Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
171z dziś
6125z ostatnich 7 dni
23161z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych

Data zamieszczenia: 2024-01-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi
al. Kościuszki 123
90-441 Łódź
powiat: Łódź
tel.: 42 636 23 13 fax: 42 636 85 13
zamowienia@lodz.pip.gov.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 42 636 23 13 f
Termin składania ofert: 2024-01-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest:
usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy
Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale w Sieradzu.

2) Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie
Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale w Sieradzu.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do ZO.

Dokument nr: LD-POR-A.213.9.2024.3

Otwarcie ofert: 4.11. Termin otwarcia ofert w dniu 25.01.2024 roku w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy
Okręgowego Inspektoratu Pracy przy Al. Kościuszki 123 w Łodzi godz. 1200. Otwarcie
ofert jest niejawne. Informacja z otwarcia ofert w niniejszym, postępowaniu będzie
niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której jest
prowadzone niniejsze postępowanie.
4.12. W trakcie sesji otwarcia ofert, koperty (paczki) bądź e-maile oznakowane dopiskiem
,,ZMIANA"
zostaną
otwarte
przed
otwarciem
kopert
(paczek)
bądź
e-maili zawierających oferty. Po zatwierdzeniu poprawności procedury dokonania
zmian lub wycofania oferty:

Składanie ofert:
4.4. Ofertę należy złożyć w kancelarii Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego
Inspektoratu Pracy w Łodzi, Al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź, pokój 02,
parter w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 stycznia 2024 roku
do godz. 1100.
W PRZYPADKU ZŁOŻENIA OFERTY W FORMIE LUB POSTACI ELEKTRONICZNEJ:
4.7. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
Zamawiającego: zamowienia@lodz.pip.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do
dnia 25 stycznia 2024 roku do godz. 11:00.
4.8. W treści e-maila Wykonawca zobowiązany jest wpisać oznaczenie: ,,Oferta
na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji
Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale w Sieradzu. Numer
sprawy LD-POR-A.213.9.2024.3. Nie otwierać przed dniem 25.01.2024 r. do
godz.12:00".
Dla
ułatwienia
ewidencji
e-maili
przyjmowanych
przez
Zamawiającego w tytule wiadomości należy wpisać: OFERTA na ZO nr LD-POR-
A.213.9.2024.3.

Miejsce i termin realizacji:
3) Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 01.02.2024 r. - 31.01.2025 r.

