv): 90919000 Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych

5.1 Techniczny ID partii: LOT-0002
Tytuł: Zadanie II - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych uczelni przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie.
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie II - Świadczenie usług sprzątania obiektów dydaktycznych uczelni przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy do 31.03.2027r. Przewidywana data podpisania umowy to 01.04.2024r. 2. Codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze oraz w soboty i niedziele w dni zjazdów studentów niestacjonarnych wg. ustalonego harmonogramu. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek F, H, M wynosi: 2 649,08 m2. 1) Budynek F - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 493,91 m2 2) Budynek H - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 1 093,31 m2 3) Budynek M - codzienne sprzątanie (5 do 7 razy w tygodniu) w okresie poza wakacyjnym od 01 września do 30 czerwca wynosi: 1 061,86 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 2 649,08 m2. zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. 3. Codzienne sprzątanie (5 razy w tygodniu) w okresie wakacyjnym tj. od 01 lipca do 31 sierpnia Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek F, H, M wynosi: 974,08 m2. 1) Budynek F - codzienne sprzątanie (5 razy w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 243,01 m2 2) Budynek H - codzienne sprzątanie (5 w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 209,30 m2 3) Budynek M - codzienne sprzątanie (5 w tygodniu) w okresie wakacyjnym od 01 lipca do 31 sierpnia wynosi: 521,77 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 974,08 m2. zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3, do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3, do Umowy. 4. Sprzątanie pomieszczeń biurowych (jeden raz w tygodniu) przez cały rok Sprzątanie odbywać się będzie w dni robocze. Dzień do uzgodnienia z Zamawiającym. Uwaga: jeżeli w w/w dniach przypada Święto, które jest dniem wolnym, wówczas sprzątanie przechodzi na następny dzień roboczy. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynek F, H, M wynosi: 553,63 m2. 1) Budynek F - sprzątanie (jeden raz w tygodniu) przez cały rok wynosi: 114,48 m2 2) Budynek H - sprzątanie (jeden raz w tygodniu) przez cały rok wynosi: 369,80 m2 3) Budynek M - sprzątanie (jeden raz w tygodniu) przez cały rok wynosi: 69,35 m2 Powierzchnia do sprzątania w momencie wszczęcia postępowania wynosi 553,63 m2. zgodnie z Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy. Powierzchnia do sprzątania może ulegać zmianie, będzie regulowana Załącznikiem nr 1, 2, 3 do Umowy.
Wewnętrzny identyfikator: 2/PNOG/SZP-3/2024 Zadanie II
Główna klasyfikacja (cpv): 90919000 Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych

CPV: 90919000

Dokument nr: 00035783-2024, 2/PNOG/SZP-3/2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 2024-02-23+01:00 10:30:00+01:00
Miejsce: platforma e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df39938f-b45b-11ee-b628-1a85378e6c0a,

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-23+01:00 10:00:00+01:00
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 DAY

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Miejscem wykonania Zamówienia są obiekty Politechniki Koszalińskiej: Zadanie I - przy Ul. Śniadeckich 2 bud. A, B, C w Koszalinie Zadanie II - przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Śniadeckich 2
Miejscowość: Koszalin
Kod pocztowy: 75-306
Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Miejscem wykonania Zamówienia są obiekty Politechniki Koszalińskiej: Zadanie I - przy Ul. Śniadeckich 2 bud. A, B, C w Koszalinie

Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 2024-04-01+02:00
Data zakończenia trwania: 2027-03-31+02:00

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Racławicka 15-17
Miejscowość: Koszalin
Kod pocztowy: 75-620
Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Miejscem wykonania Zamówienia są obiekty Politechniki Koszalińskiej: Zadanie II - przy Ul. Racławickiej 15-17, budynek F, H, M w Koszalinie

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Politechnika Koszalińska
Numer rejestracyjny: NIP: 669-050-51-68
Numer rejestracyjny: REGON: 000001703
Adres pocztowy: ul. Śniadeckich 2
Miejscowość: Koszalin
Kod pocztowy: 75-453
Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Sekcja Zamówień Publicznych
E-mail: szp@tu.koszalin.pl
Telefon: +48 943478637
Adres strony internetowej: https://bip.tu.koszalin.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Profil nabywcy: https://bip.tu.koszalin.pl/
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.