Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
334z dziś
6288z ostatnich 7 dni
23324z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zimowe utrzymanie dróg

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zimowe utrzymanie dróg

Data zamieszczenia: 2024-01-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Szczytno
Łomżyńska 3
12-100 Szczytno
powiat: szczycieński
89 623 25 80, faks 89 623 25 92
ugszczytno@ug.szczytno.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/876410
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Szczytno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 89 623 25 80, faks 8
Termin składania ofert: 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku - rejon III
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku - rejon III" polegająca na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy Szczytno w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie przejezdności dróg poprzez odśnieżenie i likwidację śliskości i gołoledzi na drogach. Wykonanie usługi miało będzie na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym.
Usługa obejmuje wykonanie:
1) Prac polegających na odśnieżeniu dróg stanowiących własność gminy Szczytno; Odśnieżanie obejmuje całą szerokość drogi, w taki sposób, aby umożliwić mijanie się pojazdów korzystających z odśnieżonego pasa drogi o ile umożliwiają tą parametry odśnieżanej drogi,
2) Prac polegających na likwidacji śliskości i gołoledzi na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność gminy Szczytno o nawierzchni bitumicznej.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynikało z faktycznie przepracowanych godzin pracy sprzętu oraz ceny jednostkowej określonej w ofercie. Usługa realizowana będzie sukcesywnie według zleceń przekazywanych przez osobę wyznaczoną/upoważnioną przez Zamawiającego.
Zamawiający ze względu na duży obszar objęty zamówieniem oraz ukształtowanie terenu i specyfikę obszaru dokonał podziału zamówienia na 6 Rejonów w następujący sposób:
Rejon nr 3
sołectwa: Siódmak (miejscowości: Siódmak, Wólka Szczycieńska), Sasek Wielki (miejscowości: Sasek Wielki), Sasek Mały (miejscowości: Sasek Mały), Szymany (miejscowości: Szymany, Nowe Dłutówko), Nowiny (miejscowości: Nowiny), Korpele (miejscowość Korpele) - szacunkowa całkowita długość dróg do odśnieżania około 25 km.
przewidywana ilość godzin odśnieżania - do 170 godz.
przewidywana ilość godzin do likwidacji śliskości - do 15 godz.
W rejonie nr 3 - Likwidacja śliskości na drogach gminnych o nawierzchni bitumicznej o n/w oznaczeniu:
o 196010N Dr. Pow. Nr 1484N - Nowiny długość około 2805 m.
o 196025N Szymany - Ciemna Dabrowa długość około 2405 m.
o 196005N Szczytno - Sędańsk, droga gminna długość około 1700 m.
o droga wewnętrzna w msc. Korpele 5 odcinków - 300 m, 350 m, 450 m, 500 m, 265 m.

CPV: 90620000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00049625, RR.PFZ.271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-01-26 11:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/876410
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno.
2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/login. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ugszczytno@ug.szczytno.pl lub kamilasamsel@ug.szczytno.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczytno, Ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno; tel. (89) 62 32 580, e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Szczytno jest Pan Kamil Maliszewski, kontakt: e-mail: iodo@ug.szczytno.pl, tel. (89) 62 32 583;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/876410
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-01-26 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku - rejon III" polegająca na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy Szczytno w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie przejezdności dróg poprzez odśnieżenie i likwidację śliskości i gołoledzi na drogach. Wykonanie usługi miało będzie na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym.
Usługa obejmuje wykonanie:
1) Prac polegających na odśnieżeniu dróg stanowiących własność gminy Szczytno; Odśnieżanie obejmuje całą szerokość drogi, w taki sposób, aby umożliwić mijanie się pojazdów korzystających z odśnieżonego pasa drogi o ile umożliwiają tą parametry odśnieżanej drogi,
2) Prac polegających na likwidacji śliskości i gołoledzi na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność gminy Szczytno o nawierzchni bitumicznej.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynikało z faktycznie przepracowanych godzin pracy sprzętu oraz ceny jednostkowej określonej w ofercie. Usługa realizowana będzie sukcesywnie według zleceń przekazywanych przez osobę wyznaczoną/upoważnioną przez Zamawiającego.
Zamawiający ze względu na duży obszar objęty zamówieniem oraz ukształtowanie terenu i specyfikę obszaru dokonał podziału zamówienia na 6 Rejonów w następujący sposób:
Rejon nr 3
sołectwa: Siódmak (miejscowości: Siódmak, Wólka Szczycieńska), Sasek Wielki (miejscowości: Sasek Wielki), Sasek Mały (miejscowości: Sasek Mały), Szymany (miejscowości: Szymany, Nowe Dłutówko), Nowiny (miejscowości: Nowiny), Korpele (miejscowość Korpele) - szacunkowa całkowita długość dróg do odśnieżania około 25 km.
przewidywana ilość godzin odśnieżania - do 170 godz.
przewidywana ilość godzin do likwidacji śliskości - do 15 godz.
W rejonie nr 3 - Likwidacja śliskości na drogach gminnych o nawierzchni bitumicznej o n/w oznaczeniu:
o 196010N Dr. Pow. Nr 1484N - Nowiny długość około 2805 m.
o 196025N Szymany - Ciemna Dabrowa długość około 2405 m.
o 196005N Szczytno - Sędańsk, droga gminna długość około 1700 m.
o droga wewnętrzna w msc. Korpele 5 odcinków - 300 m, 350 m, 450 m, 500 m, 265 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas reakcji podjęcia działań związanych z odśnieżaniem bądź likwidacja śliskości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych
w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
3) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada sprzęt w ilościach:
a) ciągnik rolniczy z pługiem śnieżnym lub koparko-ładowarka z czołowym pługiem i piaskarką do mieszanki piaskowo-solnej - 1 szt.
4) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu narzędzi (załącznik nr 6 do SWZ), wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, w tym:
a) ciągnik rolniczy z pługiem śnieżnym lub koparko-ładowarka z czołowym pługiem i piaskarką do mieszanki piaskowo-solnej - 1 szt.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
3) oświadczenie wstępne- art. 125 ust. 1 pzp - składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określają projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas reakcji podjęcia działań związanych z odśnieżaniem bądź likwidacja śliskości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-02-24

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.