Wymagania:
2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4) Miejsce i termin składania ofert, miejsce i termin otwarcia ofert
4.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim zgodnie z niniejszym Zapytaniem
Ofertowym. Oferta musi zawierać :
4.1.1. Formularz oferty przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2 do ZO,
4.1.2. Formularz cenowy przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 3 do ZO,
4.1.3. oraz dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 11 Zapytania Ofertowego.
4.2.Ofertę należy opatrzyć datą sporządzenia.
4.3.Wykonawca może złożyć ofertę:
4.3.1. w formie pisemnej (w postaci papierowej)
4.3.1.1.
Oferta musi być złożona w oryginale i sporządzona z zachowaniem
formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4.3.1.2.
Oferta oraz załączniki (tj. wymagane dokumenty, oświadczenia)
muszą
być
podpisane
przez
Wykonawcę
lub
osobę/osoby
uprawnione do jego reprezentacji.
4.3.1.3.
Dokumenty wchodzące w skład oferty należy złożyć w oryginale lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, poprzez opatrzenie
kopii dokumentu lub kopii oświadczenia sporządzonych w postaci
papierowej, własnoręcznym podpisem z adnotacją za zgodność
z oryginałem.
4.3.1.4.
Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie wynika to
bezpośrednio
z załączonych
dokumentów
należy
dołączyć
dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość
udzielonych pełnomocnictw.
4.3.2.
w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym przez
osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy
4.3.2.1.
Wykonawcy składają oferty w postaci zaszyfrowanego pliku
gwarantującego
zachowanie
poufności
jej
treści
oraz
zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert na
adres mailowy Zamawiającego: zamowienia@lodz.pip.gov.pl
Program szyfrujący dostępny we wszystkich systemach Windows,
macOS, Linux *7ZIP* do szyfrowania i kompresowania plików.
Format plików: .7zip lub .zip, metoda szyfrowania AES-256.
4.3.2.2.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy
elektronicznej w szczególności w formacie danych .doc, .docx lub pdf
i opatrzonej podpisem kwalifikowanym przez osobę uprawnioną do
reprezentacji Wykonawcy,
4.3.2.3.
Dokumenty wchodzące w skład oferty należy złożyć w formie
elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym przez osobę
uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy,
4.3.2.4.
Sposób złożenia podpisu kwalifikowanego został opisany przez
dostawcę posiadanego przez Wykonawcę podpisu,
4.3.2.5.
Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę należy złożyć w formie
elektronicznej. (jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów należy dołączyć dokumenty, z których wynikać będzie
ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw).
4.3.2.6.
Podpis kwalifikowany to podpis elektroniczny, który ma moc prawną
taką jak podpis własnoręczny. Jest poświadczony specjalnym
certyfikatem kwalifikowanym, który umożliwia weryfikację składającej
podpis
osoby.
Tylko
ta
osoba,
do
której
podpis
i certyfikat są przyporządkowane, może go używać.
4.3.3. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy
4.3.3.1. Wykonawcy składają oferty w postaci zaszyfrowanego pliku
gwarantującego
zachowanie
poufności
jej
treści
oraz
zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert na
adres mailowy Zamawiającego: zamowienia@lodz.pip.gov.pl
Program szyfrujący dostępny we wszystkich systemach Windows,
macOS, Linux *7ZIP* do szyfrowania i kompresowania plików.
Format plików: .7zip lub .zip, metoda szyfrowania AES-256.
4.3.3.2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem
postaci elektronicznej w szczególności w formacie danych .doc, .docx
lub pdf i opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez osoby/ę uprawnione/ą do reprezentacji Wykonawcy,
4.3.3.3. Postać elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym - czyli plik
w jakimkolwiek formacie opatrzony podpisem, który można
wygenerować korzystając z platformy e-PUAP.
4.3.3.4. Postać elektroniczna opatrzona podpisem osobistym - czyli plik
w jakimkolwiek formacie opatrzony podpisem umieszczanym
w e-dowodzie (dokumencie wyposażonym w elektroniczny chip,
w który wprowadzany jest podpis mający charakter podpisu
kwalifikowanego).
4.3.3.5. Dokumenty wchodzące w skład oferty należy złożyć w
postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy
zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym
właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
4.3.3.6. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę należy złożyć w postaci
elektronicznej
opatrzonej
podpisem
zaufanym
lub
podpisem
osobistym (jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów należy dołączyć dokumenty, z których wynikać będzie
ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw).
4.3.3.7. Sposób składania podpisów:
a) sposób złożenia podpisu zaufanego został opisany pod adresem:
https://moj.gov.pl/uslugi/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER
b) sposób złożenia podpisu osobistego został opisany pod adresem:
https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobist
W PRZYPADKU ZŁOŻENIA OFERTY W FORMIE PISEMNEJ (W POSTACI PAPIEROWEJ):
4.5. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący
zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu
otwarcia
ofert,
posiadającej
oznaczenie:
,,Oferta
na
usługę
sprzątania
pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego
Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale w Sieradzu. Numer sprawy LD-POR-
A.213.9.2024.3. Nie otwierać przed dniem 25.01.2024 r. do godz.12:00". Dla
ułatwienia ewidencji przyjmowanych ofert przez Zamawiającego koperta powinna być
oznaczona także pieczątką firmową Wykonawcy.
4.6. Zamawiający może potwierdzić przyjęcie oferty na kopii pisma Wykonawcy
składającego ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca chce wysłać ofertę pocztą,
należy ofertę umieścić w zaklejonej i opisanej w sposób jak wyżej kopercie, następnie
zaklejoną
kopertę
włożyć
do
kolejnej
koperty
i
ostemplować
zgodnie
z wymogami dotyczącymi wysłania listu pocztą.

