Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie czynności konserwacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie czynności konserwacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-01-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18
21-040 Świdnik
powiat: świdnicki (lubelski)
tel. 081 46 48 701
jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Świdnik
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 081 46 48 701
Termin składania ofert: 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
na wykonywanie czynności konserwacyjnych systemu klimatyzacji w budynku Sądu
prowadzone w trybie konkurencyjnym zwykłym

V. Nazwa przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:
1) czynności konserwacyjne systemu klimatyzacji:
a) 16 układów marki Samsung;
b)
urządzeń
klimatyzacyjnych
w
łącznej
ilości
10
sztuk
zainstalowanych
w
pomieszczeniach serwerowni oraz w pomieszczeniach biurowych;
2) usługa serwisowa dotyczącą naprawy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia.

CPV: 50.73.00.00 - 1

Dokument nr: LWOG.262-4/24

Składanie ofert:
VII. Ofertę należy:
złożyć w formie pisemnej w terminie do 26 stycznia 2024 r. do godz. 12:00 (osobiście -
pok.105 (pierwsze piętro)) lub e-mailem: jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl według wzoru
Oferty stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia - Umowa będzie realizowana od dnia 01 marca 2024 r. do dnia 28
lutego 2026 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 1/21 Dyrektora Sądu dotyczącego
zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
130.000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł 00/100).
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmiany postanowień Zapytania ofertowego przed terminem składania ofert,
b) odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. ,,unieważnienie
postępowania", w każdym czasie do momentu rozstrzygnięcia postępowania.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
VI. Inne wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia, doświadczenie i odpowiednią wiedzę
techniczną związaną z wykonaniem przedmiotu zamówienia, posiada Certyfikat Personelu w
rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową
oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 2065 ze zm.)
wydany przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie wykonywanej usługi.
2. Oferowane ceny nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania Umowy.
3. Wszystkie podjęte czynności w ramach usługi muszą być dokumentowane protokołem
z konserwacji/serwisu ze szczegółowym wykazaniem wykonanych czynności, pomiarów itp.;
4. W cenie podanej poniżej powinny zostać ujęte wszystkie koszty mające wpływ na realizację
przedmiotowego zamówienia m.in. koszty dojazdu, a ponadto ceny części ulegających
normalnemu zużyciu, materiały eksploatacyjne, jak filtry, uszczelki, paski klinowe, bezpieczniki,
łożyska, itp.
Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej.

VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem
sprawy określonym w Zaproszeniu.
2. Wykonawca, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zaproszenia,
kierując swoje zapytania w formie pisemnej. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści Zaproszenia
należy składać najpóźniej na dwa dni robocze przed terminem składania ofert.
3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni
robocze przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia wpłynie po upływie terminu składania wniosku,
o którym mowa w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień
lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na
bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie.
5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza na stronie prowadzonego
postępowania, bez ujawniania źródła zapytania.
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert
zmienić treść Zaproszenia. Dokonana zmiana zostaje zamieszczona na stronie prowadzonego
postępowania.
7. Zmiany Zaproszenia są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
8. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na
kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności
postępowania
X. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Pod pojęciem ceny rozumieć należy cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia, o którym
mowa w pkt. V oraz w załączniku nr 1 do Zaproszenia.
2. W cenie winny być uwzględnione wszystkie inne koszty, jakie powstaną w związku
z wykonywaniem usługi w tym m. in. koszty dojazdu.
XI. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę w miejscu
i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest
dostarczyć Zamawiającemu:
Certyfikat Personelu w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach
zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych
(tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 2065 ze zm.) wydany przez Urząd Dozoru Technicznego w
zakresie wykonywanej usługi.
XI. Postanowienia końcowe.
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu
cywilnego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania niniejszego postępowania w każdym czasie
bez podania przyczyny lub zmiany postanowień Zaproszenia przed terminem składania ofert.
3. Sądem właściwym dla rozpoznawania wszelkich sporów wynikających z niniejszego
postępowania jest Sąd Rejonowy Lublin - Zachód z siedzibą w Lublinie albo Sąd Okręgowy
w Lublinie.

