Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa modernizacja pomieszczeń sanitarnych |
Data zamieszczenia: | 2024-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" ul. Mączna 4 70-780 Szczecin powiat: Szczecin tel. 91 88 06 250, tel. 91 88 06 200, tel. +48 793-438-930, tel. +48 886-792-022 techniczny@szpital-zdroje.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 91 88 06 250, t |
Termin składania ofert: | 2024-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE w związku z prowadzoną procedurą o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia obejmującego: Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w celu dostosowania do obowiązujących przepisów i potrzeb Oddziału Terapii Uzależnienia Od Alkoholu ROZDZIAŁ I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja pomieszczeń sanitarnych (łazienek) znajdujących się na I piętrze Pawilonu 5 (2F) na Oddziale Terapii Uzależnienia od Alkoholu. Modernizacja pomieszczeń obejmuje wykonanie prac w trzech pomieszczeniach, tj.: pom. 111 o powierzchni ~7,4 m2 (pomieszczenie z dwoma prysznicami), pom. 110 o powierzchni ~3,77 m2 (toaleta dla niepełnosprawnych), pom. 109, 109A, 109B, 109C, 109D o powierzchni ~11,61 m2 (łazienka dla mężczyzn, w tym umywalnia, dwie kabiny toaletowe oraz pomieszczenie prysznicowe). ŁAZIENKA 111 - wykucie ościeżnicy i demontaż skrzydła drzwiowego do pomieszczenia; - demontaż pryszniców (z armaturą) - 2 szt.; - demontaż grzejnika; - demontaż lamp sufitowych (oświetlenie) - 2 szt.; - skucie płytek na posadzce - ~8 m2; - skucie płytek ściennych - ~28 m2; - rozebranie ścianki działowej (z płyt GK) oddzielającej dwa prysznice (w ściance znajduje się instalacja kanalizacji fi50 z umywalki znajdującej się piętro wyżej) - postawienie nowej ścianki działowej (z płyt GKBi - podwójna płyta) do pełnej wysokości pomieszczenia - wraz z montażem nowej, wcześniej zdemontowanej instalacji kanalizacji umywalki z oddziału piętro wyżej. Rura fi 50; - demontaż części zabudowy szachtów w celu weryfikacji szczelności instalacji (w przypadku konieczności wymiana instalacji w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadania oraz w obrębie przedmiotowego pomieszczenia); - wykonanie izolacji podpłytkowej (podwójnej) w zakresie części poziomej (cała posadzka) oraz pionowej do wysokości 2 m (w zakresie brodzików + 0,5 m) - ~36 m2; - wykonanie podwyższenia dla powierzchni poziomej prysznica (murowane np. z Ytong) wraz z dodatkową izolacją podpłytkową w celu osadzenia odpływów liniowych do prysznica oraz przerobieniem instalacji pod nowy odpływ - 2 szt. - UWAGA! (o ile będzie to konieczne i nie będzie możliwości wykonania odwodnienia liniowego bez podwyższenia); 1- - - - - - - - - - - - ułożenie nowych płytek o wymiarach 60x60 na posadzce oraz dodatkowo na podeście prysznicowym (o ile będzie konieczny) wraz z utworzeniem spadku do odpływu liniowego - ~9,0 m2; ułożenie nowych płytek ściennych 30x60 (do wysokości 2 m) - 27,9 m2; montaż nowych drzwi prysznicowych (systemowa zabudowa); montaż nowej armatury prysznicowej, montaż nowego grzejnika; montaż nowej, stalowej ościeżnicy oraz skrzydła drzwiowego. Skrzydło z 3 zawiasami, wzmocnione, od dołu zabezpieczone acrovinem do wysokości ok. 35-45 cm (obustronnie) - z podcięciem łazienkowym; malowanie ściany ponad płytkami (na biało) - 17 m2; demontaż istniejącego okna; montaż nowego okna pcv, w kolorze białym, Uw = 0,85 W/m2K, okno rozwierno-uchylne, klamka z systemem klucza, nawiewnik higrosterowany - układ okna wg istniejącego (ok. 80x80 cm) - szyba od wewnętrznej strony pokryta okleiną mleczną (folia); wykonanie otworu w ścianie w celu montażu wentylacji mechanicznej (wentylator kanałowy); montaż wentylatora kanałowego wraz z rurą wyciągową dla obu części prysznicowych, zakończone anemostatem w kolorze białym - wentylator kanałowy sprzężony z włącznikiem światła; montaż nowych lamp (2 szt.) w