dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie czynności konserwacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 21-040 Świdnik powiat: świdnicki (lubelski) tel. 081 46 48 701 jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Świdnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 081 46 48 701 |
Termin składania ofert: | 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty na wykonywanie czynności konserwacyjnych systemu klimatyzacji w budynku Sądu prowadzone w trybie konkurencyjnym zwykłym V. Nazwa przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są: 1) czynności konserwacyjne systemu klimatyzacji: a) 16 układów marki Samsung; b) urządzeń klimatyzacyjnych w łącznej ilości 10 sztuk zainstalowanych w pomieszczeniach serwerowni oraz w pomieszczeniach biurowych; 2) usługa serwisowa dotyczącą naprawy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia. CPV: 50.73.00.00 - 1 Dokument nr: LWOG.262-4/24 Składanie ofert: VII. Ofertę należy: złożyć w formie pisemnej w terminie do 26 stycznia 2024 r. do godz. 12:00 (osobiście - pok.105 (pierwsze piętro)) lub e-mailem: jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl według wzoru Oferty stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia - Umowa będzie realizowana od dnia 01 marca 2024 r. do dnia 28 lutego 2026 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 1/21 Dyrektora Sądu dotyczącego zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130.000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł 00/100). 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmiany postanowień Zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, b) odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. ,,unieważnienie postępowania", w każdym czasie do momentu rozstrzygnięcia postępowania. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. VI. Inne wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia, doświadczenie i odpowiednią wiedzę techniczną związaną z wykonaniem przedmiotu zamówienia, posiada Certyfikat Personelu w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 2065 ze zm.) wydany przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie wykonywanej usługi. 2. Oferowane ceny nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania Umowy. 3. Wszystkie podjęte czynności w ramach usługi muszą być dokumentowane protokołem z konserwacji/serwisu ze szczegółowym wykazaniem wykonanych czynności, pomiarów itp.; 4. W cenie podanej poniżej powinny zostać ujęte wszystkie koszty mające wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia m.in. koszty dojazdu, a ponadto ceny części ulegających normalnemu zużyciu, materiały eksploatacyjne, jak filtry, uszczelki, paski klinowe, bezpieczniki, łożyska, itp. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w Zaproszeniu. 2. Wykonawca, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zaproszenia, kierując swoje zapytania w formie pisemnej. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści Zaproszenia należy składać najpóźniej na dwa dni robocze przed terminem składania ofert. 3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie. 5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza na stronie prowadzonego postępowania, bez ujawniania źródła zapytania. 6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Dokonana zmiana zostaje zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania. 7. Zmiany Zaproszenia są każdorazowo wiążące dla Wykonawców. 8. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania X. Opis sposobu obliczania ceny: 1. Pod pojęciem ceny rozumieć należy cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. V oraz w załączniku nr 1 do Zaproszenia. 2. W cenie winny być uwzględnione wszystkie inne koszty, jakie powstaną w związku z wykonywaniem usługi w tym m. in. koszty dojazdu. XI. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: Certyfikat Personelu w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 2065 ze zm.) wydany przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie wykonywanej usługi. XI. Postanowienia końcowe. 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania niniejszego postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny lub zmiany postanowień Zaproszenia przed terminem składania ofert. 3. Sądem właściwym dla rozpoznawania wszelkich sporów wynikających z niniejszego postępowania jest Sąd Rejonowy Lublin - Zachód z siedzibą w Lublinie albo Sąd Okręgowy w Lublinie. Uwagi: IX. Kryterium oceny ofert 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: a) cena czynności konserwacyjnych - 70%; b) cena jednorazowej usługi diagnozy - obejmuje czynności: oceny uszkodzenia oraz sporządzenia i dostarczenie Zamawiającemu kosztorysu naprawy, a w przypadku braku konieczności wymiany części regulację układu/usuniecie awarii.- 30%. 