Uwagi:
IX. Kryterium oceny ofert
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
a) cena czynności konserwacyjnych - 70%;
b) cena jednorazowej usługi diagnozy - obejmuje czynności: oceny uszkodzenia oraz
sporządzenia i dostarczenie Zamawiającemu kosztorysu naprawy, a w przypadku braku
konieczności wymiany części regulację układu/usuniecie awarii.- 30%.
2. Przy dokonywaniu oceny Zamawiający posłuży się następującymi wzorami:
a) dla kryterium cena czynności konserwacyjnych:
Cn
C=
x 100 pkt x 70%
Co
gdzie:
C - przyznane punkty w kryterium cena czynności konserwacyjnych,
Cn - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w tym
kryterium,
Co - cena oferty ocenianej (brutto) w tym kryterium.
W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 70 pkt.
b) dla kryterium cena jednorazowej usługi diagnozy:
Cn
CN =
x 100 pkt x 30%
Co
gdzie:
CN - przyznane punkty w kryterium cena jednorazowej usługi diagnozy,
Cn - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w tym
kryterium,
Co - cena oferty ocenianej (brutto) w tym kryterium.
W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 30 pkt.
c) łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa)
W= C + CN
gdzie:
W - ocena końcowa,
C - punkty za cenę czynności konserwacyjnych,
CN - punkty za cenę jednorazowej usługi diagnozy.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów
w ocenie końcowej. Ocena końcowa zostanie dokonana przez zsumowanie końcowej punktacji
przyznanej ofercie w kryterium ,,cena czynności konserwacyjnych" i ,,cena jednorazowej usługi
diagnozy". Maksymalna punktacja wynosi 100 pkt.
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane
do dwóch miejsc po przecinku, lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu
wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej
ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę
z najniższą ceną za czynności konserwacyjne.
6. Jeżeli w przypadku określonym w ust. 5 zdanie 1 powyżej dwie lub więcej ofert będzie zawierało
taką samą cenę czynności konserwacyjnych Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę
z najniższą ceną jednorazowej usługi diagnozy.
7. Jeżeli w przypadku określonym w ust. 6 powyżej dwie lub więcej ofert będzie zawierało taką samą
cenę jednorazowej usługi diagnozy Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia nowych ofert,
z zastrzeżeniem że nie mogą zawierać one cen wyższych niż oferty złożone pierwotnie.
8. Oferty budzące wątpliwości mogą być przedmiotem zapytania Zamawiającego o wyjaśnienie ich
treści. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty, a w przypadku
braku złożenia wyjaśnień do odrzucenia oferty.
9. W toku oceny ofert Zamawiający może poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie
i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w
treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,
z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert.
10. Zamawiający ustali ranking ofert i udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu oraz w Załącznikach i która została
oceniona zgodnie z postanowieniem ppkt. 3 jako najkorzystniejsza. W przypadku uchylenia się
przez tego Wykonawcę od zawarcia umowy - zostanie wybrana oferta Wykonawcy następnego
w kolejności oferującemu najniższą cenę.
11. Oferty nie spełniające wymogów określonych w postępowaniu będą odrzucane.
12. Oferty złożone po terminie będą odrzucone.
13. W przypadku nie złożenia żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, Zamawiający zamyka
postępowanie bez wyboru oferty.
XII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO,
informuję że:
1. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem zamówień
publicznych jest Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, reprezentowany
przez Dyrektora Sądu, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik
2. Inspektor ochrony danych:
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.
Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych:
omailowo na adres: iod@lublin-wschod.sr.gov.pl,
oePUAP:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalogspraw/opisuslugi/skargi-
wnioski-zapytania-do-urzedu/SRLublinWschod,
o
korespondencyjnie, na adres administratora danych.
3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych:
Przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, w szczególności weryfikacja
okoliczności uzasadniających wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tzn. przetwarzanie
jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
4. Okres przechowywania danych
Dane osobowe przechowywane będą przez okres przechowywania dokumentacji postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego tj. okres, o którym mowa w art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, czyli przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku wykonawców, którym Zamawiający nie udzielił zamówienia. W przypadku wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: okres równy okresowi gwarancji i rękojmi, nie
krótszy jednak niż do dnia rozstrzygnięcia roszczeń stron. Następnie dokumentacja jest
archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora oraz ustawą z 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.).
5. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców:
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
6. Prawa osób, których dane są przetwarzane:
Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie
z siedzibą w Świdniku w związku z udzielaniem zamówień publicznych mają prawo do złożenia
wniosku:
o
na podstawie art. 15 RODO o dostęp do danych oraz mogą żądać od Administratora informacji o
celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
o
na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia) danych, które są nieprawidłowe lub
niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień
publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
o
na podstawie art. 18 RODO o ograniczenie przetwarzania, przy czym wystąpienie z żądaniem
ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; mają Państwo
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy prawa.
7. Zamiar
przekazania
danych
osobowych
do
państwa
trzeciego
lub
organizacji
międzynarodowej:
Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem
sytuacji wynikających z przepisów prawa.
8. Informacja o wymogu podania danych:
Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących lub osób
uprawnionych
do
reprezentowania
Wykonawcy
jest
wymogiem
ustawowym
określonym
w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu:
Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować
przetwarzanych danych osobowych.

Kontakt:
Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia: Jacek Kowalski.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.