technologii LED - lampy panelowe przystosowane do pomieszczeń mokrych; demontaż istniejącego i montaż nowego włącznika światła; ŁAZIENKA 110 - wykucie ościeżnicy i demontaż skrzydła drzwiowego do pomieszczenia; - demontaż grzejnika - 1 szt.; - demontaż umywalki - 1 szt.; - demontaż pochwytów dla niepełnosprawnych; - demontaż ustępu (typu WC kompakt) - 1 szt.; - demontaż lampy sufitowej (oświetlenie) - 1 szt.; - skucie płytek na posadzce - ~4 m2; - skucie płytek ściennych - ~14 m2; - demontaż części zabudowy szachtów w celu weryfikacji szczelności instalacji (w przypadku konieczności wymiana instalacji w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadania oraz w obrębie przedmiotowego pomieszczenia); - wykonanie izolacji podpłytkowej (podwójnej) w zakresie części poziomej (cała posadzka) oraz ściennej w zakresie miejsca prysznica (prawa ściana) ~18 m2; - przeniesienie odpływu punktowego w miejsce przy prawej ścianie na potrzeby prysznica (odpływ liniowy) oraz przerobieniem instalacji pod nowy odpływ - 1 szt.; - ułożenie nowych płytek o wymiarach 60x60 na posadzce - ~4 m2; - ułożenie nowych płytek ściennych 30x60 (do wysokości 2 m) - ~14 m2; - montaż nowej armatury prysznicowej, montaż nowego grzejnika; - montaż nowej, stalowej ościeżnicy oraz skrzydła drzwiowego. Skrzydło z 3 zawiasami, wzmocnione, od dołu zabezpieczone acrovinem do wysokości ok. 35-45 cm (obustronnie) - z podcięciem łazienkowym; - montaż nowego ustępu dla niepełnosprawnych (WC kompakt) - 1 szt.; - montaż nowej umywalki dla niepełnosprawnych wraz z baterią łokciową - 1 kpl.; - malowanie ściany ponad płytkami (na biało) - ~6 m2; - montaż nowej lampy (1 szt.) w technologii LED - lampa panelowa przystosowana do pomieszczeń mokrych; - montaż dozowników (dostarczonych przez Zamawiającego) - 2 szt.; - montaż nowych pochwytów dla niepełnosprawnych przy umywalce i ustępie - 2 kpl.; - demontaż istniejącego i montaż nowego włącznika światła; - demontaż istniejącego i montaż nowego gniazda elektrycznego IP; - montaż nowego lustra dla niepełnosprawnych z uchwytem regulacji pochyłu; ŁAZIENKA 109 (109, 109A-109D) - demontaż umywalki wraz z baterią (2 szt.), baterii prysznicowej, demontaż ustępu (2 szt.); - dozowników ściennych (4 szt.); - demontaż grzejnika; - demontaż skrzydła drzwiowego i wykucie ościeżnicy (5 szt.); Strona 2 z 17- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - skucie płytek na posadzce - ~12 m2; skucie płytek ściennych - ~54 m2; demontaż lampy sufitowej (oświetlenie) - 5 szt.; demontaż części zabudowy szachtów w celu weryfikacji szczelności instalacji (w przypadku konieczności wymiana instalacji w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadania oraz w obrębie przedmiotowego pomieszczenia); wykonanie izolacji podpłytkowej (podwójnej) w zakresie części poziomej (cała posadzka) oraz pionowej do wysokości 2 m (pom. 109C) - ~18 m2; wykonanie podwyższenia dla powierzchni poziomej prysznica (murowane np. z Ytong) wraz z dodatkową izolacją podpłytkową w celu osadzenia odpływów liniowych do prysznica oraz przerobieniem instalacji pod nowy odpływ - 1 szt. - UWAGA! (o ile będzie to konieczne i nie będzie możliwości wykonania odwodnienia liniowego bez podwyższenia); ułożenie nowych płytek o wymiarach 60x60 na posadzce oraz dodatkowo na podeście prysznicowym (o ile będzie konieczny) wraz z utworzeniem spadku do odpływu liniowego - ~2,5 m2; ułożenie nowych płytek ściennych 30x60 (do wysokości 2 m) - ~40 m2; montaż nowych drzwi prysznicowych (systemowa zabudowa); montaż nowej armatury prysznicowej, montaż nowego grzejnika; montaż nowej, stalowej ościeżnicy oraz skrzydła drzwiowego. Skrzydło z 3 zawiasami, wzmocnione, od dołu zabezpieczone acrovinem do wysokości ok. 35-45 cm (obustronnie) - z podcięciem łazienkowym - 5 szt. malowanie ściany ponad płytkami (na biało) - ~15 m2; demontaż istniejącego okna; montaż nowego okna pcv, w kolorze białym, Uw = 0,85 W/m2K. Połowa okna stała, połowa rozwierno- uchylna, klamka z systemem klucza, nawiewnik higrosterowany - układ okna zgodny z rysunkiem - szyba od wewnętrznej strony pokryta okleiną mleczną (folia); wykonanie otworu w ścianie w celu montażu wentylacji mechanicznej (wentylator kanałowy) - wentylator kanałowy sprzężony z włącznikiem światła; montaż wentylatora kanałowego wraz z rurą wyciągową dla obu części prysznicowych, zakończone anemostatem w kolorze białym; montaż nowych lamp (5 szt.) w technologii LED - lampy panelowe przystosowane do pomieszczeń mokrych; montaż nowego ustępu (WC kompakt) - 2 szt.; montaż nowej umywalki wraz z baterią - 1 kpl.; montaż dozowników (dostarczonych przez Zamawiającego) - 2 szt.; zmiana podejść umywalkowych (jednego kompletu) w pom. 109 na podłączenie pralkowe wraz z odpływem; wymiana kratki podłogowej w pomieszczeniu 109; demontaż istniejących i montaż nowych włączników światła; demontaż istniejącego i montaż nowego gniazda elektrycznego IP (tylko w części pom. 109 - obok lustra); montaż nowego lustra o wymiarach maks. 60 cm x maks. 90 cm (w poziomie płytek) W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty należy kierować się danymi z niniejszego opisu oraz własnymi wynikami analiz. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na ,,placu budowy", metody użyte przy robotach oraz za ich zgodność z Umową i poleceniami Zamawiającego. Opisany zakres prac nie obejmuje kwestii technologicznych takich jak np. osadzenie listew wykończeniowych na narożnikach z płytek, czy taśm izolacyjnych przy wykonywaniu izolacji podpłytkowych. Aspekty technologiczne wynikające z przyjętego systemu są oczywistym elementem wynikającym z realizacji prac zgodnie ze sztuką budowlaną. Powyższe nie wyczerpuje zakresu robót przewidzianych do realizacji w ramach Umowy, a wskazuje jedynie ważniejsze elementy składowe. Wykonawca powinien przewidzieć kompletny zakres prac, który wynika bezpośrednio z powyższego opisu, a który może swoim zakresem wykraczać poza ww. zestawienie. CPV: 45000000-7, 45215140-0, 45400000-1, 45330000-9 Dokument nr: 2/3711/2024 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.01.2024 r. ok godz. 10:20. Składanie ofert: ROZDZIAŁ III ZŁOŻENIE OFERTY 1. TERMIN SKŁADANIA ofert: Wykonawca składa ofertę w terminie do dnia 23.01.2024 r. do godz. 10:00. 2. Miejsce i forma złożenia oferty: Ofertę prosimy przesłać pocztą elektroniczną w formacie PDF na adres: administracyjno- techniczny@szpital-zdroje.pl lub w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, na adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ,,Zdroje", Ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Kancelaria, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta - Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w celu dostosowania do obowiązujących przepisów i potrzeb Oddziału Terapii Uzależnienia Od Alkoholu". Miejsce i termin realizacji: 3.Wymagany termin realizacji zamówienia: 8 tygodni (56 dni) od momentu przejęcia placu budowy. Zamawiający zaznacza, że realizacja zadania będzie polegała na wykonywaniu prac w kolejności: najpierw łazienka nr 109 (109-109D), następnie 110 a na końcu 111. Jednocześnie należy wykonywać prace w jednej z łazienek z uwagi na konieczność umożliwienia pacjentom korzystania z pozostałych dwóch. Wymagany termin płatności: do 30 dni od daty prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury (kancelaria SPSZOZ Zdroje - Pawilon 5) tj. złożonej w kancelarii SPSZOZ Zdroje po wykonaniu robót i podpisaniu przez strony protokołu odbioru końcowego; Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wymagania: ROZDZIAŁ II WARUNKI STAWIANE WYKONAWCOM 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: ? posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; ? oświadczają, że dają gwarancje bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych tzn. znają