wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Katowice)
małopolskie (Limanowa)
małopolskie (Kraków)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik powiat: siemiatycki przetargi@mielnik.com.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Mielnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Mielnik zaprasza do złożenia oferty na: usługi 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w zadaniu pn. ,,Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w Moszczonie Królewskiej wraz z budową sieci kanalizacyjnej" 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie usług nadzoru inwestorskiego w branżach sanitarnej oraz elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego ,,Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w Moszczonie Królewskiej wraz z budową sieci kanalizacyjnej". Zdanie inwestycyjne realizowane jest w formule zaprojektuj-wybuduj i obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniami oraz rurociągiem tłocznym (łączna długość sieci kanalizacyjnej ok. 3050 m) oraz budowę oczyszczalni ścieków na ok. 189 RLM. Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót budowlanych opisano w załączonym do zapytania PFU (załącznik nr 3). Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r., poz. 831), rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2018 r. Nr 108, poz. 953 ze zmianami) 2. Nadzór realizowany będzie do zakończenia robót przez wykonawcę zgodnie z przyjętymi etapami realizacji inwestycji. 3. Wykonawca usługi zobowiązany będzie do wykonywania czynności: 1) weryfikacji dokumentacji projektowych w branży sanitarnej, zakończonej wydaniem opinii w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, 2) weryfikacji dokumentacji i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych, 3) analizy merytorycznej dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych, 4) nadzór nad zgodnością wykonawstwa robót z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, w zakresie rozwiązań technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania, 5) podczas trwania robót budowlanych zapewnienie obecności na budowie co najmniej jednego przedstawiciela inspektora nadzoru inwestorskiego (INI), co najmniej 1 raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego, 6) organizowanie narad koordynacyjnych na budowie, sporządzanie z nich protokołów i przekazywanie ich zainteresowanym stronom, 7) sprawowanie kontroli ilościowej i jakościowej w czasie realizacji zadania w zakresie zabezpieczającym interesy Zamawiającego,8) żądanie od wykonawców robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacja projektową, 9) dbanie o realizację robót w zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym i podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót pod względem terminowym i finansowym, 10) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach, ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych oraz poświadczenie usunięcia tych wad przez wykonawcę robót, 11) zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, 12) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów i ich gromadzenie przez INI w celu finalnego przekazania Zamawiającemu (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.), dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót, żądanie wykonania dodatkowych badań przez wykonawcę robót, materiałów budzących wątpliwość co do jakości oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa, 13) współpraca z projektantem/nadzorem autorskim, 14) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wynikłych podczas realizacji robót budowlanych i egzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, 15) uzgadnianie z nadzorem autorskim i Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, jeżeli zaistnieje taka konieczność, 16) kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, w uzgodnieniu z Zamawiającym, spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym, 17) sprawdzenie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbioru częściowego, 18) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy, 19) sprawdzenie kompletności i poprawności dokumentacji powykonawczej oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego, 20) udział w przeprowadzeniu rozruchu instalacji i urządzeń zainstalowanych w ramach realizowanych robót budowlanych, 21) potwierdzenie gotowości wykonawcy robót do odbioru końcowego i udział w końcowym odbiorze zadania w obecności Zamawiającego, 22) kontrola rozliczeń finansowych, w tym: weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi) oraz stosowania cen zgodnie z zasadami określonymi w umowie o wykonawstwo robót, 23) udział w komisji inwentaryzacyjnej jeżeli zajdzie konieczność przedterminowego rozwiązania umowy bądź zmiany wykonawcy robót, 24) jeżeli Zamawiający uzna to za stosowne - udział INI w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, egzekwowanie ich usunięcia i sporządzanie stosownych protokołów, 25) wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U.2021.poz. 2351 t.j. z dnia 02.12.2021r.). Dokument nr: IR.271.1.1.2024 Składanie ofert: Oferty należy składać w formie elektronicznej na przetargi@mielnik.com.pl do dnia 26 stycznia 2024 r. do godz. 12:00 adres e-mail: przetargi@mielnik.com.pl Miejsce i termin realizacji: REALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 29.01.2025 r. Wymagania: Oferty składane w formie elektronicznej: wypełniony formularz należy podpisać elektronicznie kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się podmioty spełniające warunki (treści poniższych oświadczeń znajdują się w treści formularza oferty): a.posiadające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujące osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że dysponują osobami: a) minimum jedną osobą (inspektor nadzoru) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne oraz doświadczenie jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru dla minimum jednego zadania polegającego na przebudowie/budowie/rozbudowie/modernizacji/remoncie sieci kanalizacyjnej o wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto. b) minimum jedną osobą (inspektor branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne. Uwaga: Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia. c. znajdujące się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i informacji zawartych w formularzu ofertowym. 2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. 2022 r. poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; b. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; c. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 1. Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu ofertowym (zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.3. Oferta Wykonawcy powinna zawierać: a) wypełniony i podpisany elektronicznie (przez osobę umocowaną do działania w imieniu wykonawcy) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz załącznikami, b) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy - jeśli dotyczy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty składane w formie elektronicznej: wypełniony formularz należy podpisać elektronicznie kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 7. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. 8. Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Tomasz Gorochowicz, tel. 856565872, 606862165 5. OPIS KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY I WYBORU OFERTY: 1) W przypadku złożenia ofert przez więcej niż jednego Wykonawcę, Zamawiający dokona oceny ważnych ofert kierując się następującymi kryteriami oceny ofert: CENA OFERTOWA BRUTTO - 100%, obliczone zgodnie z poniższym wzorem: C= Najniższa cena spośród prawidłowo złożonych ofert ______________________________________________ x 100,00 pkt. Cena oferty rozpatrywanej 2) W toku oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy udzielenia wyjaśnień dot. złożonej oferty. 3) W przypadku gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna. 4) Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtowy. 5) Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta musi być kompletna i jednoznaczna. 6) Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać wobec Zamawiającego żadnych roszczeń. 7) Zapytanie ofertowe upublicznione zostanie na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi_inne/odroku2020/zamowienia- publiczne-ponizej-progu-pzp-od-roku-2020-1.html?p=2024 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zamawiającego. 8) Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy z Zamawiającym. 9) W przypadku nie zawarcia umowy z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą, Zamawiający może wybrać ofertę kolejną. 7. PŁATNOŚĆ: 1) Podpisany protokół odbioru robót budowlanych objętych nadzorem stanowi podstawę wystawienia faktury/rachunku za usługę nadzoru. Rozliczenie za wykonywanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie w/w protokołu odbioru, potwierdzającego właściwą realizację przedmiotu zamówienia. 2) Prawidłowo wystawiona faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie. 3) Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego poniżej kwoty 130 000 złotych, w związku z czym Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). 4) W przypadkach uzasadnionych interesem publicznym Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej. 5) Zamawiający informuje, że zamówienie jest dofinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii". |
© eurobudowa.pl 2004-2024