4.9.
Wykonawca zobowiązany jest w dniu 25.01.2024 r. od godziny 1100 do godziny 1200
przesłać hasło do pliku deszyfrującego plik z kompletną ofertą. Nieprzesłanie hasła
do terminu otwarcia ofert będzie skutkowało niemożnością zapoznania się przez
Zamawiającego z treścią oferty złożonej w postaci zaszyfrowanego pliku,
a w konsekwencji odrzuceniem oferty.
4.10. W przypadku złożenia oferty przesłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej po
terminie określonym w Zapytaniu Ofertowym, Zamawiający po jej otrzymaniu
poinformuje Wykonawcę o tym fakcie, zaś oferta nie będzie ona podlegać
rozpatrzeniu w przedmiotowym postępowaniu.
4.13.1. zmiany zostaną dołączone do oferty,
4.13.2. w przypadku ofert wycofanych, koperta z ofertą Wykonawcy bądź e-mail
zawierający ofertę Wykonawcy nie będą otwierane i zostaną zwrócone na jego
wniosek.
4.13. Wszelkie pytania dotyczące niniejszego postępowania można wnosić najpóźniej na
dwa dni robocze przed terminem składania ofert.
4.14. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się
za
pośrednictwem
operatora
pocztowego
w
rozumieniu
ustawy
z
dnia
23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 t.j.), osobiście, za
pośrednictwem
posłańca,
przy
użyciu
środków
komunikacji
elektronicznej
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. z 2020 r. poz. 344 t.j.).
4.15. Osobami wyznaczonymi do kontaktu z Wykonawcami jest: Małgorzata Tylman
i Katarzyna Ślązak.
4.16. Korespondencję do Zamawiającego powołując się w tytule na numer sprawy:
LD-POR-A.213.9.2024.3 należy kierować:
? pisemnie na adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy
w Łodzi, al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź,
? drogą elektroniczną na adres: zamowienia@lodz.pip.gov.pl
4.18. Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim.
5) Termin związania ofertą
5.1. Zamawiający informuje, że składający ofertę pozostaje nią związany przez okres
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
5.2. Zamawiający może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może
tylko raz, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu
o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
5.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania
ofertą, oferta tego Wykonawcy podlega odrzuceniu.
6) Istotne postanowienia umowy
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5 do ZO.
7.4. Ceną ofertową wymienioną w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2
do ZO jest wyrażona w złotych polskich (PLN) całkowita cena brutto (z VAT)
za wykonanie przedmiotu zamówienia, wyliczona w oparciu o Formularz cenowy
stanowiący Załącznik nr 3 do ZO.
7.5. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić wszystkie pozycje w Formularzu cenowym
stanowiącym Załącznik nr 3 do ZO. Niewypełnienie wszystkich wskazanych pozycji,
skutkować będzie odrzuceniem oferty.
7.6. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie opłaty i koszty oraz wszystkie
wymagania Zamawiającego określone w przedmiotowym Zapytaniu Ofertowym
konieczne do prawidłowego i zgodnego z umową oraz obowiązującymi przepisami
zrealizowania przedmiotu zamówienia.
7.7. Cena musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kwotę należy zaokrąglić do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza
pomija się, a końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza (ostatnią pozostawioną
cyfrę powiększa się o jednostkę).
7.8. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to,
że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych.
7.9. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów
wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7.10. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy,
jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega
obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę
rozumie się
także stawkę taryfową. Ustalenie prawidłowej stawki podatku
VAT/podatku akcyzowego, zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku
od towarów i usług / podatku akcyzowym, należy do Wykonawcy.
7.11. W cenie oferty uwzględnia się zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane
przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT.
7.12. Zamawiający oświadcza, że nie jest zarejestrowany jako czynny podatnik VAT.
7.13. Zamawiający
informuje,
że
w
przypadku
towarów
i
usług
wymienionych
w załączniku nr 15 do Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów
i usług, zmienionej ustawą (Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 ze zm.), zgodnie
z zapisami w art. 108a Ustawy, podatnicy są obowiązani zastosować mechanizm
podzielonej płatności (tzw. MPP).
7.14. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia zostały określone
we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do ZO.
8) Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
9) Klauzula informacyjna o możliwości unieważnienia postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzielenie zamówienia
w każdym czasie, a Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego w takim przypadku
żadne roszczenie.
10) Sposób przygotowania oferty
10.1.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.
10.2. Wykonawca może złożyć ofertę:
10.2.1. w formie pisemnej (w postaci papierowej);
10.2.2. w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym przez osobę
uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy;
10.2.3. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
10.3. Oferta może być składana tylko do terminu składania ofert.
10.4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod
warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana,