zasady obowiązujące przy przetwarzaniu danych osobowych określone w przepisach prawa, a w szczególności w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwane w dalszej części RODO, ustawie o ochronie danych osobowych oraz w przepisach branżowych. Celem potwierdzenia spełniania warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument: pisemne oświadczenie na załączniku nr 2 do Zaproszenia; ? dysponuje odpowiednim potencjałem zawodowym do wykonania zamówienia; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: o oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2; Celem potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załączniku nr 2; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 2. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do uzupełnienia wymaganych dokumentów oraz do wyjaśnienia treści złożonej oferty. Rodzaj dokumentów jakie należy dołączyć do oferty: b. wypełniony załącznik nr 1 - oferta cenowa c. wypełniony załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Strona 5 z 17d. 4. wypełniony załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy, dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; e. zaświadczenie z CEIDG/informacja z KRS; f. pełnomocnictwo do złożenia oferty i podpisania umowy (w sytuacji, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentów wskazanych w lit.e)). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do wyjaśnienia treści złożonych dokumentów i uzupełnienia wymaganych dokumentów 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona. 6. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia negocjacji z wykonawcami w celu ulepszenia treści ofert, w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert oraz warunków realizacji zamówienia. 8. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do zawarcia z Zamawiającym umowy zgodnej ze wzorem stanowiącym Rozdział IV niniejszego Zaproszenia. 10. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 11. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej (informacja o czynności niezgodnej z przepisami ustawy, odwołanie, skarga) określone w przepisach Prawo zamówień publicznych. 12. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych zawartych w ,,Regulaminie w sprawie udzielania zamówień i wydatkowania środków publicznych w SPSZOZ ,,Zdroje" w Szczecinie o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto". Strona 6 z 1713. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego postępowania na ,,Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w celu dostosowania do obowiązujących przepisów i potrzeb Oddziału Terapii Uzależnienia Od Alkoholu" bez podania przyczyny. Uwagi: ROZDZIAŁ III WYBÓR OFERTY 1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto - 100,00 % 2. Opis sposobu przyznawania punktacji: Sposób przyznania punktów w kryterium ,,Cena brutto": cena brutto najniższa --------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100% cena brutto oferty ocenianej 3. Cena w ofercie powinna obejmować koszt całego zamówienia, podatek VAT oraz wszelkiego rodzaju opusty, rabaty i inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i niezbędne do jego wykonania. 4. Cena oferty wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zgodnie z obowiązującym w Polsce systemem monetarnym tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Wykonawca dokonuje zaokrągleń cen do 2 miejsc po przecinku w następujący sposób: 1) w górę, gdy > lub = 0,5 grosza do 1 grosza; 2) w dół, gdy < 0,5 grosza do 0 grosza; 6. Zaoferowana cena z więcej niż dwoma miejscami po przecinku zostanie poprawiona zgodnie z zasadami punktu 5. 7. O wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana. Kontakt: Osobą do kontaktu z wykonawcą w wyżej wymienionym zakresie jest Pan Paweł Białkowski - tel. +48 886-792-022 lub Pan Robert Krawczyński - tel. +48 793-438-930 |
© eurobudowa.pl 2004-2024