2. Przy dokonywaniu oceny Zamawiający posłuży się następującymi wzorami: a) dla kryterium cena czynności konserwacyjnych: Cn C= x 100 pkt x 70% Co gdzie: C - przyznane punkty w kryterium cena czynności konserwacyjnych, Cn - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w tym kryterium, Co - cena oferty ocenianej (brutto) w tym kryterium. W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 70 pkt. b) dla kryterium cena jednorazowej usługi diagnozy: Cn CN = x 100 pkt x 30% Co gdzie: CN - przyznane punkty w kryterium cena jednorazowej usługi diagnozy, Cn - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w tym kryterium, Co - cena oferty ocenianej (brutto) w tym kryterium. W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 30 pkt. c) łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa) W= C + CN gdzie: W - ocena końcowa, C - punkty za cenę czynności konserwacyjnych, CN - punkty za cenę jednorazowej usługi diagnozy. 3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej. Ocena końcowa zostanie dokonana przez zsumowanie końcowej punktacji przyznanej ofercie w kryterium ,,cena czynności konserwacyjnych" i ,,cena jednorazowej usługi diagnozy". Maksymalna punktacja wynosi 100 pkt. 4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów. 5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną za czynności konserwacyjne. 6. Jeżeli w przypadku określonym w ust. 5 zdanie 1 powyżej dwie lub więcej ofert będzie zawierało taką samą cenę czynności konserwacyjnych Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną jednorazowej usługi diagnozy. 7. Jeżeli w przypadku określonym w ust. 6 powyżej dwie lub więcej ofert będzie zawierało taką samą cenę jednorazowej usługi diagnozy Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia nowych ofert, z zastrzeżeniem że nie mogą zawierać one cen wyższych niż oferty złożone pierwotnie. 8. Oferty budzące wątpliwości mogą być przedmiotem zapytania Zamawiającego o wyjaśnienie ich treści. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty, a w przypadku braku złożenia wyjaśnień do odrzucenia oferty. 9. W toku oceny ofert Zamawiający może poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert. 10. Zamawiający ustali ranking ofert i udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu oraz w Załącznikach i która została oceniona zgodnie z postanowieniem ppkt. 3 jako najkorzystniejsza. W przypadku uchylenia się przez tego Wykonawcę od zawarcia umowy - zostanie wybrana oferta Wykonawcy następnego w kolejności oferującemu najniższą cenę. 11. Oferty nie spełniające wymogów określonych w postępowaniu będą odrzucane. 12. Oferty złożone po terminie będą odrzucone. 13. W przypadku nie złożenia żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, Zamawiający zamyka postępowanie bez wyboru oferty. XII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję że: 1. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem zamówień publicznych jest Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, reprezentowany przez Dyrektora Sądu, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik 2. Inspektor ochrony danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: omailowo na adres: iod@lublin-wschod.sr.gov.pl, oePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalogspraw/opisuslugi/skargi- wnioski-zapytania-do-urzedu/SRLublinWschod, o korespondencyjnie, na adres administratora danych. 3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych: Przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, w szczególności weryfikacja okoliczności uzasadniających wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 4. Okres przechowywania danych Dane osobowe przechowywane będą przez okres przechowywania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. okres, o którym mowa w art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców, którym Zamawiający nie udzielił zamówienia. W przypadku wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: okres równy okresowi gwarancji i rękojmi, nie krótszy jednak niż do dnia rozstrzygnięcia roszczeń stron. Następnie dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.). 5. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców: Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Prawa osób, których dane są przetwarzane: Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku w związku z udzielaniem zamówień publicznych mają prawo do złożenia wniosku: o na podstawie art. 15 RODO o dostęp do danych oraz mogą żądać od Administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; o na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia) danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; o na podstawie art. 18 RODO o ograniczenie przetwarzania, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy prawa. 7. Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej: Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa. 8. Informacja o wymogu podania danych: Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu: Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych. Kontakt: Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia: Jacek Kowalski. |
© eurobudowa.pl 2004-2024