małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO |
Data zamieszczenia: | 2024-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SKARBIMIERZ PARKOWA 12 49-318 Skarbimierz-Osiedle powiat: brzeski (opolski) inwest@skarbimierz.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Skarbimierz-Osiedle |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO KOŚCIOŁA W ŁUKOWICACH BRZESKICH Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem inwestycji jest wymiana pokrycia dachowego Kościoła w Łukowicach Brzeskich. Niniejszy projekt zakłada przynajmniej częściowe przywrócenie świątyni jej utraconych walorów. Przede wszystkim wymianie powinno ulec blaszane poszycie na wykonane z dachówki karpiówki układanej w łuskę, w tzw. melanż z użyciem minimum trzech nieznacznie różniących się odcieni. Zakłada się rekonstrukcję kocich biegów w zwieńczeniu wschodniego szczytu korpusu, w szczycie kruchty oraz obu półszczytach zakrystii. Blaszane opierzenie uskoków skarp i poszurów okien zastąpione zostanie ceglanymi czapami i poszurami. Według archiwalnych fotografii w szczycie wschodnim korpusu znajdowały się dwa ostrołuczne okienka szczelinowe usytuowane na jednym poziomie, symetrycznie względem osi trójkąta. Obecnie w odbudowanym szczycie, na jego osi znajduje się jedno duże, ostrołuczne okno. Zakłada się, że zostanie ono zamurowane, a doświetlenie poddasza i jego wentylację zapewniać będą zrekonstruowane ostrołuczne okienka szczelinowe. Przewiduje się następujący zakres prac remontowych w obrębie dachu głównego, dachu nad zakrystią i dachu nad kruchtą: rozbiórka obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych; rozbiórka pokrycia dachów z blachy wraz z deskowaniami; przemurowanie górnych warstw cegły na ogniomurach cegłą gotycką; ewentualna lokalna wymiana drewna konstrukcyjnego więźb dachowych. Szacunkowo do celów przedmiarowo- kosztorysowych przyjęto 2m^3 drewna do wymiany i 1m^3 nadbitki gr. 32mm na istniejące i lokalnie osłabione krokwie; impregnacja drewna konstrukcyjnego więźb dachowych środkiem owadobójczym i p.poż. np. FireSmart Bio-P/Poż; ułożenie folii wysokoparoprzepuszczalnej, trudnozaplanej (paroprzepuszczalność minimum 2000g/m^2/24h); ułożenie kontrłat 25x50mm; ułożenie łat 40x60mm w rozstawie zgodnym z kartą techniczną systemu pokrycia dachu; ułożenie dachówki karpiówki ,,w łuskę" w trzech odcieniach (lekko zróżnicowanych) i przemieszanych na połaci np. czerwona angoba, miedziana angoba i ceglasta szlachetna angoba Wienerberger-Koramic. Ostatecznie kolory i faktury karpiówek uzgodni się z OWKZ w trybie roboczym tj. na placu budowy przed ułożeniem pokrycia dachu; wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z miedzi zgodnie z dokumentacją rysunkową i opisową remontu elewacji; pozostałe uwagi zawarto na rysunkach architektonicznych przedmiotowego opracowania; elementy nieujęte w projekcie należy wykonać zgodnie z ,,Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót", ,,kartami technicznymi", poszczególnych technologii i sztuką budowlaną. Wszelkie roboty prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych. Wszelkie istotne odstępstwa należy konsultować z autorami niniejszego opracowania. Projektanci jednocześnie zastrzegają sobie prawo dokonywania korekt w trakcie remontu. CPV: 45261900-3, 45000000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00047766, RI.271.2.2024R Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aeddd407-b5e7-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, przekazywana jest w formie elektronicznej zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozdziale I SWZ. 1) Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl , poczty elektronicznej na adresy wskazane w Rozdziale I SWZ (z wyłączeniem składania ofert). 2) Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: inwest@skarbimierz.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: W ramach czynności - na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j. z dnia 2023.08.14) a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Skarbimierz, 49-318 Skarbimierz - Osiedle, Ul. Parkowa 12, Tel. 77 40 46 600, ug@skarbimierz.pl; b. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Skarbimierz jest Pan/Pani Bogusław Dziadkiewicz radca prawny, dziadkiewicz.kancelaria1@onet.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z wykonywaniem czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr RI.271.2.2024R na zadanie: Wymiana pokrycia dachowego Kościoła w Łukowicach Brzeskich. c. W trybie podstawowym wariant 1 której Pani/Pan jest stroną. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2020r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2023.1605 t.j. z dnia 2023.08.14), dalej ,,ustawa Pzp". Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa i w celu realizacji zadań ustawowych; d. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest niezbędne w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi; e. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; f. posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO g. nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b) lub d) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-02 12:00 Miejsce składania ofert: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.2024R 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 384618,28 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem inwestycji jest wymiana pokrycia dachowego Kościoła w Łukowicach Brzeskich. Niniejszy projekt zakłada przynajmniej częściowe przywrócenie świątyni jej utraconych walorów. Przede wszystkim wymianie powinno ulec blaszane poszycie na wykonane z dachówki karpiówki układanej w łuskę, w tzw. melanż z użyciem minimum trzech nieznacznie różniących się odcieni. Zakłada się rekonstrukcję kocich biegów w zwieńczeniu wschodniego szczytu korpusu, w szczycie kruchty oraz obu półszczytach zakrystii. Blaszane opierzenie uskoków skarp i poszurów okien zastąpione zostanie ceglanymi czapami i poszurami. Według archiwalnych fotografii w szczycie wschodnim korpusu znajdowały się dwa ostrołuczne okienka szczelinowe usytuowane na jednym poziomie, symetrycznie względem osi trójkąta. Obecnie w odbudowanym szczycie, na jego osi znajduje się jedno duże, ostrołuczne okno. Zakłada się, że zostanie ono zamurowane, a doświetlenie poddasza i jego wentylację zapewniać będą zrekonstruowane ostrołuczne okienka szczelinowe. Przewiduje