jak i wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego wniosku
podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
10.5.
Zmiany oferty oraz wniosek o wycofanie oferty muszą być złożone w miejscu
i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty
zawierające zmiany lub wycofanie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,ZMIANA"
lub ,,WYCOFANIE". W przypadku złożenia kilku zmian kopertę każdej zmiany należy
dodatkowo opatrzyć napisem ,,ZMIANA NR ...".
10.6.
Wraz z wnioskiem o zmianę lub wycofanie złożonej oferty należy złożyć dokumenty
potwierdzające
uprawnienie
osoby/osób
podpisujących
wniosek
do
reprezentowania Wykonawcy (jeżeli uprawnienie to nie wynika z dokumentów
załączonych do oferty).
10.7.
Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie wycofać
złożonej oferty.
10.8. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia oczywistych omyłek pisarskich oraz
oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek.
10.9.
Zamawiający uprawniony jest również do poprawy innych omyłek polegających na
niezgodności oferty z dokumentacją postępowania, niepowodujących istotnych
zmian w treści oferty.
10.10. Zamawiający odrzuci oferty niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
10.11. W sytuacji nieprzedłożenia przez Wykonawcę wymaganych dokumentów lub
przedłożenia dokumentów wadliwych/zawierających błędy Zamawiający zwróci się
do Wykonawcy najwyżej ocenionego o ich uzupełnienie w terminie wskazanym
przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni prawidłowo dokumentów
w powyższym terminie, jego oferta nie będzie podlegała ocenie (zostanie
odrzucona), a Zamawiający ma prawo wezwać następnego spośród najwyżej
ocenionych Wykonawców do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie
warunków udziału w postępowaniu. Przy czym niezłożenie wraz z ofertą Formularza
oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do ZO będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
10.12. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od
zawarcia umowy, Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy
w Łodzi uprawniony jest dokonać ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej
z pominięciem oferty uprzednio wybranej.
10.13. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może wezwać Wykonawcę do złożenia,
w określonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
Jeżeli
Wykonawca
nie
udzieli
wyjaśnień
w
terminie
wskazanym
przez
Zamawiającego, jego oferta nie będzie podlegała ocenie (zostanie odrzucona).
10.14. Oferty złożone po terminie określonym odpowiednio w pkt 4.4 ZO oraz pkt 4.7. ZO
zostaną odrzucone.
10.15. Wgląd do ofert złożonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym jest możliwy tylko
w siedzibie Zamawiającego po uprzednim złożeniu do Zamawiającego Wniosku
o udostępnienie ofert i uzgodnieniu terminu.
11) Wymagane dokumenty
11.1. Pełnomocnictwo - w przypadku gdy osoba podpisująca ofertę nie jest osobą
wskazaną w KRS/CEIDG jako osoba uprawniona do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy. Dokument należy złożyć jako oryginał lub kserokopię
potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.
11.2. W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy załączyć do oferty
umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą Wykonawcy na zawarcie
umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego
spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1526 t.j.) dotyczy
tylko
podmiotu,
który
ma
siedzibę
na
terenie
Rzeczpospolitej
Polskiej
- w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę
upoważnioną.
11.3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postepowania
wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. z 2022 r., poz. 835) - przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr 4 do ZO. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie odbywać się
metodą: spełnia / nie spełnia.
11.4. Aktualną opłaconą polisę potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - w formie oryginału
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną.
12) Pozostałe informacje
12.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Zapytania Ofertowego do
upływu terminu składania ofert. Zamawiający zobowiązany jest opublikować
w Biuletynie Informacji Publicznej każdą zmianę.
12.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru
oferty.
12.3. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem
przedmiotu zamówienia, jaki ma zostać wykonany oraz wytycznymi do jego
wykonania.
12.4. Oferta, dokumenty oraz oświadczenia dla których Zamawiający określił wzory
w formie załączników do ZO, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do
treści oraz opisu kolumn i wierszy.
12.5. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Oznacza to, iż oferta,
oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w innym
języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Przy
czym w przypadku pełnomocnictwa złożonego w innym języku niż język polski,
winno być ono złożone wraz z przysięgłym tłumaczeniem na język polski.
12.6. Zaleca się, aby strony oferty i jej załączniki były trwale ze sobą połączone
i kolejno ponumerowane.
12.7. Zaleca się, aby ewentualne poprawki w tekście oferty były naniesione
w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione.
12.8. Wartość niniejszego postępowania nie przekracza kwoty 130 000,00 zł, tym samym
zgodnie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 t.j.) - dalej ,,ustawa Pzp", przepisów ww.
ustawy nie stosuje się do udzielania przedmiotowego zamówienia.

