dolnośląskie (Wrocław)
opolskie (Opole)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Żołnierska 18 10-561 Olsztyn powiat: Olsztyn Telefon / fax: 089 53 86 228 zamowienia@wss.olsztyn.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon / fax: 089 5 |
Termin składania ofert: | 2024-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ Przedmiot zapytania dotyczy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej przy realizacji inwestycji WSS Olsztyn (urządzenia i sieci LAN, DSO, SAP, KD i CTTV ) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej przy realizacji inwestycji WSS Olsztyn (urządzenia i sieci LAN, DSO, SAP, KD i CTTV), między innymi : - Dostosowanie budynku głównego szpitala do wymagań ppoż. określonych w Decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej - Budowa Nowego budynku na potrzeby Centrum Urazowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie - Przebudowa i modernizacja pomieszczeń parteru budynku Ul. Żołnierska 16b Zakład Patomorfologii - Adaptacja modernizacja pomieszczeń po SKOR (oddział , poradnia okulistyczna, diagnostyka - Adaptacja pomieszczeń po Ortopedii (Oddział Internistyczny) - Modernizacja - rewitalizacja terenu i budynku po kotłowni na cele statutowe Szpitala lub rozbiórka z planowanym przeznaczeniem na parkingi. Dokument nr: DZPZ/2651/15/2024 Składanie ofert: Ofertę cenową w formie skanu oryginału podpisanych dokumentów (lub dokumenty w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądźDZPZ/2651/15/2024 podpisem osobistym) należy złożyć do dnia 29.01.2024 roku do godz. 12.00 na adres poczty e-mail: zamowienia@wss.olsztyn.pl Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: - 36 miesięcy od dnia podpisania umowy Wymagania: Wymagania dla pełniącego funkcję inspektora nadzoru: 1. Posiadanie od co najmniej 5 lat uprawnień wymaganych dla pełnienia funkcji inspektora nadzoru zgodnie z ustawą ,,Prawo budowlane", tj.: a) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i telekomunikacji radiowej wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 29.04.2019r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831 z późn. zm.) lub inne ważneDZPZ/2651/15/2024 uprawnienia (w zakresie telekomunikacji przewodowej) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji inspektora nadzoru d/s telekomunikacyjnych w zakresie instalacji okablowania strukturalnego oraz instalacji nisko prądowych systemów technicznego wspomagania bezpieczeństwa 2. Doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru danej branży na obiektach użyteczności publicznej - wykazać się dwoma inwestycjami 3. Przynależność do samorządu zawodowego. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia). IV. Kryterium oceny ofert Cena - 100% V. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. 2. Sporządzony przez wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia, formularz ofertowy. 3. Dokument potwierdzający posiadanie od co najmniej 5 lat uprawnień wymaganych dla pełnienia funkcji inspektora nadzoru zgodnie z ustawą ,,Prawo budowlane", tj.: a) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i telekomunikacji radiowej wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub inne ważne uprawnienia (w zakresie telekomunikacji przewodowej) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji inspektora nadzoru d/s telekomunikacyjnych w zakresie instalacji okablowania strukturalnego oraz instalacji nisko prądowych systemów technicznego wspomagania bezpieczeństwa 4. Dokumenty potwierdzające doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru danej branży na obiektach użyteczności publicznej - Wykonawca winien wykazać się dwoma inwestycjami 5. Dokument potwierdzający przynależność do samorządu zawodowego VII. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie ceny. 2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia prowadzonego postępowania bez podania przyczyny. 3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia nie później niż do dnia 26.01.2024 r. do godz. 10:00. Uwagi: Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: ? administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie, ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn; szpital@wss.olsztyn.pl, tel. 89 53 86 270 ? inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Pani Beata Jastrzębowska ? iod@wss.olsztyn.pl, tel. 89 53 86 353; ? dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i d RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem; ? odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust.1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej ,,ustawa Pzp"; ? dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. ? zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż związanym z przedmiotowym postępowaniem. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż określono powyżej, przed dalszym przetwarzaniem poinformuje osobę, której dane dotyczą oraz udzieli jej informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. ? Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: - obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; - obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. ? W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią wynikającą z Formularza ofertowego; ? obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? w zakresie danych osobowych wykonawca posiada: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; ? w zakresie danych osobowych wykonawcy nie przysługuje: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;DZPZ/2651/15/2024 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO Kontakt: Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest: Stanisława Masłowska - Kierownik Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 89 53 86 228. |
© eurobudowa.pl 2004-2024