się następujący zakres prac remontowych w obrębie dachu głównego, dachu nad zakrystią i dachu nad kruchtą: rozbiórka obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych; rozbiórka pokrycia dachów z blachy wraz z deskowaniami; przemurowanie górnych warstw cegły na ogniomurach cegłą gotycką; ewentualna lokalna wymiana drewna konstrukcyjnego więźb dachowych. Szacunkowo do celów przedmiarowo- kosztorysowych przyjęto 2m^3 drewna do wymiany i 1m^3 nadbitki gr. 32mm na istniejące i lokalnie osłabione krokwie; impregnacja drewna konstrukcyjnego więźb dachowych środkiem owadobójczym i p.poż. np. FireSmart Bio-P/Poż; ułożenie folii wysokoparoprzepuszczalnej, trudnozaplanej (paroprzepuszczalność minimum 2000g/m^2/24h); ułożenie kontrłat 25x50mm; ułożenie łat 40x60mm w rozstawie zgodnym z kartą techniczną systemu pokrycia dachu; ułożenie dachówki karpiówki ,,w łuskę" w trzech odcieniach (lekko zróżnicowanych) i przemieszanych na połaci np. czerwona angoba, miedziana angoba i ceglasta szlachetna angoba Wienerberger-Koramic. Ostatecznie kolory i faktury karpiówek uzgodni się z OWKZ w trybie roboczym tj. na placu budowy przed ułożeniem pokrycia dachu; wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z miedzi zgodnie z dokumentacją rysunkową i opisową remontu elewacji; pozostałe uwagi zawarto na rysunkach architektonicznych przedmiotowego opracowania; elementy nieujęte w projekcie należy wykonać zgodnie z ,,Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót", ,,kartami technicznymi", poszczególnych technologii i sztuką budowlaną. Wszelkie roboty prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych. Wszelkie istotne odstępstwa należy konsultować z autorami niniejszego opracowania. Projektanci jednocześnie zastrzegają sobie prawo dokonywania korekt w trakcie remontu. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert. 2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi zgodnie z ustawą, na podstawie poniższych kryteriów, którym odpowiada określona liczba punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 3. Za ofertę najkorzystniejszą uważa się ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (największa ilość punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 4. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt, tj.: za najkorzystniejszą cenę 60 pkt, za najdłuższy termin gwarancji 40 pkt. 5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższa ilość punktów. 6. Minimalny okres na który wykonawca udzieli gwarancji wynosi 36 miesięcy. 7. Zaproponowany przez Wykonawcę inny termin niż wymieniony w powyższej tabeli, będzie skutkował sprowadzeniem go do terminu krótszego (ale minimalnego 36 miesięcznego) i przyporządkowania zgodnie z tym terminem określonej ilości punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie z wymaganiami opisanymi niżej. 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, 3. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie, 4. Zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli: udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych, o wartości min. 200.000,00 zł brutto, których przedmiotem były roboty budowlane związane z zakresem niniejszego postępowania (załącznik nr 6 do SWZ). dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia n/w osobami: Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w wymaganej specjalności dla prowadzonej inwestycji bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszonym we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (,,świadczenie usług transgranicznych"), posiadający min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami budowlanymi oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (załącznik nr 4 do SWZ). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 5 do SWZ. 6. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 112 ust. 1 ustawy Pzp. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (rozdział VII i VIII niniejszej SWZ) - SKŁADANE DO OFERTY: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z załączonymi wzorami: Załącznik nr 2 do SWZ i Załącznik nr 3 do SWZ. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 118 ust 3 i ust. 4 Pzp - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego - Załącznik nr 4 SWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oświadczenie składa ten wykonawca, który spełnia warunek lub łącznie razem. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (Załącznik nr 2 SWZ). Jeżeli w imieniu Ogłoszenie nr 2024/BZP 00047301 z dnia 2024-01-18 2024-01-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. 2. W trakcie procedury badania i oceny ofert na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), zostanie wezwany przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): w zakresie niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu: 1) Aktualizującego oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp - wg Załącznika nr 5 SWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej aktualizujące oświadczenie składa każdy z wykonawców. o W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykazu wykonanych robót budowlanych/usług oraz dokumentu potwierdzającego należytą realizację - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału wskazanego w załączniku nr 6 SWZ (wykaz wykonanych robót budowlanych/usług - doświadczenie). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy. 4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert. 2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi zgodnie z ustawą, na podstawie poniższych kryteriów, którym odpowiada określona liczba punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 3. Za ofertę najkorzystniejszą uważa się ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (największa ilość punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 4. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt, tj.: za najkorzystniejszą cenę 60 pkt, za najdłuższy termin gwarancji 40 pkt. 5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższa ilość punktów. 6. Minimalny okres na który wykonawca udzieli gwarancji wynosi 36 miesięcy. 7. Zaproponowany przez Wykonawcę inny termin niż wymieniony w powyższej tabeli, będzie skutkował sprowadzeniem go do terminu krótszego (ale minimalnego 36 miesięcznego) i przyporządkowania zgodnie z tym terminem określonej ilości punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024