Uwagi:
7)
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
7.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena brutto 100%.
7.2. Oferta z najniższą ceną uzyska maksymalną ilość punktów, tj. 100.
Lp
1.
KRYTERIUMWAGA [%]LICZBA
PUNKTÓW*
Cena oferty brutto
(C)100%100
SPOSÓB OCENY
Cena najtańszej oferty
C = --------------------------------------- x 100 pkt
Cena badanej oferty
7.3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę
punktów przyznanych w kryterium oceny ofert, tj. kryterium ,,cena" oraz spełnia
wszystkie warunki określone w Zapytaniu Ofertowym.
13) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
13.1. Strony zobowiązują
się
do
zapewnienia
ochrony
danych
osobowych
w związku z wykonywaniem niniejszej Umowy, w tym do stosowania się do
wymogów wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. U. UE L 119 z 4.05.2016
r. str. 1, ze zm. ) i sprostowaniem z 23 maja 2018r. (Dz.U. UE z 2018 r. N 127 s.2).
13.2. Strony oświadczają, że udostępnione wzajemnie dane osobowe pracowników
wskazanych do realizacji umowy w zakresie imienia i nazwiska, służbowego numeru
telefonu oraz służbowego adresu poczty elektronicznej:
13.2.1. będą wykorzystywane przez drugą Stronę wyłącznie na potrzeby realizacji
obowiązków i uprawnień wynikających z Umowy,
13.2.2. mogą być przetwarzane przez drugą Stronę po zakończeniu Umowy
w celu niezbędnym do ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych
roszczeń.
13.3. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że administratorem
Pani/Pana
danych
osobowych
jest
Okręgowy
Inspektor
Pracy
w
Łodzi
z siedzibą w Łodzi (90-441) przy al. Kościuszki 123, 90-441.
13.3.1. administrator
powołał
inspektora
ochrony
danych
nadzorującego
prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można
skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@lodz.pip.gov.pl.
13.3.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b i c RODO w celu związanym z realizacją umowy;
13.3.3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą zostać inne jednostki lub
komórki organizacyjne PIP, uprawnione organy publiczne, podmioty
wykonujące usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji;
13.3.4. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie
będą poddawane profilowaniu;
13.3.5. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz
prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania
oraz prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO;
13.3.6. posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.